Na, hát csak induljon! :)))
Valahol azt olvastam, hogy most is van. Gyakorlatilag mindenhol van, csak nálunk nincs ilyen, sőt ha megemlíted a hazait már nacionalista, vagy hungarista leszel! :)
Kazes☻2010-04-15 11:34:06 // 584
Tom122010-04-15 11:17:16 // 583
Tényleg jó esélyekkel indul.:-)
Valami támogatás van, ill. volt /nem tudom, hogy még van-e/ régebben Olaszországban a hazai autókra...
Valami támogatás van, ill. volt /nem tudom, hogy még van-e/ régebben Olaszországban a hazai autókra...
MarcoSimone2010-04-15 10:59:14 // 582
Néztem a konkurrencia olasz árazását (azt feltételezve, hogy a cikkekben említett 20ezer euro az 1,4 TB alapára lesz), elég versenyképes lehet Júliácska, nagyjából egy árban lenne az 1,4 TFSI Golffal, míg egy BMW 116i 24ezer, egy Audi A3 1,4 TFSI már 25ezer fölött van. Kérdés, hogy Olaszországban van-e valami ár/adótámogatási tényező a hazai gépek árában.
Wester idén 40ezer Giulietta eladását tervezi, az éves darabszám pedig 100ezer körül lenne.
Sajnos nem találtam arra adatot, hogy típusonként mennyit ad el az Alfa, érdekelne, hogy leállításig mennyi fogyott évente a 147-ből, és hogy mennyi megy MiToból.
Mindenesetre hajrá Juliska, az eddigi sajtóvisszhangok biztatóak.
Wester idén 40ezer Giulietta eladását tervezi, az éves darabszám pedig 100ezer körül lenne.
Sajnos nem találtam arra adatot, hogy típusonként mennyit ad el az Alfa, érdekelne, hogy leállításig mennyi fogyott évente a 147-ből, és hogy mennyi megy MiToból.
Mindenesetre hajrá Juliska, az eddigi sajtóvisszhangok biztatóak.
Tom122010-04-15 09:06:39 // 581
Szlovákiában /is/ nagyjából ennyit kell majd a kereskedésben hagyni egy Giuliettáért:
1,4 TB 120 k Progression 16 990 EUR
1,6 JTD 105 k Progression 18 490 EUR
2,0 JTD 140 k Progression 20 090 EUR
1,4 TB 120 k Distinctive 18 790 EUR
1,4 TB
MultiAir 170 k Distinctive 21 490 EUR
1,8 TB QV 235 k Distinctive 26 490 EUR
1,6 JTD 105 k Distinctive 20 290 EUR
2,0 JTD 140 k Distinctive 21 890 EUR
2,0 JTD 170 k Distinctive 24 990 EUR
Nem is rossz.:-)
...csak összehasonlításképpen, a 156 2.0 TS "annak idején" 35 - 36e EUR volt...
1,4 TB 120 k Progression 16 990 EUR
1,6 JTD 105 k Progression 18 490 EUR
2,0 JTD 140 k Progression 20 090 EUR
1,4 TB 120 k Distinctive 18 790 EUR
1,4 TB
MultiAir 170 k Distinctive 21 490 EUR
1,8 TB QV 235 k Distinctive 26 490 EUR
1,6 JTD 105 k Distinctive 20 290 EUR
2,0 JTD 140 k Distinctive 21 890 EUR
2,0 JTD 170 k Distinctive 24 990 EUR
Nem is rossz.:-)
...csak összehasonlításképpen, a 156 2.0 TS "annak idején" 35 - 36e EUR volt...
Szabeee2010-04-15 07:14:14 // 580
nekem is jobban tetszik így, mint fehérben.... meg tudnám szokni :)
Putyesz2010-04-15 06:36:07 // 579
a grafit vhogy mindig jól állt az alfáknak.....ez is nagyon szép ebben a színben!!!megkockáztatom,szeintem jobb mint a fehér:D:D:D:D
GEORGE2010-04-14 23:23:29 // 578
A TotalCarosoktól szerintem nagyon dicsérő teszt :-)
Belga2010-04-14 19:49:24 // 575
az lehet :)
majd feltöltöm máshogy :)
majd feltöltöm máshogy :)
ystuc2010-04-14 19:38:37 // 574
Nálam ez 2 piros X jelenleg...
Belga2010-04-14 19:28:48 // 573


Kazes☻2010-04-14 16:39:24 // 572
Kazes☻2010-04-14 16:17:53 // 571

Nekem tetszik! :)
Kazes☻2010-04-14 16:13:11 // 570
Szerintem is, csak azt már le sem mertem írni, mert még.... :)))
mesa2010-04-14 16:08:21 // 568
'szt nem! :)
Ott a helye nem hogy a Q4-nek, de Rwd / Transaxle-nek is, ha jobban megnézed
Komolyan mondom! a nagyobb Chryslerek csak Rwd-ben készülnek, így hát erre is fel van készítve... a II. VH alatt a németek készítettek ilyesmit, csak akkor nem előre, hanem felfelé kellett eltolniuk a meghajtáshoz a kardánt, s lógtak lefelé a féltengelyek
Ott a helye nem hogy a Q4-nek, de Rwd / Transaxle-nek is, ha jobban megnézed
Komolyan mondom! a nagyobb Chryslerek csak Rwd-ben készülnek, így hát erre is fel van készítve... a II. VH alatt a németek készítettek ilyesmit, csak akkor nem előre, hanem felfelé kellett eltolniuk a meghajtáshoz a kardánt, s lógtak lefelé a féltengelyek
Kazes☻2010-04-14 16:06:48 // 567
anno,
most. :)Kazes☻2010-04-14 16:03:42 // 566

Ebbe nem fér el egy Q4?! Na neeeee....! :)
Kazes☻2010-04-14 14:38:08 // 565
Nem tudom, de biztos sokan fintorogva fognak elfordulni, elkullogni a kocsitól! :))) Az enyémben sincs, tehát nekem nem fog hiányozni, R-GO nekem jöhet, KELL IMÁD!!! :D
mesa2010-04-14 14:35:14 // 564
Majd kiderül, ha már tapintottam is ;)
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Kazes☻2010-04-14 14:32:18 // 563
És most mi történt? Át lettél esve ama túloldalra? :)))
mesa2010-04-14 14:23:15 // 561
nem lesz hely az Ájgónak :)


mesa2010-04-14 14:22:03 // 560

mesa2010-04-14 14:21:34 // 559

Kazes☻2010-04-14 14:07:34 // 558
Igaz ami igaz, a meriváról jobban ömlengtek! :DDD
mesa2010-04-14 13:40:09 // 557
Torzak voltak azok a 3D-s képek, élőben sokkal jobban néz ki!
Főleg profilból. De a popsi is nagyon jó, 45-fokos szögből, tényleg sexy :)
Azt hiszem eldölt, hogy az 56 utóda mi lehet! Háromajtósnak jobban örültem volna, de így a rejtett kilincsekkel együtt sokkal jobban néz ki, mint a MiTo, és ezerszer jobban -számomra-, mint az óriásira nyúlt 159
Főleg profilból. De a popsi is nagyon jó, 45-fokos szögből, tényleg sexy :)
Azt hiszem eldölt, hogy az 56 utóda mi lehet! Háromajtósnak jobban örültem volna, de így a rejtett kilincsekkel együtt sokkal jobban néz ki, mint a MiTo, és ezerszer jobban -számomra-, mint az óriásira nyúlt 159
Kazes☻2010-04-14 13:36:10 // 556
Ja, a Klub rédióban. :)
Tedi2010-04-14 13:35:05 // 555
Mondtam én, hogy ezt fogod mondani a végén :DDDD Örülök, hogy megtértél, Cartárs :)))
Tedi2010-04-14 13:34:35 // 554
Van ennek valami három betűs rövidítése is. A rendszer tud olyat, hogy figyeli a gázpedálról való lelépés idejét, és ha úgy ítéli meg, hogy gyors fékezés kell, akkor hirtelen megemeli a nyomást és elkezd fékezni, ezzel javítva a reakcióidőt. Okos cucc lehet, de azért ki akarnám próbálni :)
mesa2010-04-14 13:33:35 // 553
Pedig mi ez, egy csoda-mazdához képest :))
mesa2010-04-14 13:31:37 // 552

mesa2010-04-14 13:28:41 // 551

Kazes☻2010-04-14 13:23:57 // 550
Nem agyon, de azért dicsérték. :)
Kazes☻2010-04-14 13:06:50 // 549
Istenes Lacika most fog majd a Giulietta-ról is beszélni a rédióban. :)
mesa2010-04-14 12:20:12 // 548
Teddy!
Szerintem kvajó' néz ki ez a kocsi !!! :))))))))
Szerintem kvajó' néz ki ez a kocsi !!! :))))))))
mesa2010-04-14 12:16:17 // 547
"Olyan funkciót is beletettek a Giuliettába, amit máshol még nem láttam: a fékrendszer dynamicban 5-7 barral megemeli a nyomását, ezért keményebb, sportosabb érzést ad a pedál, és kevesebbet kell rajta nyomni." ;-)
mesa2010-04-14 12:04:15 // 546
gyulavitéz elfelejtett odafigyelni a sajtájon, hogy ki lehet kapcsolni az elektronikát? :) Tőle egyébként szokatlanul pozitív hangnemű írás született
Na szóval: a külföldi oldalakon meg pont azt írják, hogy marhára érzékeny a gázpedál reakcióra. :P
Na szóval: a külföldi oldalakon meg pont azt írják, hogy marhára érzékeny a gázpedál reakcióra. :P
Tom122010-04-14 10:53:37 // 545
Ez tűnik a legobjektívebbnek, kb. így kell ezt csinálni.:-)
Tom122010-04-14 10:52:47 // 544
Még nem volt. nem túl hosszú, de legalább "valami".:-)
Zsolti2010-04-14 10:38:12 // 543
de eddig ez a legjobb cikk rola
a totalcaros is gyenge
a totalcaros is gyenge
Seriff2010-04-14 10:35:22 // 542

ystuc2010-04-14 10:29:33 // 541
Hogyaszongya "Matrica rendszámot kap majd Magyarországon is"
Na, akkor az jó hülyén fog rajta kinézni, inkább kapjon B-típusút. Vagy ha a kicsi matricára gondolt, akkor ne írjon, aki nem ért hozzá... :-)
Na, akkor az jó hülyén fog rajta kinézni, inkább kapjon B-típusút. Vagy ha a kicsi matricára gondolt, akkor ne írjon, aki nem ért hozzá... :-)
Giorgio2010-04-14 10:15:35 // 539
A Totalcaros cikk volt már linkelve? :)
Tom122010-04-14 10:09:29 // 538
Lehúzzák ők mindig, abban az egyben hibátlanok. Szálka a szemükben, amit képtelenek eltávolítani.:-))
Gegee2010-04-14 10:03:55 // 537
Valóban no comment :(
A cikkíró nagyon irigy vagy egyszerűen balfék. Te írtad jól... ha a dízel ennyire bejön neki akkor vegye meg azt és ne ócsárolja le a benzinest, mert valakinek meg az tetszik. Soha nem lehet mindenki kedvére tenni, de ezek olyan begyöpösödött balfékek, h nem fognak megváltozni. Vagy,... :) húzzuk le őket, mert nem lehettünk ott! :DD irigy magyar parasztja.
A cikkíró nagyon irigy vagy egyszerűen balfék. Te írtad jól... ha a dízel ennyire bejön neki akkor vegye meg azt és ne ócsárolja le a benzinest, mert valakinek meg az tetszik. Soha nem lehet mindenki kedvére tenni, de ezek olyan begyöpösödött balfékek, h nem fognak megváltozni. Vagy,... :) húzzuk le őket, mert nem lehettünk ott! :DD irigy magyar parasztja.
Tom122010-04-14 09:43:39 // 536
Néztem.:-)
Van ott még más "csemege" is, pl. ez alatt a kép alatt:

"Prémium szeretne lenni Fiat létére - kemény dió"
...ha tudná, hogy mindig is "prémium márka" volt...:-) Ami meg a Fiatozást illeti, egy másik mondatban ez áll:
"Nagy szerencse, hogy az idén 100 éves, nemes márka újdonságának nem kell beérnie az aktuális kompakt FIAT alapjaival, mint anno a Tipo és a 155 esetében. Az Alfa Giulietta önálló, vadonatúj fejlesztésű padlólemezt kapott."
Akkor most Fiat, vagy nem Fiat...:-))
...vagy, egy másik kép alatt:
"Meggyőző az anyagminőség"
Ennek az Alfa - fóbiás, lazán elmeroggyant "szakértőnek" beletörne a tolla, ha 1 szóval is dícsérni, vagy méltatni kéne valamit egy Alfa Romeo-n. Habár ez a "meggyőző anyagminőség" kb. annyit jelenthet, hogy "fasza".:-) Szóval talán van remény, enyhülnek nála a tünetek...:-))
Ez is jó: "Nem egy luxusautó, semmi átütő erejű élmény a kabinban, de nem is rossz."
Itt is világosan kivehető a tünetek enyhülése, de még nem az igazi. Mondta valaki, hogy "luxuxautó"? Szerintem az egy teljesen más kategória, vagy hány luxusautót talál "alsó-középben"? :-)
Más: "Nem tetszett, hogy a DNA-kapcsolót D állásba billentve túl kemény az autó, a gáz érintésére is hirtelen ugrik, gázelvételre túl hirtelen torpan meg. Semmi értelme." :-)
Miért, szerinte a "Dynamic"-nak mit kéne jelentenie? Hosszas túráztatás után lassan mozgásba lendülni? :-)))
...és folytatja: "A dízelmotor ellenben kritika nélkül nagyszerű. Hihetetlenül halk, alul is tol, de nem fullad ki magasan sem, és kifejezetten szeret pörögni, élmény vezetni."
Mese nincs, akkor a dízelt neki teremtették, azt kell venni.:-) Az meg csak rádob az Alfa - feelingre, hogy "hihetetlenül halk" - nagyon ott van a srác.;-)
...továbbá: "Ez a Q2 nem tetszett. Illetve igazából észre se vettem, hogy van. Vakon beülve egy-egy autóba szinte meg se tudtam mondani, benne van-e a Q2, vagy nincs."
Érdekes, más tesztekben látnak különbséget, vagy valami tüzijátékot várt, szóval akkor ez is tök felesleges...:-))
"Nem (nagy) szégyen ez, a Mercedes is elektronikus difizárat használ már jó ideje"
...szóval duplán "elmehetnek a Q2-jükkel...:-))
Ja, hogy dupla kuplung? ...már a kínai piac is tele van vele, csak "ezeknél" ígéret még egyelőre... :-)
"Egyelőre ígéret az Alfánál TCT-nek hívott sebességváló. Itt arról a duplakuplungos konstrukcióról lesz szó, ami a BMW, a Volvo, a Mitsubishi és a Ford autóiban is megtalálható."
A "kegyelemdöfés":
"És ha tömegek nem is fognak átülni a Golfokból, Civicekből, Mégane-okból a Giuliettába, hát legalább az Alfásoknak most megint van miért rajonganiuk."
No comment...:-)
Egyébként meg és-el nem kezdünk mondatot... /vagy én tudom rosszul? :-)/
A hab a tortán meg az, hogy ott sem volt, csak "mondták neki"...:-))
"Sajnos a Vezess hivatalos állományából senki nem tudott részt venni a bemutatón, de egy barátunk ott volt, fotózott és megfigyelt nekünk." Yeeee!! ;-DD
Van ott még más "csemege" is, pl. ez alatt a kép alatt:

"Prémium szeretne lenni Fiat létére - kemény dió"
...ha tudná, hogy mindig is "prémium márka" volt...:-) Ami meg a Fiatozást illeti, egy másik mondatban ez áll:
"Nagy szerencse, hogy az idén 100 éves, nemes márka újdonságának nem kell beérnie az aktuális kompakt FIAT alapjaival, mint anno a Tipo és a 155 esetében. Az Alfa Giulietta önálló, vadonatúj fejlesztésű padlólemezt kapott."
Akkor most Fiat, vagy nem Fiat...:-))
...vagy, egy másik kép alatt:
"Meggyőző az anyagminőség"
Ennek az Alfa - fóbiás, lazán elmeroggyant "szakértőnek" beletörne a tolla, ha 1 szóval is dícsérni, vagy méltatni kéne valamit egy Alfa Romeo-n. Habár ez a "meggyőző anyagminőség" kb. annyit jelenthet, hogy "fasza".:-) Szóval talán van remény, enyhülnek nála a tünetek...:-))
Ez is jó: "Nem egy luxusautó, semmi átütő erejű élmény a kabinban, de nem is rossz."
Itt is világosan kivehető a tünetek enyhülése, de még nem az igazi. Mondta valaki, hogy "luxuxautó"? Szerintem az egy teljesen más kategória, vagy hány luxusautót talál "alsó-középben"? :-)
Más: "Nem tetszett, hogy a DNA-kapcsolót D állásba billentve túl kemény az autó, a gáz érintésére is hirtelen ugrik, gázelvételre túl hirtelen torpan meg. Semmi értelme." :-)
Miért, szerinte a "Dynamic"-nak mit kéne jelentenie? Hosszas túráztatás után lassan mozgásba lendülni? :-)))
...és folytatja: "A dízelmotor ellenben kritika nélkül nagyszerű. Hihetetlenül halk, alul is tol, de nem fullad ki magasan sem, és kifejezetten szeret pörögni, élmény vezetni."
Mese nincs, akkor a dízelt neki teremtették, azt kell venni.:-) Az meg csak rádob az Alfa - feelingre, hogy "hihetetlenül halk" - nagyon ott van a srác.;-)
...továbbá: "Ez a Q2 nem tetszett. Illetve igazából észre se vettem, hogy van. Vakon beülve egy-egy autóba szinte meg se tudtam mondani, benne van-e a Q2, vagy nincs."
Érdekes, más tesztekben látnak különbséget, vagy valami tüzijátékot várt, szóval akkor ez is tök felesleges...:-))
"Nem (nagy) szégyen ez, a Mercedes is elektronikus difizárat használ már jó ideje"
...szóval duplán "elmehetnek a Q2-jükkel...:-))
Ja, hogy dupla kuplung? ...már a kínai piac is tele van vele, csak "ezeknél" ígéret még egyelőre... :-)
"Egyelőre ígéret az Alfánál TCT-nek hívott sebességváló. Itt arról a duplakuplungos konstrukcióról lesz szó, ami a BMW, a Volvo, a Mitsubishi és a Ford autóiban is megtalálható."
A "kegyelemdöfés":
"És ha tömegek nem is fognak átülni a Golfokból, Civicekből, Mégane-okból a Giuliettába, hát legalább az Alfásoknak most megint van miért rajonganiuk."
No comment...:-)
Egyébként meg és-el nem kezdünk mondatot... /vagy én tudom rosszul? :-)/
A hab a tortán meg az, hogy ott sem volt, csak "mondták neki"...:-))
"Sajnos a Vezess hivatalos állományából senki nem tudott részt venni a bemutatón, de egy barátunk ott volt, fotózott és megfigyelt nekünk." Yeeee!! ;-DD
Gegee2010-04-14 08:46:17 // 535
Nézzetek bele a képgalériába:
Képaláírás:
NCAP-tesztje még nem volt, de biztató, hogy a Mito ötcsillagos
(Véletlenül sem a Julia) Egyáltalán tudja a ciccíró, h miről ír?
Ha én ilyen hibát követnék el, még meg is köveznének.. ezek meg?!?
Másol illetve beilleszt - így bárki tudna cikket írni! Tisztelet a kivételnek..
Képaláírás:
NCAP-tesztje még nem volt, de biztató, hogy a Mito ötcsillagos
(Véletlenül sem a Julia) Egyáltalán tudja a ciccíró, h miről ír?
Ha én ilyen hibát követnék el, még meg is köveznének.. ezek meg?!?
Másol illetve beilleszt - így bárki tudna cikket írni! Tisztelet a kivételnek..
Online tag
0
Vendég0
379
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
- Forma-1
- Giulietta
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



