Ferke - főkép

Ez nem volt egyszerű, ráment másfél hétvége, de kész. Minden lemezig tisztítva, készen a homokfújásra.

A belső tér fémig takarítása: alsó üregvédelem eltávolítása, hang- és páraszigetelés teljes eltávolítása, beleértve az illesztések közötti gyári kencét is.

>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD SW // 2008-01-22

Jó ideje már ki lett cserélve az összes szilent, gömbfej (lengőkar) elöl-hátul, de futóműveshez csak most jutottam el.
Sürgette a dolgot, hogy 2-3 napja elkezdett valami nagyon durván kopogni. Már épp kezdtem elhinni, hogy muszáj lesz lengécsillapítókat vennem, de hamar kiderült, hogy a bal oldali stab. pálca felső gömbfején túlhúztam az anyát, ami picit megszakadt. Ez a ramaty utakon hamar ki is mozdult, és eszeveszett módon kattogott-csattogott.
Hiába, fontos a nyomatékkulcs használata...!!!
Anya csere+ futómű állítás 4500 ft, ami szerintem pest megye legjobb futóművesénél nem tétel.
Csak ajánlani tudom Őt: Budaörs, Oláh Attila

...jah, és külön jó érzés egy olyan futóműveshez menni, aki így fogad: "Na, végre egy Alfa!!!" :)))

Mivel feladtam az alvázvédő levakarását, így maradt időm kiszedni a donor alól a tárcsafékes hátsó futóművet.
Űbergázos állapotban van, de nagyon szép lesz.:)
(ehhez kelleni fog még egy szett alfetta nyereg, ha tud valaki, ne tartsa magában.:) )

Ez a nap volt a legdurvább a sprint restauráláshoz fűződő napok közül...alvázvédő eltávolítása leégetéssel és drótkefével....nem sikerült. :(
4-5 óra alatt a képen látható nagyságú foltig lehetett eljutni, mivel a gyárit követő további 3 alvázvédő réteg egyszerűen túl sok, és nem lehet hozzáférni egy csomó kritikus részhez.
Változik a terv, megy az egész homokfújásra (persze ennek még utána kell járni, hogy hogyan lehet egyáltalán).
A szemmel láthatóan problémás helyek azért le lettek tisztítva, hogy lássuk, mekkora a gáz...szerencsére nincsenek súlyos problémák, sokkal rosszabbra számítottam. :)

Serie I.-es donor bontása

Homokfújva:
Szívó oldali alkatrészek,
termosztátház,
levegőszűrő zsanérok,
főtengely szíjtárcsa,
ajtózsanérok,
további futóműalkatrészek