Blog >> patent

>> Tuning és extraVKG699!!! (4x156+75) // Alfa 155 2.0 8V TS // 2014-06-03

Mielőtt elhatároztam a kárpitcserét, megrendeltem a patentdepo.hu-ról 20 darab új patentot, amik az összes ajtókárpitot fogják, most egy darabig remélem, hogy mindig lesz, ha kell. (Marklartól is van egy pár darab)

És ha már ez megjött ma, akkor úgy döntöttem, hogy kitisztítom a hátsó ajtókárpitokat is, csak szebb az úgy. Napokon belül úgyis megcsinálom azt a felét is.

Ja, a bolhák jelzése 10-322, és a vicc az, hogy alapból is "drága" (58 ft/darab), de az utánvét költsége 910 forint? Hát azért az szép... :D


Hmm, egyébként be is kerültek a hátsó kárpitok is, csak azóta nem tudtam lefotózni. De majd....

Illetve leszereltem az első ülésekről is a kárpitot, várja a csodatévő kezeket! :)

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2014-05-12

Ismét eljött egy nagyobb szerviz ideje. Amik cserélve lettek:
- vezérlés (gyári került bele), kivétel a hosszbordás szíj és annak feszítője, mivel azok tavaly cserélve lettek.
- vízpumpa (gyári)
- termosztát (Wahler)
- vízhűtő (Nissens)
- fékbetét előre (Textar)
- hűtőfolyadék (3 liter Praflu Up)
- olaj (5 liter Selénia Racing)
- olajszűrő (gyári)
- légszűrő (gyári)
- pollenszűrő
- 1 pár ablaktörlő (gyári)
- 1 db csavartakaró műanyag patent szerű izé a jobb1 előtti műanyag fedélbe
- 28 db gyári patent a 4 ajtókárpithoz, mindkét oldali (ezeket majd magam kicserélgetem)

A munkálatokat ismét a Csörgő Autószerviz végezte.

Km: 141472

>> Tuning és extraLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2012-10-09

A csomagtartó 2 szélén a bemélyedésekben tartok pár szükséges dolgot, mivel nincs ott semmi rögzítési lehetőség úgy döntöttem csinálok...
Egyszerű műszálas szalagból készült nagy patentekkel. A kárpitot ki kellett mozdítani, majd vágtam rá egy rést amin áthúztam a pántot. A másik cégére egy keményfa pálca került, ez tartja a helyén. Nem kell nagy erőt elviselnie, csak annyi a feladata, hogy ne engedje elmászkálni a dolgokat.

>> Szervizaranytl // Alfa 156 1.6TS Sedan Distinctive // 2012-07-08

Amikor javíttattam a karosszériát egy dobbetét patentet eltörtek. Eddig halogattam a pótlását. A múltkori bontó látogatásom alkalmával sikerült egy patentet épen kiszednem, azt próbáltam meg bepattintani a helyére.
Amikor megmozgattam a betétet kihullott pár göröngy föld. Na ezt nem hagyhattam figyelmen kívül, ezért alánéztem. A nagy melegben a patentok könnyen jöttek ki, hamar kiszedtem a betétet. Csak kiszárad sárból két lapátnyit söpörtem össze és legalább még egy lapátnyit mostam ki a zugokból. Szerencsére komolyabb korróziót nem okozott.
A dobbetét közepén (beszerelve a legmagasabb pontján) kisebb szakadást és pár lyukat vettem észre. Nem tudom mikor és főleg hogyan keletkezett.
Egyelőre nem javítgattam, csak visszatettem a helyére. Szerintem az a temérdek sár az eddigi 8 év használat során került oda, nem csak az utóbbi egy évben. Szóval megteszi. Talán megnézem a bontóban, van-e ép betét.
Nem készítettem képet, mert nyakig sáros voltam. A bal oldali betéttel nem foglalkoztam, de az ki is lóg a perem alól, szóval még rosszabb lehet.

A várható sokrétű munkákra való tekintettel - egy beszállítónk javaslata alapján - rendeltem tőle egy célszerszámot akciósan.
Egy patent-, műanyag- és díszléc ki és leszedő műanyag szerszámkészletet: KS Tools 911 8120
Ár: 6.410,-Ft