GT Ɨ|ѯ2011-06-09 16:06:00 // 96266
Inkább Kobayashi-t ha lehet:-)
Cro1662011-06-09 14:57:52 // 96265
Kazes☻2011-06-09 14:09:37 // 96264

'csé-csé-csé-csé-cséééndzs'?! :)))
Xixo2011-06-09 11:58:46 // 96263
Klassz, hogy már kis csapatnak minősít minket ez a Fráj... (akik nem tudják használni az abroncsokat...)
De ennek már vége! Hisz Domika a kanadai futamra ígérte a győztes autót, szal már csak azon kell izgulni, hogy Massa vagy Alonzó lesz-e a nyertes!! :)))
De ennek már vége! Hisz Domika a kanadai futamra ígérte a győztes autót, szal már csak azon kell izgulni, hogy Massa vagy Alonzó lesz-e a nyertes!! :)))
GT Ɨ|ѯ2011-06-09 11:20:44 // 96262
..élcsapat között...így valamivel enyhébb..( lenne )..:-)
Gerion2011-06-09 10:43:41 // 96261
Feltehetően úgy mehetett ez eredetiben, hogy mi és a bajnokságban aktuálisan vezető (azaz él)csapatok között.
Gerion2011-06-09 10:41:47 // 96260
Cro1662011-06-09 09:41:00 // 96259
SKrisz2011-06-09 09:22:30 // 96257
Erre csak annyit tudok mondani, hogy ez az eredeti szveg magyarra ferdítése. Elképzelhetetlennek tartom, hogy szószerint ez hangzott volna el...
Szilárd2011-06-09 09:14:28 // 96256
Elég szomorú,hogy itt tartunk!:((
Diny2011-06-09 08:43:54 // 96255
ez a mondat azért kicsit ciki:
„Remélhetőleg tovább csökkentjük a különbséget köztünk és az élcsapatok között. "
„Remélhetőleg tovább csökkentjük a különbséget köztünk és az élcsapatok között. "
Buksi2011-06-09 08:07:58 // 96254
Andy2011-06-09 07:56:56 // 96253
Természetesen, mivel egyszerűbb volt kimásolni mint saját szavakkal leírni.
De ismerek olyat, aki találkozott már olyannal, akinek van ilyen!!! ;))))
De ismerek olyat, aki találkozott már olyannal, akinek van ilyen!!! ;))))
GT Ɨ|ѯ2011-06-09 07:07:20 // 96252
Káosz lehet a Kanadai Nagydíjon
Tommi2011-06-07 17:17:25 // 96251
Ezért mondtam, hogy valszeg csak promóciós célokból van rajta :) Egyébként a versenyen nem mindig/nem mindenki visel órát. Van az a Jason Statham külsejű ürge, aki mindig ott áll öltönyben a "backstage"-ben és ő szokta a sapkákat, ásványvizet meg az órákat a srácok kezébe nyomni. Irigylem a melóját, kéthetetne vasárnap délután 4-kor öt perc munka :))) Nem tudom ki az az arc, de évek óta ő van ott.
Engem nem érint az órakérdés, Chronoswiss-em van, az meg nem támogat senkit :) Bár a cég tulaja szenvedélyes veterános és oldtimer versenyekre szokott feldobni egy-egy órát díjként :)
Engem nem érint az órakérdés, Chronoswiss-em van, az meg nem támogat senkit :) Bár a cég tulaja szenvedélyes veterános és oldtimer versenyekre szokott feldobni egy-egy órát díjként :)
Gerion2011-06-07 12:35:03 // 96250
Hát az oké, hogy divathullám és filmélmény hatására egy ekkora óra a Forma-1 pilóta tartozéka, de ha józanul gondoljuk végig, vezetés közben erre az égadta világon semmi szükség nincs. Sőt szerintem semmilyen órára. Lehet, 30 éve esetleg még kellett karóra a kocsiba, mert nem volt csapatrádió, csak táblás üzenetek, na de a XXI. században....?? :)
Na, mindegy, ne dimenzionáljuk túl a kérdés, a fotót az elején csak poénból tettem be, plusz én inkább lapítok, mert a Certina órámmal a Sauber "támogatója" vagyok.... :)
Na, mindegy, ne dimenzionáljuk túl a kérdés, a fotót az elején csak poénból tettem be, plusz én inkább lapítok, mert a Certina órámmal a Sauber "támogatója" vagyok.... :)
Tommi2011-06-06 23:13:50 // 96249
Google jóbarát? :)))
Egyébként igen, erre :) Úgy önmagában a Monaco "csak" egy precíz óra, igazából a film tette legendássá.
Egyébként igen, erre :) Úgy önmagában a Monaco "csak" egy precíz óra, igazából a film tette legendássá.
Andy2011-06-06 02:52:38 // 96248
"LEGENDA ÉS SZENVEDÉLY"
"Az órakészítés történetében az első négyzetes, vízálló karóra elkészítésével 1969-ben a TAG Heuer szakított a hagyományokkal. A híres Chronomatic Calibre 11 szerkezet végzi a munkát a Monaco-ban, amely így egyben a világ első automata kronográfa is. Egy évvel később Steve McQueen ezt az órát választotta és ebben is szerepelt az 1970-ben készült klasszikus autóversenyzős filmben, a Le Mans-ban. Az óra a színész csuklóján egyhamar ikonná vált.
A Monaco továbbra is a TAG Heuer szellemiségét képviseli. A kronográf kék változata a három órában lévő 60 másodperces összegzőjével, a kilenc órába elhelyezett 30 perces percösszegzőjével, vöröses-narancssárgás mutatóival és kék aligátorbőr szíjával csábít. Ez a hiteles és eredeti stílus évtizedekig megcáfolhatatlanul testesítette meg az autóversenyzés időtlen szellemiségét."
Erre gondoltál? :))))
"Az órakészítés történetében az első négyzetes, vízálló karóra elkészítésével 1969-ben a TAG Heuer szakított a hagyományokkal. A híres Chronomatic Calibre 11 szerkezet végzi a munkát a Monaco-ban, amely így egyben a világ első automata kronográfa is. Egy évvel később Steve McQueen ezt az órát választotta és ebben is szerepelt az 1970-ben készült klasszikus autóversenyzős filmben, a Le Mans-ban. Az óra a színész csuklóján egyhamar ikonná vált.
A Monaco továbbra is a TAG Heuer szellemiségét képviseli. A kronográf kék változata a három órában lévő 60 másodperces összegzőjével, a kilenc órába elhelyezett 30 perces percösszegzőjével, vöröses-narancssárgás mutatóival és kék aligátorbőr szíjával csábít. Ez a hiteles és eredeti stílus évtizedekig megcáfolhatatlanul testesítette meg az autóversenyzés időtlen szellemiségét."
Erre gondoltál? :))))
Tommi2011-06-05 22:52:06 // 96247
Gyakran viselnek Tag Heuer Monacot, gondolom azért pont ezt a modellt, mert ugye tudjuk miért lett híres néhány évtizeddel ezelőtt :)))
Buksi2011-06-05 21:13:39 // 96246
Ez nagyon szép volt! :-)
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 19:17:10 // 96245
ha éppen domika jelzi:-)
Gerion2011-06-05 11:42:02 // 96243
Az órából esetleg előugró kakukk (vezető)szárnyai mozgó aerodinamikai elemnek minősülhetnek....? :))
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 11:26:54 // 96242
meglátjuk, Kanadában hogyan aktiválja..:-)
Gerion2011-06-05 11:24:34 // 96241
Egyébként nézzétek a képen a feliratot is: "ULTIM 'ORA" :) Massara felszerelték a csodafegyvert. :) :)
GT Ɨ|ѯ2011-06-05 09:59:54 // 96240
balanszsúly,tuti!:-))))))))
Gerion2011-06-05 09:26:17 // 96239
Ez az, jó találat, köszönöm! :) Ijesztő, hogy mennyire nem látják a kocsit, és mennyire érzésből kell vezetni. A hátsó részt gondolom, még ennyire sem, a kis tükör túl sokat nem érhet, ha a G-erő dobálja a pilóta fejét.
Az a csoda, hogy csak ennyi az ütközés, meredek lenne elvárni rendszeresen a több autó párhuzamos bekanyarodását.
OFF: És ha már jó videok:
Ferrari V12 motor építése
Ajánlónak pár vicces komment hozzá a sok közül:
"Jesus christ....i just closed my porn tab
Waizu91
i don't find it hard to masturbate at this movie...:)
JordanianPride80
I imagine that going to the ferrari factory would be like something out of Charlie & the chocolate factory, with all these fantastic and wonderfull procceses going on with the craftsmen occasionally breaking into a song & dance, well breaking into song is just in my imagination at least.
Drinapropriatetouch"
Az a csoda, hogy csak ennyi az ütközés, meredek lenne elvárni rendszeresen a több autó párhuzamos bekanyarodását.
OFF: És ha már jó videok:
Ferrari V12 motor építése
Ajánlónak pár vicces komment hozzá a sok közül:
"Jesus christ....i just closed my porn tab
Waizu91
i don't find it hard to masturbate at this movie...:)
JordanianPride80
I imagine that going to the ferrari factory would be like something out of Charlie & the chocolate factory, with all these fantastic and wonderfull procceses going on with the craftsmen occasionally breaking into a song & dance, well breaking into song is just in my imagination at least.
Drinapropriatetouch"
Buksi2011-06-05 08:58:30 // 96238
Nem egyszerű feladat ez az f1-es verda vezetés! :-))
szasza9112011-06-05 04:51:06 // 96236
Xixo2011-06-05 01:28:02 // 96235
Lehet, hogy nem reggelizett aznap és így akarta elérni a minimumsúlyát?! :)
Gerion2011-06-04 11:53:57 // 96234
Tommi2011-06-04 11:39:06 // 96233
Biztos a 'ponzor miatt :PPP
Gerion2011-06-04 11:33:08 // 96232
Érdekes, hogy Massa (és nyilván a többiek is) miért visel vezetés közben egy ilyen böszmenagy (1:15 körül feltűnő különösen) órát a csuklóján. Ha valami csoda folytán arra kíváncsi, hogy mennyi a pontos idő, megkérdezhetné rádión is... :)
Gerion2011-06-04 11:29:57 // 96231
Jó a video! :) A kocsi orrának jelentős részét, a böhöm szárnyat így sem látja, ha pedig a kamera szemmagasság felett volt, akkor még ennyit sem.
Tommi2011-06-03 22:28:22 // 96230
Tommi2011-06-03 22:28:02 // 96229
Cro1662011-06-02 19:57:59 // 96228
Grando2011-06-02 17:27:19 // 96227
Ezen a 2009-es videón van sisakkamerás felvétel. Ne kérdezd, hogy a sisakon pontosan hol helyezkdeik el... ;)))
Gerion2011-06-02 16:59:49 // 96226
Ebben teljesen igazad van! Viszont az is tény, hogy sosem voltak olyan hatalmas és sérülékeny első szárnyak a gépeken, mint az utóbbi 1-2 évben. Jó lenne tudni, hogy egy mai F1 autóból pontosan mennyire lehet kilátni különféle irányokba? Látja-e a pilóta a kocsi legelejét és a szárnyakat? Szerintem nem biztos.
(Nem az onboard kamerák képére gondolok, hanem arra, amit maga a pilóta lát)
(Nem az onboard kamerák képére gondolok, hanem arra, amit maga a pilóta lát)
Kazes☻2011-06-02 15:06:28 // 96225
Ezt Heminek tessék mondani! :)))
GT Ɨ|ѯ2011-06-02 15:05:37 // 96224
de jó lenne ilyeneket látni idén is.....:-)
padocska2011-06-02 10:37:58 // 96222
ezt ugye mindenki ismeri...na ilyen ma elképzelhetetlen.
persze azóta sokminden változott, és az is tény, hogy ha valaki lekerül az ideális ívről annak annyi...
persze azóta sokminden változott, és az is tény, hogy ha valaki lekerül az ideális ívről annak annyi...
padocska2011-06-02 10:32:38 // 96221
ezt senki nem mondta. viszont régebben sokkal jobban figyeltek az ilyenre, és volt nem egyszer, hogy egymás mellett autóztak kanyarokon keresztül, és senki nem húzott rá a másikra.
bilon
bilon
Xixo2011-06-02 10:16:19 // 96220
Azon az íven valszeg Hemi se fordult volna el...
Satti2011-06-02 10:04:40 // 96219
Abban az alagútban az elmúlt sok-sok év alatt már páran "elvéreztek", nincs benne semmi extra. Nem csípom Hamiltont, de lényegesen gyorsabb volt, nyilvánvaló volt, hogy mindenáron le fogja nyomni.
Gerion2011-06-01 17:52:23 // 96217
Azért a Forma-1 sosem üssük-vágjuk roncsderbi volt. :) :) Aki arra kíváncsi, kapcsoljon másik csatornára.

