Blog
Tavaly szeptemberben volt, amikor az útvonal terve elkészült. Sikerült a társaságnak annyira elhúzni az időt, hogy a tél beköszöntött. Kicsit lassan ébredtünk idén, inkább a naptárt néztük mint az időjárást, szerintem simán el lehetett volna menni két hete is, de hát februárban(!), ilyen még nem vol Tovább »
Ez is elkészült. Mióta nálam van az autó nézegetem, mindig megakadt a szemem rajta. Horpadás volt, nincs a bal első ajtón. Rutinos szakember kipattintotta. Tovább »
2018. novemeber 20-án hoztam el az autót nyolc hét várakozás után Hódmezővásárhelyről. Ennyi időbe telt a honosítás a svájci import után. Utolsó pillanat volt amikor még nyugaton szabadultak a gyönyörű V6 156-októl. Szerencsém volt és számomra a legszebb 2A szériás darab lett. Persze lehet, hogy hos Tovább »
Precízen lemostam, gyorsan míg világos volt leszárítottam Izsák felé. A városban korábban mentem, így az olaj már meleg volt. Vette a fordulatot. ~35km Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Kozmosz kék AR428
- Jellemzők:
Vadállat 4000 fölött - Extrák:
Kitűnő állapot, erste lack
FL belső
Egy kis megörökölt tuning itt-ott:
Apex alacsony rugók (-25 mm)
Gyári sport-pack lengéscsillapítók
Mille Miglia 17"x8" ET35 felnik, 225/45 (156GTA goemetria, tömeg)
Gyári küszöb spoiler
Talán Novitec csomagfedél spoiler (már leszedtem)
CSC kipufogó
- Egyéb:
Szépen megmaradt és érdemesnek tartom a megőrzését