Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Kazes☻2011-02-15 23:52:25 // 94258
Igazán élvezetes képek. :)
Kazes☻2011-02-15 23:51:43 // 94257
Ugyan, csak jeleztem. :)
Tommi2011-02-15 23:44:10 // 94256
Na, ilyen viszont még tuti nem nagyon volt :) A régi fotóim között egy "F1 vegyes" mappában találtam pár érdekességet, néhány kísérlet az elmúlt évtizedekből :) A mérnökök már akkor sem voltak híján a hajmeresztő ötleteknek :)))







Tommi2011-02-15 23:34:12 // 94255
Bocs, nem olvastam vissza :(
Kazes☻2011-02-15 18:21:10 // 94254
Azt hiszem már volt. hsz.94220. :)
GT Ɨ|ѯ2011-02-15 17:43:27 // 94253
lassan a csapból is ez folyik...:-(
Tommi2011-02-15 17:38:13 // 94252
Tommi2011-02-15 17:37:43 // 94251
Nemcsak akkor, pl Schumi idejében is (mármint fénykorában :) ) volt fa az "alvázon", manapság nem tudom mi a helyzet :)
Grando2011-02-15 16:42:02 // 94250
Pár szó Alonsotól a Red Bullról, a Pirellikről és az állítható hátsó szárnyról. :))
Ferke2011-02-15 12:29:56 // 94249
Húde durva:(( Itt jól látom, hogy hogy ez még az az idő volt, amikor még fából volt az alsó koptatórész?
Tommi2011-02-15 12:24:44 // 94248
Erről is van képem, ennyi maradt az autóból...

Ferke2011-02-15 11:40:27 // 94247
Ráadásuk Alfában:((
"1980. augusztus 1-jén Hockenheimben, a Német Nagydíjat megelőzően Depailler egy új titánfelfüggesztést tesztelt az Alfa Romeón. Lassítás nélkül érkezett meg az egyik balos kanyarba, kisodródott és a védőkorlátnak ütközött 260 kilométeres óránkénti sebességgel. A szalagkorlátot átszakítva az amögött elhelyezett, összetekert drótkerítésnek ütközött, amit a néhány héttel későbbi Német Nagydíjra készültek elhelyezni. A helyszínen életét vesztette. A baleset okát sokáig találgatták, de feltételezhető, hogy többszörös emberi mulasztás történt. A versenyző halála újabb vitákat váltott ki, hogy nem az Alfa Romeo mérnökei feleősek-e a történtekért, akiknek a pálya viszonyaihoz nem megfelelően szerelt felfüggesztés-eleme vezethetett a tragédiához."
127_sud2011-02-15 08:11:49 // 94246
Ő Patric Depailler, és azt hiszem 1980-ban halt meg egy teszteléskor.
Gyozi1552011-02-15 06:01:50 // 94245
őhhh, és ki ez??
Xixo2011-02-15 02:21:24 // 94244
Senna biztosan nem lesz a Rönyó versenyzője és ezzel szinte biztos, hogy Hejfeld lesz az...
Kazes☻2011-02-14 17:06:50 // 94243
Nagyon 'raj' a 'csávó'! :)))
Tommi2011-02-14 16:23:34 // 94242
Tegnap este rendezgettem az autós képeimet és találtam egy ilyet :) Hőskor, lazaság :)

Gerion2011-02-13 23:52:36 // 94241
Senna mellett szóljon, ma eső is volt. Viszont ha Heidfeld a következő teszten is hozza a tegnapi formáját, befutó lehet. Szerintem a Renault a tavaly felemás teljesítményű Petrov mellé nem szeretne tapasztalatlan, rizikós pilótát.
Xixo2011-02-13 23:46:40 // 94240
Már ma is ő volt soron :)

Az ideje 1mpel elmarad Hejfeldétől, de ez nem biztos, hogy sokat jelent...
Speed2011-02-13 17:33:53 // 94239
Ha jól tudom holnap a Renault-ban Senna fog tesztelni. Kiváncsi vagyok hogy mi lesz. azért remélem hogy ebben az autóban jobb lesz. Tavaly egy enyhén szólva is 3.-ik ligás gépe volt. Szimpatikus srác, és szerintem több van benni mint amit tavaly produkálhatott.
Satti2011-02-13 17:11:56 // 94238
Ismét egy „nyugdíjas” nyert Jerezben, Barrichello űridőt autózott klikk
Buksi2011-02-13 11:09:01 // 94237
Sztem is bőven elég, ha csak a RedBull-ra kell majd figyelni! De inkább arra se kelljen! ;-))
Buksi2011-02-13 10:53:55 // 94235
Remélem azért verseny körülmények között már nem lesz ilyen jó a Renault! ;-)

Hajrá Schumi!!!!!!!!!! :-)))
Gerion2011-02-12 22:11:46 // 94234
Schumacher tényleg éledezik, neki is szurkolok (csak 11 év volt és 5VB cím), jó lenne, ha nem leírt vesztesként vonulna vissza egy ekkora bajnok.
Gerion2011-02-12 22:04:45 // 94233
Nem kell Heidfeld mai elsőségét túlértékelni. A többiek unottan körözgettek, de Heidfeld ma150%-on nyomta, neki a legkeményebb tétverseny volt a szerződésért. Nem rossz a Renault, de Alonso is jól ment, a kocsi megbízható, nincs itt nagy gond. :)
Selmak2011-02-12 19:51:10 // 94232
Heil Sumacher! :D
Cro1662011-02-12 19:39:12 // 94231
A Kubica-helyettes Heidfeld első a teszten

Ha ez a Renault ennyire jó lesz egész évben, lesz vele bajunk )
Schumi is éledezik végre...jóóóóóóó szezon várhatóóóóó....:DDD
Kezdődjönmáááárrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
Satti2011-02-12 12:29:41 // 94230
Nem vicces, pihent....., mint írtam is.
Xixo2011-02-12 12:24:25 // 94229
Ez mitől vicces?
Xixo2011-02-12 12:23:19 // 94228
De egy teszten aztán végképp nem csak az időeredmények számítanak, sőt....
Persze egyszerűbb csak ezt nézni, mint végiggondolni a dolgokat! :))))
Gerion2011-02-12 09:12:48 // 94227
Ja, ja, a német-olasz Tengely győzedelmes évei..... :)
Satti2011-02-12 08:45:31 // 94225
Nem ennyire tudományos ez az egész, a végeredmény a lényeg egy időmérőn vagy futamon is, olyan meg, hogy "volna" semmit nem ér. :-)
Satti2011-02-12 08:44:06 // 94224
Na ez ám a pihent. :-)
Buksi2011-02-12 03:45:24 // 94223
Na, ennek örülök! :-))
Gerion2011-02-11 22:20:44 // 94222
Nyilván, mert az az 1 köre gyors volt.... Szerinted a hosszabb etapok átlagaiban Massa "nyert" volna.
Kazes☻2011-02-11 18:54:02 // 94220
Satti2011-02-11 16:06:08 // 94219
Ahhoz képest még mindig az élen van....
Tommi2011-02-11 15:27:10 // 94217
Ugyan tavaly nyári a cikk, de témáját tekintve szerintem bármikor lehet aktuális :)

Átlagember egy F1-es autó volánjánál, érdemes elolvasni :)
Grando2011-02-11 13:53:31 // 94216
Irvine volt, mi? :DDD
Ferke2011-02-11 13:38:16 // 94215
A smacis nagyon nagy:)))
Gerion2011-02-11 13:25:03 // 94214
Viszont gyorsan romlanak a köridői, nagyon falja a gumikat a Merci...
Satti2011-02-11 13:03:04 // 94213
Az "Öreg" begyújtotta a rakétákat. :-)
Buksi2011-02-11 00:25:20 // 94212
Na, ez egy jó hír! :-)
Taxi33™2011-02-10 18:21:48 // 94210
Tommi2011-02-10 16:28:44 // 94209
A tavalyi kettős győzelem idén is jó nyitás lenne, csak utána ne fogyjon el a lendület :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak