A beépített karikák nem húzták sokáig. A belső foltosan kiégett és elég csúnyán nézett ki mind két oldalt (kép 1.). Így rendeltem Kínából 2 csere darabot. Sajnos a méretett elrontottam. Mivel amit először rendeltem , műanyag karikával jött. Azzal együtt volt az átmérő 85mm. Az új meg önmagában volt ekkora (kép 6.). Így nem fért bele a gyűrűbe. Mivel már darabokra szedtem a kocsit , így beraktam nélküle. A bekötésen változtattam kicsit. Alap helyzetben csak a két szélső világit. A belső kettőt reflektorra kötöttem. Több oka is volt neki. Egyik hogy nincs kedvem 4 havonta darabokra szedni mert kiég valamelyik. Ráadásul egy napos munka. A másik hogy olyan erős volt a fénye hogy elnyomta az indexet és reflektort. Mindig többször kelet villantanom hogy észre vegyék. Ráadásul a árnyalat is 3 féle volt a külőmbözö helyekről rendelve.Bár észrevettem az egyik szélsőben is egy kiégett pettyet. Lehet a szélsőket is a reflektorra kötöm. Végeredmény (kép 7.) Ha tudom hogy ennyit fogok szopni vele, lehet neki se álltam volna beépíteni.







Mivel a régi bedöglött , jött az új. Prestigio 519i lett a választás (kép 1.). A kábelt elvezettem balra a tetőkárpitban, le a B oszlop burkolata mögött (kép 4.). Bekötöttem gyújtás után , így automatikusan működik. A kamera króm részét lefóliáztam, hogy ne látszódjon annyira (kép 2.). A csúszka részre tettem egy kis ragasztó csíkot mert kotyogott az illesztés (kép 6.). Utána már nem mozgott. A tükör mögé került jobbra. A vezető ülésből gyakorlatilag nem látszik (kép 3,5,6-8.) Került bele egy 32 Gb Samsung kártya, amire 3 óra Full Hd felvétel fér el.
Update: kis hibája, összekavarja a dátumokat.









Észrevettem a hátsó tároló rekeszeken hogy kézzel megkocogtatva kicsit mozog. Így egyik felére egy kis szivacs darabot hozzá szigetelő szalagoztam ideiglenesen. Most már nem kotyog.


Motortér szigetelő gumi jobb oldala mindig előre bukott. Szemmel láthatóan nincs semmi baja a guminak, de valamiért mindig előre bukik. Tettem alá erős kétoldalas ragasztót majd visszanyomtam a helyére. Remélem bírni fogja.




Jobb elején halottam valami viszonylag hangos zörgést. Lökhárító leszerelésekor vettem észre a légszűrő alján a két pöcköt ami zörgött. Nem tudom mi a funkciója. Talán a légszűrőben fog valamit. Kipattintottam és betekertem kis ragasztó szalaggal. Utána visszanyomtam és nem zörgött.
Update: Kivettem a pöcköket mert elvileg a vizet vezeti ki...




Már régóta kopott a gombom, és nem bírtam tovább. Kicseréltem. Érdi bontóban vettem 5000.-ft.-ért. (Utolsó képet valamiért elfordul feltöltéskor)




Múltkor szerelgetésnél sikerült két pálcát kitörnöm a díszrácsból, mivel bénáztam. Elég vékonyak így megszenvedtem vele kicsit. De végül sikerült meghegeszteni. Persze kipiszkálni sem volt egyszerű a beesett darabokat alulról.



Tetőlámpa felől mostanság rezgéseket hallottam. Leszedtem elől hátul. A kis fém karmanytúk ki voltak lazulva mindegyiken. Gondolom a ki-be szerelgetéseimtől. Fogóval visszatessékeltem a helyükre (kép1-2.). (Jó feszes lett utána). Hátul a kis panel is kicsit laza volt, így fülek alá kis szigetelő szalagot tettem. Így már ez sem tud rezonálni (kép 4-6.). Első lámpánál egyik csati is kicsit kotyogott így egy kis szivacsot nyomtam mellé, és szigetelő szalaggal rögzítettem (kép 3.). Tető kárpit alatt húztam el a tolató radar visszajelző kábelét. Ott szigetelő szalaggal rögzítettem, miután megfeszítettem a kábelt (kép.7.). Remélem most már csend lesz fent.







Gondoltam kipróbálok egy két ledes izzót ködlámpába. Két félét is vettem Aliexpress-ről. Cob ledest vettem, mert az a legerősebb fényű. Régi ködlámpámba próbáltam ki. Kicsit ki kellett tágítani az égő helyét hogy beférjen. Gondoltam jól nézne ki a nappali menetfényem mellett. Beraktam őket, de sajnos gyenge a fényük. Alig világít. Képen jól néz ki, de nem világít elég erősen. Ez van. Marad a sárgás ködlámpa vagy xenont rakok bele. 800ft/db volt az ára.






Kedves gumisok géppel húzták meg a kerékőrt. De annyira ráhúzták hogy a sima csavarokat is csak csővel lehetett lelazítani. A jobb első lejött utána elnyírodott. Rendeltem kódszám alapján pótfejet. Két hét míg megjött és csak a bal elsőt tudták vele leszedni. Mivel német minőség és forgófejes, egyik leszedő célszerszámmal se jött le. Annyira edzett a gyűrűje hogy elnyírta a összes célszerszámot.
Ez tényleg lophatatlan!!!
Hátsókat a hátsó agyak lebontásával tudták leszedni valahogy, de sokat szoptak vele.
Fúrtak faragtak valahogy keservesen lejött...






3
427
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV