VKG699!!! (4x156+75) - főkép
>> SzervizAlfa 155 2.0 8V TS // 2014-06-10

221.703 km-nél. Túlszaladtam :(

AL-CO levegő ill olajszűrő került fel, eddig is AL-CO volt a légszűrőm, az olajszűrő Knecht volt, de most ez van.

L-M 10W60 GT1 Synth... Csak a szokásos :)


Magamnak: 12-es imbusz kell az olajleeresztő csavarhoz, vegyél majd!!!

>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 8V TS // 2014-06-03

Mielőtt elhatároztam a kárpitcserét, megrendeltem a patentdepo.hu-ról 20 darab új patentot, amik az összes ajtókárpitot fogják, most egy darabig remélem, hogy mindig lesz, ha kell. (Marklartól is van egy pár darab)

És ha már ez megjött ma, akkor úgy döntöttem, hogy kitisztítom a hátsó ajtókárpitokat is, csak szebb az úgy. Napokon belül úgyis megcsinálom azt a felét is.

Ja, a bolhák jelzése 10-322, és a vicc az, hogy alapból is "drága" (58 ft/darab), de az utánvét költsége 910 forint? Hát azért az szép... :D


Hmm, egyébként be is kerültek a hátsó kárpitok is, csak azóta nem tudtam lefotózni. De majd....

Illetve leszereltem az első ülésekről is a kárpitot, várja a csodatévő kezeket! :)

>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 8V TS // 2014-06-03

Összeszedtem magam, és a fényezés - lakatolással (másik bejegyzés lesz) együtt lefújattam az Afritól kapott vadcsiúj, alumínium balos kilincset is.

Ha már lefújták, betettem.

Ebből jött az az apropó, hogy betegyem a Q4 (első) ajtókárpitokat is.
A bal első ajtónál csak a szövet részt cseréltem le, visszaragasztottam jó erőssel, a műanyag nem volt az igazi a Marklartól származón.

Kisikáltam szappannal, körömkefével mindkét elsőt.
Kicseréltem "rácsosra" a Q4 kárpiton az ajtózsebet, az jobb mint a "tele", mert lehet benne látni, hogy mi hol van.

Na mindkét oldal kész, mire visszatettem a jobbos kárpitot is, addigra visszazárt a központi... De úgy, hogy előtte nem csinálta, mikor csak a balos volt fenn. Leszedtem nem vicc, ötször a komplett balos kárpitot, mire rájöttem, hogy elég lesz a zárnak egy kis tisztogatás...

Aztán mire visszatettem a jobbost is, az elektronyos ablak verte ki a biztosítékot (kicsit túlhúztam a felső két csavart szerintem, megindult, aztán megállt, visszalazítottam, azóta jó.).

De hát nem a többi biztinél van ám annak a biztosítéka, hanem a kiegészítő táblán, fölötte a műanyag alatt, amin a magasságállító van... De hogy miért?! Jó, hogy kinyomtattam az egész manuált...

Váá... :/ Elfogyott a végére a türelmem... :D De a szépsége az, hogy legalább már tudom, hogy hogy kell az ajtókárpitot leszedni meg visszarakni... :)
Majd valamikor a hátsókat is kicserélem.