Sziasztok kéne egy kis help!
145ösöm az elmúlt 2hónapba szokta csinálni ha belemegyek egy nagyobb pocsolyába kicsit nagyobb lendülettel mint kéne felvillan az aksi lámpám és vagy fél napot vagy 1teljes napot világit is. De ha 4-5ezer fölé pörgettem akkor elaludt. Világítások minden jók voltak annyi hogy estére picivel nehezebbeninditott.
Tegnapelött szintén beleronygyoltam egy nagy pocsolyába szintén felvillant és ugy is maradt, másnap reggel és este meló után is jól inditotta a gépet. De melóbol hazafele (ami kb 6km) felvillant az abs lámpa meg a kéziféklámpa és rángatott az akksi(lemerült). Valószinüleg nincs töltésem! Leállítottam a vasat benéztem a motorházba semmi extra nem volt. Inditanám a vasat és nem indult be akksinak kampo.
Erre szeretnék tanácsot kérni hogy a generátorom adhatta e meg magát vagy csak beázhatott volna...vagy mi?
Elöre is köszi a segítséget! :)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Topee2010-01-10 14:06:22 // 28332
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-09 18:33:44 // 28331
Help Please!
Imi barátom JTD-jébe szereztünk rail nyomásszenzort, azonban más rajta a kód.
Ami kijött: BOSCH 0281002260
Amit szereztünk: BOSCH 0281002405
ePER szerint: 46779638 SENDING UNIT
És ezalapján találtam EZT az oldalt.
Akkor most a két alkatrész kompatibilis?
Imi barátom JTD-jébe szereztünk rail nyomásszenzort, azonban más rajta a kód.
Ami kijött: BOSCH 0281002260
Amit szereztünk: BOSCH 0281002405
ePER szerint: 46779638 SENDING UNIT
És ezalapján találtam EZT az oldalt.
Akkor most a két alkatrész kompatibilis?
zsola752010-01-08 21:03:10 // 28330
Sziasztok!!!
Ma beüzemeltem a műhelyben a DIAGNOSZTIKÁT azaz hibakód olvasást is. Tulajdonképpen minden típusra de az EOBD/OBD2-eseket szinte minden esetben.
Akit érdekel ha telón felhív megbeszéljük a részleteket.... :)
Ma beüzemeltem a műhelyben a DIAGNOSZTIKÁT azaz hibakód olvasást is. Tulajdonképpen minden típusra de az EOBD/OBD2-eseket szinte minden esetben.
Akit érdekel ha telón felhív megbeszéljük a részleteket.... :)
Csöri2010-01-07 20:57:42 // 28329
A multiplanak meg be kell lépni a szervíz menüjébe és onnan megy.
Csöri2010-01-07 20:56:47 // 28328
Az scudo meg az ullyses francia, csak az embléma Fiat. Azokat a mai napig így kell.
Bluestrain2010-01-07 18:53:39 // 28327
Ulysse, Scudo , Multipla elvileg így megy, a Puntonál nemtom, de nem sok esély van rá :(
Csöri2010-01-07 18:35:51 // 28326
Melyik fiatokon?
Azt hiszem a Stilo volt az első fiat amit lehetett nullázni, de az is csak géppel.
Ja a multipla a nyomkodós, de csak az.
Azt hiszem a Stilo volt az első fiat amit lehetett nullázni, de az is csak géppel.
Ja a multipla a nyomkodós, de csak az.
Bluestrain2010-01-07 18:31:34 // 28325
2002-ig a Fiatoknál a műszerfalon a nullázó gomb benyom, majd gyújtás be, 10mp-ig gombot nyomni. Ha fiatalabb (EOBD-kommunikációs), akkor csak szervízprogival.
Asszem...
Asszem...
admirális2010-01-07 17:04:46 // 28324
Ez ugyanaz, nem?
Fairlane2010-01-07 16:37:29 // 28323
Wickey2010-01-07 16:31:24 // 28322
arról nem is beszélve hogy ez egy osztott hengerfejes motor.
A VM-ekkel sokan szívnak hogy dől belőlük orrán-száján a víz...
A VM-ekkel sokan szívnak hogy dől belőlük orrán-száján a víz...
Ferke2010-01-07 16:16:03 // 28321
Mi az, hogy a tömítés szar, nem egyszerű tökéletesre megcsinálni? Még egy ajusara azt mondom, gáz, de a többivel nem kéne gond legyen...ha minden jól lett lehúzva, akkor csak a síkolás lesz a megoldás szerintem.
Imotep2010-01-07 15:52:31 // 28320
Hali márkatársak!
Nagy bajban vagyok. Van egy 164-es 2.5 szuper td-m,és hengerfejtömitést cseréltem rajta egy hónapja. Autószerelö vagyok,precízen raktam össze, Geötz tömitéssel, nyomatékkulccsal,torkokat meglazítva mégis szivárog a vizem kifelé. Igaz a sikolás elmaradt,de tökéletesnek tünt. Ugy hallottam a tömités a szar nem egyszerü tökéletesre megcsinálni. Ez sem volt olcsó,ti mit javasoltok??? Elöre is köszi!
Nagy bajban vagyok. Van egy 164-es 2.5 szuper td-m,és hengerfejtömitést cseréltem rajta egy hónapja. Autószerelö vagyok,precízen raktam össze, Geötz tömitéssel, nyomatékkulccsal,torkokat meglazítva mégis szivárog a vizem kifelé. Igaz a sikolás elmaradt,de tökéletesnek tünt. Ugy hallottam a tömités a szar nem egyszerü tökéletesre megcsinálni. Ez sem volt olcsó,ti mit javasoltok??? Elöre is köszi!
Bilux2010-01-07 12:53:06 // 28319
Gyors tanács kéne
exide excell vagy bosch s3 akkut vegyem?
exide excell vagy bosch s3 akkut vegyem?
admirális2010-01-07 01:34:02 // 28318
Szerintem a Bosch eCAT-ot keresed.
Szabeee2010-01-06 21:29:57 // 28317
13,6 V az kevés? hm.... lehet, de amúgy töltőn van már egy napja és igy sincs változás...
Atesz19872010-01-06 21:27:10 // 28316
aksi saru? még is csak kevés benne a feszkó? :)
Szabeee2010-01-06 21:24:09 // 28315
mitől lehet az, hogyha startolok, az öninditó lassan teker, a műszerfal pislog közben és az akksiban mégis elegendő feszültség van?
Dzsozy2010-01-06 20:40:44 // 28314
Szép estét Mkinek!
Egyszer egy cartárs belinkelt egy BOSCH oldalt, ahol autó típusra rákeresve kidobta az oldat a légtömegmérő gyári Bosch számát. Nem emlékszik valaki? Keresten Bosch.de, de nem találom, meg a korábbi hozzászólásoknál sem! :(
Egyszer egy cartárs belinkelt egy BOSCH oldalt, ahol autó típusra rákeresve kidobta az oldat a légtömegmérő gyári Bosch számát. Nem emlékszik valaki? Keresten Bosch.de, de nem találom, meg a korábbi hozzászólásoknál sem! :(
Balage1562010-01-05 17:20:24 // 28313
Alfa 156 1998-hoz keresek hátsó lengéscsillapítókat! Ha valaki tudna segíteni előre is köszönöm!
Xixo2010-01-05 15:46:27 // 28312
A multi kijelzőn mutatja. Max leragasztani tudom sárga-zöld csíkos szigszalaggal. :)
Xixo2010-01-05 15:45:19 // 28311
Azt szerencsére egyre ritkábban látom. :))
kando.2010-01-05 15:23:10 // 28310
Vedd ki az izzót / ledet mögüle :)))
Selmak2010-01-05 14:58:41 // 28309
Addig örülj amíg nem a benzineskannát mutatja folyamatosan ;)
s.zseke2010-01-05 14:16:01 // 28308
Az sem rossz:)
Én nem szeretem szervízbe vinni, ha nem muszály..... amit csak tudok megcsinálok magam(autószerelő szakmám is van, bár soha nem gyakoroltam), és az egyik haver szokott még besegíteni (ő is hasonló szerelő mint én).
Én nem szeretem szervízbe vinni, ha nem muszály..... amit csak tudok megcsinálok magam(autószerelő szakmám is van, bár soha nem gyakoroltam), és az egyik haver szokott még besegíteni (ő is hasonló szerelő mint én).
Xixo2010-01-05 02:20:25 // 28307
Ó fákk, mindegy is lenne, ha nem mutatná egyfolytában azt a villáskulcsot. :(
Köszi azért!
Köszi azért!
Selmak2010-01-04 22:14:54 // 28306
Nekem anno hasonló tünetek voltak. Szintén zárlat de nem tolatólámpa hanem a hátsó ablak fűtés. Szigetelés után rendbejött.
s.zseke2010-01-04 11:09:57 // 28305
A multheti kérdésemre sikerült megtalálnom a választ!
Az volt, h szemből a jobbik szervízkör (10A bizti nem működöt sem az elektromos ablak, sem a hátsó ablak fűtés, féklámpa tolató lámpa) állandóan leolvadt.
Kis segítséggel sikerült rájönnöm, h a tolatólámpa kapcsoló zárlatos.
Az ismerősöm ált az autó mögött, és mondja jó a féklámpa(ideiglenesen nagyobb biztit raktam be), és pislog a tolató lámpa is :)) rögtön fülig ért a szám, mert az autó nem volt sebességben.
Tudtam, h ezzel lesz a gond.
Ideiglenes megoldás, kikaptam belőle mind két izzót, és bár sötétben nem lesz túl jó tolatgatnom, de minden más azóta is műkszik:)) !
Ha valakinek esetleg hasonló problémája van, esetleg érdemes erre oda figyelni.
Üdv!
Az volt, h szemből a jobbik szervízkör (10A bizti nem működöt sem az elektromos ablak, sem a hátsó ablak fűtés, féklámpa tolató lámpa) állandóan leolvadt.
Kis segítséggel sikerült rájönnöm, h a tolatólámpa kapcsoló zárlatos.
Az ismerősöm ált az autó mögött, és mondja jó a féklámpa(ideiglenesen nagyobb biztit raktam be), és pislog a tolató lámpa is :)) rögtön fülig ért a szám, mert az autó nem volt sebességben.
Tudtam, h ezzel lesz a gond.
Ideiglenes megoldás, kikaptam belőle mind két izzót, és bár sötétben nem lesz túl jó tolatgatnom, de minden más azóta is műkszik:)) !
Ha valakinek esetleg hasonló problémája van, esetleg érdemes erre oda figyelni.
Üdv!
Csöri2010-01-04 10:42:48 // 28304
Csak gép.
Ugyanúgy mit a 147.
Ugyanúgy mit a 147.
Ferke2010-01-04 09:24:08 // 28303
Tuti elég valamit nyomogatni, utánanézek.
Xixo2010-01-04 02:10:28 // 28302
Nem tudja valaki, hogy Grande Puntonál hogy lehet kiütni a szervízre figyelmeztető kis baszt? Gépre kell tenni vagy elég valamit nyomogatni?
Kössze...
Kössze...
Azzurro2010-01-02 19:10:09 // 28301
Így van, de azóta megtaláltam, és természetesen mentettem. :-))
pettinke2010-01-02 19:08:09 // 28300
ennél konkrétabbat nem t'ok:
letekersz az oldal közepéig, és ott letöltöd magadnak a szervizkönyvet.
lehet megkövezni, de én halászni szeretem megtanítani az éhes embert, nem pedig halat adni neki :)))
de látom, azóta lett konkrét kép :)
letekersz az oldal közepéig, és ott letöltöd magadnak a szervizkönyvet.
lehet megkövezni, de én halászni szeretem megtanítani az éhes embert, nem pedig halat adni neki :)))
de látom, azóta lett konkrét kép :)
Azzurro2010-01-02 19:08:05 // 28299
Sikerült szétszedni, most megyek izzót beszerezni.
Még egyszer nagyon köszönőm a hozzászólásokat!!! :-))))
Még egyszer nagyon köszönőm a hozzászólásokat!!! :-))))
Azzurro2010-01-02 18:08:53 // 28298
Msot már láttam a képeke, tiszta sor. :-))))A szivargyújtóm az szarakodik, mindegy milyen töltött dugok bele mindig levágja a benne lévő biztit.
András bácsi2010-01-02 18:06:40 // 28297
Jön vele a szivargyújtó, enged annyit a kábel.
András bácsi2010-01-02 18:06:16 // 28296
Úgy emlékszem, hogy nem.
Azzurro2010-01-02 17:57:21 // 28294
Nagyon köszönőm!:-)) Nem szeretem volna összegányolva szét szedni.
és mi a helyzet a szivargyújtóval?Vagy az is jön vele egybe?
és mi a helyzet a szivargyújtóval?Vagy az is jön vele egybe?
Átok79146TD2010-01-02 17:54:42 // 28293
az alatta lévő tartót nem kell kipattintani??
szasza(SW)2010-01-02 17:53:51 // 28292
A 45/6 topicba lapoz vissza fen van kép egy csomószor.egyébként,ha jól emlékszem kiveszed a hamust és két csavart van hátul.Azt kiszeded kijön előre.
András bácsi2010-01-02 17:51:42 // 28291
Kinyitod a hamutartót, benézel, és ott van két keresztfejű csavar. Azt kitekered, és már jön is kifelé.
Azzurro2010-01-02 17:45:12 // 28290
Konkrétabban testvér nem lehetne?:-))))
Azzurro2010-01-02 17:09:31 // 28288
Srácok!!! Volna egy kényes kérdésem.
145-nél a közép box részt, ahol a szivargyújtó található, szeretném szétbontani.
Az izzót a hamutartó felet és a szivargyújtót szeretném kicserélni.
Hogyan és miként tudóm ezt szétszedni??
Előre is köszönőm a hozzászólásokat.
145-nél a közép box részt, ahol a szivargyújtó található, szeretném szétbontani.
Az izzót a hamutartó felet és a szivargyújtót szeretném kicserélni.
Hogyan és miként tudóm ezt szétszedni??
Előre is köszönőm a hozzászólásokat.
Liquid2010-01-02 12:14:53 // 28287
ha 1-est nyomom, akkor 1-est ír, ha mégeccer megnyomom, akkor mégegy 1est ír... és így tovább, hétfőn megkeresem az ügyfélszolgálatot
szasza(SW)2010-01-02 11:53:23 // 28286
Erre nem is gondoltam.Köszi!:)
Ofi2010-01-02 11:50:20 // 28285
Szia! Kérdezd meg a Krisztiánt ( krisz33 ), fényező szerintem biztosabban tud jó választ adni.
Wickey2010-01-02 09:59:50 // 28284
a féktisztító royal flush, majdnem mindent visz. Csak a karbitisztító olyan mint a csónakos bandi lengőpofonja, csak az tud többet az asztalnál. Tehát a féktisztító lehozza a gyári festést is a műanyagról sztem. Kipróbálni még én sem mertem. Alkoholos filcet a denszesz vagy valami combosabb arcszesz is lehoz, de legalább elmaszatol :-))
Ferke2010-01-01 22:26:29 // 28283
És pl ha az 1-est nyomod, akkor mi van? Nem lehet, hogy már próbálkoztál és letiltott egy időre? jójó, ez hülye kérdés, de engem a puntonál ezzel szivatott...
Online tag
2
Vendég2
547
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV