Blog >> szerviz

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2008-09-27

Nos átestünk egy vezérlés (vizpumpával) és termosztát cserén. (128.014km) Valamint lecseréltem a hőgombát is a LMM előtt. (Az újabbakon már egyben van de nállam még külön...) Hideg motornál 2500-3000 alatt hol ment hol csak rángatóztunk, bár inkább alig akartunk menni, most végre jónak tűnik. A szerelő mester Bandi volt, akarom mondani András bácsi :o) THX!

>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2008-09-23

A bendixem kezdte megadni magát, az autó Csöri mesternél kötött ki megint, aki hozott egy bontott önindítót és az került bele. Tökéletesen működik.

>> Szervizystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2004-07-19

Kopogott, nyekergett az eleje, így Szamosinál megvolt a futóműszervíz. 2 első lengőkar és 2 első torony szilent csere lett a dologból.

>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-07-21

Nem úsztam meg, új akksit kellett venni. Viszont levásárolhattam az elnézett szíjfeszítő árát, ígymár csak egy ezrest kellett hozzátenni.

>> Szervizmtamas // Alfa 156 SW 1.9JTD // 2008-07-07

- váltóolaj-csere
- hátsó Z-karok, csontszilentek cseréje (csak a szilent)
- légzsák csatlakozó hiba a vezető űlés alatti részen, visszajelzett, hiba kiiktatva (computerrel)
- hűtőventillátor csak nagy fordulatszámon indult be nagy hőfokon(főleg légkondival), az alacsony fordulat ellenállása cserére szorul - ideiglenesen áthídalva, így mindig 2-est kapcsol míg ki lesz cserélve

>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-07-04

Ma végre sikerült lerendezni a futóművel kapcsolatos teendőket. Tegnap reggel elvittem Szigethyékhez. Kora délután kiderült, hogy a nagykerben balos helyett jobbos lengőkart kaptam /nincs benne politika/. Balos viszont nincs sehol. Aztán valahol mégis, de 30K. Ráadásul utángyártott. Na, akkor szilentezünk 6600-ért, lerendeltem, este 8-ra mentem érte a Meteorba. Viszont a jobbost lengőkart megtartottam, jó lesz az még :) Reggel vittem az újonnam megszerzett cuccokat Szigehyékhez, akik délutánra elkészültek. Most már olyan, mint amilyennek lennie kell. Ferieke pedig nemsokára itt van, és elviszi a nagyszerviz további mutatványaira, meg műszakizni, zöldkártyázni. Hullanak a Deákok.

>> SzervizTinamu // Alfa 156 2,4 Mjet 20v // 2008-06-24

Hát szóval úgy adódott, h múlt hét közepén jelezte a komputer a szervíz intervallum beálltát, ráadásul várt egy xenon szett beépítésre, szóval vettem magam és elmentem Szamosiékhoz.
Számítógéppel megvizsgálták Luigit, annyit látnak, hogy piszkálva (ahogy ők mondták kiütve) volt a számítógép egyszer, így megbízhatatlannak ítélték a megtett kilométerek számát, bár az állapot alapján megsozlottalk a vélemények, mert olyan jó a futómű és annyira nem kopottas...
Mindenesetre javasolták a vezérlés cseréjét, amit tekintettel az eddigi havi 60ezres szervízelésre:) inkábbb későbbre halasztottam... Viszont volt olaj csere, olajszűrő légszűrő csere, beszerelték a xenonomat. Ja és megigazították a jobb első fékemet, mert szorult (pár héttel előbb cserélték Zolikáék) és ezért 0-20 között irtózatosan nyikorgott.
Szóval kapott egy jó kis szervízt. Pozitívum, h egy délelőtt elég volt mindenre 55k-m bánta.
Már most látom, hogy amint egy kicsit megerősödöm anyagilag kicseréltetem a vezérlést és a kis y csövet is a kormány szervóban.
Most minden szuper, bár eddig sem lehetett rá panaszom, igazándiból csak állagmegóvásból féltésből és gondoskodásból hurcibálom szegényt havonta szervízbe:) de hálás érte ahogy látom...
Elkaptam egy z4-et a körúton :)

>> Szervizödi159 // Alfa 156 1.9 JTD 8v SW Distinctive // 2008-06-20

Reggel 08 Large Szerviz.Vizsga,2 alsó lengőkar,stab.rúd+egyéb.Itt úgy érzem mindig jó kezekben van a gép.Köszönöm Large szerviz! :)

>> SzervizFerke // Alfa Alfasud Sprint narancssárga :) // 2008-05-29

Sajnos ismét le kellett venni a hengerfejeket. Délután 5-től este 11-ig tartott a műtét.
Csattogott az egyik hidronyuszi....aztán kiderült, hogy mégsem az csattog, valószínű, hogy egy csapszeg lesz a kelepelés okozója...2000-es fordulattól lefelé, motorféken enyhén csinálja csak, úgyhogy ez a kérdés nyitott maradt.

Viszont így megtörtént:
- Hengerfej tömítések cseréje
- Hidronyuszik szétszedése-kitakarítása-friss olajjal való feltöltése
- Olajszűrő + olajcsere: próbaképp Shell Helix 15W40
- Hűtőközeg cseréje

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-05-20

Tegnap (0520) elmentünk végre -végleg- az autóért. Busszal utaztunk le Gödöllőre (380 jó magyar forintért), ahol Zoli már várt minket. Felmentünk a műhelyhez és a bejárat elött egy ép Alfa Romeo várt minket, fullosan, letakarítva, minden ahogy kell. Ahogy ki kell néznie egy ilyen autónak. Először nem jutottam szóhoz. Körbejártam többször is, mire elhittem, hogy kész van. Hetente voltunk lent a műhelyben, de ilyen látványos változást, mint amit az utolsó 2 napban eszközöltek, csak a szétszerelésnél láttunk. De az már mikor volt.. Szóval csak ámultunk-bámultunk. Szép munkát végeztek. Zoli szerint minden rendben az autóval. Hosszbordás szíjat kell cserélnem majd lassan, meg motorolajat, olajszűrőt. Kifizettem, megköszöntük, elköszöntünk és elindultunk. A Honda után kicsit furcsa volt. A km óra és a fordulatszám mérő pont fordítva van, mint egy átlag autóban, úgyhogy volt mire odafigyelni. A váltó, a pedálok közelsége, az index halk hangja (bekapcsolt-e..?) stb. A gödöllői tecsó parkolójában vártunk húgomékra. Az eső időközben eleredt, de mire odaértek már szakadt.. :| Mikor megérkeztek és kiszálltunk egy jókora olajfoltot láttunk az autó alatt. Reméltem, hogy nem belőlünk folyik.. De mikor odébb álltam, egyből kiderült az igazság. De. Ez bizony belőlünk.. Hívtam Zolit, mert nem láttam semmit, hogy honnan jönne. Azt mondta, hogy biztos csak az eső mossa le róla, mert valami vegyszeres cuccal is takarított a motortérben. És a műhelynél, ahol az autó állt egész délután nem látott semmi olajfolyásra utaló jelet. Reménykedtem, hogy így lesz. Körüljártuk az autót, aztán elindultunk anyuékhoz. 1,5-2 óra múlva lementünk megnézni, de nem találkoztunk olajjal az autó alatt, úgyhogy nyugodt szívvel indultunk el. Robi úgy hallja, hogy a kipufogó az illesztésnél kicsit kifúj, de nem vészes. Ill. az egyik rendszámtábla világítás nem ég. Apróságok még biztos előjönnek, de egyelőre elégedett vagyok. Bár túl sokat még nem vezettem (40-50km). A fényszóró tuti beállításra szorul, mert kicsit kancsal. De összességében elégedett vagyok. Beszéljenek a képek:)

[Költségeim: 11240Ft lett volna a vége, amivel még lógtam, ehelyett 12000. Ha kézhez kapom a listát mi mennyi volt, akkor részletezem. Egyelőre Zolinál csak átfutottam. (+ a buszozás) ]