Mutasd

>> Szerviz2018-01-05

A sokféle pollenszűrőből véletlen szerűen választottam egyet. Olasz gyártmány lett.
Bekerült a helyére.
Aztán a lámpa is visszakerült, majd a burkolat is.
Motorház összerakva, már csak az utasteret kell.

 
>> Egyéb2018-01-04

A kábel bevezetéshez le kellett vennem az ablak előtti műanyag fedelet.
A látható csavarokon kívül még három műanyag patent is tartja. A csavarokat kihajtva az elejét fel lehet annyira emelni, hogy belásson alá az ember. Kárpitleszedővel ki lehet pattintani az ajtó felőli kettőt. A középsőről le kell húzni az egészet az ajtó felé.

Egy biztos, nem sokszor lett az elmúlt 15 évben cserélve. A fedél alatt az őskosz volt.
Holnap kap egy újat.

 
>> Tuning és extra2018-01-04

Tegnap vettem egy váltó relét a kürthöz adott "sima" helyett. A relé fogja átkapcsolni, hogy az eredeti kürtök szóljanak vagy az új.
A gyári kürtöket kiszedtem, hogy a csatlakozásokhoz jobban hozzáférjek. Jól néznek ki.
Felkerült a relé a táblára. Alap helyzetben az eredeti dudákra megy vissza a 12Volt. Az utastérbe vezetett kábelen a testet adom a relének, az meghúz és már indul is a kompresszor.
Projekt kész, már csak össze kell rakni a kocsit.

 
>> Tuning és extra2017-12-29

Bő 4 órás munkával sikerült beraknom a cuccot. A hely szűkös, a hozzá adott cső elég rövid.
A jobb első műanyag lemez alatt szemelten ki a helyét. A relétáblát fel kellett hajtani, a lámpát meg ki kellett venni. Így már hozzáférhető minden. Elég babra munka.
Először egy alu profilra felfúrtam a kürtöket. A profilt elöl a lökhárítót tartó csavarhoz rögzítettem egy L idommal. Hátul pedig két L idommal a kasznihoz. Lyuk van mindenfelé, fúrni nem kell.
A kompresszort csak függőleges helyzetben lehet felrakni, így a dobbetét előtt találtam neki helyet. A csövezéshez át kellett helyezni a 6-os képen vastag nyíllal jelölt csatlakozót a belső oldalra (vékony nyíl).
A rövid csövek miatt a kompresszort lejjebb kellet tenni, amit a tartó megtoldásával oldottam meg.
A kompresszort akkura kötve kissé lassan felcsendült a nóta. Hiába, az akku a sok töltés ellenére már nem ad le 12 Voltot se...

Az idei évet ezzel lezárom. Folytatás 2018-ban.

 
>> Tuning és extra2017-12-28

Már a Póknál is volt egy kapcsoló, ami megakadályozta hogy az antenna kimenjen, ha nem a rádió szólt. PHuBi is kapott ma egyet.
Homasitáéknál járva szemet vetettem egy házzal ellátott LED-es kapcsolóra. Bal oldalra szántam a műszerfal alá, ahol a sub potija is van. Belenéztem a belsejébe és ihletet kaptam. Miért ne tenném a váltó elé?
Csak egy azaz kettő 20 mm-es lyuk kell és megvan a duda kapcsoló helye is.
A gondolat tett követte.
Kifúrtam, beszereltem, beforrasztottam, működik. Tetszik, mert nem feltűnő.