Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Inner Circle2005-07-05 14:20:03 // 2292
" Ezt ki mondta?/nem vizsgáztatlak, csak kérdezem:)/" Ezt én mondtam :-) És arra vonatkozott, hogy néhány tifosinak itt az a fixa ideája hogy én utálom a Ferrarit és mindennek drukkolok, ami a Ferrari ellen szól. Pedig ez hülyeség, és ezért húztam alá, hogy a gumiszabály ugyan a Ferrari kárára hatott és néhány versenyre izgalmassá tette az F1-et, mégse mondom hogy egy lépés lenne a jó irányba. Egyébként, visszatérve az idei évadra, szerintem Silverstone-ban legfeljebb a McLaren műszaki hibája veheti el tőlük a győzelmet. Hacsak nem lesz valami olyan izgalom, mint tavaly :-)
zolee1452005-07-05 14:16:37 // 2291
OFF összeszedett a gépem egy vírust, szóval most ritkán jutok nethez, de azért vannak dolgok amik mellett nem mehetek el szó nélkül ON nem igazán örültem a hosszan tartó Ferrari uralomnak, mert unalmas volt. Ez viszont nem azt jelenti, hogy örülnék annak, ha ugyanezt a Renault csinálná, vagy bárki... A Ferrarihoz csak annyit fűznék, hogy úgy nehezebb nyerni ha ellenfelek is vannak a pályán :))) MS 3. helye, és RB 9. helye tükrözi a két pilóta közti különbséget, még akkor is, ha RB ilyen-olyan hibákra hivatkozik, ennyi kb van köztük... Egyebet nem mondhatok...
Tom122005-07-05 13:05:50 // 2290
Átlagos volt abból a szempontból, hogy se kiugró pozitív, se negatív esemény nem volt. Akkor élvezetest írtam volna, ha találtam volna benne valami élvezni valót. Szerinted miért úgy fejeztem be, hogy:"Csak minél kevesebb ilyen verseny legyen idén!!!" ? ...mert úgy tetszett? DE! Végre valamiben egy véleményen vagyunk: hogy ez a gumiszabály az utóbi évek egyik legrosszabb húása volt a FIA-nak. Egy "ki a gyorsabb" /ennek így kéne lennie/ F1-ből "kinek a gumija bírja tovább" versenynek nem nagyon nevezhető taktikai demostráció lett... Még hogy motorcsere nélkül, rendben, a motorok azért már vannak annyira megbízhatóak, hogy kibírják, de a gumi mindig is fogyóeszköz volt a versenyeken, nem tudom, miért pont ebbe "kötöttek bele". Nekem egyébként első hallásra sem tetszett ez a gumi-ügy... Ezt ki mondta?/nem vizsgáztatlak, csak kérdezem:)/ "Attól hogy a legjobb csapat alól valami hülye szabálymódosítással kihúzzuk a szőnyeget, hosszú távon nem lesz izgalmas a verseny. Alapvető reformok nélkül ilyen futamok következnek, mint a hétvégi..."
Balage2005-07-05 12:44:10 // 2289
Azért minden dícséret a tiéd, szépen válaszoltál mindenkinek! :-))) Szóval szerintem a V8-as motor építésének gyakorlásában azért a Ferrari előrébb tart(hat), mint a Renault. Közúton meg pláne. És véletlenül sem szeretném leírni a Renault-kat, volt nekem is, a családban eddig 4 "puncis" autó volt :-DDD, tényleg meg voltunk elégedve velük. És kétségtelen, hogy azért nagyon ott vannak az F1-ben is.
Inner Circle2005-07-05 12:28:34 // 2288
Rory Byrne a régi tervező, Aldo Costa az "új", de ő is régi Ferraris ember. De úgy látszik, ő nem bírt Byrne zsenijével... http://cranialcavity.net/fullthrottle/wp/index.php/ferrari-designer-byrne-steps-back
Inner Circle2005-07-05 12:25:19 // 2287
Nono, azért a Ferrari 1996-ban alapvetően új motort kapott. Schumacher remekül meglovagolta a Ferrari fejlesztési hullámát és iszonyatosan sokat dolgozott a csapatnak, de szó sincs arról hogy ezt a hullámot ő indította volna el. "Azt ígérte, hogy 3 éven belül világbajnok csapatot hoz ki ebből a sz@rkupacból... Összejött (...) Gyorsan felektünk?????" Eszerint igen, mert nem jött össze (1999-ben lett csapat VB a Ferrari és 2000-ben egyéni Schumacher, 96-97-98 meg már három év - na jó, egy-két év eltérés még nem a világ, fő az eredmény) :DDD
Inner Circle2005-07-05 12:21:49 // 2286
"Szerinted mennyit kapott ezért az egy ujjmozdításért???" Pontosan ugyanannyi dollárt, ahány F1-néző a másik (középső) ujját mozdította meg a múltkor Michelin-FIA-balhé miatt :DDD
Inner Circle2005-07-05 12:20:32 // 2285
"Visztont arra nagyon kiváncsi leszek, hogy ki mire lesz képes a V8-as motorokkal jövőre. És ha a közutakat nézem, olyan túl sok V8-as Renault nem nagyon szaladgál... annál inkább Ferrari." Na igen, de viszont sokkal több Renault szaladgál mint Ferrari, tehát az autóépítés terén a franciák sokkal többet tudnak a Ferrarinál!... és ez az érv ugyanolyan komoly volt, mint a tied :-) Egyébként még kérdés hogy mi lesz a V8-asokkal, hiszen ha minden igaz, a V10-esekkel is lehet majd menni. Persze fordulatszám-korlátozással. A Minardi máris jelezte hogy nem vált majd V8-ra. (Azt hiszem a BMW sem.) Pedig a Cosworth új V8-asát már tesztelték és állítólag nagyon jó - de még senki sem mondta, hogy azzal menne jövőre...
Inner Circle2005-07-05 12:17:13 // 2284
Átlagos?... irigyellek ha találtál benne élvezni valót :-) Szerintem borzalmas volt, jól mutatta hogy a szabályok évenkénti toldozása-foldozása nem segít az F1-en. Tavaly és tavalyelőtt is év elején nagy hangon dicsérték Bernie-ék az új szabályokat, nem beszélve az idei évről, hogy most aztán tényleg sikerült megreformálni az F1-et és hú de izgalmas... Izgalmasnak éppen izgalmas volt, de az ilyen gumicsere-betiltós meg kéthétvégés motoros szabályok legjobb esetben is csak ideig-óráig oldják meg a dolgot. A Tifosik figyelmébe ajánlom a következő mondatot :-) Attól hogy a legjobb csapat alól valami hülye szabálymódosítással kihúzzuk a szőnyeget, hosszú távon nem lesz izgalmas a verseny. Alapvető reformok nélkül ilyen futamok következnek, mint a hétvégi...
Willy2005-07-05 08:33:38 // 2283
Egy kis érdekesség az Origótól: Folytatódik a fociláz Budapesten: a Real Madrid és az argentin nemzeti tizenegy vendégszereplése mellett július 27-én a Forma-1-es pilótaválogatott is összecsap egy magyar All Star-csapattal a Puskás-stadionban. A Real Madrid és az argentin válogatott sztárjai mellett a Forma-1 csillagait is megcsodálhatjuk idén a Puskás-stadionban, július 27-én, este negyed kilenctől ugyanis a Michael Schumacher vezette együttes - soraiban többek között még Fernando Alonsóval, Jarno Trullival, Giancarlo Fisichellával, Vitantonio Liuzzival, Baumgartner Zsolttal, a régi nagyok közül pedig Riccardo Patresével! - összecsap egy magyar All Star-csapattal. Róluk közelebbit egyelőre nem lehet tudni, később jelentik be, kik lépnek pályára. Ahogy a pilótaválogatott eddigi történetében mindig, úgy ezúttal is jótékony célra megy a találkozó teljes bevétele. Harminc százalékban az UNESCO-hoz, hetvenben pedig különböző alapítványokhoz - a meccset élőben közvetítő Duna Televízió kérésére határainkon túlra is. Arról egyelőre nem született döntés, hogy a mérkőzésre megnyitják-e a Puskás-stadion felső karéját, így per pillanat 22-23 ezer szabad jegyre lehet számítani. Ezeket egyébként tulajdonképpen jelképes áron, kilencven százalékban hatszáz forintért lehet megszerezni, csak a középső tribünre szóló tiketteket adják majd 1600-ért. Az összecsapást a 12 éven aluli gyermekek ingyen tekinthetik meg. Baumgartner Zsolt elmondta, hogy a hétvégén a Minardi-csapat vendégeként a Francia Nagydíjon járt, ahol több pilótával is beszélgetett a mérkőzésről. Minden résztvevő örömmel várja a gálát, Michael Schumacher személyes üzenetet is küldött. ("Mindig nagy öröm számomra, ha a 'Nazionale Pilotiban' játszhatom, jó érzés együtt lenni a csapattal. Ráadásul ennek az egésznek célja van, elégedettséggel tölt el, ha adhatok valamit azoknak, akik kevésbé szerencsések, mint én. Nagyon várom a budapesti meccset, őszintén remélem, hogy mindenki nagyon jól fogja érezni magát!") A huszonöt éves múlttal büszkélkedő pilótaválogatott eddig 13 millió eurót gyűjtött össze fellépései során. A jegyértékesítés szerdán az Örs vezér téri Sugár üzletközpontban kezdődik, hétfőtől pedig az ország nagyobb jegyirodái is megkapják a saját adagjukat. A hivatalosan Mai CASCO Futball Grand Prix elnevezésű esemény egyik médiatámogatója az [origo]: a napokban indul külön oldalunk, amelyen a meccsel kapcsolatban minden megtalálható lesz.
Tommi2005-07-04 15:47:50 // 2281
Na, a Matra-féle Williams Renault Espace az komoly egy gép volt :))) Úgy látszik rönóéknál menő dolog ez a kikapjuk a háccsó ülést és motort teszünk a helyére :)))
Balage2005-07-04 14:18:18 // 2280
Anno az az Espace F1, amiről múltkor beszélgettünk? Hány hengeres is volt? Lehet, hogy még több is mint 10... ;-PPP
Tommi2005-07-04 14:00:21 // 2279
OFF Szerdán van az utolsó vizsgám, majd utána lesz időm strandolni :))) ON
feszti2005-07-04 13:27:08 // 2278
Hát a fékeimmel nekem isgondjaim vannak :))) OFF Menjünk!! Én asszem ma is megyek és tegnap is voltam itthon voltál miért nem szóltál hogy jönnél? Ha jóidő lesz pénteken és vasárnap is megyek. ON
2005-07-04 13:05:53 // 2277
Ha egy súlyozott átlagot nézel az elmúlt évekre akkor bizony nem nagyon van a Ferrari közelében senki. :)
2005-07-04 13:04:16 // 2276
Ja, Menjetek már hüje Amcsik a hüje pályátokkal, frankó ez a Mihelin a ti pályátok meg egy kalap sz@r !!! :)))
2005-07-04 13:01:02 // 2275
Akkor még érdekesebb a kérdés MS-nek miért nem volt problémája a fékekkel. :(
2005-07-04 12:57:56 // 2274
V10-es közúti Renault-t láttál már? ;-)
count M2005-07-04 12:57:33 // 2273
Nem-nem, a fékjeivel... én ezt olvastam.
count M2005-07-04 12:56:54 // 2272
Aha, tök jó, csak az nem erre van. :)
2005-07-04 12:54:37 // 2271
Tapadással voltak problémái. MS-nek viszont nem. Ki érti ezt? :(
2005-07-04 12:53:24 // 2270
Kivéve a box utcát.
2005-07-04 12:52:37 // 2269
Mert Trulli nélkül 2. lett volna .....
SzJ2005-07-04 12:49:56 // 2268
Valahol olvastam, az a baj az új Ferkával, hogy nem az tervezte, aki eddig. Az illető elment nyugdíjba, és egy fiatal kapta a lehetőséget. Nagyon melléfogott. Kénytelen volt a Ferrari visszahívni az öreget, hogy próbáljon meg valamit csinálni. Ő meg próbálkozik, de tudjuk, hogy sza...ból nem lehet várat építeni.
Tommi2005-07-03 22:40:48 // 2267
Mit vársz tőlük, trehány olaszok, nem tudnak ótót csinálni :)))))))))) Valamikor menjünk már együtt Párkányba strandra :)
feszti2005-07-03 20:26:52 // 2266
Valaki rakja már össze rendesen Rubensem Ferrariját.... :)))
Balage2005-07-03 20:18:16 // 2265
Rubens Barrichello: (9) "Szörnyű volt ez a verseny a számomra. Öt-hat kör után problémák adódtak a fékekkel, így az autó nehezen kezelhetővé vált. Az első boxkiállásom alkalmával pedig nem tudtam Trulli elé kerülni, így mindig olyan autó mögött találtam magam, amelyik tulajdonképpen lassabb volt nálam. A fékkel kapcsolatos gondok egyre inkább előtérbe kerültek, így folyamatosan hátraestem, míg végül egyetlen pontot sem tudtam szerezni. Nagyon csalódott vagyok."
ALFA75td2005-07-03 19:16:48 // 2264
Hát igen de most majdnem Schumacher is kapott egy kört Alonsotól pedig a harmadik helyen volt meg ha megnézzük hogy a Honda tavaj milyen élethalál harcot vivot a ferraival és csak a mai futamon tudtak elöször pontot szerezni hát nem tudom
feszti2005-07-03 19:12:59 // 2263
Volt ez már így, de utána milyen szép évei voltak a Ferrarinak....
ALFA75td2005-07-03 19:08:56 // 2262
Mint ahogy a Ferrarinak sem meg a Hondának és a BMW nek sem
feszti2005-07-03 19:07:15 // 2261
Nem megy ez neki :((((
ALFA75td2005-07-03 19:04:18 // 2260
Sajnos csak a 9. lett valamit nagyon elnézet mert egy darabig eggyütt ment M Sch rel aztán leszakadt
feszti2005-07-03 19:01:57 // 2259
Igen!! Köszike. Nem rossz... Rubens drágám mit alakított?
ALFA75td2005-07-03 18:54:28 // 2258
Szóval pancsiztál. Párkány? Amugy 1 Alonso 2 Raikonen 3 M Schumacher
feszti2005-07-03 18:49:51 // 2257
Sziasztok!! Strandon voltam, valaki léccike mondja meg mi lett a vége :)))
Tom122005-07-03 17:06:16 // 2256
Azt hittem, ezt itt mindenki tudja, de jó, hogy felhoztad, mert kezdve a TV kommentátoroktól, mindenki az utóbi évek Ferrari győzelmeit okolja az "unalmasságért"... Minden "korszakban" volt ilyen, mikor valakinek jobban ment pár évig... Scumacher meg így született, neki ehhez van tehetsége...
GEORGE2005-07-03 16:58:30 // 2255
Na ezt kell látni emberek és ha valaki több VB-t nyer mint a Sumi akortól számit jobb pilotának...szerintem :-)
SKrisz2005-07-03 16:56:23 // 2254
Ezt most nem konkrétan neked címzem, csak épp te írtad le utljára. Szóval azt miért felejti el mindenki ilyenkor, hogy Schumi egy vilábajnokság megnyerése után ült be egy olyan vesztes és megbízhatatlan autóba amit akkor épp Ferrarinak csúfoltak. Azt ígérte, hogy 3 éven belül világbajnok csapatot hoz ki ebből a sz@rkupacból... Összejött. Utána pedig nem leült, hanem keményen dolgozott és éveken keresztül rommáverte a Ferrari, mint CSAPAT, az egész F1-et... Gyorsan felektünk?????
Tom122005-07-03 16:53:53 // 2253
Szerintem az nem is ért igazából a F1-hez, aki 1 versenyzőt "istenít". Szerintem ez olyan "pubertás" dolog egy versenyzőre "kenni" mindent, amit a csapat összehoz. Sokkal összetettebb dolog egy VB győzelem annál. Igazából szerintem az nem semmi, amit a Ferrari mutatott az utóbbi években a "haldoklása" után, de jó versenyzők nélkül az sem ment volna. Nem akarok, most neveket sorolni, de vannak VERSENYZŐK, meg versenyzők, meg akik valamilyen véletlen folytán oda kerültek, de ezek gyorsan ki is kerülnek onnan...
GEORGE2005-07-03 16:45:39 // 2252
Ne nézd ilyen "keményen" azért Sumi pár éven keresztül csak megnyerte a VB-ket nem???? A többieknek is ott volt a lehetőség nem? A Merga ma sem volt jobb mint az eddigi saját átlaga! Megint több kör volt a hivatalos versenytáv mint amire a Merga mociját "tervezték" szóval a Sumi valamit étud nem ? és a Ferrári az egyik legmegbizhatobb technika nem ?? már több éve vagy csak én látom így?? persze nehézségek mindenütt vannak......
bb182005-07-03 16:38:22 // 2251
igazuk van a michiéknek ha erre utasitották alonsot. nekik is nagy blama és piszok sok lové volt az elözö futam. most bejött lehetnek büszkék magukra nyugodtan. amugy meg jolesik hogy elkenik a ferrari száját, tul sok volt már belölük és ez a sorozat rovására ment. a schumi kultusz meg nagyobb mint sztaliné és hitleré együttvéve. szerintem. ui: néha beszélgetéseken az ,, okosok " be akarják beszélni hogy irigylem a schumit, és nem értik hogy miért nem lehet szeretni az istent. :-)) mintha más szakág vagy más vezető nem is lenne.
Tom122005-07-03 16:30:51 // 2250
Egyik sem lenne meg a másik nélkül... ...talán csak Alonso, az vitathatatlan:)
GEORGE2005-07-03 16:29:55 // 2249
Lehet pár új Alfa Gt is kijönne belöle :-))))
Tom122005-07-03 16:28:55 // 2248
Ezt még viszontlátjuk óriásplakátokon is...:-)))
SKrisz2005-07-03 16:25:12 // 2247
Az lehet, hogy Alonso a gumiemberkének adta a győzelmet, bár szvsz ebben a mozdulatban semmi más nem volt, mint kab@szott sok lóvé Alonsonak!!!! Szerinted mennyit kapott ezért az egy ujjmozdításért???
GEORGE2005-07-03 16:20:29 // 2246
Hát a Rönyő és a gumi emberke együtt :-))) de Alonso mutatásából inkábba gumiemberkének adja a gyözelemért elért teljesítmény döntő többségét:-)
Tom122005-07-03 16:17:41 // 2245
Nana!! Csak lassan azokkal a reményekkel, mert holnap jön I.C., meg Zolee 145, aztán jól sárba tiporják a reményeidet a Ferrarikkal kapcsolatban...:DD
Már engem is majdnem "megtérítettek", de még bírom...:)))

Most ki - kinek is nyert versenyt?

/A jövő hét kérdése.:)/
Tom122005-07-03 16:07:34 // 2244
Még nem volt időm olvasgatni, de szerintem egy átlagos verseny volt, ami jó lesz a statisztikába és az adrenalin szintet sem nagyon "emelgette"... Elvitték a rönyós "kisembereket" csodát látni, ami 99%-os volt... Csak minél kevesebb ilyen verseny legyen idén!!!
Balage2005-07-03 15:55:23 // 2243
Azért én bízom benne, hogy ezt a "nem lehet gumit cserélni" marahaságot eltörlik. Azért az bíztató jel, hogy ott tud lenni a Ferrari az elsők között. És bár tudom, hogy minimális az esély, hogy újra VB legyen, azért jó volt látni. Visztont arra nagyon kiváncsi leszek, hogy ki mire lesz képes a V8-as motorokkal jövőre. És ha a közutakat nézem, olyan túl sok V8-as Renault nem nagyon szaladgál... annál inkább Ferrari.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak