Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2021-07-27 09:03:27 // 20938
Azt már csináltam, nyilván ha csak ennyi lenne a gond, akkor nem lenne gond :)
Amúgy lehet a pisztolytól is függ, mert nem mindenhol csinálja ezt, meg van, ahol tényleg megoldja ez a problémát. Majd kitapsztalom még.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 08:37:32 // 20937
nem kell azt forgatni csak berakni amíg beér a töltőpisztoly aztán ennyi...
Giuntini2021-07-27 01:05:21 // 20936
Olaszosság az izlésesség, a művészetek szeretete és értése, a praktikum felaldozása a szépség oltárán, előremutató, mások által sohasem használt megoldások.
Sok olasz autóm volt, és volt olyan ahol a praktikum, a gazdaságosság volt az elsőrendű szempont olaszos részletmegoldásokkal leöntve: Fiat Marea Weekend...
Giuntini2021-07-27 00:56:20 // 20935
Csak ezt ne kérlek, hogy digó. Ez nagyon negatív értelmű szóhasználat, és lekezelő! Én ismerem őket, dolgozom velük, mi az hogy digó? Valahol a digót a trógersággal azonosítják és az olaszok viselkedésben pedig inkább a kedvesség és az elfogadás jellemző.
A Giulia QV pedig pont nem a kikönyöklős karkilógatós "digó" autó. Míg ez a 75-nek mondjuk jól állt, ugyanabban az időben a 164-nek egyáltalán nem. Mas volt a célközönség. Az előbbi annak idején egy arculcsapó igazi "Dolce Vita" autó volt, az utóbbi egy konszolidált jólétet és pozíciót megmutató autó volt.
Az hogy a 159 mennyire volt olasz, az nézőpont kérdése. A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. Viszont viselkedésben, könnyedségben, irányíthatóságban a Giulia sokkal olaszosabb, a régi Alfa Romeo építés ujjászületése.
RomeoOne2021-07-26 23:49:55 // 20934
Nem is negatívumként mondtam, inkább csak ahogy a programozók szokták mondani: nem bug az, hanem feature :D

Mondjuk a tankolós dolog azért idegesítő tud lenni, de majd forgatom a töltőpisztolyt, hátha megtalálom a jó pozíciót.
RomeoOne2021-07-26 23:48:23 // 20933
Az a jó üléspozíció, ahol az aszfalt már kihorzsolja a farmert a hátsómon :D Jó az a Sparco, max kicsit többet nyújtogatom a nyakamat :D
leopop32021-07-26 23:46:04 // 20932
Tényleg az külföldi fórumokon is azt olvasom.
leopop32021-07-26 23:44:08 // 20931
Na most én így csináltam csak Giuiába veszélyes ez mert bármit megadnék érte XD
leopop32021-07-26 23:40:41 // 20930
Ezt esküszöm kurvajó volt olvasni 😁
Ha lesznek még ilyen élmények mindenképp írd le 🍀
R33Z2021-07-26 22:29:58 // 20929
Ja es a tankolasnal sosem volt gondom, sem a ket Giunal, sem a Stelvional.
R33Z2021-07-26 22:28:37 // 20928
Az az etel melegentarto funkcio 🙂 tekintsuk extranak, en nagyon birom. Bedobsz a kis tartoba 2-3 Zing burgert 1 ora mulva is ugyanaz az elmeny 😁.

En egyre inkabb a fekkel nem vagyok megelegedve. Egyszeruen kevesnek erzem, hetvegen is kisse elmelegitettem... Lehet a betet jarja mar a veget, pedig van meg rajta anyag, most fordult at a 21000km-en. 4C ebben sokkal jobb, persze a tomeg miatt is, de ott balanszban van az autoval.
TnS2021-07-26 22:10:04 // 20927
Valaki tarthatna egy bemutatót, hogy hogy kell egy Alfába szakszerűen tankolni, mert nekem is pont az a problémám, mint RomeoOne-nak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-26 21:12:22 // 20926
Mikor az Alfacityn beültem full készen este a Pappasos Stelvioba a bemutató után akkor éreztem nekem ez kell 🤣
Piritu - 1.000.0002021-07-26 21:04:56 // 20925
Amikor beültem a szalonban hogy kijárjak vele, akkor jött a "megérkeztem" érzés, azóta megvan. Örülök hogy másnak is hasonló élmény a "kis benzines" :-)
leopop32021-07-26 20:10:07 // 20923
Erhard most megvagy:))


Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-26 20:04:03 // 20922
Figyi tudok adni kispárnát, az asszony is úgy vezet, hogy kilásson 🤣🤣🤣
Egyébként meg mindig be kell dugni rendesen akkor kattanás nélkül lehet tankolni, az a baj hogy a szuszogón a kifelé áramló levegő miatt akad el
G-MANN🍀2021-07-26 19:09:36 // 20921
Tankolásnál nem igazán a mélyre a megoldás , hanem a jobbra-balra állítani rajta, és nem engedni, hogy évfordulón, nekem így simán működik.

Ülésnek a sima Q ülést javaslom, az álom, sőt még picit magas is, a Sparco nekem való (186 cm) 😁😁

Kipufogótól valóban meleg a csomi borítás alatt (fölötte nem igazán) nálam ennél a MY21-nél már ez is kevésbé érződik.😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-26 18:31:13 // 20920
Attól függ mit értünk olaszság alatt :-) Már a Giulietta is szintlépés volt a 159-hez képest műszaki szemszögből és felhasználói szemszögből is. Ez pedig valami hihetetlen. Semmibe nem tudok belekötni, minden pont úgy működik, ahogy (szerintem) kell. Az enyém persze egy békés utcai járgány, nem egy versenyautó. Nyilván kevesebb kompromisszummal jár napi használatban, mivel ezt arra építették, arra hangolták. A Tiédet versenypályára, az ott lesz kompromisszum mentes. Én csak egy jó utcai autóra vágytam, ezt maradéktalanul megkaptam, semmi "digós" begbocsátandó tulajdonságát nem találtam. Ennyire kifinomult, általánosan műszakilag jó autóról álmodni sem mertem. 100 pontból 99.
Egy pont levonás a hangjáért. Nincs vele baj, nem fárasztó, de őszintén ez a Top Gear epizód jut eszembe róla már sokadjára XD
Kazes☻2021-07-26 18:23:48 // 20919
Hűűű... hát nem mondod, hogy ebben is van ilyen! Azt hittem csak nálam ilyen egyedi, hogy a 25 éves Bözsimnél csak úgy tudok a legtöbb kúton tankolni, hogy egy kicsit csuklóból balracsavarva tartom a pisztolyt és persze nem nyél gáz(olaj)on nyomva neki megy csak rendesebben... ááááááááááá... há-há-hááááááááááá... őrület! XD
A többi teljesen jó, ilyen egy rendes autó... a zötvenkilenchez meg fölös is hasonlítgatnod szvsz. :D
RomeoOne2021-07-26 17:58:48 // 20918
Az biztos, hogy a 159-hez képest sokkal olaszabbnak érződik :D
Vannak olyan dolgai, amit megmagyarázni nem tudok, csak nyugtázni tudom, hogy jól van, digó :DDD

Kedvencem, hogy kb. 60-70 fokot csinál a csomagtartó végében. Első utamon az ajándékba kapott két üveg bort csak lazán bedobtam, majd mikor vettem volna ki, hát, ha nem is égette a kezem, de azért rendesen forró volt... Bevásárlás után nem is a csomagtartóba tettem a hűtős dolgokat, hanem a lábtérbe :DD

Akkor a másik, hogy olyan mélyen ülök a Sparco-kban, hogy nem látok ki balra előre a visszapillantótól... Ha legmagasabbra emelem, akkor sem igazán, de ahol ideálisnak érzem a magasságot, ott egy átlagos balos ívnél folyton hajolgatnom kell előre-hátra, hogy mi van a tükör mögött... Az ember már megszokta, hogy az A-oszlopok manapság olyan szélesek, hogy rosszabb esetben egy autót is kitakarnak, de ez a holttér egy egész más szintje :DDD

A tankolás meg... Még nem jöttem rá mitől, de egyszerűen folyton lecsapja a pisztolyt, mint ha tele lenne. Egyiknél odajött a kutas, azt mondta, hogy az a baj, hogy nem dugom elég mélyre, beletette rendesen és tényleg nem volt gond. Na aztán a következő alkalommal mindenféle pozíciót megpróbáltam, beledugtam ahogy csak lehetett, de minden deci után lecsapta a pisztolyt. Hát már 5 liter után meguntam a dolgot, még szerencse, hogy éjszaka volt és nem volt már senki a kúton. De gondolom a kutas bent azért nézett, hogy ez meg mi a fenét csinál. Azért nagy nehezen beleerőltettem 20 litert, hogy ne röhögjenek már ki, hogy ideállít ezzel a drága kocsival, aztán "2 ezeré' tesó".

Fu hát na... digó :DDD
zgi5212021-07-26 17:39:24 // 20917
Peta742021-07-26 17:32:43 // 20916
Sziasztok!Honnét tudnék rendelni és van is raktáron Giulietta 1,750 tbi-hez kiegyenlítő tartályt ?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-26 16:41:02 // 20915
A Giulia meg 1500km alatt megvett kilóra. Kész. Más autóval még ismerkedek ilyenkor. Ezzel meg... A vasúti átjáró előtti fém kerékbazgatók közt célzom át mókából, hogy ne dobbanjon a kerék, csak heccből vonalon kanyarodok, és szippantja be minden kanyar, hihetetlen fluid élmény az egész. Mintha magától akarna íven menni állandóan.
Már előzéseknél odalépegettem neki, megy is nagyon, teljesen elég, kerek vele az élmény. Fúú kész, ezt nem adom XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-26 16:14:27 // 20914
Városba jó a nyugis de dinamikus autó, egy csendben guruló villanyos pont jó. Egy olasz benzines melegágya a huligánkodásnak, és ki akarja ezt? ;-)
leopop32021-07-26 15:00:29 // 20913
Én is 😉
Giuntini2021-07-26 14:08:20 // 20912
Én skkor is inkább egy MiTo-t vennék a varosba mint egy akksikupacot.
GTVZoli2021-07-26 13:47:18 // 20911
A, minta Altató :) Ez jó!
leopop32021-07-26 13:21:58 // 20910
Pontosan :DD
leopop32021-07-26 13:18:28 // 20909
Hát ez az amit én sem értek külön autó legyen a városba?? 😅
Külön autóm inkább a hobby autóm legyen ne egy szar 10 even belül akksicserés elektromos
leopop32021-07-26 13:16:46 // 20908
Sajnos a fától nem látják az erdőt...
leopop32021-07-26 13:14:50 // 20906
Handras egy fasz már bocsánat imádja a benzin falókat csak már nincs rá pénze mert nem az iStyle-ban dolgozik mint üzletvezető így átállt a sötétzöld oldalra :/
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-25 21:47:02 // 20904
Fotóval tuti 😁 de gondolom egy jófajta ecuscannel lehet a motort vezérelni
Liquid2021-07-25 21:38:27 // 20903
igem I3 volt, legalábbis az általam ismert kezdet
Liquid2021-07-25 21:37:15 // 20902
azaz :D
RomeoOne2021-07-25 20:33:30 // 20901
Azt amúgy nem tudja valaki, hogy a Q-nak a karbon front splitterét álló helyzetben le lehet nyitni valahogy?
Kócosw2021-07-25 19:00:04 // 20900
olyan ez mint a "független" ADAC gumi tesztek 😆
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-25 17:41:34 // 20899
Jah emléxem először az i3? volt az isten, mert az volt ingyé
Liquid2021-07-25 16:11:05 // 20898
az :) Illetve tegyük hozzá, hozzá, hogy fizetett hobbit :) Ha kirúgná a teszla és holnaptól az AMG pénzelné, akkor semmi se lenne jobb mint a biturbo V8 :)
Giuntini2021-07-25 14:27:12 // 20897
Elbeszéltünk egymás mellett! Egy szóval nem említettem, hogy városban nincs helye! Egy 500e ideális városban, főleg ha olyan garázsod van, ahol tölteni is tudod...
De az nem normáli - és ebben remélem egyetértünk - autópályán a Teslával 110-el letekert ablakkal menni, a 30 millió+ autóval.
Ajanlom megnézni az Autogram szombati adását, kompetens ember myilatkozik a témáról, akit nekem AC-n tavaly Tünde bemutatott, és Giulia QV-je van.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-25 11:57:25 // 20896
Ma véletlenül A(ltató) módba kapcsoltam az autót, rosszfelé fordítottam a gombot. Esküszöm jobb ez is mint az N. Alacsony fordulatokat kezd használni, hasonlóan mint az N, csak sokkal szebben működik. Nem erölteti 1300-ról nyomatékból, hanem vagy kis gázzal épp gyorsít, vagy visszavált. Végtelenül finoman működik. A váltó is szinte észrevétlen lesz, a motorhang eltűnik, puhán siklik az egész autó. Teljesen meglepett, mert az A olyan "minek" mód a legtöbb Alfás számára. Nekem tetszik, nagyon összeszedetten, nagyon finoman adja elő, eltűnnek a hangok, ingerek, és könnyeden csendben suhan, és megmarad az autó könnyed, természetes vezethetősége, szinte nem kell figyelni rá, azt csinálja, mit várnék. Hazáig így jöttem, egyszer sem támadt ingerem kézzel beleváltani. Szerintem fogom használni ezt a módot is, városban közlekedni egész pihentető vele így, igazi elegánsan gurulós mód.
Kócosw2021-07-25 06:16:53 // 20895
"OFF"meg persze ha varosban laksz es nem hagyod el.vitathatatlan.A nagy modern nyugat nemetorszagaban történt eset példázza legjobban.Az ottani zöld part egyik politikusa kisirt maganak egy teslat majd hogy ő azzal megmenti az összes jegesmedvét.A nemsokkal kesőbb mar belsőégésűvel ment ,mert szerinte az ő felhasználási modelljéhez nem passzol az a fajta autó.ON
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 22:23:53 // 20894
Én nem tervezek addig élni 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-24 20:50:07 // 20893
Majd csak figyelj! Van rá egy tízesem😄
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 20:03:33 // 20892
Max az hozna áttörést de az sem jön el mostanában nem illik a fogyasztói társadalomba 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-24 19:54:48 // 20891
Hogy is fogalmazzam..a villanyban tényleg benne van a lehetőség egy környezetkímélőbb pazarlásra. Az látszik, hogy egyre csak több autó kell, mert lábon már nem közlekedik az ember. Ezzel saját magunk okozzuk a dugókat, és füstölünk az egymás orra alá. Ha az emberek egy része villanyba ül, máris kivittük a szennyezés egy részét, és helyet adtunk a csökkentésnek. Ettől a lényeg nem változik, az ember lábon nem jár, ül a guruló kabinjában és önzőzik tovább XD A változást majd meghozza, ha elérhetetlen lesz az egyéni közlekedés. Erősen erre tartunk...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-24 19:25:04 // 20890
Jah értem városba vegyek egy külön autót, azért ne legyünk már ennyire naivak, annak mennyi a plusz környezetterhelése 10 milláért?
denil12021-07-24 16:37:09 // 20889
Azért ne legyünk már ilyen szemellenzősek.
Városokban a villanyautóknak ( főleg ha a méretük is megmarad kompaktnak ) igenis megvan a helye.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.