Kínában mutatkozott be a 2020-as Giulia és Stelvio

2019-11-12  Tedi
Kínában mutatkozott be az Alfa romeo Giulia és Stelvio jövő évre felfrissített változata.
Hírek >> 2019  

A Club Alfa oldalán jelentek meg a fotók a kínai bemutatóról, e szerint a várakozásoknak megfelelően a külsőn első látásra semmi sem változott, bár semmi szükség nem is volt rá. Amire viszont annál nagyobb igény volt, az a szolgáltatási színvonal emelése olyan technológia beépítésével, amely eddig is nagyon hiányzott.

A 2020-as modellekben kisebb átalakításon esett át a sebességváltó körüli rész, emellett végre érintőképernyős lett az Alfa Connect, amely most már támogatja a Wi-Fi hotspot létrehozását is, mérete nem változott, továbbra is 8,8 coll. Arról a fotók alapján nem tudtunk meggyőződni, hogy a felbontás javult-e.

Az infotainment rendszer javítása mellett most már mobiltelefonról is lehet egyes funkciókat vezérelni, például az autó távvezérléssel nyitható/zárható.

Arról egyelőre nem derült ki semmi, hogy kerültek-e új vezetéstámogató rendszerek az autóba, de pár nap múlva, november 18-án indul a Los Angeles-i Autókiállítás, ahol remélhetőleg többet is megtudunk majd. Korábbi hírünk szerint ezek a fejlesztések kerülnek/kerültek az autókba.

Frissítés: eddig erről nem szóltak hírek, de indukciós töltő is került a könyöklő alá, ráadásul a kép alapján ezt nagyon praktikusan oldották meg.

Nagyobb frissítés az Alfa Romeo legújabb tervei szerint jövő évben várható majd a Stelviohoz és a Giuliához.

Egy pillanatra látszik működés közben az érintőképernyős kijelző ebben a videóban:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-11-08 11:39:11 // 40549
Nekem, a conti eco contact amit kapott ahhoz képest még mindig jó.. de ugye nagy elvárás nem volt vele, de mégis..

A pirelli minden formájával eddig elégedett vagyok, régi és újabb állapotában is kiszámítható. Pirelli P-Zero Zselé edition teljesen jó, eleje még fog is:D

Pirelli Sotto Zero elég régi téli, és még mindig puha a tésztán, most lesz cserélve.

Pirelli P-Zreo Corsa, 3-4 évesen már kicsit ki van keményedve, de mégis kiszámíthatóan viselkedik.

Hakook Ventus Tészta nyári normálisan tart hidegebb időbe meg meg csúszik néha nagy terhelésre el-el bizonytalanodik egyensfutás és kanyarterhelésnél is de ez lehet az autó futómű geometriája is.

Bridgestone téli 3 évesen 20k km után már olyan mint a radirgumi.. nyálasidőben össze vissza mászkál, kanyarstabilitás csak dísznek van, haladásra alkalmas, de nem 3 éves gumihoz méltó..

Bridgestone Potenza még a 155-ön ezzel el is estem, egy dilatáció megdobott és nem bírtam összeszedni az autót:P Jó hülye is voltam meg 7 éves gumival...

Barum, Kleber ha nincs elvárás, jobb mint a semmi:) utazni jó.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-07 21:26:56 // 40548
Én maradok a Goodyear Eagle -nél 😄 Amit tud, azt szétnyúzva kb 35e km-rel is tudja. Szóval ha végképp elpusztítom, szerintem megy fel az Assymetric 6.
A téli Vredestein kiesett a pixisből, már tavaly télen is csúszott nagyon fagypont körül. És a Giuliettán sem vagyok vele elégedett. 3 év és kuka, mintamélységtől függetlenül.
Zselé2025-11-07 18:49:26 // 40547
Ezzel szemben a szintén 20k-t futott Dunlop Wintersport meg zseniális… :)