W.2013-05-07 22:04:16 // 2360
A Bp-Szolnok út, beleértve az M5 felé vezető utat is kezd nagyon elkátyúsodni... Az elmúlt 3 napban 6x mentem rajta végig és mindannyiszor találtam újabb gödröket...
Dömpi (il dottore)2013-05-07 21:38:56 // 2359
Srácok!
Aki a napokban a 4.sz. főút Cegléd-Szolnok közötti szakaszán közlekedik, nagyon vigyázzon!
A Budapest felőli sávban, néhány méterre onnan, ahol a 2x2 sáv 2x1 sávvá szűkül, közel a záróvonalhoz, van egy bazi mély kráter!
Ma a feleségem egy VW-t látott ott az út mellett, a bal oldala fel volt bakolva, a kerekeit pedig épp vitték a gumishoz. A kocsiért már ott volt a trailer is.
A yardok alig látható, narancssárga festékkel körbefestették ugyan, de aki nem tudja, hogy ott van, annak még a sebességkorlátozás (60-as tábla) betartása mellett is garantált a felnitörés!!!
Egyébként a héten volt szerencsém beszélni egy közútkezelős üzemmérnökkel. Kérdeztem, mikor fogunk mi jó utakon járni?
A válasza ennyi volt:
"Soha! Aki ma Magyarországon peres gumival, de akárcsak alufelnivel is kimerészkedik az utakra, az magára vessen."
De, mondom, akkor mi a francért fizetjük azt a temérdek adót, meg miért van az a sok útalap-pénz az üzemanyagárba beépítve? Alkotmányos jogom van jó utakon járni.
Na, erre csak hallgatott.
(Nem kéne kilopni a közútkezelőnek, meg a kivitelezőknek a pénzt és az anyagot az útépítési projektekből!)
Aki a napokban a 4.sz. főút Cegléd-Szolnok közötti szakaszán közlekedik, nagyon vigyázzon!
A Budapest felőli sávban, néhány méterre onnan, ahol a 2x2 sáv 2x1 sávvá szűkül, közel a záróvonalhoz, van egy bazi mély kráter!
Ma a feleségem egy VW-t látott ott az út mellett, a bal oldala fel volt bakolva, a kerekeit pedig épp vitték a gumishoz. A kocsiért már ott volt a trailer is.
A yardok alig látható, narancssárga festékkel körbefestették ugyan, de aki nem tudja, hogy ott van, annak még a sebességkorlátozás (60-as tábla) betartása mellett is garantált a felnitörés!!!
Egyébként a héten volt szerencsém beszélni egy közútkezelős üzemmérnökkel. Kérdeztem, mikor fogunk mi jó utakon járni?
A válasza ennyi volt:
"Soha! Aki ma Magyarországon peres gumival, de akárcsak alufelnivel is kimerészkedik az utakra, az magára vessen."
De, mondom, akkor mi a francért fizetjük azt a temérdek adót, meg miért van az a sok útalap-pénz az üzemanyagárba beépítve? Alkotmányos jogom van jó utakon járni.
Na, erre csak hallgatott.
(Nem kéne kilopni a közútkezelőnek, meg a kivitelezőknek a pénzt és az anyagot az útépítési projektekből!)
Kazes☻2013-04-28 22:37:25 // 2358
GTPeti2013-04-12 16:49:20 // 2357
Az 56-tal voltam úton.
Kazes☻2013-04-12 16:09:53 // 2356
És mivel láttad '56 vagy netán GTV? Vagy műholdról?! :)))
GTPeti2013-04-12 14:35:02 // 2355
Akinek nincs felesleges ideje, pénze kerülje ma el a Szerémi-Kondorosi sarkot. A KPM "ingyenes" átvizsgálást tart...
GT Ɨ|ѯ2013-04-11 12:28:53 // 2354
Jól jövedelmező iparág...nekik:P
Tragikus, hogy meg kell állni és nincs hová kikerülni....
Mondjuk a sünöknek így nincs bevétel legalább:-)
Tragikus, hogy meg kell állni és nincs hová kikerülni....
Mondjuk a sünöknek így nincs bevétel legalább:-)
GTPeti2013-04-11 10:18:22 // 2353
Nem lehet, hogy ezek titokban egy országos vezetéstechnikai tréninget szerveztek (a futóműalkatrész-gyártók szponzorálásával)? :(
GT Ɨ|ѯ2013-04-11 10:11:54 // 2352
krecsi2013-03-28 21:21:16 // 2351
Joker 1562013-03-25 17:06:54 // 2350
hering*dani2013-03-25 14:14:09 // 2349
osztom a véleményed pécsvárad felé is ugyanez. nem hiszem el.....igaz hogy nyári gumival mentem de akkoris nem csinálnak semmit.
gecsa2013-03-25 13:23:10 // 2348
a hó szakad, vízszintesen, mint a múltkor..
a hótolók járnak, felemelt ekével, mint a múltkor..
a 6-os főút járhatatlan, mint a múltkor...
már van baleset, mint a múltkor..
:(
a hótolók járnak, felemelt ekével, mint a múltkor..
a 6-os főút járhatatlan, mint a múltkor...
már van baleset, mint a múltkor..
:(
Kazes☻2013-03-22 15:45:18 // 2347
Kazes☻2013-03-18 21:28:34 // 2346
krecsi2013-03-18 20:38:51 // 2345
Na meg a szép bugyi kék festékre:)
Kazes☻2013-03-18 20:25:52 // 2344
Dehoooogy...! Kell a píz a sokféle buszvásárra, mint legutóbb a sok taliga mercire! Hogy' mondhatsz ilyet...?! :)
krecsi2013-03-18 18:59:03 // 2343
Nyilván a tűzmanó a hibás, nem pedig akik kilopják a pénzt a bkv-ból:
Kigyulladt egy bkv busz
Előbb utóbb tragédia lesz ezekből:(
Kigyulladt egy bkv busz
Előbb utóbb tragédia lesz ezekből:(
Andy2013-03-17 10:30:49 // 2342
Srácok! Itt nem az a kérdés ki a felelős a lassú mentésért. Hanem az aki Mosonmagyaróvárnál még továbbengedte a forgalmat a már régen álló M1-re.
A mentés ment folyamatosan, de láttam az első sorból, hogy mennyi időbe telt egy kb 15 méter széles és két méter magas hófal lebontása és az út megtisztítása.
Ha innen nézzük a dolgot akkor érthető a késlekedés. Plusz a rengeteg magára hagyott bezárt autó, amiből kifogyott a nafta. Meg a 100 km/óra környékén tomboló szél ami percek alatt rakott 60 centi havat az útra.
És igen ha valaki felelős akkor azok a balfasz kamionosok, akik elakadt társukat próbálják kikerülni jobbról balról, és így sikeresen elzárják az utat. Ezzel a mentést végzők minden esélyét elvéve az előrehaladásra. Pedig ha valakik akkor a kamionosok tudják (tudniuk kellene) hogy elsőnek ők fognak jó eséllyel elakadni.
Mi az elakadásunk előtti percekben is egy kamiont kerültünk ki ami nem volt egyszerű. És ezzel vesztettünk is annyi időt hogy a nemrég letakarított úton ismét lábszárközépig érő hó legyen. Na erre persze hogy felült az autó...
Ha gondoljátok a Nagyvad (164-166) topicban leírtam a kalandot.


A mentés ment folyamatosan, de láttam az első sorból, hogy mennyi időbe telt egy kb 15 méter széles és két méter magas hófal lebontása és az út megtisztítása.
Ha innen nézzük a dolgot akkor érthető a késlekedés. Plusz a rengeteg magára hagyott bezárt autó, amiből kifogyott a nafta. Meg a 100 km/óra környékén tomboló szél ami percek alatt rakott 60 centi havat az útra.
És igen ha valaki felelős akkor azok a balfasz kamionosok, akik elakadt társukat próbálják kikerülni jobbról balról, és így sikeresen elzárják az utat. Ezzel a mentést végzők minden esélyét elvéve az előrehaladásra. Pedig ha valakik akkor a kamionosok tudják (tudniuk kellene) hogy elsőnek ők fognak jó eséllyel elakadni.
Mi az elakadásunk előtti percekben is egy kamiont kerültünk ki ami nem volt egyszerű. És ezzel vesztettünk is annyi időt hogy a nemrég letakarított úton ismét lábszárközépig érő hó legyen. Na erre persze hogy felült az autó...
Ha gondoljátok a Nagyvad (164-166) topicban leírtam a kalandot.


krecsi2013-03-17 10:04:51 // 2341
"Szeretném tudni ki mindezért a felelős!!!"
Természetesen te, hogy munkából több száz km távolról megpróbáltál hazaérni a családodhoz, na meg az időjárás.
Egyébként meg a felelősöket hosszú évekre visszamenőleg is lehetne találni. Nem most kezdték tönkre tenni az országot. Mindenhonnan csak a pénz elvonás, létszámcsökkentés stb. A bili csak akkor borul ki, mikor baj van. Persze a média egy kicsit megszépíti a dolgot és máris a felelősökből hősök lesznek, hiszen megoldották a problémát. Még ki is tüntetik őket. Egyébként ilyenkor miért nem lehet azokat munkába fogni, akik szinte életükben nem dolgoztak, de mégis kapnak segélyt? Ha már a katonák nagyja Afganisztánban, Maliban van...
Természetesen te, hogy munkából több száz km távolról megpróbáltál hazaérni a családodhoz, na meg az időjárás.
Egyébként meg a felelősöket hosszú évekre visszamenőleg is lehetne találni. Nem most kezdték tönkre tenni az országot. Mindenhonnan csak a pénz elvonás, létszámcsökkentés stb. A bili csak akkor borul ki, mikor baj van. Persze a média egy kicsit megszépíti a dolgot és máris a felelősökből hősök lesznek, hiszen megoldották a problémát. Még ki is tüntetik őket. Egyébként ilyenkor miért nem lehet azokat munkába fogni, akik szinte életükben nem dolgoztak, de mégis kapnak segélyt? Ha már a katonák nagyja Afganisztánban, Maliban van...
krecsi2013-03-17 09:28:00 // 2340
Míg egyes népcsoport ki nem vágja a fákat...
droberto2013-03-16 22:40:46 // 2339
A hófogókat nemrég szerelték le.
Azt mondják, hogy semmit nem ér, de kötelező kirakniuk.
Az erdősávval viszont jól lehet védekezni...
Azt mondják, hogy semmit nem ér, de kötelező kirakniuk.
Az erdősávval viszont jól lehet védekezni...
Dömpi (il dottore)2013-03-16 22:30:51 // 2338
Én ott voltam az M1-en. Hihetetlen.Kénytelen voltam erről blogot írni!
Kazes☻2013-03-16 17:56:17 // 2336
Nevetni fogsz... pont ez a példa jutott eszembe nekem is, mikor írtam.
Zsolt1552013-03-16 17:36:10 // 2335
Zsolt1552013-03-16 17:30:16 // 2334
"... ritkán van ilyen és hasonló idő? ..."
Még mindig ebben bíznak. Mint 2006. augusztus 20-án.
Még mindig ebben bíznak. Mint 2006. augusztus 20-án.
Kazes☻2013-03-16 16:29:55 // 2333
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 12:56:45 // 2332
hát nem 1 hungaroring...:-(
persze satu, kikerül meg ilyenek...alkalmazkodunk...:PP
persze satu, kikerül meg ilyenek...alkalmazkodunk...:PP
pmolnar2013-03-01 18:19:46 // 2331
A napokban jártam Balassagyarmaton és a 22-es főút is katasztrófa, még jó, hogy világosban, nappal voltam ott.
Kazes☻2013-02-23 11:20:14 // 2330
Inter156 (il mascalzone)2013-02-22 23:41:34 // 2329
Én megint nem látom ! :-DDD
Kazes☻2013-02-21 18:49:08 // 2328
Kazes☻2013-02-21 18:19:21 // 2327
Nagyon kemény! És persze megint megy a tili-toli egy marék ...on, hogy ezek nem tudnak fejlődni... pfff minősíthetetlen!
Qtya752013-02-21 11:57:24 // 2326
Szabeee2013-02-20 01:03:54 // 2325
Ez a videó nem magyarországi, de Szlovákiában is elég durva helyzetek vannak, ami az utak állapotát illeti.
Nálunk EZ van nyugaton, és keleten sem jobb a helyzet... érdemes végignézni a felvételt.
Nálunk EZ van nyugaton, és keleten sem jobb a helyzet... érdemes végignézni a felvételt.
Qtya752013-02-18 13:27:37 // 2324
Kazes☻2013-02-11 18:15:47 // 2323
Na, ja! De jó, hogy ment szórni...
Qtya752013-02-11 16:57:34 // 2322
Nem éppen kis svunggal érkezett!!
Kazes☻2013-02-11 10:26:17 // 2321
Kazes☻2013-02-10 20:41:39 // 2320
Egy hozzászólás: "Volános autóbuszszerelő barátomtól tudom, hogy e neves gyártók buszai korántsem olyan jók, mint a hírük, nehezen javíthatók, átgondolatlan, kiforratlan konstrukciók az Ikarusokhoz képest. Szét kell szedni a fél buszt, fel kell mászni a tetejére, hogy egy légszűrőt kicseréljen, ami az ikarusnál öt perc, az egy Mercedesnél két óra."
Zsolt1552013-02-10 20:18:04 // 2318
A BKV viszont inkább 25 darab 13 éves Volvo buszt vásárol. Genfben műszaki okok miatt nem váltak be, majd 6 évig álltak, de remélhetőleg nálunk majd jól teljesítenek.
panza2013-02-09 22:09:03 // 2317
Ez nem piskóta!
Érdemes megnézni a videót!
http://www.boon.hu/olvasonk-kuldte-katyuk-a-37-esen/2190237
Érdemes megnézni a videót!
http://www.boon.hu/olvasonk-kuldte-katyuk-a-37-esen/2190237
GTPeti2013-02-09 21:50:05 // 2316
Végre egy jó hír! (Főleg, ha IVECO motor van bennük.)
Kazes☻2013-02-09 21:47:53 // 2315
Kazes☻2013-02-07 10:41:57 // 2314
Coyote2013-01-17 19:03:57 // 2313
nos a mai nap...
mint minden reggel ma is elindultam Brno-ból Budapestre.
egészen Pozsonyig nem volt semmi különleges az idojarasban.
majd elkezdett szakadni, amolyan szép nagy tapados pelyhekben ami hamar meg is látszott az utakon. a forgalom lelassult majd megállt.
kis idő elteltével azt vettem észre, hogy mögöttem sorra húzódnak lé az autók a leallo sáv irányába, pedig ott is volt hó bőven. ekkor vettem észre, hogy mögöttünk 2db hokotro közeledik. mindenki félre állt elengedte őket és utánna kényelmesen lehetett autózni a letakaritott és felsozott utakon.
ugyan ez nállunk...
átérve a határon Rajkánál az úton 15-20cm es friss hó, letakaritatlanul. átlag sebesség 40km/h. majd tovább haladva pest irányába rakanyarodtam az M1re. baleset fogadott. kamion kontra X5 BMW. az egész autópályán pestig kb 160km én at nem találkoztam egy hokotroval sem. szégyen ez ránk nézve. lehet ha takarítottak volna éjjel az autópályát és soztak volna akkor ma nem hal meg senki az autópályán.
miért nem lehet ezt megoldani? nem lehet éjszakai ügyeletet tartani, mikor tudják, hogy esni fog a hó? miért nem lehet keszenletbe állítani az autókat?
mint minden reggel ma is elindultam Brno-ból Budapestre.
egészen Pozsonyig nem volt semmi különleges az idojarasban.
majd elkezdett szakadni, amolyan szép nagy tapados pelyhekben ami hamar meg is látszott az utakon. a forgalom lelassult majd megállt.
kis idő elteltével azt vettem észre, hogy mögöttem sorra húzódnak lé az autók a leallo sáv irányába, pedig ott is volt hó bőven. ekkor vettem észre, hogy mögöttünk 2db hokotro közeledik. mindenki félre állt elengedte őket és utánna kényelmesen lehetett autózni a letakaritott és felsozott utakon.
ugyan ez nállunk...
átérve a határon Rajkánál az úton 15-20cm es friss hó, letakaritatlanul. átlag sebesség 40km/h. majd tovább haladva pest irányába rakanyarodtam az M1re. baleset fogadott. kamion kontra X5 BMW. az egész autópályán pestig kb 160km én at nem találkoztam egy hokotroval sem. szégyen ez ránk nézve. lehet ha takarítottak volna éjjel az autópályát és soztak volna akkor ma nem hal meg senki az autópályán.
miért nem lehet ezt megoldani? nem lehet éjszakai ügyeletet tartani, mikor tudják, hogy esni fog a hó? miért nem lehet keszenletbe állítani az autókat?
Kazes☻2013-01-15 10:32:39 // 2311
Online tag
1
Vendég1
623
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Találkozások
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Junior
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas




