Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
mizooo2010-07-29 16:29:43 // 30932
Vagy rosszak a trafók. üdv
Gabi862010-07-28 20:21:15 // 30931
Nem hinném, hogy ez a probléma, mert amikor a kábeleket "megráncigáltuk" akkor 1-2 felkapcsolásnál működött mind a kettő, aztán a bal oldali már nem de a jobb meg igen. Szóval ilyen tök össze vissza működnek. Szeritnem valami kontakt hiba lehet, csak nem tudom, hogy melyik részen.
Dévid2010-07-28 19:56:40 // 30928
166-ot nem ismerem, de nekem ilyet a 156 akkor produkált, amikor a kormánykapcsoló kontakthibás volt, néha eltűnt a tompított, és csak a kormány fel-le be-ki mozgatására jött vissza.
Remélem tudtam segíteni.
Remélem tudtam segíteni.
rémGtv2010-07-28 19:52:38 // 30927
Üdv mindenkinek ! Ma a Gtv-m nagyon nehezen akart elindulni és folyton kijelezte az injektort és gázadásnál mindig fulladozott . Nagy nehezen eltudtam vele indulni megszünt a fulladozás de viszont az injektor visszajelző addig jelzett amíg be nem melegedett a motor . Tipp ?
Gabi862010-07-28 19:03:30 // 30926
Sziasztok!
S.O.S. szeretnék segitséget kérni. Ma délután vettük meg a 166-ost, de sajnos csak itthon vettük észre, hogy a tompitott fényszóró nem ég. Helyzetjelző és távolsági meg az összes többi működik, de a tompított se jobb se bal oldalon nem működik. Biztosítékokat megnéztük, azok jók, és ha a kábeleket mozgattuk akkor el-el kezdett működni, de aztán elaludt. Amikor felkapcsoljuk a tompitottat akkor általában felvillan, majd kialszik. helyzetjelző , távolsági frankón működik. Ha tudnátok mondani valami ötletet, hogy mi okozhatja a gondot nagyon hálás lennék, mert holnap reggel mennem kellene vele dolgozni Tiszaújvárosba, szóval szükségem lenne a tompitottra.
Ja igen, Xenon van benne, nem tudom ez változtat e akármin, de baromira nem értek hozzá.
S.O.S. szeretnék segitséget kérni. Ma délután vettük meg a 166-ost, de sajnos csak itthon vettük észre, hogy a tompitott fényszóró nem ég. Helyzetjelző és távolsági meg az összes többi működik, de a tompított se jobb se bal oldalon nem működik. Biztosítékokat megnéztük, azok jók, és ha a kábeleket mozgattuk akkor el-el kezdett működni, de aztán elaludt. Amikor felkapcsoljuk a tompitottat akkor általában felvillan, majd kialszik. helyzetjelző , távolsági frankón működik. Ha tudnátok mondani valami ötletet, hogy mi okozhatja a gondot nagyon hálás lennék, mert holnap reggel mennem kellene vele dolgozni Tiszaújvárosba, szóval szükségem lenne a tompitottra.
Ja igen, Xenon van benne, nem tudom ez változtat e akármin, de baromira nem értek hozzá.
cyberjani2010-07-28 13:53:18 // 30925
Sziasztok.
164 2.0-hoz (1995-ös évjárat) keresek jobb oldali ablakemelőt és mindkétoldalra elektromosan behajló tükröket. Ha van valakinek akkor írjon az oldalamra.
164 2.0-hoz (1995-ös évjárat) keresek jobb oldali ablakemelőt és mindkétoldalra elektromosan behajló tükröket. Ha van valakinek akkor írjon az oldalamra.
Pzk2010-07-27 21:14:26 // 30924
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon.
Pzk2010-07-27 21:13:55 // 30923
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon. Köszi!
bega19862010-07-27 06:59:13 // 30922
Ha a tiédben jó, akkor sztem az enyémben is jó lesz, köszi.
Dévid2010-07-26 18:06:03 // 30921
Garázsomban 156 2.0 TS 1998-as évjárat és 0 280 218 019-es van benne...
De ez nem jelent semmit ugyebár.
De ez nem jelent semmit ugyebár.
bega19862010-07-26 17:19:41 // 30920
Lehet, de nem biztos:)
FOSCH katalógus az 1.6-hoz mind2-t írja (http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000kFKOzqKOZ9MfqAXmXBoPNvc:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp)
2.0-hoz pedig csak ezt: 0 280 218 019
albaautónál van mind2 és mind2hez fel van sorolva az összes TS(1.6,1.8,2.0)
lehet hogy tényleg mind2 jó hozzá... azért még várok pár napot hátha van valakinek 2.0-ban valamelyik és tudja hogy tutira jó bele.
FOSCH katalógus az 1.6-hoz mind2-t írja (http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000kFKOzqKOZ9MfqAXmXBoPNvc:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp)
2.0-hoz pedig csak ezt: 0 280 218 019
albaautónál van mind2 és mind2hez fel van sorolva az összes TS(1.6,1.8,2.0)
lehet hogy tényleg mind2 jó hozzá... azért még várok pár napot hátha van valakinek 2.0-ban valamelyik és tudja hogy tutira jó bele.
Riki2010-07-26 16:57:47 // 30919
Szia!
Szerintem a tiédbe ez lesz a jó BOSCH kódú: 281002309
Mert nekem az 1.6 TS - be ez van: 0 280 218 019
Szerintem a tiédbe ez lesz a jó BOSCH kódú: 281002309
Mert nekem az 1.6 TS - be ez van: 0 280 218 019
bega19862010-07-26 16:25:13 // 30918
Tudja valaki melyik LMM kell egy 1998-as 156 2.0 TS-be?
Ami most van benne: 0 281 002 199
Amit találtam és elvileg bele való:
0 280 218 019
0 281 002 309
Árban nagyjából egyformák, de nem tudom melyik legyen:(
Ami most van benne: 0 281 002 199
Amit találtam és elvileg bele való:
0 280 218 019
0 281 002 309
Árban nagyjából egyformák, de nem tudom melyik legyen:(
Kareszka19842010-07-26 14:26:48 // 30916
hmmmm...akkor gáz van, mert nekem 21-es van :(
Tentacle2010-07-26 14:24:58 // 30915
Inkább 16-os.
Kareszka19842010-07-26 14:02:50 // 30914
TS gyertáihoz hanyas kulcsra/kulcsokra van szükség? Mind a nyolc 21mm-es?
bega19862010-07-26 14:01:36 // 30913
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszát, lehet hogy beruházok egy LMM-re...
BADI2010-07-25 22:13:27 // 30912
Sziasztok, kicsit több mint egy hete vettem meg Alfa GT.m, ki kellene cserélnem a xenon izzót, de egyszerűen nem lehet hozzáférni a lámpához a motortérből, arra már rájöttem hogy ki kell szedni a lámpa testet,de nem tudom hogy, esetleg egy kis segítséget kérhetnék valamelyik kollégától? A válaszokat előre is köszönöm!!

csocsi2010-07-25 20:53:24 // 30911
Nekem volt hasonló gondom, LMM csere megoldotta.
[k i z z o]2010-07-25 20:42:14 // 30910
Az immo nem húz relét :) Az engedélyezés logikai.
Dévid2010-07-24 21:07:33 // 30908
Tervezem, hogy ott leszek, és beszélünk. :)
Piritu - 1.000.0002010-07-24 21:05:55 // 30907
No, akkor majd Szegeden találkozunk :-)
Dévid2010-07-24 21:03:13 // 30906
Csütörtökön hoztam el Tőle. :)
Piritu - 1.000.0002010-07-24 20:50:15 // 30905
Meg kéne nézetni szerelővel :-D
Piritu - 1.000.0002010-07-24 20:45:49 // 30904
az lesz a kérdéses váltási pont :-)
Hari2010-07-24 18:07:42 // 30903
:-) Szeva! (...azthiszem nem fogsz örülni amit irok!) Ezek a hibakódok a keverékképzés hosszasan fennálló problémájára utalnak! A diagnosztika során a müszer ad továbbí tanácsokat, hogy esetleg hól keresendő a hiba! (lamda szonda - multiméter, scop is segíthet; üza. nyomás - nyomás mérő; LM - diag müszer; stb ....)
Több mint valószínű az LM haldoklík! Még mükszík de már nem jó adatokat szolgáltat, "lusta"!
Több mint valószínű az LM haldoklík! Még mükszík de már nem jó adatokat szolgáltat, "lusta"!
Dévid2010-07-24 14:43:47 // 30902
Robbanómotoros, az tuti. :DDDDD
Kerestem a turbot, vagy a V6-ot, de csak egy hajszálrepedést találtam a leömlőn, legalábbis a fekete csík arra utal. :D
Kerestem a turbot, vagy a V6-ot, de csak egy hajszálrepedést találtam a leömlőn, legalábbis a fekete csík arra utal. :D
Stef2010-07-24 14:42:19 // 30901
Valahol olvastam ezeket az értékeket. Sőt azt is állították, hogy álló helyzetben egyáltalán nem aktiválódik a solenoid. Meg kell tenni az autóval kb 200m-t, és utána működik csak. Bár ez lehet a mérést végző egyedi hibája is...
bega19862010-07-24 14:27:20 // 30900
Az lehet, akkor nem tudom mi, de a hangja is teljesen megváltozik 5500 körül
Liquid2010-07-24 14:25:55 // 30899
a tiéd biztos turbospark és ott "kapcsol be" a turbo :))
Dévid2010-07-24 13:43:57 // 30898
Akkor 3500-3700 körül mi az a rántás és megindulás? Ott old ki a kézifékem? :DDDDD
Piritu - 1.000.0002010-07-24 13:40:34 // 30897
az 1,6TS-eimnél 4000-4500 között váltott, a 2,0TS 5000 felett
Stef2010-07-24 13:29:27 // 30896
Szia,
Csak egy kis info, lehet mások számára is hasznos: a vezérlésmódosító 1800 és 4250 fordulatszám közt "aktív". Tehát 5500-nál nálad valószínűleg nem az kapcsol át...
Csak egy kis info, lehet mások számára is hasznos: a vezérlésmódosító 1800 és 4250 fordulatszám közt "aktív". Tehát 5500-nál nálad valószínűleg nem az kapcsol át...
bega19862010-07-24 12:34:03 // 30895
Lemaradt: alfa 156 1998 de végülis a lényeget írtam: 2.0 TS 32301 motorkód
bega19862010-07-24 12:32:10 // 30894
Sziasztok!
Volt egy ABS hibám, ki lett olvastatva(szerencsére csak egy kis kábelhiba) és ha már rajta volt a gép megnéztük a motorvezérlőben van-e valami hibakód.
Sajnos volt: "P1172"
Rákerestem és durva fordításban: hosszútávú üzemanyag szabályozási hiba - alapjáraton
Lehetséges hibaokokra írta: bemeneti/kimeneti szivárgás / lambda szonda / üzemanyagnyomás hiba / ECM
Próbálom kiszűrni melyik lehet, lambda tesztelésre tud valaki valami jó megoldást?
Egy házi hibakódolvasót is próbáltam ezután nemsokkal az meg P0170 hibát írt ami: üzemanyag szabályozás üzemzavar, nagyjából ugyanazokkal a lehetséges hibaokokkal...
Egyébként az autó átlagfogyasztása 30ezer kilométer alatt kereken 10 liter amióta megvettem.
Egy-két kis hiba amit tapasztalok:
1.: néha beindítás után alapjáraton kicsit dadog pár másodpercig, de van hogy tovább olyankor leállít, újra beindít és már jó is, valamint van hogy teker egyet, aztán le is áll, de ez ritka és másodjára már indul rendesen.
2.: szintén csak néha amikor a motor eléri a 3000-es fordulatot egy pillanatra(0,5 sec) megtorpan és csak utána indul meg.
Valamint sajnos még nem ültem másik 2.0TS-ben de szerintem gyenge. 3000 alatt SEMMI aztán 3000-nél "elindul" majd 4500 körül már ugy elmegy és 5500nál kapcsol át valószínűszeg a vezérlésmódosító na akkor már jól megyeget, de én nem érzem hogy ez 150 lóerő:(
Na aki tud ehhez valamit hozzáfűzni az kérem tegye meg :)
Minden jót!
Volt egy ABS hibám, ki lett olvastatva(szerencsére csak egy kis kábelhiba) és ha már rajta volt a gép megnéztük a motorvezérlőben van-e valami hibakód.
Sajnos volt: "P1172"
Rákerestem és durva fordításban: hosszútávú üzemanyag szabályozási hiba - alapjáraton
Lehetséges hibaokokra írta: bemeneti/kimeneti szivárgás / lambda szonda / üzemanyagnyomás hiba / ECM
Próbálom kiszűrni melyik lehet, lambda tesztelésre tud valaki valami jó megoldást?
Egy házi hibakódolvasót is próbáltam ezután nemsokkal az meg P0170 hibát írt ami: üzemanyag szabályozás üzemzavar, nagyjából ugyanazokkal a lehetséges hibaokokkal...
Egyébként az autó átlagfogyasztása 30ezer kilométer alatt kereken 10 liter amióta megvettem.
Egy-két kis hiba amit tapasztalok:
1.: néha beindítás után alapjáraton kicsit dadog pár másodpercig, de van hogy tovább olyankor leállít, újra beindít és már jó is, valamint van hogy teker egyet, aztán le is áll, de ez ritka és másodjára már indul rendesen.
2.: szintén csak néha amikor a motor eléri a 3000-es fordulatot egy pillanatra(0,5 sec) megtorpan és csak utána indul meg.
Valamint sajnos még nem ültem másik 2.0TS-ben de szerintem gyenge. 3000 alatt SEMMI aztán 3000-nél "elindul" majd 4500 körül már ugy elmegy és 5500nál kapcsol át valószínűszeg a vezérlésmódosító na akkor már jól megyeget, de én nem érzem hogy ez 150 lóerő:(
Na aki tud ehhez valamit hozzáfűzni az kérem tegye meg :)
Minden jót!
Coyote2010-07-23 11:37:50 // 30893
Oké felírom mégegyszer :-)
Kau2010-07-23 11:35:07 // 30892
Szerintem is gyertyák. Írd fel mégegyszer :)))
Coyote2010-07-23 11:26:37 // 30891
Még nem kezdtem el körbe nézni, várom a tippeket és majd mindegyiken végig megyek.
De akkor felírom az elsőt a listára: :-DD
-Gyertyák
De akkor felírom az elsőt a listára: :-DD
-Gyertyák
abeditomi2010-07-23 11:26:21 // 30890
nekem csinálta ezt aztán azt hiszem fordulatszám jeladónak hivják amit ki kell venni és megpucolni...nekem utána jó lett..
Kareszka19842010-07-23 11:24:52 // 30889
gyertyák tiszták?
Coyote2010-07-23 11:10:56 // 30888
Üdv mesteremberek!
Nemrégiben kb 1 hete figyeltem fel a következő jelenségre:
Reggel beülök az autób, gyújtás ráad pöcc-röff elsőre beindul.
Ezután jönnek a problémák. Az alpjárat olyan 1000-1100körül stabilan
mégis kicsit dadog az autó és ha el akarok indulni majdnem le is fullad.
Szoktam neki ilyenkor egy kis gázfröcsit adni, egy kicsit mint ha késve reagálna erre, és még mindig kicsit darabos a hangja.
Majd ovatosan elindul kicsit lomhán, de 2-3száz méter után magához tér és utánna semmi baja sincsen.
Meleg motornál ezt nemcsinálja, csak hidegen!
Megoldásokat várnék tölletek, köszönöm!
Nemrégiben kb 1 hete figyeltem fel a következő jelenségre:
Reggel beülök az autób, gyújtás ráad pöcc-röff elsőre beindul.
Ezután jönnek a problémák. Az alpjárat olyan 1000-1100körül stabilan
mégis kicsit dadog az autó és ha el akarok indulni majdnem le is fullad.
Szoktam neki ilyenkor egy kis gázfröcsit adni, egy kicsit mint ha késve reagálna erre, és még mindig kicsit darabos a hangja.
Majd ovatosan elindul kicsit lomhán, de 2-3száz méter után magához tér és utánna semmi baja sincsen.
Meleg motornál ezt nemcsinálja, csak hidegen!
Megoldásokat várnék tölletek, köszönöm!
Kareszka19842010-07-22 16:45:17 // 30887
amúgy a strandunkat szoktátok látogatni itt topolyán? :) sok vidéki van, köztük szabadkaiak/palicsiak :)
Kareszka19842010-07-22 16:13:31 // 30886
szombat sincs kizárva...de lehet előtte beugrunk adára medencézni... :)
M@do Boy2010-07-22 16:10:19 // 30885
Upsz egy napal el neztem, en szombaton megyek :D
Ha gondolod nyomsz priviben egy szamot es megiszunk egyet, en alom :D
Ha gondolod nyomsz priviben egy szamot es megiszunk egyet, en alom :D
Kareszka19842010-07-22 16:04:50 // 30884
hallod nagyon mehetnékem van holnap, de lehetőleg vigyenek...még sosem nyomtam be erdőben, épp itt az ideje :D:D:D:D:D:D:D szóval nincs kizárva, hogy holnap sikerül eljutnom :) ha minden klappol, ott leszek :)
M@do Boy2010-07-22 16:01:40 // 30883
Hely foldi nem josz Ifire holnap? Meg ihatnank egy sort :D
Online tag
3
Vendég3
514
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Junior
- Giulia
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
- Zenebutik
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV