Ferke - főkép

Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.

>> EgyébAlfa 156 1.9 JTD SW // 2007-07-23

A ventillátor szabályzó poti kicsit megmakacsolta magát, így szegényt ki kellett bogozni jól megszokott helyéről.:)

>> EgyébAlfa 156 1.9 JTD SW // 2007-07-15

Pirelli Sottozero téli gumik is lettek újítva még januárban.

>> EgyébAlfa 156 1.9 JTD SW // 2007-07-15

Gyári váltóméretre való visszatérés: a 225/45 azért igencsak túl nagy volt, és mivel új gumik kellettek, így a 215/45 ZR17-es PZeroNero lett belőle.
Állati komoly az úttartása, simán ajánlom. Már 2-3 hónapja fent van, és csak jót lehet mondani róla. (eddíg tartott, míg új akkut vettem a fényképezőgépbe :)) )

Lényeg, hogy nem csak jó, de nagyon dögös is lett tőle a kicsike...:)
"Luigi imád csak Ferrari!!!" :))))

>> EgyébAlfa 156 1.9 JTD SW // 2007-07-12

Lecserélődött a gyári, sima kormány egy gyári bőrkormányra.

Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)

Újabb cinkréteg egy enyhe felületi csiszolás után. Megint fog állni egy hetet, és majd kap egy 3. réteget is...

Motoralkatrészek felkorongozást követő galvanizálása, arany színnel. Ki mondaná meg, hogy ezek majdnem 30 éves, szanaszét rozsdált tárcsák voltak???:)
Na ezért haladok ilyen marha lassan ezzel a projekttel, most már legalább a noszogatók is látják!:)
Cserébe a vas összes, legapróbb porcikája így fog kinézni, mint ezek az ékszíjtárcsák.