Fórum >> Egyebek >> Forma-1

feszti2005-06-22 16:08:17 // 2027
Na akkor ide is...

Soroljon fel 14 apró különbséget a 2 kép között.....

Azmo2005-06-22 14:18:25 // 2026
Najó, mindenki megugatta a témát (nem megsértődni, nem úgy értem), akkor én is megteszem! Bár IC már Icq-n felidegelt nem kicsit, de nem baj, leírom amit gondolok, az Ő véleményét meg ismerem! Egy barátom mondotta ez kb olyan volt, mint amikor az ovodások kiülnek az ovi elég, mert nem kaptak elég kakaót a tízóraihoz! Én az ovonénik helyében fognám és bezárnám őket a szekrénybe egy időre, hogy gondolkodjanak el egy kicsit! Jönnek itt emberek, hogy jaaajj biztonság, jaaajjj...persze, nyílván! Bevágta a durcát a mislen és kész! És persze a szemét *eci Ferrari nem ment bele abba a sikán építésbe, mi? Persze, mert neki mondták azt idén bármikor, hogy jaj a gumik miatt segítünk Neked sikánnal, oks? Úúúúgy sajnálunk....nem, általában röhögést hallottam, hogy na a Ferrari....most meg ezek a köcsögök kivágják a hisztit, hogy hát az übersütibaszomanyám gumijaik mégse bírják az iramot??? És hova szarjak? Menjen a pumpához és nyomjon bele és menjen lassabban! Kb kiolvasható a véleményem! Tiszteletem!
zolee1452005-06-22 13:48:52 // 2025
ha a szabályokban kiskapu van az nem annak a hibája aki kihasználja, hanem a szabály alkotójának a figyelmetlensége... az elv a lényeg: miért csak akkor óvnak ha nem nyernek? ha szabálytalan, akkor szabálytalan akkor is ha Misi 200 ponttal vezet a VB-n....:)
TarP2005-06-22 13:36:53 // 2024
Nincs ezzel semmi gond, mert minden csapat ezt tenné, ha VB címe múlna rajta. Ha előnyt kovácsol valaki egy kis csalásból (látsd BAR Honda) azt bejelentik, megtámadják, megóvják a versenyt... Nem kell engedni a szabályok átértelmezését, kis csaláskákat senkinek.
zolee1452005-06-22 13:23:42 // 2023
mi van akkor ha egy csapat csak a "gumival" jobb a többinél? Az nem győzelem? Az nem az autó része? Miért a Michelin menjen? Menjen a Bridgestone, és maradjon egyedüli beszállítóként a Michelin! Vagy ez már nem lenne olyan jó a Ferrarinak? Hát ja, a japánok csak nekik fejlesztenek gumit, a franciák viszont nem igazán kivételeznének velük, úgy meg már nem is olyan jó a helyzet... Miért van az hogy minden szabály addig jó amíg a Ferrari előnyt kovácsol belőle? Ha valami rá nézve hátrányos azt meg kell szüntetni! (mellesleg ezt az elmúlt évek alapján a FIA mindig meg is tette!) 2003-ban a Michelinek ahogy koptak úgy szélesedtek. A szabály szerint csak verseny előtt kellett beleférnie a mérethatárba. A Ferka amúgy is keskenyebb első gumit használt aerodinamikai megfontolásból. Erre hirtelen szabályváltoztatás, és verseny után mérték a szélességet. de ez még nem volt elég: azt mondta a Ferrari, hogy ha nyerik a VB-t minden oké, de ha nem akkor megóvják a szezont, hivatkozva a szabályváltoztatás előtti Michelinekre, és az azokkal szerzett pontokra...
Apacs2005-06-22 12:59:19 // 2022
Nem kell ennyire leegyszerüsíteni. tecnikai sport és autók és pilóták közti különbségre vagyok kiváncsi az adott körülmények között. Az utóbbi néhány évben a 2 gumigyártó rengeteg energiát és pénzt feccölt a gumikba amik sokkal nagyobb különbséget okoznak mint annakidején bárki is gondolta volna. Én is ellene vagyok az egységesítésnek, de a gumiknál pont amiatt lenne rá szükség, hogy végre lássuk a tecnikai különbségeket....
zolee1452005-06-22 12:54:31 // 2021
"Azért ha 1 hete azt mondják Neked, hogy 6 autó indul USA-ban körberöhögted volna." Ez igaz, biztos kiröhögtem volna azt aki ilyet mond...:)
zolee1452005-06-22 12:50:40 // 2020
"Én is az 1 gumiszállító melett vagyok. A Ferrari a tecnikai fölényét veszíti el gyengébb gumi miatt...." Ez bizony egy technikai sport aminek sok összetevője van! ha a Ferka jó, de a gumi szar akkor legyen egységes gumi! Oké! Aztán valaki fellázad, hogy ő bizony mindenkinél jobb autót csinál, de gyenge a motorja. Legyen egységes motor! Aztán jön valaki aki azt mondja, hogy ő lenne a leggyorsabb, de szar az elektronika... Legyen egységes elektronika! Aztán jöhet az egységes futómű, sőt egységes beállítások... a végén eljutunk egy olyan márkakupához, ahol csapatonként csak a kormánykerék átmérője változhat! :)))
Apacs2005-06-22 12:43:46 // 2019
A szerződést a mislen szegte meg. Ha kizárják jöhetett volna a bridgestone....
Apacs2005-06-22 12:42:17 // 2018
Való igaz nem lett volna 1szerü, de ha szombat délelött a michelin bejelentette volna, hogy nem indul és nem pöcsöl 2 napot akkor meg lehett volna oldani. Én is az 1 gumiszállító melett vagyok. A Ferrari a tecnikai fölényét veszíti el gyengébb gumi miatt....
Apacs2005-06-22 12:40:27 // 2017
Hát nem hiszem, hogy annyira képtelen 5let. Azért ha 1 hete azt mondják Neked, hogy 6 autó indul USA-ban körberöhögted volna. 5 percel a rajt elött sem hangzott el ilyen vélemény senkitöl! Sztem korrekt lett volna a bridgestone-tól, ha felajánlja, de sztem Ök sem gondoltak ilyen levezetésre....
2005-06-22 09:41:37 // 2016
Értem én.
zolee1452005-06-22 09:37:06 // 2015
az egy gumiszállítós szabály, mint szabály oké, de jelen esetben menjen mindenki Bridgestone-val...erre mondtam, hogy képtelen ötlet.
2005-06-22 09:33:31 // 2014
Az 5lettel szerintem semmi probléma nincs, mivel az TSak egy 5let. Ráadásul gondolat és téma ébresztő is .....
zolee1452005-06-22 09:28:52 // 2013
ezt most miért? Szerintem elég képtelen ötlet...
krisz332005-06-22 09:22:25 // 2012
u télleg sorry:)))
2005-06-22 09:20:28 // 2011
A Mislen felé lehet jobban jártak volna. :)
TarP2005-06-22 09:18:31 // 2010
Az ötlet jó, de szerződésszegés lenne a csapatok részéről. Bár így is az lett, csak nem a Mislen felé...
2005-06-22 09:14:28 // 2009
De miért itt témáztok ezen? Tessék már átmenni az autóvásárlós topicba, ott válaszoltam. Irgum meg a burgom. :)
krisz332005-06-22 09:10:29 // 2008
SELE 159es erröl nem volt szo ??? :)))))
zolee1452005-06-22 09:06:49 // 2006
azt hittem tied lesz az első 159 az országban:)
2005-06-22 09:06:32 // 2005
Ezzel TSak az baj, hogy kicsit másképp viselkedik az autó egy más gumival. Szal erre azért készülni kell amire itt nem volt lehetőségük a csapatoknak. De abszolút nem mondasz hülyeséget. Nekem jobban tetszett az egy gumi szállítós verseny. Lehet, hogy lesz ilyen jellegű következmény de az nem év közben lesz, szerintem.
zolee1452005-06-22 09:00:47 // 2003
Hű! Sok érdekes ötletet olvastam, sőt talán még én is írtam képtelenségeket, de ezzel asszem mindenkit felülmúltál! (vagy alul) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
krisz332005-06-22 09:00:38 // 2002
:))
Apacs2005-06-22 08:57:53 // 2001
Azt furcsálom, hogy az fel sem merült , hogy induljon mindenki bridgestone-al a michelint meg kizárhatták volna idény végéig. Ferrarinak meg egyenlö körülmények között megnyílt volna az út a VB címhez.....
2005-06-22 08:50:24 // 2000
Te izgulsz???? Képzelj el engem, minden nap megszámolom még hányat kell aludni. Na ne offoljunk mert jön a baltás ember vagy a segédje. :))
zolee1452005-06-22 08:49:53 // 1999
milyen kocsid lesz Neked amiért sorba állnak???:)
krisz332005-06-22 08:37:23 // 1998
jo csak már izgulok :))
2005-06-22 08:35:30 // 1997
Azt hiszem Te voltál az első akinek megigértem. :)
krisz332005-06-22 08:33:24 // 1996
remélem azért valahol a sor elején vagyok :)))))
2005-06-22 08:32:52 // 1995
Bla bla bla. Eső után köpönyeg.
2005-06-22 08:31:54 // 1994
Ja majd lesz tesztvezetés, be kell állnod a sorba. :)))
krisz332005-06-22 08:28:51 // 1993
meg igértél probakört is :)))))))
2005-06-22 08:26:38 // 1992
Azt már tudnád. :) Bejelentkeztem volna egy kis polírra. :)
2005-06-22 08:25:57 // 1991
Nagyon ügyesen csinálták. :
krisz332005-06-22 08:25:23 // 1990
Üdv cartárs megvan már az ujj gép ????
2005-06-22 08:23:54 // 1989
Amerikában ilyen pereket meg is lehet nyerni .....
zolee1452005-06-22 08:23:51 // 1988
Ez nem egy hivatalos oldalról van, de már vagy 2 éve látogatom ezt az oldalt, és elég megbízható infok vannak rajta. www.bmw-williamsf1.hu "A csapatok versenyezni akartak Az Amerikai Nagydíjon, az utolsó pillanatig azért küzdöttek a Michelin gumival versenyző csapatok, hogy a nézők izgalmas futamot láthassanak 20 autós, teljes mezőnnyel. Azonban az egyezséget különböző okok miatt az FIA végül meghiúsította, miután a Michelines csapatok - köztük a BMW-WilliamsF1 is - biztonsági okok miatt elálltak az indianapolisi versenyen való rajttól. Frank Williams csapatfőnök mélységesen csalódott volt. „A csapatok elkeseredetten küzdöttek, mert versenyezni akartak és jó showt akartak nyújtani. Észak-Amerikában versenyezni nagyon fontos a üzleti szempontból a Formula 1 számára.” A BMW-WilliamsF1 csapat a Michelin csapatok azon döntését is támogatta, mely szerint nem kaptak volna világbajnoki pontokat a verseny után. „Legalább szórakoztatni akartuk a nézőket, és felkészültünk rá, hogy a pontokat a Ferrari kapja. Nem tudom eléggé hangsúlyozni mennyire csalódottak voltunk.” 2005. június 21. "
krisz332005-06-22 08:02:19 // 1987
igen én is ugy vettem észre ,csak elautozgatak és késsz :)
zolee1452005-06-22 07:50:46 // 1986
az lett volna a jó megoldás, ha a Michelin-esek lecserélik a gumikat, így láthattunk volna egy normális versenyt, normális versenytempóban, mindenféle lassítás, meg óvatoskodás nélkül, majd a futam végén 14 autót kizártak volna a versenyből. A nézők megkapták volna azt amiért fizettek, a pilóták biztonságban lettek volna, és végre Schumák is nyerhetett volna, bár ő így is nyert. Az korrekt volt amit a Renault csinált: Alonso megkérdezte a csapatot, hogy utólérte GF-t mit csináljon , erre monda a csapat, hogy "előzd meg!" :) Amikor van 6 kocsi a pályán, ebből 4 nem számít, és először elmondják Schumáknak, hogy hogyan jöhet vissza RB elé, majd amikor ez megtörténik, akkor szólnak Barri-nak, hogy "mindkét autónak célba kell érnie" ...hát ez nem túl korrekt. Szegény amcsik, még a 6 kocsi sem versenyzett...:DDDD
zolee1452005-06-22 07:44:28 // 1985
ez a nem semmi! 6 kocsi van a pályán és mégis lemaradunk az előzésről:))) amúgy szerintem nem volt csata, egymás közelében sem voltak...
Barni1472005-06-22 00:51:04 // 1984
Palik meg monnyon le!!!!!!
Halesz2005-06-22 00:21:39 // 1983
Én azt lestem, hogy a Jordan-Minardi között nulla csata volt... vagy legalábbis semmit sem mutattak belőle.... :)
Tommi2005-06-21 23:11:51 // 1982
Ahhoz képest minden versenyen teltház van :))) Amerikához néhány gondolat: Tény, hogy az amcsi piac óriási és hihetetlen pénzek/lehetőségek vannak benne. Az, hogy ez a botrány pont ott tört ki, na bumm... Nem az amcsik tehetnek róla, viszont eléggé szerencsétlen dolog. Az is tény, hogy régóta kisebb-nagyobb szünetekkel és más-más helyeken rendeztek USA nagydíjakat (Watkins Glen, Long Beach, Las Vegas, Detroit, Phoenix, ami így hirtelen eszembe jutot és most ugye Indy), az elsőt már az ötvenes évek végén, tehát amikor a Forma-1 már beindult és sikeres volt Európában, mentek is a tengerentúlra. DE: ahogy a helyszínváltások és a szünetek is mutatják, sosem tudtak igazán gyökeret verni a jenkiknél, hozzáteszem az amerikai versenyzők meg nem igazán remekeltek a Forma-1 történetében. Persze, vannak kivételek, mint például Phil Hill, aki történetesen Ferrarival lett világbajnok vagy Mario Andretti, aki Lotussal, de általánosságban elmondható, hogy az amerikaiakat nem nagyon érdekelte a Forma-1. Nekik megvannak a saját szériáik (CART, NASCAR, mittoménmi), aminek hagyománya van és azokat szeretik. Amikor pár éve újra visszavitték hozzájuk a versenyt, úgy nézett ki talán végre sikerül elfogadtatni velük, erre most jött ez. Amilyen hülye és primkó egy népség, kinézem belőlük, hogy mindenkit beperelnek az üzemanyag szállítótól a felnigyártón át a visszapillantó tükröt szállítóig mindenkit :) És többet nem rendeznek versenyt...
Slowfeet2005-06-21 23:03:13 // 1981
Szerintem, meg de, csak tényleg lelátó kell, jó kivetítővel. Ami a hungaroringen van azt felejcsük el, ott mindent beépítettek szar lelátóval, tehát akinek állójegye van télleg szart se lát, de ülve sem kapni mogyoródon full service-t látványilag. Egy monzai futam azér egész más....
krisz332005-06-21 23:00:40 // 1980
jo nem az f1 gondoltam ahhoz nincs közze se a fordnak se a wwnek szerencsére ,és nem ma kezdték a versenyzést azért itt az ideje hogy abbahagyják :)))))
Tommi2005-06-21 22:56:06 // 1979
Az szar McLaren egyéniben és csapatban is a Ferrari előtt van. Ők is és a Williams is nem ma kezdték a versenyzést, az egy dolog, hogy ki a motorszállítójuk, de szvsz nekik van olyan know-how és pénz hátterük, no meg több évtizednyi tapasztalatuk, amiből "tudnak élni". A Renault (mint "új", gyári csapat, ezen a néven) és a Toyota pedig relatíve újoncok a játékban és náluk most kezd beérni a sok munka, amivel sikeresek lehetnek a következő években. Nem mellesleg a versenyzőik is elég jók. A többi csapat meg kutyaütő :) Ha jól tudom a Fordnak nem sok köze van a németekhez a Forma-1-ben abban az értelemben, hogy nem az európai részlegük irányítja a projektet (javítsatok ki, ha tévednék). WW-sek? Kikre gondolsz?
krisz332005-06-21 22:51:57 // 1978
szerintem nehéz is betörni az amcsi piacra anyi versenyük mint a szemét nascar stb legyünk öszinték a forma 1 lelátorol nem annyira élvezetes szerintem
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak