Ma sikerült vennem két új első lengéscsillapítót, a számla szerint Bilstein B4
Hamarosan csere :)

Megesett a vezérlés csere.
Dayco szettet kapott...
Vízpumpa, vezető-, feszítő görgő.
Kb.: 77000Km volt a vezérlésben.



Gyanús, hogy ki vannak az első toronyszilentjeim, így vettem 2db Febit, de lehet majd lengéscsillapítókkal együtt fogom cserélni.
Közben megadta magát az egyik motorház tető kitámasztó teleszkóp, ezt már ki is cseréltem, Bárdis lett.


Már régóta szemezek ezzel a gyöngyszemmel, sajnáltam rá az anyagiakat, meg hát féltem, hogy valami gagyit kapok, de végül is rászántam magam, és nem bántam meg...
Nagyon jó fényereje van, avatatlan szemnek olyan mintha xenon lenne, tartottam tőle, hogy össze vissza fog világítani, de jól eltalálták a fókuszpontját.
A jobbos lámpában még a halogén, a balosban viszont már a led világít.
A refibe és a ködlámpába nem fért be, a projektorba is csak éppen-hogy...
Már csak a tartósságában kell bíznom :)
Sajnos hiába a nagy fényerő, valahogy nem elég jól ossza el a fényt a projektor, nagyon sok fény érkezik az autó elé, és pont ez miatt nem látni elég messze, vezetni vele kicsit így olyan mintha szürkületben vezetnék, látni lehet vele de azért többet várnék...
Majd beszerkesztem valahogy a refibe, megnézem ott milyen, csak tágítani kell egy kicsit a furatot az izzó helyén, hogy beférjen...







Sor került a pollenszűrő cserére, és egyúttal kapott egy fertőtlenítést is...



Úgy döntöttem, hogy megválok az autómtól. így visszaraktam a gyári magnót, hangszórókat, illetve a kormányt és a váltógombot..

A küszöb spoilerek ismét a helyükön, most már úgy állnak, ahogy kell :)
Már két napja felragasztottam, tegnap megkapta a csavarokat is.




Azért, csak kíváncsi voltam arra, vajon mitől adta meg magát a turbó, ha már a felújító műhely nem állt neki szétszedni, és kideríteni.
Mivel ez az első turbó amit volt alkalmam közelebbről megvizsgálni, így csak arra tudtam hagyatkozni amit a netről lehet olvasni...
Kenés problémára gyanakszom, mert a tengely a persely teljes keresztmetszetében el van színesedve és közép részen is oda kozmált a tengelyre az olaj.
A kipufogó amellett, hogy odakozmált az olaj, rendesen megrágta a perselyt is és a tengelyt is. A tengely még el is van deformálódva, ehhez azért igen nagy hő is kellett, amit azért tudni lehet, hogy a kipufogó oldalon van bőven.
Az utolsó képen látható szűrő ugyan nem a turbóban volt, de a kenését biztosító cső felső befogató csavarjában helyezkedett el.









1
453
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 159
- Filmek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV