Íme a 2020-as Giulia és Stelvio árlista!

2020-01-22  Halesz
Végre megvannak 2020-as, modellfrissített Giulia és Stelvio magyarországi árai! Nézzük, mit tudnak az új autók!
Hírek >> 2020  

Végre beindult az Alfa Romeónál is az év, január 22-én megérkezett a 2020-as árlista! Lássuk, mennyibe kerülnek a 2020-as Giuliák és a Stelviók! 

Mindkét autónál újdonság a Driver Assistance Plus csomag, amely tartalmazza azokat a vezetéstámogató rendszereket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Erről itt írtunk bővebben.

Driver Assistance Plus csomag: (410 ezer forint)
Automata távolsági fény 
Automatikusan sötétedő külső visszapillantó tükrök 
Aktív holttérfigyelő- rendszer 
Automatikusan sötétedő belső visszapillantótükör 
Éberségfigyelő asszisztens 
Táblafelismerő Rendszer 
Sávtartó asszisztens 

Driver Assistance Plus csomag: (750 ezer forint)
Automata távolsági fény 
Automatikusan sötétedő külső visszapillantó tükrök 
Aktív holttérfigyelő- rendszer 
Automatikusan sötétedő belső visszapillantótükör 
Éberségfigyelő asszisztens 
Táblafelismerő Rendszer 
Sávtartó asszisztens 
Közlekedési torlódás asszisztens 
Autópálya asszisztens 
Adaptív tempomat  
Intelligens tempomat 

GIULIA MY2020

A 2020-as MY újdonsága, hogy megjelent egy belépő szintű, 136 lóerős dízel Giulia is a kínálatban, ezzel pont 10 milllió forint alá lőve a legolcsóbb Giulia árát. Bruttó 9.915.000 forintról induló árával jó opció lehet majd céges autóflották részére. 

A 160 lóerős dízel Giulia (SUPER) ára 11.431.000 forintról 11.980.000 forintra emelkedett (549 ezer forinttal lett drágább), a 280 lóerős benzines VELOCE pedig 14.677.000 forintról 14.970.000 forintra (293 ezer forinttal kerül többe).

Ezek véleményünk szerint nem jelentős áremelések, hiszen ne felejtsük el, hogy alapból most már az összes Giulia (igen, a 136 lóerős is) megkapta a 8,8"-as, értintőképernyős Alfa Connect rendszert. Nincs már kisebb méretű kijelző, és korábban a nagyobb, 8,8-as rendszerért 875 ezer forintos felárat kellett fizetni. 

Viszont a telefontükrözés továbbra is feláras, 110.000 forint, mondjuk ez eddig is ennyibe került. (VELOCE és VELOCE TI esetén benne van az autó árában).

A rendszerhez kapcsolódó navigáció 325.000 forintba kerül, de aki használ telefontükrözést, az ezt biztonsan nem fogja belerendelni az autójába.

Ugyancsak alapáron kerül az autókba az úgynevezett ALFA CONNECTED szolgáltatás (My Assistant, My Remote, My Car) is.

Az opciós árlista tételei közül az izgalmasabb extrák árai nem változtak. Ezek közül szemezgetünk:

Tolatóradar: 160.000 forint
Nagyobb féktárcsák: 175.000 forint
Sebességváltó fülek: 99.000 forint
Adaptív tempomat: 385.000 forint
Sportfutómű: 370.000 forint
Elektromos dupla napfénytető: 550.000 forint

Giulia MY2020 alapárak:

GIULIA 136LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 9.915.000

SUPER 160LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 11.980.000

SUPER 190LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 12.510.000

SUPER 200LE hátsókerék 8 seb. automata benzin 11.820.000

VELOCE 210LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 14.500.000

VELOCE 280LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 14.970.000

VELOCE TI 210LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 16.840.000

VELOCE TI 280LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 17.290.000

 

STELVIO MY2020

Érdekesség, hogy a Stelvio alapmodellje, a 160 lóerős, hátsókerekes dízel viszont csak 10 ezer forinttal lett drágább: 12.090.000 forintba kerül.

Az összkerekes, benzines, 200 lovas SUPER 210 ezer forinttal lett drágább, 13.990.000 forint lett (13.780.000 forint volt eddig).

Az összkerekes, 280 lóerős VELOCE árát az eddig B-TECH néven forgalmazott változattal tudjuk összehasonlítani, az 470 ezer forinttal lett drágább, 16.590.000 forintos áron rendelhető (eddig 16.120.000 forint volt).

Az extrák árai itt sem változtak, csak néhány érdekesebb:

Telefontükrözés: 100.000 forint
Alfa Dynamic Suspension" frekvencia szelektív lengéscsillapító: 150.000 forint
Adaptív tempomat: 390.000 forint
Elektromos dupla napfénytető: 490.000 forint
Sebességváltó fülek: 100.000 forint

Stelvio MY2020 alapárak:

STELVIO 160LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 12.090.000

SUPER 200LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 13.990.000

SUPER 190LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 14.390.000

Ti 200LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 15.590.000

Ti 190LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 15.990.000

VELOCE 280LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 16.590.000

VELOCE 210LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 15.990.000

Sajnos egyelőre nem rendelhető sem a GTJunior Ocra, sem a 6C Villa d'Este Red fényezés az autókhoz, ezek a színek az év második felétől lesznek elérhetőek.

Az árlisták nem tartalmazzák a Quadrifoglio változatok árait, ezeket tavaszra várhatjuk majd.

Forrás: Olasz Autók Háza
Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

szana82025-08-16 20:33:45 // 39932
Nos megnéztem a lámpát kocsit jobban. Az a két csavar nálam semmit nem csinál. Hiába tekerem komptól koppig egy mm-t sem megy se lentebb se fentebb. Illetve a 3 szint köztül bármelyiket állítom belül a tekerővel, semmi. Se oldalra se le se fel. Olvastam a giuliaforums-on hogy a 17-19 közötti Giulia-knál ki szokott akadni a kis gömb a helyéről ami mozgatja a mechanikát. A fasza az hogy mind a két lámpa ilyen.
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-15 17:50:06 // 39931
Na ma is eltöltöttem egy órát az autómmal, mert rohadtul kéne hétfőn. De ez bizony nem fog feléledni. Dokumentáció nélkül "fekete doboz" visszafejtéssel próbálkoztam, el is jutottam valameddig. Most kéne egy gyári diag, hogy lássam hol járok elvárt vs ppozíció jeladó feszültségben. De igazából szívás az egész.
A wastegate aktuátor kalibrációt ki tudtam nullázni, és rájöttem, hogy ezután minden gyújtás ráadásnál tanul. Elmegy zárási végállásba, konkrétan áramot mérhet. Amikor a zárási áram megnő,mert mechnikailag már nem megy tovább, akkor onnan elmegy a nyitásinak megfelelő feszültségig. Kb 50 gyújtás fel-le után szépen arrébb mászott a nyitási pozíciója egy olyan állásba, ahonnan már nem változott tovább. Feltételezem ez a beállt végső kalibráció. Kb 5-10 lépésenként fotóztam és néztem, hogy megy e még arrébb (plusz meg is pöttyöztem). Mikor úgy nézett ki hogy jó, járt álló helyben hiba nélkül percekig. Na ez után képes volt megint menni 1 km-t, majd visszadobta a kódot.
Az aktuátor megy, 0-100% közt gyönyörűen szabályoz, aztán gondol egyet és check engine. Egyszerűen nem tudom elcsípni, hogy mi okozza. Szóval megszívtam, hétfőn sem lesz autóm, a kedvem pedig exponenciálisan megy el az egésztől.
A konklúzióm kicsit az, hogy kibaszott egy kín lesz ez az autó ahogy öregszik, nem oltimer...:-(
quash2025-08-15 14:35:12 // 39930
Az utolsó töltésnél nem raktak bele UV festéket?
Ha igen, akkor csak meg kell lámpázni, és látszik hol ment el.

Nekem egyetlen gond volt idáig Giuval, az pont ez, elment a gáz.
Az egyik klima csonk lett cserélve.
De egy év múlva ismét gond volt, de mivel akkor már benne volt a festék, egyértelműen látszott hogy az egyik klima cső, csatlakozó mellett ment ki.
A cső cserélve lett, azóta nincsen probléma.