Fórum >> Típusok >> 4C

Kazes☻2022-12-12 12:50:27 // 1072
GT Ɨ|ѯ2022-12-10 12:01:47 // 1071
Kazes☻2022-12-06 23:03:22 // 1070
GT Ɨ|ѯ2022-11-24 15:48:46 // 1069
Kazes☻2022-11-23 09:57:45 // 1068
GT Ɨ|ѯ2022-11-06 11:43:21 // 1067
Kazes☻2022-11-01 20:51:32 // 1066
GT Ɨ|ѯ2022-10-23 08:45:22 // 1065
GT Ɨ|ѯ2022-10-23 08:45:00 // 1064
nagyon jó, volt mit porszívózni...:-)
RomeoOne2022-10-20 10:26:37 // 1063
Abban úgy néznék ki, mint Rébusz a Batmanből :DDD
Kócosw2022-10-20 05:46:58 // 1062
zöldben? 😎
RomeoOne2022-10-19 09:12:55 // 1061
Clarkson, Hammond and May Crash During Race Around The Game Of Thrones Set

Never has anybody looked so good on a timed lap. B)

Kell egy ilyen zakó :DD
GT Ɨ|ѯ2022-10-19 06:47:22 // 1060
Kazes☻2022-10-18 22:01:19 // 1059
GT Ɨ|ѯ2022-10-12 19:14:34 // 1058
Kazes☻2022-09-30 09:15:06 // 1057
GT Ɨ|ѯ2022-09-30 08:18:40 // 1056
GT Ɨ|ѯ2022-09-29 07:16:45 // 1055
Kócosw2022-08-11 22:01:51 // 1054
8 c a háttérben??? 🥹🥹
PeterTa2022-08-11 13:41:35 // 1053
G-MANN🍀2022-08-07 08:14:33 // 1052
GT Ɨ|ѯ2022-04-03 14:37:55 // 1051
Kazes☻2022-02-02 19:58:53 // 1050
GT Ɨ|ѯ2021-09-25 12:00:01 // 1049
Kazes☻2021-09-22 21:38:13 // 1048
GT Ɨ|ѯ2021-09-22 16:59:08 // 1047


már 10 éve mutatták be a koncepciót...:-)
Kazes☻2021-09-08 20:49:36 // 1046
GT Ɨ|ѯ2021-07-27 07:06:49 // 1044
Kazes☻2021-06-17 13:20:58 // 1043
GT Ɨ|ѯ2021-06-15 18:50:49 // 1042
Kazes☻2021-06-09 08:23:51 // 1041
GT Ɨ|ѯ2021-05-21 07:28:07 // 1040
Kazes☻2021-05-18 19:38:27 // 1039
GT Ɨ|ѯ2021-05-17 18:30:35 // 1038
Kazes☻2021-04-03 19:16:02 // 1037

Kukucs...! :)
Kazes☻2021-03-06 14:10:13 // 1036
Kazes☻2020-11-12 22:53:47 // 1035
R33Z2020-07-06 22:05:51 // 1034
Kipróbáltam a launch controlt, nagyon vidám dolog :) tisztességesen kilövi a gépet.
4.5 sec a gyári 0-100km/h, 4.62 sec lett a mérés , maradhat :) ?


P-Gear P610

Alfa 4C launch control
Blade2020-06-12 11:06:56 // 1033
Igen, a skring nagyon jó pálya, bár amióta a 3-as kanyar előtt legyalulták a púpját, szerintem vesztett a karakteréből. Én a 4C-t választanám pályaautózásra, de a QV sem lehet rossz :)
Sajnos nem igen van igény itt olyan találkozókra, ami nem csak nézegetős találkozó...
Halesz2020-06-07 23:02:17 // 1032
Igen, az még a kéziváltós tesztautó volt :)

Köszi, már kint is van a főoldalon! :)
R33Z2020-06-07 22:55:33 // 1031
Amit a Slovakiaringről írsz, teljesen osztom. (AT8) Q-t pl. megfelelően meleg Corsákkal alig bírod keresztbe kényszeríteni még R-ben sem mindig akarja, csak akkor ha kifejezetten erre mész rá, alapvetően mindig el akar fordulni és össze is rakja az elektronika. Érzésre úgy alkották, hogy ez presztízs, egy Q-nak minden körülmények közt gyorsnak kell lennie. Nem optimális tapadási körülmények közt viszont lehet vele játszani. Kézi váltóssal más a helyzet, az eleve egy sokkal csúszósabb verzió. 4C pedig kis gonosz, viszont jó rövideket lehet vele fékezni. Q-val még az a "probléma", hogy brutálisan erős, és akármit csinálsz akkorra már qrvasokkal mész, végtelen ereje van, pillanatok alatt 250+. Nagyjából 100-ig hasonló a 4C-vel, 150-ig nem ordítóan nagy a különbség, onnan viszont teljesen más liga a két autó. Mindkettő hatalmas élmény, csak máshogy.

Komoly lenne egyszer egy Alfa találkozó a Slovakiaringen :) szuper az a pálya.

Betettem blog bejegyzésbe a hosszabb kommentet.
R33Z2020-06-07 22:04:01 // 1030
Teljesen jól látod, ez egy tökéletes recept, és igen befektetésnek sem utolsó. Már mostanra, pár évesen is akár az új áruk felett járnak.
R33Z2020-06-07 22:00:19 // 1029
Tehát Neked sem kell magyarázat ;)
Giuntini2020-06-07 19:09:10 // 1028
Ugyanígy látom én is Halesz! Én is a 4C-t vinném, nem csak mint autót, hanem egy értékálló befektetést! A hangot megoldanám Akropovic-al😊
Halesz2020-06-07 18:32:36 // 1027
R33Z! Huh, de jó volt ezt olvasni! Főleg olyantól, akinek van komoly összehasonlítási alapja és szemmel láthatóan ért is az autókhoz :)

Nálam 3 napig volt a 4C, amíg tesztet forgattunk róla, illetve volt alkalmam vezetni a 4C-t és a Giulia Q-t is a Slovakiaringen. Ez 3-3 kör volt, instruktoros felvezetőautó mögött. A 4C-ben konkrétan éreztem, hogy 1 hiba és elbaszom, a Q-ban meg azt éreztem, hogy megoldja helyettem az elektronika. Sokkal nagyobb élmény volt a 4C-vel körözni nekem :) De persze a Q is hatalmas élvezet, csak máshogy.

Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok pályanapokra járó, csak egyszerűen szeretek autózni. Szóval ha ott lenne előttem a választási lehetőség, hogy 4C vagy Giulia Q, akkor nem sokat gondolkoznék, és vinném a 4C-t. Többek között a vezetési élmény miatt, illetve nyilván az értékállósága miatt. Egyetlen dolog miatt vacillálnék csak, az pedig a V6-os motor a Giuliában... De még így is a 4C győzne nálam, különlegesebb, ritkább, stb. Remélem, egyszer nekem is összejön :)

Kérlek szépen, ezt a posztodat tedd át a blogodba, hadd emeljük ki a főoldalon, hogy minél több emberhez eljusson :)
RomeoOne2020-06-07 16:05:17 // 1026
Rehabilitáció alatt azt értem, hogy le lett döngölve, vissza kell állítani a jó hírnevet.
Giuntini2020-06-07 11:20:50 // 1025
Nem kell rehabilitálni! Ezt az autót úgy kell elfogadni, amire készült!
Vida: "az üljön bele mégegyszer, akinek két anyja van"!
Hat akkor én vállalom a két anyát!
A legnagyobb élmény már csak beülni! Ha a beszállason túl van az ember, már minden rendben....
GTVili2020-06-07 10:53:39 // 1024
Stipi-stopi! Enyém a szélső! :-)
RomeoOne2020-06-07 10:44:53 // 1023
Szerintem ezt ki is lehetne tenni címlapra, a 4C rehabilitálása céljából :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.