Itt azt látom, hogy tapadásban legjobb a PZero, szárazon álom. De szerintük zajos és sokat fogyaszt és kopik, ezért csak kielégítő...😂😂 Szívesen viszem egy kört.
Szerintük az többet ér, ha nem kopik, mint, ha tapad.
https://www.autonavigator.hu/cikkek/17-es-18-colos-300-km-oraig-jo-abroncsokat-tesztelt-az-adac/?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=box_hasab
Az tény, hogy a Pirelli egyszerű, alacsonyabb kategóriának szánt gumijai, nem a legjobbak. Megrepedeznek, de ez nem teszteredmény , hanem felhasználói és gumis vélemény..
Gondolom, hogy a magasabb árfekvésű gumik azért mások.
rég jártam erre, sok a meló a járvány miatt, ha már megvolt elnézést. Viszont a P Zero nagyon elvérzett az Autobild féktesztjén, nem is értem. Ez alapján az Eagle F1 jó választás volt...
Stelvion jó a nagyon a goodyear eagle f1 asymmetric 3 suv igaz 2 nyarat bírt 3mm re kopott le, 159 nél se bírta tovább nálam 2 nyár nál a két első gumi úgyhogy jó lesz ez
Nekem ps4 van, még ismerkedünk, mert ritkán mozdulok ki úgy, hogy meg tudjam a Michelin elönyeit tapasztalni, de Gmannt idézve "álom"😁. Eddig csak pozitív, de a szezon végén nyilatkozom, ha esőben és forró aszfalton is megkergetem.
Teny, hogy 100 vagy alatta manapsag a versenygumik, semislick, slick.
A Corsa pl. olyannyira puha melegen, hogy minden kavicsot, darabkat felszed az utrol, majd szorja a kerekdobba, kuszob aljara :S. Nem eppen fenyezes barat. Imadom a tapadasat, de ez a masik negativum a rovid elettartam mellett.
Ez totál új dolog volt nekem, sose néztem és nem is hallottam erről az értékről. Visszanéztem a képeket és a SportContact 5 260/280 (nem látszott tökéletesen), a RainSport 3 pedig 263 a NET szerint. Egyik sem eco, el is koptak 3-4 szezon alatt ami bő 25e km.
Kb. az a lényeg, hogy a Michelin a legdrágább prémium, ezért tud olyan guimit csinálni, ami nem csak tapad, de viszonylag jól bírja a kopást is. Meg hogy egy átlagos treadwear manapság 250 körül van, ehhez érdemes viszonyítani.
Én ezt nem értem!!! A Michelin Pilot Sport 4 tredwear indexe 320. Nem Eco gumi, hanem igencsak a szupersport kategóriát súrolja. Nem hiszem hogy ilyen tartós lenne, mikor érezhető hogy nyáron is reggeli órákban indulás után nincs tapadás míg be nem melegszik.
Kb ez a normális, 250 körül vannak az átlagos kopású gumik manapság. Jópár évtizeddel ezelőtt kb. az lehetett az átlag, amit 100-al jelöltek, de manapság egy 100-as tw kimondottan alacsonynak számít, nagyon gyorsan kopó abroncs. Azt hiszem AMG Mercin láttam tavaly Michelin PS4-et, az is 220-as volt.
Az eco gumik vannak a 3-400-as kategóriában.
Ez meg, amit a Dodge Demon-ra tesznek: link
treadwear felül, kissé jobbra ;)