Észrevettem, hogy a motor tetejénél lévő szilent közepe repedezett, közel van a teljes szakadáshoz.
A konzol leszedése túl körülményes lenne. Talán még a vezérműszíjat is le kell hozzá szedni. Így egy megoldás adódik: a helyén kell kicserélni.
ehhez a művelethez készítettem egy célszerszámot, amivel kihúztam a szilentet a konzolból.
Meglepetésemre a cseredarab (Birth) ugyan olyan mint a gyári. Ilyen ritka esetben valóban jó választás egy utángyártott.
(Megjegyzem az első kanyarstabilizátor szilent cseréjéhez szintén Birth-öt vettem, és abban még a gyári logó is benne van.)
A szilent szépen kijött a helyéről, az újat pedig némi szenvedés után sikerült irányba állítani, majd betolni a helyére.


Online tag
2
Vendég2
523
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Szerelőműhely
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8