Tagok >> pmolnar >> 156 Veloce 2.4 JTD 10V Veloce >> Blog
- Típus:156 Veloce 2.4 JTD 10V Veloce
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metallico 846a
Azt vettem eszre, hogy az auto fekezeskor instabil lett valamint az elso fekek furcsa hangot adnak, mintha nem jarnanak a munkahengerek megfeleloen. Az auto mar egy ideje balra huz de nagyon es mar veszelyesen (ezen a tobbszori futomubeallitas se segitett, se elotte alkatreszek csereje sem axial csuklo, gombfej lengokarok) es mostmar masodik fokozatban intenziv gyorsitaskor kigyullad a UDC es megoldas kell talalni gyorsan, arrol nem is beszelve, hogy enyhe bal kanyarban kb 40-es temponal olyan furcsa koppanas hallatszik valahonnan...eszmeletlen..ez mind tavaly (2016) ev vege fele jelentkezett.
Elgondolkodtam mi okozhatta ezt miken lett valtoztatva.De Ferke segitsege is kellett, hogy megoldodjon ez a rejtely.
Ad1 elso kerekeken a sulyok azaz a centirozas ellenorzese.
Ad2 az axial csuklot csereltettem es a szerelo azt mondta(az a gyengeelmeju), hogy le kellett a vegebol vagnia, mert nem tudta becsavarni maskepp. Mar ekkor nem tetszett ez, ilyet nem is hallottam, hogy levagva fer be...
Es mivel lejart a MOT( minden evben muszakiztatni kell) igy hat ugy dontottem akkor gumicserek es axialcsuklo ismet es bar a gombfej is relativ uj volt azt is csereltettem.
Bejott igy vegulis ez volt a gond a UDC vel is, mert azota nincs gond.
Axial csuklok, gombfejek csereje es centirozas a vegen pedig futomu beallitas, de csak a front. (azaz tracking)
miles187600




1
564
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- Spider
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV