Nem túl közelről vmi hasonló lenne a kinézet, csak képzeld hozzá a puttonyt...

Nekem Péntek óta a Sottozérók dolgoznak. Még nem indokolt, de a következő két hétben nem lesz időm cserélni (minden esetben centíroztatok is).
Péntek este mentem be Sárvárra tankolni, mondom kifordulok, mert a faluban még messze látszanak a fényszórók. Aztán kiderült, hogy nem 50-el jön, de akkor már kint voltam és nyomtam egy kövéret 2-esben, majd 3-asban. Miután 110-nél sem maradt le, hát toltam még neki. Szép lassan el kezdett lemaradni, majd az elkerülőn, 0-ról már sok nem látszott az Angel Eyeból. Miután hazatértem, a konyhaablakból pont ráláttam, ahogyan kullog haza :-). Dupla volt a boldogság, mert tele a tank "Nitro"-val és Luxus mosás száradt a verdán. :-)
Talán a fényezés is meg lesz oldva pár héten belül...
:o) Mi sem veszünk még egy 159-est, hogy amikor az egyik rángat, akkor használom a másikat... :o)
A 156-nál esetleg rájöttek, hogy a motor bírja még ,ezért kitolták a csereperiódust a 159-nél. Lehet. Miért más az EGR szűkítés a GM verdákban, mint az Alfánál? Egy kicsit mindegyik motor más.
Értem Én. A technológia is fejlődhetett a '80-as évek óta...
Gondolj bele! Hosszú távú utazóautó. Mondjuk hetente, Ny-No - Mo távot megteszed, kétszer 1000 km. 5-8 hetente olajcsere? Azért az egy kicsit húzós lenne!
Apósom "szomszédos vállalkozásának" vezetője vett egy Q7-est, aztán meg szentségelt, hogy 15 ezrenként olajcsere. Nem az ára érdekelte (bár 10 liter olaj kell bele), hanem pont az, amit írtam fentebb. Számára így már többet volt szervizben a verda, mint használatban. Marketing ide vagy oda, mindenhol van előírt csereperiódus, amitől felfelé eltérni nem illik...
Ez nem a skótságon múlik. Nézd meg egyszer a szervizkönyvet...
Hol használod? Városban vagy inkább országúton. Lehet, a múltkori cserénél nem nullázták a számlálódat, mert nekem 38-nál nem jött kanna...
Akár. Még tetszik is, ha az Alessio- az...
Mikor, merre jársz? Elvileg 30-án megyek Pestre.
Nekem kért vmi 10 karakteres kódot.
Vkinek sikerült a SIM kártyát életre keltenie a verdában?
Sárvár
A helyszínen beszélhetnénk az olasz gyöngyszemekről és akinek kedve tartja az mártózhatna egyet a sárvári fürdőben...
Én ott leszek!
Így van, de azért ez sem kutya :

Kellemest! Én még megnézem a V6-on az Ellenállás városát, mert már egy hete készülök rá. Eddig csalódás, de még csak az első reklámszünet van...
Így már inkább a törpike...
NemTom. Nem is lényeg. Második "Alfának" rendezvényekre járni sztem pont mókás!
Nekem bejön bár Rosso párti vagyok. Már csak egy szerény fehér felirat kell rá, hogy Cara... :o)
Sztem bejönne annak, aki már látott ilyet az olaszoknál! Nekem bejön, bár a világoskék, asszem Polizia-s volt...
Nálunk néha a 18 is durva, főleg a 81-esen...
Én 17-es nyárival vettem a verdát. Első télre szereztem 16-os lemezt, majd az eladtam tavasszal és nyáron szereztem 18-ast. Így lett a 17-es a téli és a nagyobb a nyári.
A 18-ast most, tavasszal felújíttattam, kigörgőzték, alugitt és lefújták. Azóta már tettünk rá egy-két horzsolást ,de jó állapotban van az új gumikkal.
Nem szívesen váltok, mert egy rakat pénz! Ezen vacillálok, hogy megéri-e 16-osig lemenni és elveszteni a "látványt"...
Ezt felismeritek?

PIRELLI P7 CinturatoBLUE
Erről hallottatok? Számomra új fejlesztésnek tűnik...
You1
You2
Gondolkodom rajta, hogy nyáriban visszatérek a 17-esre, téliben meg a 16-osra. A döntés még nincs kész...
Csupán a 45eFt/db áru kinézett gumi tántorít el...
http://www.mbmgumi.hu/index.php?oldal=termek&img=13_1712200
Na meg, hogy akkor kell 16-os készlet is.
NA ez! Érdekes kérdés! Lehet, legközelebb megcsinálom... Még van 8 ezer km-erm a 30 ezerig >:-)
http://www.youtube.com/watch?v=2tIOmEXGkEk
Hali!
Akkor is járunk arra, sztem Szombat délután...
Nekem bevált a 225 50 R17. Akkor váltok majd 16-osra, ha vmi oknál fogva meg kell válnom a 18-asoktól. Az alacsony hasmagasáág az autóval jár. Meg kell szokni és Nekem, meg kell építenem rendesen a kocsibeállót, mert az Önkormányzat vagy 10 centivel megemelte a járdát...
Simon Júdásra megyünk a géppel. Ha van vmid, amivel mérni tudod, akkor felajánlom a vasam egy diagnosztikára!
http://www.gumiterminal.hu/gumikereso/ossz-225-50-17-szemelyauto----teli-
Ezt ismeritek?
Nem azért lett piros, mert trükköztem. Nekem minden gyári. Majd az EGR-t cserélem ki, mert a tisztítás alkalmával elkúrta a "szerviz". Valójában zöld járna, csupán nem érdekel annyira, hogy visszamenjek. Majd a következő műszakinál javítják vagy nem, nem érint egyenlőre a dugókorlátozás!
Nem kijelentettem, kérdeztem. NemTom, hogy mi tö9rténik. :o)
Csupán jeleztem, hogy Nekem Euro4-es értékek mellett is piros a plakettem...
Akkor mi történik, ha vizsgán füstöl? Kap egy piros plakettet? Az Enyémen most is az van, mert elnézte a hölgyemény a kocsi színét a környezetvédelmi besorolással... :o)
Ha a fogyasztás mindegy, akkor egy 3,2-es JTS?-)
Nekem Mór-Mannheim-Mór viszonylatban oda-vissza ~2000 km-en 6,5 volt az átlag. Tempomat mindenhol, ahol lehetett...
Én el vagyok a 150 lovassal, Nekem megfelel mind a fogyasztása, mind a dinamikája!
Én 98-nál cseréltettem féktárcsát és betétet is. A tárcsára 70%-os státuszt mondtak, a betét meg nem érdekelt, de mondták, hogy még bírta volna...
http://www.vezess.hu/teszt/alfa_romeo_4c/47355/?osszes_hozzaszolas=42#hozzaszolnek
Oks :-) Szólj, ha megint aktuális, aztán nyitva tartom a szemem. Ott vettem a Sottozerokat, 1 párat 17-ért egy Tiffany lámpával ajándéknak...
Vki keresett 17-es alufelnit 159-re itt az elmúlt héten. Sajnálom, időm nincs kikeresni, hogy ki volt, de hétvégén a sárvári "lomin" láttam egy 4-es garnitúrát, gyűri dobozában. Igaz, 5x112-es volt, de hátha. Ha még mindig érdekli a Cartársat, akkor utána járok, hogy milyen és mennyi...
Nekem a legjob vízlepergető egy OMV mosós "Szuper-wax" bedolgozásos téma volt az AC napján! Sokáig tartott és szinte taszította a vízcseppeket!
Én gyárit rakattam bele. Nekem bevált, megfelel a fékerő. Nagy hátránya, hogy néha hallom csikorogni... mintha.
:o) Az is segít, de Én Tescos, Lidl-s cuccot használok. El kell olvasni a leírást, mert az egyiknél szárazon kell ráfújni, majd lehet lemosni. HA sokat vársz a mosással, akkor a magasnyomású sem hozza le szépen!
Szólj, ha még egyszer előjönne!
Óch... ilyenkor ér rárántom a kormány, lef*ssintja a hátsó szélvédőjét és már nem is nagylegény >:-)
30 perc néma ebédszünettel adózok a Titeket ért megrázkódtatásért...
Vaterán nézd meg, ott van használt és új is...
Me' nincs ízlése, így reális értékítélete ;-)
Egyébként abból van 138 lovas dízel (kollégámnak ilyen van) és azért az is tud menni, mert könnyebb, mint az Alfa. Megpróbálta és elbukott...
Én személy szerint földelési hibára tippelek, de még nem vizsgáltattam ki. Amennyiben nyomod a kuolungot és a fékpedált is indításkor akkor mindig indul (egyébként előfordul, hogy nem) ill. menet közben ha felbukkan, akkor egy idő után eltűnik.
Most már nem arra járok, de egy időben mindig ugyanazon az útszakaszon dobta ki a hibajelzést, ezért is gondolok földelési (csatlakozási) hibára vhol...
Köszönöm, már csócsálom is!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.