Fórum >> Típusok >> 4C

Zsolt1552014-01-29 20:38:42 // 372
Meg még az is nagy kérdés, hogy a rendszámtábla hova fog kerülni az elején. Nem keveset fog kitakarni az elejéből.
Rohodi Mihály2014-01-29 20:14:11 // 371
Pótkerék nincs, és nem is rendelhető.
.......................2014-01-29 16:17:18 // 370
tényleg ,pótkerék?
van egyáltalán?
Piritu - 1.000.0002014-01-29 15:39:57 // 369
Az az a ruhamennyiség, ami pont belefér a 110 liter (-pótkerék)be :-P
(Mellesleg, ha tellene új 4C-re, lehet, hogy tényleg kidobnám a tegnap viselt pólót.)
Public Enemy2014-01-29 12:37:13 // 367
Ez valszeg a Eurosport-os szavazás végeredménye is egyben.
Ha ritkán is, de néha győz az igazság. :-))
Jimmi T.2014-01-29 09:59:54 // 366
a legszebb x1 franciáknál
Imyx2014-01-28 17:32:50 // 365
Kis hazánkba pont ideális lenne a hasmagassága :))). Lehet használni, de körültekintően, nagy sebességnél előre nem ismert úton nagy probléma is lehet.
Valószínűleg szempont volt a köridő, ezért van ennyire lent :)).
Rohodi Mihály2014-01-28 10:34:59 // 364
Hát elég alacsony...
916 Spider Cadamuro első spoilerrel vs. széria 4C vs. Maserati 4200 GT coupe



msd2014-01-28 07:52:48 // 363
Szerintem ezek csak szimplán balfaszok voltak, hogy elfogultságból fakadó szándékosságot ne feltételezzek. A "hivatalos" Nürburgring köridőben a 4C a Cayman S-el futott egyformán, ami 4.0 kg / LE, az meg nem olyan nagy különbség. A Top Gear köridőre leszek kíváncsi.
.......................2014-01-27 15:18:40 // 362
én nem tudom minek a Caymannhoz hasonlitani
a Porsche egy használható sportkocsi

a 4C ellenfele a Lotus
ezek a Pályára születtek
ahol a köridö a lényeg
BeeGee2014-01-27 14:53:06 // 361
Nincs. Hűtő, szervó, futómű, csavarkulccsal nyitható :)
Én is azt hittem hogy ott csomi van..
.......................2014-01-27 14:51:46 // 360
elöl nincs csomagtér?
akkor ott mi van?
BeeGee2014-01-27 14:47:03 // 359
Ja, a GTVé pótkerékkel 110l. Akkor majdnem jól saccoltam, csak 1/3addal kisebb.
BeeGee2014-01-27 14:46:05 // 358
Nálunk mindig az a probléma, hogy több cuccal jövünk haza, mint amennyivel elindultunk, pedig nagyon profin tömörítek a bőröndbe :) Innen kezdve mindegy, hogy mi marad itthon... :)

De tökmindegy, mert ez nem utazó autó.
BeeGee2014-01-27 14:39:23 // 357
Tényleg 110l, pedig feleakkorának tűnt mint a GTVé :)

A pick szalámi itt megfőne :)
Grando2014-01-27 14:24:12 // 356
Hajszárító, mikrosütő stb. otthon marad, és nem lesz gond. ;)
Jimmi T.2014-01-27 14:22:06 // 355
110 liter az nagyon sok ! Belefér két ember 8 napra való váltó cucca ( póló,alsónemű,zokni ) + fejenként egy-egy farmer + pulcsi+papucs+cipő. Egy nagyobb fotóaparát , térképek , töltők mindenhez, egy laptop egy 500 oldalas könyv, gyógyszerek , naptej, egy közepes rúd Pick. egy törölköző,pzs egy férfi és egy női tisztasági pack + sok kis felesleges apróság ami elfér a zugokban.
a lényeg a női útitársnak a ruhái részére átadsz egy 30-40 literes táskát az indulás előtt legalább egy héttel, és közlöd hogy ennyi a limit :-)
Halesz2014-01-27 14:01:09 // 354


Hát max egy hétvége ketten...
Ollah2014-01-27 13:58:56 // 353
Ez nagyon érdekes. Azt gondoltam volna, hogy egy 3,77 kg/1 LE vs. 4,85kg/1 LE párharcból az előbbi röhögve jön ki győztesnek pályán. Azért a tömeg/teljesítmény arányban van 28% differencia; az rohadt sok. Az több, mint egy GTA és egy 2.5 V6 között van. (Ráadásul nyúlmókusból a 4C-nek van 350, a Kajmánnak meg "csak" 290. Még ráadásabbul a könnyebb autónak ugyanakkora tömeg/teljesítmény arány mellett is fürgébbnek kellene lennie.)
Ezek szerint a Porsche-nak sokkal jobb a futóműve, gyorsabb a váltója, és jobb a féke. Meg a gumija. Sokkal jobb, nem csak jobb, hiszen a 4C eleve nem annyira komfortos, inkább pályanapokra készült gép, ellenben a Porsche-val. Tehát eleve keményebb, durvább kellene, hogy legyen.
Illetve egy szívót ennyivel könnyebb jól kiautózni, mint egy turbóst.
Meg a jelvény is biztos hoz egy kis extra tapadást. :P
BeeGee2014-01-27 12:06:27 // 352
A 4Cnek konkrétan feleakkora :)

Amit én sose értettem, hitelkártyás utazás. Az oké hogy nem csomagolsz zsömlét az útra, mint Velencébe az Ibusszal, de nem vagy ugyanabban a ruhában egy hétig. Amit veszel, otthagyod? :)
msd2014-01-26 21:00:00 // 351
A változatosság kedvéért... Alfa Romeo 4C vs Porsche Cayman on track :D
GTPeti2014-01-25 16:50:44 // 350
:) Nekem a tetős változat tökéletesen elég. Még két bnő+csomagokkal is az lenne. :)))
(Na jó ez csak vízió. - a szerk. B)
Piritu - 1.000.0002014-01-25 16:47:27 // 349
Nincs semmi gáz. A Spider 110 literje - benne a pótkerékkel - is elég két embernek két hétre.
Az a fontos, hogy a hitelkártya is fel legyen töltve :-DD
GTPeti2014-01-25 16:32:25 // 348
Fogadjunk, hogy egy 4C esetén még a csajok is képesek kompromisszumra... B)
msd2014-01-25 16:29:57 // 347
Köszi. :)

"ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére"

Challenge accepted! :D
Tedi2014-01-25 15:51:45 // 346
Röviden, tömören: barmok :D

4-cél dicsérték a lóerő/súly arányt és ebből fakadóan ezt a vasat hozták ki a legjobban gyorsulónak. Bejött nekik a launch control is.
Viszont fennakadt a forma azon, hogy kicsi csomagtér, és hogy ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére. (pffffffff, erről ez a véleményem) Motorhang: legjobb.

Az RCZ-nél pont ezt dicsére a csávó (mit mást, lófasz az autó), hogy nagy a csomagtér, meg 2+2 forma elfér benne. Mondjuk ez szvsz úgy 2+2, ahogy a 916-os GTV-nk :)
megpendítette, hogy ő az egyetlen elsőkerekes a mezőnyben. Motorhang: so-so.
Jó fékek, ahhoz képest, hogy elsőkerekes, nem annyira szar pályán, elég erős a motor.

Lotus Elise: nyilván a súlycsökkentés pozitívum, de mivel nagyon alacsony, beszállni még csak-csak, kiszállni azért elég vicces, (Ezt is ki nem szarja le?!) alacsony hasmagassága miatt vigyázni kell a garázsból kiállásnál. Motorhang: no comment.

Cayman: középmotor, 50-50 százalék súlyelosztás, némi csomagtér, 270 ló, kicsit több, mint a 4C-é, de dupla olyan nehéz. Motorhang fasza.

Ami még: sok különbséget nem láttak az Elise és a 4C között, mindkettő a vezetési élményre megy rá nagyon keményen, kormányzásuk nagyon közvetlen, mindkettő pályanapra való, de az Alfa a hétköznapokban picit használhatóbb. A Cayman inkább való a hétköznapokra, mint pályára, sőt.
Gyorsulásban az Alfa, fékezésben az Elise szerintük a legjobb, hangban az RCZ-t szerették, mert sokkal halkabb a többinél (heeeeee?????)

Szóval tényleg barmok :D Vannak értelmes meglátásaik, pl. nem feltétlenül az volt a vezérelv, hogy luxus, meg nyugi legyen, hanem számított a 4C-nél és az Elise-nél, hogy ezek kemény sportvasak, nem tunyult, multifunkciós szarok.
.......................2014-01-25 15:05:27 // 345
a Porschet akinek van esze cégesbe lízingeli
msd2014-01-25 12:51:34 // 344
Hamarosan, a Top Gear következő évadában...


Alfa 4C versus Quadski! :D

"According to one of Top Gear’s many mantras, you can’t call yourself a true petrolhead unless you’ve owned an Alfa Romeo. Bad news for Richard Hammond, who, to date, has not. But he did recently confess that the brand new 4C coupe might be the 
car to make him break his duck on Alfa ownership. So when the office needed someone to test this lightweight Elise-alike, Hammond didn’t need to be asked twice…"
Jimmi T.2014-01-21 10:50:56 // 342
a Cayman ? vicces volt az az "autókereskedők "- ben amikor Mike ~ 1000 fontért vett egy 10 éves példányt .
.......................2014-01-21 10:06:03 // 341
a vásárlók nagy része a Porschét venné,mert tartja áz árát,
és az egy Porsche
az Alfa preztizse seholsincs,
egyedül még Svájcban (meg Japánban)van Alfa hirnév
igy ezzel a tesztel nem kell foglalkozni
majd a Svájci teszt re leszek kíváncsi
BeeGee2014-01-21 09:28:46 // 340
Ez ne tévesszen meg, mind3 tud egyenesen menni és kanyarodni is rendesen. Az Alfa is tud driftelni, vágókép volt is róla.
Abban mondjuk biztos vagyok, hogy a GT86ot körbeautózza, ha időről van szó. De itt a driftelésre volt kihegyezve, ami ugye mindennapos tevékenység :)

Stig köridejét várom nagyon :)
Ollah2014-01-21 08:22:13 // 339
A(z egyik) konklúzió az volt, hogy "very nice try, Alfa".
A Porsche ezt csinálja évtizedek óta, megszakítás nélkül. Egyre jobban tökéletesítik a technikát, és állítólag botrányosan jó kocsikat gyártanak manapság.
Az Alfának ilyen autója évtizedek óta nem volt; lehet, hogy nem lett minden ízében tökéletes. De rohadt jó kocsi, ezt az Autocar-os fazon is mondja, meg Chris Harris is mondja, és ahogy az előbbi megjegyzi: a tulajok is így fogják érezni, gondolni.
Abban kell bízni, hogy a 4C nem "egy éjszakás kaland", hanem lesz folytatása, és tizen-huszonakárhány év múlva az utódja lesz a mérce, nem a Cayman. ... :)
Béci Ɨ|ѯ2014-01-20 06:30:01 // 338
Ezt a gyökeret. Lehet én vagyok hülye, de baromira nem szeretném, ha csillivilli méregdrága sportautómmal állandóan ellenkormányoznom kéne minden egyes kanyarban.

Csináltak volna egy időmérőt - ott kenterbe veri mindkettőt a 4C.

Az ilyenektől mindig felmegy bennem a pumpa...
msd2014-01-20 00:51:23 // 337
Nekem az jött le a 4C vs GT86 részből, hogy kimenni a jégre bénán csúszkálni lehet szubjektíven élvezetes, de ettől még senki nem gondolja, hogy aki ezt csinálja, az jobban korcsolyázik, mint egy profi műkorcsolyázó. :) Mondta is, hogy a valódi verseny szerintük is a Cayman és a 4C között van. Ami nyilvánvalóan azelőtt dőlt el, hogy bármelyikbe beleültek volna, elmondták az elején, nekik a Cayman a mindenkori mérce az árkategóriában.
GTPeti2014-01-20 00:07:54 // 336
Like. :)
GTVili2014-01-19 23:19:54 // 335
Azért elég szembetűnő volt,hogy az Alfát mintha sínen húzták volna a többiekhez képest....
Túl jó lett ez a parasztoknak....
Grando2014-01-19 23:12:06 // 334
Hát ez a manus vérlázítóan köcsög. Ott röhög a Toyotán, ahogy az Alfában ülve lazán veszi azokat a kanyarokat, ahol a másik már rég keresztbe-kasul áll. De szerinte a Toyota annyira jó, mert milyen buli vezetni! Hát normális?!
A Porsche esetében ugyanez a helyzet. Az Alfa veszi a kanyart, ahogy kell, a Porsche már dobálja a seggét, látványosan szenved. De csak azért is a Cayman jobb autó.
Hiányolja az Alfa válaszidejét a gázadásra. Könyörgöm, pörgesse már, hát turbós motor, a keserves telibevert belterjes angol fejibe! Grrrr! :(
Felbosszantott a faszságával a manus. Jobban nem is hozhatta volna a "van rajta sapka - nincs rajta sapka" szemétkedést. Szörnyű! :P

(Kár, hogy nem lehet kikapcsolni a kommentjeit. :D)
msd2014-01-19 22:32:28 // 333
Alfa Romeo 4c vs Lotus Elise S vs Peugeot RCZ R vs Porsche Cayman

Ha valaki tud olaszul elmondhatná, hogy melyikre mit mondtak... :)
Jimmi T.2014-01-17 20:20:39 // 331
.......................2014-01-16 23:05:05 // 330
A Hammon beleszeretett azértba 4C be
msd2014-01-16 21:33:23 // 329

Nem tudom ki az az Ollie Marriage, de nem szimpatikus.

Továbbá rájöttem, hogy fehérben néz ki a legjobban a 4C. A kontraszt jót tesz a fényszóróknak.
Jimmi T.2014-01-10 09:06:40 // 328
több mint egy hónapja megy a szavazás és valakik csak bejuttatták a döntőbe a 4C-t :-)
ez már a második szavazási lehetőség( finals), egy e-mail címről egy szavazat mehet !
msd2014-01-09 17:15:44 // 327
Legyünk őszinték, az a bömi se csúnya. De azt nem értem, hogy hogyan hasonlítsak össze egy luxus szedánt, egy sportos kupét, egy hétköznapi mazdát meg egy középmotoros sportkocsit... Ja, de. Arra kell szavazni, amelyik az Alfa. :)
Martika832014-01-09 16:03:34 // 326
Sok tírpák úgy is a Bömbire fog szavazni, mert nincs stílusérzékük, de én szavaztam a 4C-re.
.......................2014-01-08 07:08:31 // 325
Ez meg mi ?
Renault Capture ,sose volt szép
Egy Jeep is ?

nem kérdés a befutó a BMW 4 es
Béci Ɨ|ѯ2014-01-08 05:08:57 // 324
Szavazat leadva. :-)
Vermacy2014-01-02 23:10:06 // 323
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.