Fórum >> Egyebek >> Forma-1

SKrisz2005-08-12 10:29:44 // 3677
Semmi bajom a sráccal, de ha lehet kérni inkább maradjon csak a szuperbiztos Benettonnál. Jó lesz az neki továbbra is. Nem kell a paripásokhoz a szemöldökhuszár...
zolee1452005-08-12 10:28:49 // 3676
Mi történt??? régen sok autó volt, néhány kiemelkedő pilótával, akik baromi jó versenyeket csináltak. Manapság hiper-szuper csodák vannak, gépiesen tökéletes pilótákkal, biztonságos, nézők által jól látható pályákkal...csak épp maga a VERSENY merült feledésbe. Régebben is volt boxkiállás, mégis előztek a pályán. Kicsit olyan mint a német meg a spanyol foci közti különbség. A német foci "eredménycentrikussága" megöli a játékot. talán túl sok a pénz az F1-ben.
Mike.2005-08-12 10:22:10 // 3675
Az NS címlapján "Alonso a Ferrarihoz tart"(2007). F.A. azt nyilatkozta, hogy igen ez lehetséges, ha újra domináns csapat lesz az F1-ben. És nem tetszik a Ferrari módszere,hogy van 1-es és 2-es számú pilóta. Ő ilyet sosem kérne. (Pedig nem olyan régen még rádión kért segítséget Fisico előzéséhez.)
joe752005-08-11 17:05:07 // 3674
mondasz valamit................
Inner Circle2005-08-11 17:01:35 // 3673
Nem lesz nagy kár érte. A modern F1 fénykora Senna halálával úgyis lezárult. Egyrészt mert vele ért véget az igazi nagy pilóták rivalizálása (az MS-Hakka csaták már csak halovány utánérzések), másrészt meg utána jöttek a biztonsági rendszabályok, a mikiegér Playstation-autók és agyon-sikánozott, szuperbiztonságos unalomgyár pályák. Ennek a mostani szenvedésnek nem ártana, ha újjá lehetne teremteni az alapoktól.
kod2005-08-11 16:38:40 // 3672
hat mar most nem a regi a dolog.. de igy mi lesz ennek a vege?????? legyen GT2 a F1 meg olyen mint regen.. :-))) na akkor szerintem nem lesz itt tobb kedes... ;-)))
joe752005-08-11 16:38:23 // 3671
Én sem csípem B.E.-t de szerintem ha meghal az F-1 mai formájában vele hal......
joe752005-08-11 16:37:30 // 3670
A Toyota csak pletyka szinten került szóba tudtommal.
joe752005-08-11 16:37:00 // 3669
Eddig a redd Bull az aki átigazol a Bridgestonhoz. Vagy hallottál másokról is?
Inner Circle2005-08-11 16:29:18 // 3668
Nem kéne Bernie-nek lassan meghalnia? Nem mintha rosszat akarnék neki, bár nagyon utálom, de már vén mint az országút és még mindig kavarja a sz.rt... Mondjuk Fidel Castro is húzza még, habár már ő is gyengül, most már csak három-négy órás beszédeket tart :DDD
kod2005-08-11 14:41:22 // 3667
Mai hir: "Elképzelhető, hogy a Formula-1 korábbi szinte egyedüli vezetője, Bernie Ecclestone saját versenysorozatot indít. Ecclestone bejegyeztetési kérelmet adott be a „GP1” márkanévre és logóra, amely akár egy új versengés neve és jelképe is lehet. Ráadásul a nemrég GP2-re keresztelt korábbi Formula-3000-es kategóriához is jól illeszkedne az új márka. Ecclestone cége révén korábban eladta a Formula-1-re vonatkozó kereskedelmi jogok háromnegyedét, és ezzel kiadta kezéből a gyeplőt, amely lépését a hírek szerint már megbánta. Különösen azóta igaz ez, hogy egyes autógyárak a versenysorozatból való kiszállással fenyegetőztek. "
Inner Circle2005-08-10 16:23:00 // 3666
Bizony kapja össze magát a Ferrari, mert jövőre mások is Bridge-n mennek majd és akkor nem lesz nyerő az idei sz.r szövegük, hogy minden a gumi miatt van :D
Inner Circle2005-08-10 16:22:09 // 3665
Ne vicceljetek, ez a cikk még csak tenyérjóslás :-) Hemzseg a marhaságoktól. Először is az, hogy négy másodpercre marad el a Ferrari egy egyperces hosszúságú pályán, szerintük sokkal jobb, mint hogy a többiek hat-hét másodperccel maradnak el egy egyharmadával hosszabb pályán. Ja és ezt a REKORDHOZ mérik, ami Fioranóban OK, hiszen egy Ferrari V8-at mérnek egy Ferraris rekordhoz, Jerezben viszont a Toyota és a Williams tesztelte a V8-at és a rekordot meglepő módon nem ők tartják... Gondolom ezt nem kell tovább ragozni :-) Ezenkívül ez egy F2004, a többiek pedig az idei autójukat módosították, már ezért is elég necces az összehasonlítás (és természetesen MS a körrekordot még a régi gumikon futotta, a mostani autón meg valszeg az új gumik vannak, ez önmagában is másodperceket jelenthet és ez az új motor MELLETT szólna...). A motor tartósságát pedig egy hétvége után leginkább Kimi és JPM szokta dicsérni, a következő hétvégén meg 10 hellyel hátrébb indulnak :DDD Szóval ezt sem kéne elkiabálni. És a 930 lóerő szerintem irreális, hiszen a mostani mezőny legerősebbjének tartott Hondáról mondja a BAR, hogy ha minden jól megy, akkor az idény végére talán esetleg nem kizárható hogy felmerülhet a lehetősége annak hogy szóba kerülhet annak az esélye hogy elérik az 1000 lóerőt egy EGYHÉTVÉGÉS motorral (úgy tervezik hogy akkor friss motort tehetnek majd be). Jövőre kiderül az igazság :-)
SKrisz2005-08-10 16:07:24 // 3664
Ez igy elsőre nagyon jó hir... Csak legyen is alapja. Hiába lesz megint a legjobb autó a Ferrari, ha xart sem ér a gumi amin futják a köröket:(
Béci Ɨ|ѯ2005-08-10 15:48:03 // 3663
NAgyon helyes! Remélem ez így is marad. :)
Csöri2005-08-10 15:38:15 // 3662
Béci Ɨ|ѯ2005-08-10 13:51:27 // 3661
Az biztos! De néha a 147 is. :)
Inner Circle2005-08-10 13:36:24 // 3660
Ott mindig a 147 nyer :DDD
Béci Ɨ|ѯ2005-08-10 13:32:50 // 3659
Ja, van külön 147 JTD kupa is.
Mike.2005-08-10 13:24:47 // 3658
A műszaki részét nem tudom és nem is értek hozzá. Én is azt olvastam ,hogy 2 hengert lefolytottak. :-)
Inner Circle2005-08-10 13:23:31 // 3657
A DTM 4000 ccm-s benzines V8-asokra van kiírva, mással akkor se mehetnének ha akarnának - ennek persze semmi köze az utcai autókhoz, de hát a németeknek úgy látszik, ez kell :) Máshol vannak dízeles futamok, a 147 is szokott indulni és többnyire nyer is :)
Inner Circle2005-08-10 13:20:38 // 3656
SZVSZ más a két eset. A szabályok bizonyos korlátozásokkal (gondolom főleg fordulatszámban) még megengedik 2006-ban a V10 használatát, a Minardi is ezt teszi majd. A Ferrari viszont a V10-esből vett le két hengert, hogy szimulálja a V8-at, pusztán kísérleti céllal. (Itt a cikk azt írja hogy "két kiiktatott hengerrel", de szerintem ez hülyeség, azzal úgy legfeljebb egy motorhibát szimulálhattak volna. Valószínűbb, hogy a V10-es blokkba építettek egy V8-ast addig is, ameddig el nem készül a V8-as blokk.)
Béci Ɨ|ѯ2005-08-10 13:07:07 // 3655
A DTM.-ben már ban diesel... asszem a vectrák azzal mennek.
Mike.2005-08-10 12:50:46 // 3654
A minardi 2006-ban átalakított V10-el fog menni. A ferrari is azt próbálgatta még 1 hónapja a 2004-es kasztnival.
2005-08-10 12:50:02 // 3653
Viszont a macska evők hazájában vannak. :)
zolee1452005-08-10 12:45:22 // 3652
lehet hogy nem csak kanadában versenyzett:)
Inner Circle2005-08-10 12:32:25 // 3651
Igen, Villeneuve pedig az első versenyein Alfa 33-mal nyomta! (Legalábbis ezt olvastam, de egy kicsit kérdéses a dolog, hiszen ő kanadai és ott nem igazán vannak Alfa 33-ak.)
zolee1452005-08-10 11:54:18 // 3650
asszem Montoya még a szülőföldjén lada samara kupában kezdett:)
2005-08-10 11:51:44 // 3649
Ahoz kell egy olyan repülőgép ami utoléri és a kanyarokat is le tudja követni... :)
Inner Circle2005-08-10 11:49:05 // 3648
Néhány éve volt egy olyan reklám, hogy a Ferrarit egy fölé szálló repülőgép tankolja meg menet közben - most ugyanez lesz motorcserével, és közben a repcsi húzza majd a vasat, mint a Tour de France-on, mikor menet közben cserélnek kereket? :D
2005-08-10 11:37:44 // 3647
A tartósság nem lesz kérdés, minden körre új motor. :)
Vikk752005-08-10 11:35:11 // 3646
moszkvics kupa :))
zolee1452005-08-10 11:22:51 // 3645
traktorverseny???
Inner Circle2005-08-10 11:16:07 // 3644
És a tartósság érdekében gondolom szívódízelek lesznek. Akár egy egész idényt kibír egy motor, teljesítmény: 110 lóerő :DDD
Inner Circle2005-08-10 11:15:18 // 3643
"És főleg a végsebesség fog csökkenni, és szvsz előzések sem lesznek, mivel a kanyarból történő kigyorsításokhoz jól jönne némi nyomaték, ami a V8-es esetében sokkal kisebb lesz mint a V10-nél." Ez nem befolyásolja a dolgot, mert a megelőzendő autó is lassabb lesz :-)
Inner Circle2005-08-10 11:14:43 // 3642
Ez már az új V8 (régebben volt átalakított V10 is).
zolee1452005-08-10 11:05:18 // 3641
ha a Ferrari újra nyerni fog utálni fogom az F1-et, ha Schumák nem megy hamarosan nyugdíjba nézni sem fogom.:)))
2005-08-10 10:45:38 // 3640
Ha állandóan változtatnak és a Ferrari nem nyer utálni fogom az F1-t. Ha Sumi nyugdíjba megy nézni sem fogom. :))))
zolee1452005-08-10 10:41:27 // 3639
a jó verseny alapja az állandó szabály. előbb utóbb mindenki elér egy "versenyképes" szintet. Ha állandóan változtatnak akkor a nagy csapatok elhúznak a kicsiktől, ez törvényszerű. amúgy meg csak magamat ismétlem.
joe752005-08-10 10:39:30 // 3638
Majd kiderül. A Puding próbája az evés, ugye. És ha a V8-ak bevezetésével a jelenleginél is unalmasabb versenyek lesznek, akkor előtérbe kerülhet az ötlet.
2005-08-10 10:33:48 // 3637
Igen az egy jó ötlet a részéről ami az is marad. :)
joe752005-08-10 10:32:28 // 3636
Nekem tetszene Haug ötlete a 4 literes motorokra fordulatszám limiterrel. Valójában tartósabb erősebb lehetne egy ilyen autó, és nyomaték is lenne bőven.
2005-08-10 10:30:38 // 3635
Annyi idő biztosan kell de addigra megint változtatnak valami a szabályokon. Nyomaték hiányt pedig a bevezetendő max. 2.4 literes dízel aggregát fogja megoldani, 2007-től. :)
joe752005-08-10 10:27:20 // 3634
Szerinetm ehhez kell majd jópár idény. 2-3 biztosan. És főleg a végsebesség fog csökkenni, és szvsz előzések sem lesznek, mivel a kanyarból történő kigyorsításokhoz jól jönne némi nyomaték, ami a V8-es esetében sokkal kisebb lesz mint a V10-nél.
2005-08-10 10:21:32 // 3633
Valamennyire biztos, az elején. Majd később gyorsabbak is lehetnek. :)
joe752005-08-10 10:17:57 // 3632
Valamennyire lassulni fognak az autók az tuti. Hiába lehet a V8 pörgősebb a tudomány mai állása szerint a 20000/min fordulat-nél magasabb fordulat a fellépő vibrációk miatt ma még nem lehetséges. Márpedig a kisebb köbcentit csakis nagyobb fordulatszámmal lehet kompenzálni. Na jó feltöltéssel is, de az nincs napirenden. És ha azt vesszük hogy a V10-esek is simán pörögnek 19000-et a V8 teljesítménye 20000/min-nél még jócskán alacsonyabb lesz. Persze lehet majd jéátszani a könnyebb autókkal, hiszen a motor könnyebb lesz, kevesebbet fog kajálni, és a balansztokkal jobban lehet majd gazdálkodni, optimalizálni a súlyelosztást, stb. Így a köridők tekintetében drámai csökkenés nem áll majd be.
2005-08-10 09:55:12 // 3631
Majd meglássuk a következő futamokat. A lovas már felszállt és őrült tempóban száguldanak ....... a Merci után. A Minardi meg beelőz a V10-el. :) Az idei VB-t a Merci nyeri bár a helyezéseken nem ez fog látszani. :)
zolee1452005-08-10 09:50:49 // 3630
a Ferrari most egy olyan ló, ami ledobta a hátáról a lovasát, és ahhoz elég gyors hogy az ne tdjon visszamászni, de ahhoz lassú hogy a többieket utolérje! Amúgy a V8-asok bevezetése (az elmúlt párszáz hsz logikáján elindulva) egy Rönó és Merci ellenes szabály, hisz most ők vannak elől, tehát ellenük kellett szabályt hozni. :)))
zolee1452005-08-10 09:47:58 // 3629
nem a sebesség csökkentése volt a cél, egyszerűen csak annyi, hogy a V8-asoknak köztudottan szép hangja van :)))
2005-08-10 09:46:15 // 3628
Arra még nem gondoltál, hogy a teljesítmény csökkentés csak az álcája a Ferrari féken tartásának? ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak