Fórum >> Típusok >> 4C

WarbiRunner (Gyuri)2013-03-09 21:30:54 // 110
Köszi...pont ez a V6 az ötletadó amúgy az elméleti eszmefuttatáshoz :-) Úgylátszik itt már ez is van akinek baj...
Tedi2013-03-09 20:10:53 // 109
Annyiban Fiat motor az 1750, vagy a Fiat Power Train fejlesztette (részben), a Ferrari motorokat meg Modenában kapkodják össze :)
Jimmi T.2013-03-09 19:42:23 // 108
igen , még a régebbi Guzzimmal.
viszont ez a kanyar három éve nem volt annyira vicces. azóta van ott a motoros szalagkorlát.
Grando2013-03-09 19:32:06 // 107
Ez a Ghostrider te vagy? :))
Jimmi T.2013-03-09 19:24:29 // 106
de nagyon jó
Grando2013-03-09 19:17:41 // 105
Az veszélyes. :)
Grando2013-03-09 19:11:14 // 104
0-100-ig is biztos. Papíron! Na de az egy dolog, ugye? Na meg az egyik egy új gép, ami jó eséllyel hozza a papírformát, a másik meg egy régi, ami ki tudja. Úgyhogy referenciának sem rossz, hogy hol tart a romlás. :)))
Andy2013-03-09 19:06:25 // 103
200 méteren nem biztos. 1 kilométeren biztos. :)))))
Jimmi T.2013-03-09 19:02:58 // 102
Kaposújlak nekem nagyon messze van, 477 km. De hát áll ez az összes amorés és clubos helyszínre. Így szelektálok. De ha összefutunk állok elébe. DE tudni kell hogy nehéz gyerekkorom és hányatott felnőtt korom miatt nem igazán volt eddig olyan kraftig gépem. Néhány éve meg beszereztem egy olyat ami 3.8 alatt futja a 100-at így a gyorsulás nálam két keréken megy. A nyomvonal meg amin menni szeretek nem ilyen -------------- hanem inkább ez ~~~~~~~~~~~ :-)
GTVili2013-03-09 18:52:31 // 101
Háááát......a Lotus rokonság szerintem nem rossz pedigré.
A Cayman meg 1300kg.....szóval nem ebben a ligában játszik...
GT Ɨ|ѯ2013-03-09 18:20:43 // 100
Ez igaz!:-)


Vigyor kanyarból kifelé..(is ) :-))))))
Grando2013-03-09 18:05:49 // 99
Nem nekem kell bizonyítanod.
Ettől függetlenül Kaposújlakon (vagy ahol alkalom nyílik rá) mehetnénk majd egy jóízűt. Kíváncsi vagyok, mit tud még az öreg V6 a nagyvadban, tartja-e a lépést az ifjonti hevülettel. ;)
Grando2013-03-09 18:01:36 // 98
Magam is nagyot néztem, amikor ilyesmiről volt szó. Hiába, a sztereotípiák... Ugye? :)
GTPeti2013-03-09 17:53:54 // 97
Elviselném a lomhaságát... :)
droberto2013-03-09 17:43:36 // 96
Mentél már Giulietta QV-vel? 235 LE ide-vagy oda, én nem estem hasra a dinamikájától. Nem mondom, hogy nem erős, de a tömege majd 1400 kg. :(
:Szájmon:QV:147:GT:2013-03-09 17:28:01 // 95
Nem akarom a Porsche-t fényezni mert ez mégis csak egy Alfás oldal, de egy kicsit meg kell védenem, mert az az állítás mely szerint a Porsche motorjai 100e km után "gyárilag kukaérettek" az nem igaz. Sőt!
Mint minden márkánál természetesen a Porschenal is vannak jobban és rosszabban sikerült darababok de nagy általánosságban, a világ egyik legmegbízhatóbb és legjobban megtervezett sportautóit készítik.
De nem akarok ebből vitát indítani.
Egyébként egyelőre én is elég szkeptikus vagyok a 4C-vel szemben, nem tudom, hogy mennyire fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket hisz a vetélytársaként emlegetett új Cayman S is nagyon jól sikerült....kérdés hogy sikerül e a 4C-nek elcsábítania a Porsche vásárlókat. Árban mindenképp mert egy Cayman S inkább a 22-25millióhoz közelít szemben a 4C 18millájával.
Biztosan egy nagyon jó sportautó a 4C de én egy Lotus Elise-t látok benne ami nem tudom, hogy jót vagy rosszat jelent...
GTPeti2013-03-09 16:49:11 // 94
Oké, szóval szerinted a 4C motorja nem egy nagy durranás. Mert ugye én azt írtam, hogy attól, hogy 4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó.
Blade2013-03-09 16:45:06 // 93
Nem is amiatt írtam, és nem is a 4C miatt, hanem a - mint általános - kijelentésedre
GTPeti2013-03-09 16:35:16 // 92
"De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód..."
Nem tudom miről beszélsz. Éppenhogy a 4C mellett érveltem.
Jorjie2013-03-09 16:20:56 // 91
Nem mondta, hogy kizáró ok, csak nem tetszik neki, nem ugyanaz. Személyeskedés helyett tiszteljük meg a márkatársunkat, azzal,hogy megpróbáljuk helyesen leírni a (nick)nevét.
"realitása, mint bontóból egész autó orr beszerzése" nézd csak meg ezt, csak aztán meg ne lepődj :-)
Blade2013-03-09 16:18:11 // 90
Amerikában nincs "ÁFA", mindent annyiért kap az ember, amennyibe tényleg kerül... Bármit veszel, kevesebbe kerül mint Európában, főleg itthon
Blade2013-03-09 16:12:34 // 89
"Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"

Hát ha egy motornak ezt az egy tulajdonságát néznénk a számtalan sok szempont közül, akkor sem mindegy (kurv@ra), hogy hány hengeres és milyen elrendezésű.
De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód...
msd2013-03-09 16:04:13 // 88
Hehe. :D

Ha jól vettem ki a bejelentéskor özönlő információkból, csak a limitált széria ("Launch Edition") lesz 60e euró, a később érkező alapmodell ára alacsonyabb lesz. Valaki azt is pletykálta, hogy amerikában 60e dollár, kb. 14M Ft lesz az induló ár. Itthon ennyiért biztos nem lehet majd hozzájutni, de azért ezek már reálisabb számok, mint a 18M-ról indulás.
Jimmi T.2013-03-09 15:48:26 // 87
ha szükséges referálok neked a Giu kisebbik motorjáról, ami szerintem szuper . 170 ló csak és fiat ugye,de nagyon megy. :-)
Jimmi T.2013-03-09 15:44:38 // 86
Nem kell annyira aggódnod. Nem rád számítottak az 500 db-os limitált széria értékesítésénél. Ami valszeg a Genfi szalon végére előjegyzésben el fog kelni.
A motorokról meg csak annyit hogy elég jó annak ellenére hogy csak egy fiat. Szerintem hétfőig mindenképp várj , de akkor azonnal rohanj a Porsche Hungáriához nehogy lemaradj imádott Cayman S-edről. Utána meg azonnal oszd meg aggodalmaidat a Fiat vezérkarral.

Más----> örömtelinek tartottam hogy az Alfa előállt egy új ,kívánatos ,korszerű géppel.
az okoskodó önjelölt próféták legalább várhatnának néhány napot , hogy kiélvezhessük ezt a remek pillanatot.
Utána jöhet a nem túl sokakat érdeklő okoskodás.
Sajna ünneprontó vagy. Előtte nyugodtan tájékozódj mennyiben változott a motor, mennyire belépő modell amit sorszámozott plakettel árulnak . ah hagyjuk az egészet
Grando2013-03-09 15:38:50 // 85
Bevallom, van némi elmaradásom Giuliettából. Mindenesetre ez nem egy sima hétköznapi motor, már ami a teljesítményét illeti. Ebben szerintem egyetérthetünk. :)
GTPeti2013-03-09 15:36:51 // 84
Ügyes. :)

(OFF: Képzeld milyen lenne a Giu futóműve, ha elöl sem váltanak vissza a McP-ra, hanem marad a KKL-futómű elöl.)
mesa2013-03-09 15:23:55 // 83
WarbiBrunner már nem azért, de eddig a hangja számodra kizáró tényező volt. Itt most azt írod, tök ugyanaz a moci, akkor mégis, miért lenne SZÁMODRA más a Giuliettában ? :D Totál értelmes, realitása, mint bontóból egész autó orr beszerzése
Jimmi T.2013-03-09 15:21:24 // 82
megoldás lenne ha a Man szigeten jegyeztetnék be ?
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-09 15:18:34 // 81
A Giulietta QV-ben 235 ló a TiBi, nem gondolom hogy nagy különbség lehet a két moci közt. Lehet tényleg a súlyra még rágyúrtak itt ott. Mindenesetre akinek sok a 18, vegyen QV-t, az fele annyi :-) Valami jó fészliftet ha kapna a Giu (orra), már gyúrnék is rá egy használt QV-ra. Persze egy fl előttire, aminek a fl miatt esne az ára. Aztán irány a bontó, és építeném is rá a fl orrot amint kezdik bontani őket:-)
GTPeti2013-03-09 14:52:05 // 80
Tényleg, sok és nem is erről volt szó régebben.

De ha megnézed, hogy egy Ferrari-val összehasonlítható menetteljesítményű, karbonvázas autót kapsz 60e euróért, akkor mindjárt relativizálódik az ár. A "mifajtánknak" majd az alattalévő RWD-s Spider-t szánják. A 4C presztízsépítő típus.

Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít. A TBi mellesleg nem Fiat motor. Vagy ennyi erővel a Ferrarik is Fiat motorosak. Na nem minha egy Fiat motort bármiért is le kéne nézni. Sőt... mindig is nagyon jó motorokat gyártott a Fiat.
:Szájmon:QV:147:GT:2013-03-09 14:44:43 // 79
Az Egyesült Királyságban a rendszámtábla méretére valóban nincs szabvány, viszont a rajtuk szereplő betűk és számok méretére és a köztük lévő távolságra igen!
Mivel azokra csak egy szabvány van ezért, a betűk és számok nagyságából adódóan nincs lehetőség kisméretű rendszámra.
Az, hogy nincs szabvány méret a táblákra, az inkább az alakra vonatkozik, lásd Rover 75 hátsó tábla:


Sajnos ezért a "szép autó" tulajok Angliában vagy kockáztatnak és első tábla nélkül közlekednek vagy pedig marad a hagyományos:
Blade2013-03-09 14:43:44 // 78
Kicsit túlmisztifikált, hogy egy V motor nehéz. Nincs akkora különbség, főleg egy modern V6-nál.
Ha jól emlékszem, az E46 sor hatos motorja nehezebb, mint az új 4.0 V8-as.
Tedi2013-03-09 13:52:58 // 77
Nyilván nem 5 milla lesz az ára...Egy új Miata most 6 milláról indul listaáran, az Alfa lesz úgy 8 minima.
Grando2013-03-09 13:41:29 // 76
Azért a Spider árával kapcsolatban se tápláljunk vérmes reményeket szerintem. Nem hétköznapi autó lesz az sem - ehhez mérten az ára sem egy Suzukié lesz. :))
Saca2013-03-09 13:33:25 // 75
Az olcsó sportkocsi majd az Mx-5 alapú Spider lesz szerintem. Plusz amíg megy mint a veszedelem nem mindegy hogy mekkora az a motor? :)
Tedi2013-03-09 13:31:52 // 74
Mire ideér tuti lesz 18 milla, 60 ezer euro az ára. A kedvező áru sportkocsi alatt szerinte te az új Duettót érted, amit a Miatával közösen fejlesztenek. A 4C soha nem arról szólt, hogy óccsó technikát belebaszarintjuk. Így lett 890 kilo, még csak nem is 950, ahogy Lacus írta.
Hogy hardveresen mennyiben más ez a motor, mint a 159 tbi, azt nem tudom, arra tudok támaszkodni, amit a vezérek mondanak: átgondolt, full alumínium, "teljesen új". Neked is ugyanazt tudom mondani, mint amit korábban leírtam, annyira kicsi, és annyira a minimális súlyra hegyezték ki, hogy egy V6-os túl nehéz lenne bele és bele sem férne. Vagy éppenhogy. Jó lesz ebbe az 1750 tbi. A Speedster mindkét motorja sokkal gyengébb volt ennél, a trubós is csak 200 lovas volt, meg hát technikában sem volt annyira topon. Jó lesz ez.
Grando2013-03-09 13:17:05 // 73
Egyrészt ez egy 240 lovas motor. Igaz, azt nem tudjuk egyelőre, hogy a többlet erő csak a vezérlőprogi miatt jelentkezik-e, vagy vagy eltérés a "hardverben" is.
De!
Másrészt nem tudom, tudod-e, hogy pl. az újabb Porschék motorjai 100.000 km után úgyszólván gyárilag kukaérettek. Komoly, P. klubos szerelőktől hallottam ezt - és ez az ő köreikben teljesen természetes. Vagy legalábbis nem ütköznek meg rajta annyira, mint amikor nálunk egy olaj helyett szurokkal kezelgetett, 150-200ezer+++ kilométeres motor végső elkeseredésében csapágyasra roggyan. ...és még így is simán a javítható, finanszírozható kategóriában marad. Persze nem is teljesít annyit, ez is igaz. Na csak miheztartás végett. :)
LacUS2013-03-09 13:06:35 // 72
Lotus se extra motorokkal operál, mégis sikeres.Egy boxter kb 1300kg ttrs 1500, az alfa 950.. az a 4-500kg mínusz rengeteg, szerintem a súly miatt raktak 4 hengerest bele, és szerintem jó döntés volt, egy V8cal nem lenne ilyen jó,a V6 jó opció lenne,de nincs jó V6 az alfa kínálatában jelenleg.A opel speedsternél a design szerintem nem volt olyan erős és amiatt lett bukás. A 4C egyedi fejlesztés, nem lotus elise/exige alapokon nyugvó alfásított valami mint anno a speedster volt egy köztudottan szar ecotec motorral, az 1750Tb egy nagyon jó motor. Persze ízlések és pofonok. :) Persze, ha ma kihúzzák az általam megjelölt 5 számot egyből 2őt veszek, egy marad 4 henger, a másikba csinálok egy aeresei V6 biturbót :)
quasimoto2013-03-09 12:43:19 // 71
Srácok mennyi az ára a 4C - nek? Valaki azt írta 18MFt. Ez igaz? Szerintem átkozottul sok. Nem arról volt szó, hogy egy kedvező áru sportkocsi jön?

Nekem tetszik ez a kocsi, de egy 4 hengeres Fiat motorral extrémnek érzem az árát.

Annyi mint egy Cayman S. Vagy egy TTRS. Mindkét gép 300LE felett van és bár karosszériájuk építésmódja nélkülözi a különleges megoldásokat, cserébe van bennük igazi sportmotor ( nem egy középosztályos kocsiból kocsiból átvett 4 hengeres igásló - ezt a motort a 159 - ekbe dobálják számolatlanul ) súlyos presztizsük van az egész világon.

Az Alfának ezért még meg kell először küzdenie. Újra. Ehhez a belépőár brutális.

Nem szeretem a Porschét, de az eszembe se jutna venni egy 4 hengeres Fiatmotoros Alfát venni ugyanannyiért mint egy Cayman S - t.

Persze látni kellene élőben. Engem az egész az Opel Speedsterre emlékeztet ami állati gyors, állati jó és állati nagy bukta...ugyanez a koncepció. Extra kasztni feltuningolt Astra motor = kudarc. Egy Sportkocsi lelke a motor legalább annyira mint a kasztni. Egy 4 hengeres motor akármilyen jó lehet, de senki nem lesz bele szerelmes.

Ebbe a kocsiba egy hathengeres 8.000 - ren visiító sportmotor kellene. Vagy egy V6 biturbó. Nem egy motor a polcról.

Remélem nem voltam ünneprontó!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-08 19:01:52 // 70
egész szép lett nagy a tolongás körülötte
Jimmi T.2013-03-08 18:54:02 // 69
Az Egyesült Királyságban "általában: elöl 520 mm * 111 mm; hátul 520 mm * 111 mm vagy 285 mm * 203 mm vagy 533 mm * 152 mm; ettől eltérő méretben is találhatóak rendszámok, mert a szabvány a méretet nem határozza meg."
Amennyiben az Egyesült Államok fő piacnak tekinthető (célpiacnak mindenképp), úgy ott 19 államban nem is szükséges első rendszám ahol meg igen ott a "Méretei: megfelelnek az amerikai szabványnak: 300 mm * 150 mm (12" * 6"
Szóval tényleg :)
mesa2013-03-08 18:35:09 // 68
Ahogy én látom ebben a Race fokozatban csak annyi a trúváj, hogy ki lehet kapcsolni (illetve ki van kapcsolva) az ESP! :D
BeeGee2013-03-08 15:53:43 // 67
Ahogy olvasom, nincs benne rendes sperr, csak e-Q2. Ezért viszont kár..
Cserébe van race üzemmód a DNA-n :)

mesa2013-03-08 15:34:19 // 66
Delta S4 turbo+kompresszor. Az utcai autók meghatározott zajszint határértékeit meg csak úgy átugrálhatná a gyártó, hát persze. :D
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
mesa2013-03-08 15:24:43 // 65
Nénikről is lesz sorozat FTP-n? :)
GT Ɨ|ѯ2013-03-08 14:45:20 // 64


...ide tegyétek !....:-)

Kazes☻2013-03-08 14:35:32 // 63
Erről nem is beszélve... Milyen igaz! :DDD
Cs.Alfa2013-03-08 14:19:01 // 62
Meg oszt mire megnéznéd az elejét,a hátulját fogod látni úgyis csak..:D:D:D:D
GT Ɨ|ѯ2013-03-08 14:09:51 // 61
anno a 33-asaimnál mindig ezzel kezdték ha cserélni kellett valamit:-)))))))))))))

nem Ők, az akkori ezermesterek:DD

persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.