pb_2010-11-20 00:34:13 // 93059
Akkor tRvezzN olyanokat azt nézegSse.))
Tom122010-11-20 00:31:02 // 93057
Ja, azt hitte, hogy az unalmas verseny helyett majd mindenki a színváltó, ledes hotelt bámulja majd...:-DDD
Tom122010-11-20 00:29:34 // 93056
Ezt sem gondolták át, csak trendi volt a spórolás, hát akkor legyen...:-))
pb_2010-11-20 00:28:29 // 93055
Lehetne akár az is, tilkét, + a pályáit mindNképp le kéne tiltani.
Tom122010-11-20 00:27:55 // 93054
Lehet, hogy az volt a baj, hogy igazából ki sem próbálták /:-), de már tényleg mindegy...
Xixo2010-11-20 00:19:27 // 93053
A legkeményebb a költségcsökkentéses duma. A Ferka új aero csomagja 35 milla volt! És ez csak egy az év közbeni fejlesztésekből, nem egy új autó tervezésének költsége...
Xixo2010-11-20 00:17:47 // 93052
pb_2010-11-20 00:16:58 // 93051
Naja, az aRot kLlNe befagyasztani, inKbb, sőt visszafejlSZtNi.
Xixo2010-11-20 00:16:01 // 93050
Meg ha lenne érdemi különbség is a két keverék között...
Xixo2010-11-20 00:14:48 // 93049
Itt is írták... nem mintha ez bármin is változtatna...
Tom122010-11-20 00:14:03 // 93048
Remélem, tavaszra rendbe rakja a dolgokat...:-))
Tom122010-11-20 00:08:21 // 93047
Tőlem kibírhatna egy egész futamot is, csak VERSENYT lássunk, ne "cirkuszi pályákat", meg taktikai "csatákat".:-)
Xixo2010-11-20 00:03:06 // 93046
pb_2010-11-20 00:01:05 // 93045
Oyan gumi kéne, ami mondjuk csak 20 kört bír, vagy mindNki olyan változatot választana, amilyet akar, és nM kötLező a csRe.
Tom122010-11-19 23:46:33 // 93044
...és megint csak a nem átgondolt szabályok...:-/
Remélem, Todt + csapata egy kicsit átdolgozza őket.;-)
Remélem, Todt + csapata egy kicsit átdolgozza őket.;-)
Tom122010-11-19 23:44:59 // 93043
Most meg nem volt benne kilométer? Előtte meg azzal riogattak mindenkit /főleg az újságírók/, hogy nincs egy épkézláb motorjuk a végére.
Jó volt ez a motor, csak a nyaka volt véres, láthattuk, ennyi volt benne... :-/
Egyébként ez is egy eszement szabály, hogy év közben nem lehet a motorokat javítani / cserélni...:-/
Börni biztos sok "Flúgos futamot" /vagy valami hasonlót/ nézett gyerekkorában...:-DDD
Jó volt ez a motor, csak a nyaka volt véres, láthattuk, ennyi volt benne... :-/
Egyébként ez is egy eszement szabály, hogy év közben nem lehet a motorokat javítani / cserélni...:-/
Börni biztos sok "Flúgos futamot" /vagy valami hasonlót/ nézett gyerekkorában...:-DDD
Xixo2010-11-19 23:42:44 // 93042
Az a baj, hogy amíg egy gumiszállító van, a motorokat pedig nem lehet fejleszteni, addig csak az aero cuccost fogják piszkálni... annak meg sajna ez az eredménye. :(
Tom122010-11-19 23:39:42 // 93041
"Akkor be kell tiltani a kerékcserét is és nem lesz ilyen. :)
Akkor majd jól bevonatoznak a rajtsorrend szerint..."
Miért vonatoznának? A 60 - 70 -es években sem volt tankolás, meg kötelező kerékcsere, mégis szinte mindenki /most már végre Todt is/ azokat az időket emlegeti. Ezt a bohóckodást csak Bernie vezette be, hogy "érdekesebbek legyenek a futamok". Nagyon "érdekesre" sikerült ez az utolsó is...:-))
Akkor majd jól bevonatoznak a rajtsorrend szerint..."
Miért vonatoznának? A 60 - 70 -es években sem volt tankolás, meg kötelező kerékcsere, mégis szinte mindenki /most már végre Todt is/ azokat az időket emlegeti. Ezt a bohóckodást csak Bernie vezette be, hogy "érdekesebbek legyenek a futamok". Nagyon "érdekesre" sikerült ez az utolsó is...:-))
Tom122010-11-19 23:36:04 // 93040
Engem is, de azért gyúrjuk a mellékvágányt is keményen - wazzze...:-)))
Xixo2010-11-19 22:50:22 // 93039
Remélem így lesz és végre a régi Maszatot láthatjuk majd megint! :)
Xixo2010-11-19 22:33:46 // 93037
Alonzó a bahreini motort használta, abban meg nem nagyon volt kilométer. az meg, hogy nem tudták rendesen beállítani, megintcsak nem az autó hibája. (Nyertek ezzel Monzában meg Szingapúrban is...)
Xixo2010-11-19 22:29:59 // 93036
Akkor be kell tiltani a kerékcserét is és nem lesz ilyen. :)
Akkor majd jól bevonatoznak a rajtsorrend szerint... így legalább van esélye egy gyengébb autóval is bekerülni az elejébe annak, aki jól taktikázik.
(Talán Májkülnek is hozott ez néhány pontot annak idején...)
Akkor majd jól bevonatoznak a rajtsorrend szerint... így legalább van esélye egy gyengébb autóval is bekerülni az elejébe annak, aki jól taktikázik.
(Talán Májkülnek is hozott ez néhány pontot annak idején...)
Xixo2010-11-19 22:21:58 // 93035
Engem speciel sokkal jobban zavar, hogy elbukta a címet. :((
Tom122010-11-19 20:43:21 // 93033
Akkor tiltsák be! :-DD
GT Ɨ|ѯ2010-11-19 20:32:32 // 93032
pb_2010-11-19 20:16:20 // 93031
Némelyik pályáért nM is lNne kár, ha kiiktatnák a naptárból.
pb_2010-11-19 20:00:19 // 93030
De akkor se integSN. Ok kiakadt, de inKbb a boxban vágja földhoz a bukoját, mint MS annak ideJn.)
Tom122010-11-19 19:43:58 // 93029
Minek ilyen "hírek"? :-/
Vettel már évekkel ezelőtt azt mondta /német RTL/, hogy egyik legnagyobb vágya, hogy majd a Ferrarinál versenyezhessen. Ezek szerint vagy ő "köpönyegakrobata", vagy az újságírók ferdítenek keményen...:-))
Lehet, hogy, ha azt mondta volna, hogy a Red Bull jövőre fehér autókkal indul, akkor úgy fordították volna le, hogy "Vettel jövőre a fekete Lotus-al indul" - már csak a szenzáció kedvéért is.:-D
Vettel már évekkel ezelőtt azt mondta /német RTL/, hogy egyik legnagyobb vágya, hogy majd a Ferrarinál versenyezhessen. Ezek szerint vagy ő "köpönyegakrobata", vagy az újságírók ferdítenek keményen...:-))
Lehet, hogy, ha azt mondta volna, hogy a Red Bull jövőre fehér autókkal indul, akkor úgy fordították volna le, hogy "Vettel jövőre a fekete Lotus-al indul" - már csak a szenzáció kedvéért is.:-D
SKrisz2010-11-19 19:39:40 // 93028
Nézd, végülis Vettel az első futamgyőzelmét egy Ferrari motor hajtotta vasban szerezte, így mindenre megvan az esély :))) De egyébként előbb még megnyer mégegy VB és majd csak utána igazolják. A Ferrari szeret 2-szeres VB-ket leigazolni :)))
Tom122010-11-19 19:32:48 // 93027
Mire végre megnyugodnának a kedélyek, akkor csak úgy lazán dobsz mindig egy kis olajat a tűzre...:-) /persze, nem baj, legalább van téma :-))/
Egy amerikai komédia jut eszembe erről, mikor egy /azt hiszem, indiai/ statisztának elmagyarázták, hogy az a dolga, hogy fújja a csatában a trombitát és mikor meglövik, akkor feküdjön el, csak ennyi a szerepe. Aztán mikor többszöri nekifutás után, végre sikerült volna a felvétel, akkor hirtelen felült és elkezdett megint trombitálni, ezzel elszúrva a stáb addigi munkáját...:-D
"Nem Petrov döntött."
Nem, hát /nem tudatosan, cvsak rosszkor volt rossz helyen :-)/ ő csak egy kellemetlen útakadály volt, kellemetlen huzattal, ami lehetetlenné tette az előzést. Görbe tükör ide, vagy oda, bizony Vettel fölöttébb hálás lehet neki, hogy így alakult. Kizárólag a csapatot /Ferrari/ sem lehet hibáztatni, ők is csak jót akartak, ez biztos, az is igaz, hogy pár futamot ők szerencsétlenkedtek el. Annyi volt, hogy nem akartak az 1. számú ellenségről /Webber/ leszakadni, ezért hívták rögtön gumicserére Alonsot is, csak nem kalkuláltak tovább, hogy pont egy ilyen lehetetlen helyzetbe kerül majd, mikor visszaér a pályára.
Igazi sámán lehet ez a görbetükrös gyerek, hogy így látatlanban is biztos benne, hogy Rosberggel még nehezebb dolga lett volna Alonsonak...:-) /hosszú/
"a leggyorsabb versenyző nyerte a VB-ét, teljesen megérdemelten" Ezen is lehetne vitatkozni, inkább maradjunk abban, hogy a leggyorsabb autóval is majdnem kisiklott a kezei közül a VB cím, tehát én nem verném nagyon a mellem a /rajongói/ helyében, mint ahogy nem is teszi /eddig/.
"Az lett volna az idei évben egy kis csoda, ha a körülményeket figyelembe véve a Ferrarival Alonso lesz a VB."
Pontosan, csak egy kis csoda kellett volna, de pont a végére nem jutott egy pici sem, de remélem jövőre csípőből sz@rrá veri a mezőnyt a Ferrari, ha már idén a "csoda" is cserbenhagyta.;-))
A másik csoda meg az lett volna, ha a cukrosvizesek egy ilyen autóval nem lettek volna világbajnokok, ez a csoda se jött be, tehát itt az újabb bizonyíték, hogy csodák nincsenek...:-)
Egy amerikai komédia jut eszembe erről, mikor egy /azt hiszem, indiai/ statisztának elmagyarázták, hogy az a dolga, hogy fújja a csatában a trombitát és mikor meglövik, akkor feküdjön el, csak ennyi a szerepe. Aztán mikor többszöri nekifutás után, végre sikerült volna a felvétel, akkor hirtelen felült és elkezdett megint trombitálni, ezzel elszúrva a stáb addigi munkáját...:-D
"Nem Petrov döntött."
Nem, hát /nem tudatosan, cvsak rosszkor volt rossz helyen :-)/ ő csak egy kellemetlen útakadály volt, kellemetlen huzattal, ami lehetetlenné tette az előzést. Görbe tükör ide, vagy oda, bizony Vettel fölöttébb hálás lehet neki, hogy így alakult. Kizárólag a csapatot /Ferrari/ sem lehet hibáztatni, ők is csak jót akartak, ez biztos, az is igaz, hogy pár futamot ők szerencsétlenkedtek el. Annyi volt, hogy nem akartak az 1. számú ellenségről /Webber/ leszakadni, ezért hívták rögtön gumicserére Alonsot is, csak nem kalkuláltak tovább, hogy pont egy ilyen lehetetlen helyzetbe kerül majd, mikor visszaér a pályára.
Igazi sámán lehet ez a görbetükrös gyerek, hogy így látatlanban is biztos benne, hogy Rosberggel még nehezebb dolga lett volna Alonsonak...:-) /hosszú/
"a leggyorsabb versenyző nyerte a VB-ét, teljesen megérdemelten" Ezen is lehetne vitatkozni, inkább maradjunk abban, hogy a leggyorsabb autóval is majdnem kisiklott a kezei közül a VB cím, tehát én nem verném nagyon a mellem a /rajongói/ helyében, mint ahogy nem is teszi /eddig/.
"Az lett volna az idei évben egy kis csoda, ha a körülményeket figyelembe véve a Ferrarival Alonso lesz a VB."
Pontosan, csak egy kis csoda kellett volna, de pont a végére nem jutott egy pici sem, de remélem jövőre csípőből sz@rrá veri a mezőnyt a Ferrari, ha már idén a "csoda" is cserbenhagyta.;-))
A másik csoda meg az lett volna, ha a cukrosvizesek egy ilyen autóval nem lettek volna világbajnokok, ez a csoda se jött be, tehát itt az újabb bizonyíték, hogy csodák nincsenek...:-)
Tommi2010-11-19 18:27:27 // 93026
Persze :) Ahogy Besenyő Pista bácsi mondta: bármit meg lehet magyarázni, bármit meg is szoktak :)
Cro1662010-11-19 17:58:51 // 93025
Akkor is nevetséges, ha összehasonlítja az ember.
Mondjuk az nyilvánvaló, hogy nem Vettel beszél össze-vissza, hanem ki-mit akar kiolvasni az eredetiből, és úgy fordítja.(gondolom..vagy nem tudom.DD)
Mondjuk az nyilvánvaló, hogy nem Vettel beszél össze-vissza, hanem ki-mit akar kiolvasni az eredetiből, és úgy fordítja.(gondolom..vagy nem tudom.DD)
Satti2010-11-19 17:58:25 // 93024
Ezek már csak feltételezések, a csíkon meg egyébként Kubica nem vágott át, mert ott még nem kezdődött a kivezető záróvonal, egy kissé megcsúszott, ezért nem járt volna a büntetés semmiképpen.
Tommi2010-11-19 17:53:26 // 93023
Tudod, ez olyan, mint hogy a pohár félig tele van, félig üres, vagy a szükségesnél kétszer nagyobb :)))
Vettel azt mondta, hogy most jó neki itt (hozzáteszem: merne mást mondani a Red Bullról pár nappal a vb megnyerése után, nem harapna abba a kézbe pont most, amelyik enni ad neki), de később lehet, hogy máshol is szívesen menne. Ebből a sok okos újságíró egyből elkezdett elméleteket gyártani... :)
Vettel azt mondta, hogy most jó neki itt (hozzáteszem: merne mást mondani a Red Bullról pár nappal a vb megnyerése után, nem harapna abba a kézbe pont most, amelyik enni ad neki), de később lehet, hogy máshol is szívesen menne. Ebből a sok okos újságíró egyből elkezdett elméleteket gyártani... :)
Cro1662010-11-19 17:39:24 // 93022
Ugyan az a téma, ugyan az a nyilatkozat (valószínűleg) két különböző fordítás?
Most akkor mi vaaannnnnnn??? :DD
Vettel: Számomra nem elegendő a Ferrari, vagy a Mercedes mítosza
Vettel: cél a Ferrari, vagy a Mercedes
Most akkor mi vaaannnnnnn??? :DD
Vettel: Számomra nem elegendő a Ferrari, vagy a Mercedes mítosza
Vettel: cél a Ferrari, vagy a Mercedes
mesa2010-11-19 16:52:58 // 93021
Nos, én nem olvastam, mert sosem érdekelnek a görbe tükör írások. De ha az van benne, hogy Rosberg a Petronas Mercivel még nehezebb feladat lett volna, akkor az egyértelműen baromság!
Annak az autónak nincs aktív F-csatornája, és maga mögött sem kelt akkora örvényt, mint amiről régóta híresek a Renault-k. Ha mögé ért volna egy Ferrari, bárhol megelőzte volna, lendületből, egyenesben
Kubica megint ugyanolyan rágós falat lehetett volna, mint Petrov, ellenben a csíkon való átvágásért egészen biztosan büntették volna, ha Alonso VB címe azon múlik! Nem merték volna hagyni, hogy botrány legyen belőle, és Todt is ráugrott volna az asztal tetjére
Annak az autónak nincs aktív F-csatornája, és maga mögött sem kelt akkora örvényt, mint amiről régóta híresek a Renault-k. Ha mögé ért volna egy Ferrari, bárhol megelőzte volna, lendületből, egyenesben
Kubica megint ugyanolyan rágós falat lehetett volna, mint Petrov, ellenben a csíkon való átvágásért egészen biztosan büntették volna, ha Alonso VB címe azon múlik! Nem merték volna hagyni, hogy botrány legyen belőle, és Todt is ráugrott volna az asztal tetjére
Satti2010-11-19 16:30:06 // 93020
Részben, de vannak önálló gondolataim is néha. :-))
Whiteskull2010-11-19 16:18:13 // 93019
Ezt igen szépen mondtad! :-O
Valahol olvastad? :DD
Valahol olvastad? :DD
Satti2010-11-19 15:29:53 // 93018
Nem Petrov döntött, bár ezen majd még el lehet pörögni egy darabig, de el lehet olvasni a görbe tükör írást, kifejezetten jól benne van a lényeg, hisz ott volt még Rosberg is, aki még nehezebb falat lehetett volna, mint Petrov, a később még Petrov elé kerülő Kubicáról nem is beszélve.
El kell fogadni, hogy a csapat cseszte el Alonso esélyét, ezen már nem lehet változtatni, ez van.
Amint az írásban is nagyon jól benne foglaltatik, a leggyorsabb versenyző nyerte a VB-ét, teljesen megérdemelten, ráadásul úgy, hogy az első 4 VB aspiráns közül neki volt a legtöbb műszaki problémája az évben, kétszer is esett ki teljesen biztos első helyről, műszaki gond miatt. Az lett volna az idei évben egy kis csoda, ha a körülményeket figyelembe véve a Ferrarival Alonso lesz a VB.
El kell fogadni, hogy a csapat cseszte el Alonso esélyét, ezen már nem lehet változtatni, ez van.
Amint az írásban is nagyon jól benne foglaltatik, a leggyorsabb versenyző nyerte a VB-ét, teljesen megérdemelten, ráadásul úgy, hogy az első 4 VB aspiráns közül neki volt a legtöbb műszaki problémája az évben, kétszer is esett ki teljesen biztos első helyről, műszaki gond miatt. Az lett volna az idei évben egy kis csoda, ha a körülményeket figyelembe véve a Ferrarival Alonso lesz a VB.
Tom122010-11-19 13:09:50 // 93017
Lehet, hogy az lenne a legegyszerűbb megoldás.:-))
Grando2010-11-19 13:05:31 // 93016
Na ja, így könnyű! :DDD
Mike.2010-11-19 12:52:50 // 93015
Jaa, hogy nem a pályát alakítják át?!? :-)))
Ez a megoldás költség kímélőbb mindenkinek. A mostani autókról csak leflexelik a szárnyakat és okés is! :-)))
Ez a megoldás költség kímélőbb mindenkinek. A mostani autókról csak leflexelik a szárnyakat és okés is! :-)))
Tom122010-11-19 12:48:40 // 93014
Mike.2010-11-19 12:44:43 // 93013
Úgy legyen! :-))
Félek a H.ring is megbukik a vizsgán (mit Magyar örülök a pályának, mint F1 néző már kevésbé) és súlyos milliárdok kellenek majd az átépítésre. Na meg kíváncsi vagyok az általam utált monte carloval is mit tudnak kezdeni? Lebontják a casinót vagy az egyik szállodát, hogy előzési pontot építsenek? :-))
Félek a H.ring is megbukik a vizsgán (mit Magyar örülök a pályának, mint F1 néző már kevésbé) és súlyos milliárdok kellenek majd az átépítésre. Na meg kíváncsi vagyok az általam utált monte carloval is mit tudnak kezdeni? Lebontják a casinót vagy az egyik szállodát, hogy előzési pontot építsenek? :-))
Andy2010-11-19 12:43:24 // 93012
Na hallod! Hiszen mi is Pireliken nyomulunk. Volt honnan meríteni! ;)))
Grando2010-11-19 12:42:17 // 93011