Fórum >> Egyebek >> Forma-1

BF1562005-06-17 08:03:12 // 1567
AZ ÁM!!! 2010-re pedig futóversenyt rendez a FIA, mert akkor tuti egyenlő esélyel indulnak a piloták:)
zolee1452005-06-17 06:39:26 // 1566
azért találtam benne értelmes dolgot: "Növelnék a biztonsági követelményeket a törésteszteken" (első a biztonság!) "Slick gumik újbóli bevezetése" (manapság úgyis mindenki slick gumival fejezi be a versenyt) "csak 30000 tesztkilométer állna egy csapatnak rendelkezésére egy évben"
2005-06-17 06:11:44 // 1565
Én Baumgertnerről hallottam, Kimi helyére megy. :)
2005-06-17 06:04:22 // 1564
Ekkora baromságot, nem hiszem el. A Clio kupa is változatossabb ennél. :) Remélem ez lesz az utolsó húzása a FIA-nak és utána jöhet a GPWC (?).
Tommi2005-06-16 23:42:09 // 1563
Pontosan, igaza van Teddynek. Elvileg a Forma-1 ugye arról szól, hogy ki tud ügyesebben autót építeni az adott szabályokon belül. De ez az egységesítés pontosan a technikai fejlődés-fejlesztés-előrehaladás dógot vágná el. Nem értem miért jó ez... Vannak szériák, ahol egyforma autóval mennek a versenyzők, de nehogy már a "királykategóriának" nevezett cirkuszt ennyire lehúzzák ilyen hülye technikai megkötésekkel.
Tom122005-06-16 23:39:10 // 1562
2009-ben pedig átnevezik az egészet Forma 0-ra.:DD ...mert már csak ez jöhet...:(
Tedi2005-06-16 23:34:03 // 1561
Ezzel pont az F1 lényegét "szüntetnék" meg. Baromság az egész. Remélem azért a gyártóknak lesz ehhez néhány keresetlen szavuk
Slowfeet2005-06-16 23:30:14 // 1560
Ezt az idióta ökörséget!!!! "A FIA 2008-ra tervezett főbb szabálymódosításai: Motorok -A motort vezérlő belső Elektronikai Vezérlő Egységet(ECU) egy a FIA által kijelölt gyártó készítené minden csapat számára, előre megegyezett specifikációk alapján, amelyet csak a FIA által engedélyezett szoftver üzemeltetné -Opcióként meghagynák a 3 literes V10-es motorok használatát, természetesen teljesítmény-korlátozással, de elsősorban a V8-as 2,4-es motorok bevezetése a cél Váltó -Minden autóba a FIA által kijelölt gyártó készítené a váltóműveket, és a differenciálzárt. -A váltást manuálisan kellene végzeni -A kuplungot csak pedállal lehetne kezelni Karosszéria -cél: 10%-al csökkenteni a jelenlegi leszorítóerőt -megnövelnék az autók szélességét -a különböző kisegítő elemeket(oldallégterelők, kis szárnyak) végleg eltűntetnék -szabályoznák az autók tömegközéppontjának az elhelyezkedését, a ballasztok elhelyezését a minimálisra csökkentenék -Növelnék a biztonsági követelményeket a törésteszteken Gumik -Egyetlen gumigyártó, amelyet a FIA pályázat útján hirdetne ki -Ügyelnének arra, hogy a csapatok egyenlő elbánásban részesüljenek, senki se szenvedjen hátrányt az egy gumiszállító miatt. -Slick gumik újbóli bevezetése Tesztelés csak 30000 tesztkilométer állna egy csapatnak rendelkezésére egy évben A szabályok elfogadását, még hosszú procedúra előzi majd meg. A csapatok a szabálytervezetről júliusban ülnek le tárgyalni, amelyet még hosszú viták és csaták követnek majd feltehetőleg, de a szabályokat végleges formában ez év végén kell kihirdetnie a Nemzetközi Automobil Szövetségnek." f1hirek.hu
Tom122005-06-16 23:23:16 // 1559
Biztos hallotta Todt is azt az interjút, abba "kapaszkodott bele":)))
feszti2005-06-16 23:20:53 // 1558
Hááát nem tudom csak bízok benne hogy a legjobbakat :)))
Tom122005-06-16 23:20:44 // 1557
Az még kimaradt, hogy Monzában a bemelegítő körben "röppent ki" a fűre, még F1-es karrierje elején...
Tommi2005-06-16 23:18:43 // 1556
Szerinted? :)))
feszti2005-06-16 23:14:11 // 1555
Kiváncsi vagyok Sumi utódja mit hoz majd ki a kocsiból :)))))
Tommi2005-06-16 23:13:27 // 1554
Apám hallgatta Olaszországban a 22 órási híreket és ott mondták, SMS-ben sok felkiáltójellel küldte el a hírt :)
Tommi2005-06-16 23:12:21 // 1553
Állítólag a Todt Alonsot is meg akarja szerezni :) Várható volt, kell nekik egy húzóember. De hogy mivel tudták elcsábítani a Mercitől? :) Nem hiszem, hogy a pénz annyira számítana, a Ron Dennisék is eléggé el vannak eresztve, bármennyit tudnának fizetni Kiminek. Egyébként eszembe jutott Kimi egy régi interjúja, még a Forma-1-es karrierjének legeslegelején azt mondta, hogy minden álma a Ferrarinak vezetni. Úgy látszik ez most összejött. Ja, mellékesen megjegyzem, hogy Valentino Rossi pedig évi 30 millió dollárért a Ducatihoz szerződött :) Nem bírnak magukkal ezek a digók :)
count M2005-06-16 23:09:56 // 1552
Forrás? Erről nem találtam semmit a neten... :)
Tom122005-06-16 23:06:34 // 1551
Ez várható volt:) Már biztos? Alonsón sem lepődtem volna meg:)
Tommi2005-06-16 23:06:27 // 1550
Szerintem a Sumákkal együtt nyugdíjba megy :) Mert az tuti, hogy a Sumi is lelép, neki hátvéd kell és Kimi nem fogja neki ezt játszani. Meg amúgy is , 7x világbajnok, ő már csak jáccásiból bohóckodik ott súlyos milliókért. Rubens jó gyerek, de egy erős közepes versenyző, sosem lesz világbajnok. Évek óta a Ferrarinál van és khm... voltak sikerei, de szvsz messze több van abban az autóban, mint amit ő kihoz belőle. Egyszerűen nem akkora tehetség és egyéniség. Az meg csak félig igaz, hogy nem hagyják nyerni meg hogy az ő autója nem kapja meg azt, amit a Sumié. Ha valaki nagyon jó, egy relatíve gyengébb autóval is tud jókat menni, lásd számos példánál.
feszti2005-06-16 22:57:39 // 1549
És Rubens drágám hova megy??
Tommi2005-06-16 22:52:07 // 1548
Jövőre Barrichello helyére Raikkonent szerződtette le a Ferrari :)))
Inner Circle2005-06-14 13:51:59 // 1547
Ha már kívánságműsort tartunk, én meg azt szeretném hogy a Ferrari jöjjön hozzám :D
Vikk752005-06-14 12:58:54 // 1546
Amikor Ralf "kezdő" volt még, neki is volt olyan amikor elbambult a SC mögött és ki is állt egy pillanatra füvetnyírni :P
Willy2005-06-14 12:51:17 // 1545
Jelen helyzetemben én is szívesen mennék a Ferrarihoz. :)
BF1562005-06-14 12:49:05 // 1544
Én sem! Van egy mondás, valahogy így: More than a car. It's a Ferrari!!! Ez már csak Kimin fog mulni. Szertném ha a Ferrarihoz jönne, de ha nem akkor is szeretni fogom, csak kénytelen leszek ellene drukkolni:( Én akár ingyen is mennék a Ferrarihoz:D
Willy2005-06-14 12:38:32 // 1543
Hát nem tudom. Tegyük fel, hogy egyforma jó a két autó. Még ha a McLaren nem is tud annyit fizetni... Én biztos maradnék. És nem számítana, hogy 1millió vagy 1,5 millió dollárt keresek egy hónapban.
count M2005-06-14 12:38:25 // 1542
Formában vagy ma... :DDDD
count M2005-06-14 12:38:08 // 1541
Jaja, de finnek mellett eddig nem lett világbajnok. :P ;) Igaz, az most se lesz. :)))
Inner Circle2005-06-14 12:35:32 // 1540
Senki nem a lóvé miatt van az F1-ben. Inkább olyanok vannak, mint Baumgartner, akik a lóvé miatt NINCSENEK az F1-ben :D
2005-06-14 12:23:18 // 1539
Nekem se szimpi a csávó viszont rendszeresen be van b@szva ami szimpi. :)
2005-06-14 12:22:29 // 1538
A lóvé miatt van az F1-ben DC? RS is.
Inner Circle2005-06-14 12:16:20 // 1537
"DC megszokta már hogy egy finn mindig elpicsázza, és most ettől végre el tud szakadni" Van benne valami, de '97-ben DC verte Hakkinent. '99-ben a VB-re hajtva megelőzte az utolsó előtti futamon Schumachert (akit Hakka nem tudott) és mint a kilőtt nyíl közelített Irvine felé, amikor szétesett az autója, vagyis végig versenyben volt. 2000-ben Brazíliában kizárták, míg Hakkinent Ausztriában nem; e kettő nélkül ismét ott lett volna végig a finn mellett. 2001-ben egyértelműen jobb volt, habár szegény Hakkinen autója általában el sem indult, úgyhogy nem volt nehéz... 2002-ben verte Kimit. Azóta Kimi messze veri őt, de hát Ron Dennis szerelmes a finnekbe, úgyhogy inkább a fordítottján kellene csodálkozni...
BF1562005-06-14 12:14:00 // 1536
Az egy dolog, de azt csak szereted mikor piros a dobogó teteje!!!
Inner Circle2005-06-14 12:13:12 // 1535
"DC, 1994 kanadai nagydíj, kiesik mert elzsibbadt a lába (még nem ment versenytávot a williams-szel, térdenállva kér bocsánatot a tolókocsis diktátortól)" Hát ez nem egy ritka eset: Hakkinen 2000 Spa: senki a környéken sincs és elmegy füvet nyírni az élről, Schumacher megelőzi, végül mégis ő nyer. Schumacher, Villeneuve, Hill asszem 2000-ben Kanadában: mindhárom világbajnok a "Bieneuve Quebec" (asszem) falra kente az autóját, ugyanúgy ahogy Button és Alonso a hétvégén - Schumacher messze vezetett. Schumacher 2000 (?) Indianapolis: fél körrel vezet, mikor elmegy füvet nyírni, mert egyszerűen elaludt. Szerencséjére még így is nyer. Hakkinen 1999 Monza: a sikánban keresztbe csukja az autót és nem elég hogy kicsúszik, még le is fullasztja. A versenyt Frentzen nyeri, aki addig talán fél perc hátrányban is volt. Szóval az ilyesmi előfordul. Ja, ezek csak vezető helyről történő bénázások, a többihez kevés lenne a topik :-) "DC 1995 Adalaide, kerékcserére érkezik és a box utcába vezető kanyarban belemegy a falba (80-nal), a williams elejét lebontja." Asszem ez traction control hiba volt. Tavaly is mintha lett volna egy ilyen eset. Nem akarok hülyeséget mondani, valami olyasmi rémlik hogy bizonyos helyzetben, talán a sebességváltóval kapcsolatban a TC néha gázt ad, a pilóta meg néz hogy hova megy az autója?...
Punisher2005-06-14 12:09:01 // 1533
Én meg nem bírom Kimi búráját. Ezt most csak úgy ideírtam.
Inner Circle2005-06-14 12:07:17 // 1532
Inkább hét csajjal a yachton Monacóban mint hécceres VB a randa német feleség mellett :DDD
BF1562005-06-14 11:54:18 // 1531
€ = juró szimbólum:D
2005-06-14 11:53:41 // 1530
Én is. :)
2005-06-14 11:53:03 // 1529
Kimi szerintem még fiatal. Olyasmibe megy bele amibe nem feltételnül szükséges.
BF1562005-06-14 11:52:56 // 1528
Szeretnék ilyen örök vesztes lenni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
BF1562005-06-14 11:52:07 // 1527
€ elsimítja a nézeteltéréseket:D
2005-06-14 11:51:20 // 1526
DC nagyon hasonló mint RS, soha nem lesz ott ahol Kimi, Alonso, vagy MS. Egy örök vesztes és az is marad.
zolee1452005-06-14 11:48:05 // 1525
tudom mi a különbség, de nem úgy veszem észre hogy bárki is jóban lenne Miskával, kivéve Baumgartnert, de ő meg nem számít.:)))
BF1562005-06-14 11:42:46 // 1524
ellenfél nem= ellenség!!! Amúgy jóban vannak!!! Jean Todt is csipázza! Merga meg nem tud annyit fizetni Kiminek. Én tutira veszem, hogy jön jövőre. De lehet nagy pofáraesés lesz és marad Rubens.
count M2005-06-14 11:41:23 // 1523
Naja. Én meg akkor kezdtem el utálni a Schumachert. :))) Mindegy, ez a múlt, most kivi vagyok hogy DC mit tud kezdeni az RBR kocsival. Úgy tűnik mintha... mintha. Vmelyik kommentátornak volt egy ilyen megjegyzése (amivel egyet is lehet érteni), hogy "DC megszokta már hogy egy finn mindig elpicsázza, és most ettől végre el tud szakadni". Na majd kiderül. :) r.cM
Slowfeet2005-06-14 11:37:22 // 1522
DC, 1994 kanadai nagydíj, kiesik mert elzsibbadt a lába (még nem ment versenytávot a williams-szel, térdenállva kér bocsánatot a tolókocsis diktátortól) DC 1995 Adalaide, kerékcserére érkezik és a box utcába vezető kanyarban belemegy a falba (80-nal), a williams elejét lebontja. Azóta azért javult valamit.
Inner Circle2005-06-14 11:32:41 // 1521
Erről én is hallottam, ekkor "utáltam" meg végleg DC-t :DDD Egyébként igazad van, DC nagyon tud vezetni, de csak néha-néha :( 2001-ben fantasztikusan kezdett, aztán az elektronikai szabályváltozást nem tudta követni a McLaren és folyamatosan lerohadt az autója :-( Monacó ugye a legtaktikásabb pálya, itt a félelmetes F2001-est és Schumachert megverte az időmérő, aztán lefulladt a rajtrácson a motorja. Brazíliában hihetetlen versenyt futott, akkor hittem el róla, hogy tud vezetni (igaz ott Monty kiesett, de szerintem amúgyis nyert volna). Barcelonától engedélyezték a TC-t és innentől Schumacher megállíthatatlan volt - a McLarenek meg elindíthatatlanok.
Willy2005-06-14 11:31:25 // 1520
Pedig össze sem beszéltünk! :)))
zolee1452005-06-14 11:30:09 // 1519
:DDDDD Kimit segítené Miska??? Most nagy ellenfelek, majd egy csapatban jó barátok??? Ha így lenne azt nem csinálhatnák nyíltan, így viszont az lenne, hogy "tessék, ahogy azonosak a feltételek rögtön rommá alázza MS-t Kimi". Na ebbe nem menne bele Miska. Ha Kimi végigszenvedte a Mclaren szerencsétlenkedését majd pont most hagyná ott amikor jöhetnének a közös sikerek??? Főmérnök??? Hmm, ha bekerülsz rendezel nekem valami kamionkeréktakarítói állást?:)))
Willy2005-06-14 11:28:59 // 1518
Méghogy Schumi segít Kiminek VB-t nyerni. Ezt kétlem. Ő a Ferrarinál az isten. Soha nem menne bele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak