Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
manna2008-05-05 13:54:16 // 20532
Köszönööm, a trafó viszont valószínüleg már nem a gyári ezért nem tudjuk, hogy azon melyik az első henger...
András bácsi2008-05-05 13:52:10 // 20531
Elírtam a választ: szóval a trafóra rá vannak öntve a számok.
András bácsi2008-05-05 13:51:22 // 20530
Megelőztelek. :)
manna2008-05-05 13:51:02 // 20529
Köszi, és a gyújtó trafónál?
pb_2008-05-05 13:50:42 // 20528
Ha szemben állsz az autóval, akkor az 1es henger a bal kéz felőli 1. henger., mögötte van a 3as. Jobb kéz felől van először a 2es, majd a 4es. Gyújtási sorrend 1-3-2-4.
András bácsi2008-05-05 13:49:26 // 20527
Ja, a trafó számozott.
András bácsi2008-05-05 13:48:18 // 20526
Az egyes az autó jobb oldalán a hűtőhöz közelebbi, mögötte a hármas.
A másik oldalon elől a kettes, mögötte a négyes.
A másik oldalon elől a kettes, mögötte a négyes.
András bácsi2008-05-05 13:44:38 // 20525
Nem hiszem: az ilyen nem szokott tönkremenni, inkább csak töréskárnál. Szerintem olcsón tudsz szerezni.
Joker 1562008-05-05 13:36:40 // 20524
3 kiló körül????Ezt nem mondod komolyan....Az a szaros müanyag doboz?Hát ezt nem hiszem el...:( Ilyen is csak velem történhet...És bontva is gondolom még mindig vagy 1 kiló körül van...Hát most felhívom a szerelőmet,h.ha tudja,akkor rakja össze,h.ne szivjon falsot,aztán ennyi...De ha nem tudja ugy összetenni,akkor nem tudom,h.mit csinálok...:(
manna2008-05-05 13:34:22 // 20523
szép jó napot mindenkinek!
szükségem lenne egy kis hozzáértő esgítségre: a boxer motornál melyik az első henger és milyen elosztásban van; honnan kezdődik a számozás? Illetve a gyújtó trafónális honnan kezdődik a számozás?
Úgy néz ki, hogy valami "kedves kéz" leszedte az inditó kábeleket...az autószerelőm mondta...történhetett máséppen?
előre is köszi
szükségem lenne egy kis hozzáértő esgítségre: a boxer motornál melyik az első henger és milyen elosztásban van; honnan kezdődik a számozás? Illetve a gyújtó trafónális honnan kezdődik a számozás?
Úgy néz ki, hogy valami "kedves kéz" leszedte az inditó kábeleket...az autószerelőm mondta...történhetett máséppen?
előre is köszi
András bácsi2008-05-05 13:28:01 // 20522
Biztos. Mások az átmérők, és az 1.6 nem is változó szívócsőhosszú.
Bontóban, vagy valakinél, aki ilyet bont. Az új box olyan 300e körül van, de ennyiért komplett motort is lehet venni, szóval az felejtős.
Ha széttöredezett a bele, akkor kicsit gyengébb lesz a motor, de nem igazán káros. A lényeg az, hogy a külső része sértetlen legyen, és ne szívjon falsot.
Bontóban, vagy valakinél, aki ilyet bont. Az új box olyan 300e körül van, de ennyiért komplett motort is lehet venni, szóval az felejtős.
Ha széttöredezett a bele, akkor kicsit gyengébb lesz a motor, de nem igazán káros. A lényeg az, hogy a külső része sértetlen legyen, és ne szívjon falsot.
Joker 1562008-05-05 13:21:57 // 20521
És ilyet hol lehet beszerezni,meg bizti nem jó hozzá az 1.6 doboza?Egyáltalán mi ez,illetve mit csinál?És ha rossz,akkor mi baj lehet belőle? Jah,és amugy az új az mennyire nem olcsó? :)
Jah,és nem tudtok egy linket,amin meg lehet találni a 2.0 TS motor robbantott rajzát?
Jah,és nem tudtok egy linket,amin meg lehet találni a 2.0 TS motor robbantott rajzát?
András bácsi2008-05-05 13:19:03 // 20520
Sorry, most látom, hogy a tied 2.0, ahhoz biztosan nem jó az enyém. Az 1.6.
Joker 1562008-05-05 13:18:19 // 20519
Nekem használt is lehet,nem igazán foglalkoztat,csak müködjön végre megint az autóm...:(
András bácsi2008-05-05 13:16:34 // 20518
Újban nagyon drága. :)
Tom122008-05-05 13:16:25 // 20517
Akkor ne dobja ki...;-)
Joker 1562008-05-05 13:13:03 // 20516
Az az...Én arra gondolok...!Nah az mennyibe fájhat,meg hát a szokásos kérdések,amiket már feltettem...:D
Joker 1562008-05-05 13:12:21 // 20515
Életet mentenél vele...:)
András bácsi2008-05-05 13:11:57 // 20514
Ez nem az, amire te gondolsz, hanem a motor háta mögötti közös szívőcsőszakasz.
András bácsi2008-05-05 13:11:20 // 20513
Azt hiszem van ilyenem, de le kellene ellenőriznem eme állításom. :)
Joker 1562008-05-05 13:10:27 // 20512
És ha kidobja a dobozt,akkor mi lesz a hátránya ennek?Meg ez amugy árban mit takar?Meg mi a franc ez a doboz egyáltalán?
Tom122008-05-05 13:07:22 // 20511
Csak semmi pánik! Dobd ki a dobozt és rakd fel egy V6-os szívócsövét, nekem "szándékosan" így van, mert így jobban tetszik a hangja.;-) /nem túl hangos, de komolyabb/
...ha egyről beszélünk...:-)
...ha egyről beszélünk...:-)
Márk2008-05-05 13:04:58 // 20510
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, milyen izzó kell a 156-os (facelift) fordulatszámmérőjének háttérvilágításához? Megvenném előre, mielőtt szétszedem, hogty ne dolgozzak 2x...
Kösz..Márk
Tudnátok segíteni, milyen izzó kell a 156-os (facelift) fordulatszámmérőjének háttérvilágításához? Megvenném előre, mielőtt szétszedem, hogty ne dolgozzak 2x...
Kösz..Márk
Skodra2008-05-05 13:04:02 // 20509
Sziasztok! A gépem katalizátor 1 hibát jelez,az mellyik kat a három közül??
Joker 1562008-05-05 13:02:39 // 20508
Sziasztok!
Sürgős segítség kellene nekem...!Most hívott a szerelőm,h. a 2.0 TS 156-osomnál a szivósor mögött elvileg van egy kb.35*20 cm es müanyag doboz...És hogy abba elvileg vmi változtatható szivőcső,vagy vmi ilyesmi van...Iszonyat nem értek hozzá...:(
Hogy ebbe eltört vmi szerinte,kis müanyag darabok potyogtak ki belőle azt mondta...Hol lehet ilyet szerezni,mennyibe fájhat, és ha nem cserélem most ki,akkor miféle problémát okozhat ez a későbbiekben...!
Előre is köszi mindenkinek!!!
Sürgős segítség kellene nekem...!Most hívott a szerelőm,h. a 2.0 TS 156-osomnál a szivósor mögött elvileg van egy kb.35*20 cm es müanyag doboz...És hogy abba elvileg vmi változtatható szivőcső,vagy vmi ilyesmi van...Iszonyat nem értek hozzá...:(
Hogy ebbe eltört vmi szerinte,kis müanyag darabok potyogtak ki belőle azt mondta...Hol lehet ilyet szerezni,mennyibe fájhat, és ha nem cserélem most ki,akkor miféle problémát okozhat ez a későbbiekben...!
Előre is köszi mindenkinek!!!
Hunor2008-05-05 12:14:27 // 20507
Egy kis segítség kellene!164-es Super tetőkárpitját,hogy lehet leszedni?
Runner / Red-Devil2008-05-05 08:14:33 // 20506
GT Ɨ|ѯ2008-05-04 23:06:04 // 20505
ajjaj , az egy 10-es lesz..:-(
Karakot2008-05-04 20:11:40 // 20504
Na, megvan a bibi a klímával kapcsolatban. Differenciál diagnózis: Nincs benne elég hűtőközeg...
Kiméregettem, a relé rendben van, szépen be is húzott, amikor adtam neki 12v-ot, de a tekercshez nem ment 12v, ha bekapcsoltam a klímát. Vagyis a klímavezérlés nem adott a relének áramot. Akkor két dolog lehetett még, vagy elektronyos hiba, vagy az, hogy a vezérlés jól működik, és valami miatt letiltja a kompressort. Direkt tápot adva a kompressornak szépen be is húzott a mágnes, de nem fújt hideget, vagyis minden működik, csak éppen a hűtőközeg nincs meg. Szóval mehetek töltetni.
Kiméregettem, a relé rendben van, szépen be is húzott, amikor adtam neki 12v-ot, de a tekercshez nem ment 12v, ha bekapcsoltam a klímát. Vagyis a klímavezérlés nem adott a relének áramot. Akkor két dolog lehetett még, vagy elektronyos hiba, vagy az, hogy a vezérlés jól működik, és valami miatt letiltja a kompressort. Direkt tápot adva a kompressornak szépen be is húzott a mágnes, de nem fújt hideget, vagyis minden működik, csak éppen a hűtőközeg nincs meg. Szóval mehetek töltetni.
Runner / Red-Devil2008-05-04 07:52:40 // 20503
jav: EODB
Runner / Red-Devil2008-05-04 07:33:14 // 20502
Üdv! HELP! Következö a gondom: Ki kellett vennem az aksit,miután vissza került az EDOB és VDC jelzőlámpák folyamatosan világitottak,kijelzőn felváltva a két hibaüzi. Leállitottam,jó félóra mulva újra proba,mindun rendben volt,cehk ok,motor szépen jár. Na de,kb 20km megtétele után EDOB hibaüzi menetközbe kigyúlt és azóta folyamatosan világit. Oka? Lehet gyógyitani? Mit nézzek meg? :((((
Karakot2008-05-03 22:01:12 // 20501
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Majd beszámolok a fejleményekről...
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2008-05-03 11:31:14 // 20500
és az lehetséges, hogy az első fokozat nem megy és csak a második kapcsol be?
Tom122008-05-03 10:20:59 // 20499
A víz hőmérséklete.
Tom122008-05-03 10:11:11 // 20498
Ahogy mondod, + még a többi érzékelő, nem lehet ám csak úgy "átvágni" a gépet, mint egy fapados szuzukit...:-DD
Átok79146TD2008-05-03 09:56:58 // 20497
igen:DDD
van külső belső hőm. érzékelő..
van gázpedálállás érz..
akkor gondolom figyeli a motor hőfokát is..
meg gáznyomást..
fejből kb ennyit..:)))
van külső belső hőm. érzékelő..
van gázpedálállás érz..
akkor gondolom figyeli a motor hőfokát is..
meg gáznyomást..
fejből kb ennyit..:)))
Tom122008-05-03 09:46:46 // 20496
Én is így vagyok vele, nekem a kuplunk kinyomó hidraulika van nagyító alatt, ott vannak a lengőkarok, stb a futómű "tuninghoz" is, de az kb. a jövő hétre marag /megint...:-D/, mert már úton kéne lennem....-))
Lali752008-05-03 09:46:18 // 20495
Mire szolgál ez az érzékelő?Minek függvénye a fokozatok bekapcsolása?
Tom122008-05-03 09:43:30 // 20494
Lehet, hogy csak az érzékelő /a hűtő környékén/, porcelán a belseje és ha megpattan valahol, akkor sem kapcsol a 2. fokozat...
Tom122008-05-03 09:40:30 // 20493
A "használatiban" nincs benne? A neten biztos vannak valami rajzok /leírások/ hozzá, de lehet, hogy ebben a topicban is, csak sokat kéne visszaolvasni....-)
Tom122008-05-03 09:35:58 // 20492
Ezért "találgatott" nekem is a szerelő jó darabig.:-)
Lali752008-05-03 09:32:22 // 20491
Azt hiszem megnézem ezeket a reléket.
Honnan lehet ilyen könyvet szerezni 156-hoz?
Honnan lehet ilyen könyvet szerezni 156-hoz?
Átok79146TD2008-05-03 09:30:38 // 20490
nekem mikor nem volt benne gáz sem kapcsolt be...
a klímát vezérlő elektronika min 8 dolgot figyel...
a klímát vezérlő elektronika min 8 dolgot figyel...
Tom122008-05-03 09:22:38 // 20489
Pedig kettő, hallani is, mikor bekapcsol a második...
Lali752008-05-03 09:21:10 // 20488
Sziasztok!
Nem is tudtam,hogy kétfokozatú a ventillátor!
Nekem csak egy fokozaton ment,lehet,hogy ezért nem intenzív a klíma hűtése??
Nem is tudtam,hogy kétfokozatú a ventillátor!
Nekem csak egy fokozaton ment,lehet,hogy ezért nem intenzív a klíma hűtése??
Tom122008-05-03 09:14:57 // 20487
Állítólag /ebben nem vagyok 100%-os :-)/, ha kevés a hűtőközeg, akkor is hasonlóak a tünetek...
Hardy2008-05-03 09:11:04 // 20486
Tom122008-05-03 09:07:34 // 20485
Nekem is volt ilyen problémám, azt hiszem a relé volt a hunyó, "filléres dolog". A szerelő cserélte ki...
Karakot2008-05-03 08:46:39 // 20484
Nem megy a klímám. A műszerfalon a kapcsoló működik, de nem fúj hideg levegőt. Úgy hallom, hogy nem indul be a kompresszor, szóval nem hűtőközeg hiány lesz az ok. Kölcsönadtam a torx kulcskészletemet, szóval csak holnap reggel fogom tudni levenni a kartervédőt, és tovább vizsgálódni. Első gondolatom az, hogy meggyőződöm arrol, hogy tényleg nem indul-e a kompresszor, aztán kimérem, hogy kap-e áramot. Ha kap, akkor egyértelmű, hogy kompresszor hiba. (Ekkor mire számíthatok?) Ha nem kap, akkor miket kell ellenőriznem? Relé? Biztosíték? Ezek hol vannak, pontosabban melyek az "illetékesek"? Előre is köszönöm a tanácsokat.
zoo2008-05-01 18:48:14 // 20483
hi!
bocs az off-ert, de szuksegem lenne egy kis segitsegre. ha vki esetleg autodataban, vagy mas egyeb modon meg tudna nekem nezni, es el tudna nekem juttatni egy subaru leone legrugojanak a kapcsolasi rajzat, nagyon halas lennek erte.
elore is koszi, es meg 1x bocs az offolasert
bocs az off-ert, de szuksegem lenne egy kis segitsegre. ha vki esetleg autodataban, vagy mas egyeb modon meg tudna nekem nezni, es el tudna nekem juttatni egy subaru leone legrugojanak a kapcsolasi rajzat, nagyon halas lennek erte.
elore is koszi, es meg 1x bocs az offolasert
Online tag
2
Vendég2
520
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- 155
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV