Fórum >> Típusok >> Giulietta

Tom122010-04-15 09:06:39 // 581
Szlovákiában /is/ nagyjából ennyit kell majd a kereskedésben hagyni egy Giuliettáért:
1,4 TB 120 k Progression 16 990 EUR
1,6 JTD 105 k Progression 18 490 EUR
2,0 JTD 140 k Progression 20 090 EUR
1,4 TB 120 k Distinctive 18 790 EUR
1,4 TB
MultiAir 170 k Distinctive 21 490 EUR
1,8 TB QV 235 k Distinctive 26 490 EUR
1,6 JTD 105 k Distinctive 20 290 EUR
2,0 JTD 140 k Distinctive 21 890 EUR
2,0 JTD 170 k Distinctive 24 990 EUR

Nem is rossz.:-)

...csak összehasonlításképpen, a 156 2.0 TS "annak idején" 35 - 36e EUR volt...
Szabeee2010-04-15 07:14:14 // 580
nekem is jobban tetszik így, mint fehérben.... meg tudnám szokni :)
Putyesz2010-04-15 06:36:07 // 579
a grafit vhogy mindig jól állt az alfáknak.....ez is nagyon szép ebben a színben!!!megkockáztatom,szeintem jobb mint a fehér:D:D:D:D
GEORGE2010-04-14 23:23:29 // 578
A TotalCarosoktól szerintem nagyon dicsérő teszt :-)
Belga2010-04-14 23:12:05 // 577
íme...

Buksi2010-04-14 19:54:00 // 576
Kánaán! :-O
Belga2010-04-14 19:49:24 // 575
az lehet :)

majd feltöltöm máshogy :)
ystuc2010-04-14 19:38:37 // 574
Nálam ez 2 piros X jelenleg...
Belga2010-04-14 19:28:48 // 573


Kazes☻2010-04-14 16:39:24 // 572
Kazes☻2010-04-14 16:17:53 // 571

Nekem tetszik! :)
Kazes☻2010-04-14 16:13:11 // 570
Szerintem is, csak azt már le sem mertem írni, mert még.... :)))
mesa2010-04-14 16:08:21 // 568
'szt nem! :)
Ott a helye nem hogy a Q4-nek, de Rwd / Transaxle-nek is, ha jobban megnézed

Komolyan mondom! a nagyobb Chryslerek csak Rwd-ben készülnek, így hát erre is fel van készítve... a II. VH alatt a németek készítettek ilyesmit, csak akkor nem előre, hanem felfelé kellett eltolniuk a meghajtáshoz a kardánt, s lógtak lefelé a féltengelyek
Kazes☻2010-04-14 16:06:48 // 567
anno, most. :)
Kazes☻2010-04-14 16:03:42 // 566

Ebbe nem fér el egy Q4?! Na neeeee....! :)
Kazes☻2010-04-14 14:38:08 // 565
Nem tudom, de biztos sokan fintorogva fognak elfordulni, elkullogni a kocsitól! :))) Az enyémben sincs, tehát nekem nem fog hiányozni, R-GO nekem jöhet, KELL IMÁD!!! :D
mesa2010-04-14 14:35:14 // 564
Majd kiderül, ha már tapintottam is ;)
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Kazes☻2010-04-14 14:32:18 // 563
És most mi történt? Át lettél esve ama túloldalra? :)))
Brigi/Tom2010-04-14 14:26:28 // 562
Szerintem is szép!
mesa2010-04-14 14:23:15 // 561
nem lesz hely az Ájgónak :)
mesa2010-04-14 14:22:03 // 560
mesa2010-04-14 14:21:34 // 559
Kazes☻2010-04-14 14:07:34 // 558
Igaz ami igaz, a meriváról jobban ömlengtek! :DDD
mesa2010-04-14 13:40:09 // 557
Torzak voltak azok a 3D-s képek, élőben sokkal jobban néz ki!
Főleg profilból. De a popsi is nagyon jó, 45-fokos szögből, tényleg sexy :)

Azt hiszem eldölt, hogy az 56 utóda mi lehet! Háromajtósnak jobban örültem volna, de így a rejtett kilincsekkel együtt sokkal jobban néz ki, mint a MiTo, és ezerszer jobban -számomra-, mint az óriásira nyúlt 159
Kazes☻2010-04-14 13:36:10 // 556
Ja, a Klub rédióban. :)
Tedi2010-04-14 13:35:05 // 555
Mondtam én, hogy ezt fogod mondani a végén :DDDD Örülök, hogy megtértél, Cartárs :)))
Tedi2010-04-14 13:34:35 // 554
Van ennek valami három betűs rövidítése is. A rendszer tud olyat, hogy figyeli a gázpedálról való lelépés idejét, és ha úgy ítéli meg, hogy gyors fékezés kell, akkor hirtelen megemeli a nyomást és elkezd fékezni, ezzel javítva a reakcióidőt. Okos cucc lehet, de azért ki akarnám próbálni :)
mesa2010-04-14 13:33:35 // 553
Pedig mi ez, egy csoda-mazdához képest :))
mesa2010-04-14 13:31:37 // 552
mesa2010-04-14 13:28:41 // 551
Kazes☻2010-04-14 13:23:57 // 550
Nem agyon, de azért dicsérték. :)
Kazes☻2010-04-14 13:06:50 // 549
Istenes Lacika most fog majd a Giulietta-ról is beszélni a rédióban. :)
mesa2010-04-14 12:20:12 // 548
Teddy!
Szerintem kvajó' néz ki ez a kocsi !!! :))))))))
mesa2010-04-14 12:16:17 // 547
"Olyan funkciót is beletettek a Giuliettába, amit máshol még nem láttam: a fékrendszer dynamicban 5-7 barral megemeli a nyomását, ezért keményebb, sportosabb érzést ad a pedál, és kevesebbet kell rajta nyomni." ;-)
mesa2010-04-14 12:04:15 // 546
gyulavitéz elfelejtett odafigyelni a sajtájon, hogy ki lehet kapcsolni az elektronikát? :) Tőle egyébként szokatlanul pozitív hangnemű írás született

Na szóval: a külföldi oldalakon meg pont azt írják, hogy marhára érzékeny a gázpedál reakcióra. :P
Tom122010-04-14 10:53:37 // 545
Ez tűnik a legobjektívebbnek, kb. így kell ezt csinálni.:-)
Tom122010-04-14 10:52:47 // 544
Még nem volt. nem túl hosszú, de legalább "valami".:-)
Zsolti2010-04-14 10:38:12 // 543
de eddig ez a legjobb cikk rola
a totalcaros is gyenge
Seriff2010-04-14 10:35:22 // 542
ystuc2010-04-14 10:29:33 // 541
Hogyaszongya "Matrica rendszámot kap majd Magyarországon is"
Na, akkor az jó hülyén fog rajta kinézni, inkább kapjon B-típusút. Vagy ha a kicsi matricára gondolt, akkor ne írjon, aki nem ért hozzá... :-)
Zsolti2010-04-14 10:27:32 // 540
origon is van már cikk

link
Giorgio2010-04-14 10:15:35 // 539
A Totalcaros cikk volt már linkelve? :)
Tom122010-04-14 10:09:29 // 538
Lehúzzák ők mindig, abban az egyben hibátlanok. Szálka a szemükben, amit képtelenek eltávolítani.:-))
Gegee2010-04-14 10:03:55 // 537
Valóban no comment :(

A cikkíró nagyon irigy vagy egyszerűen balfék. Te írtad jól... ha a dízel ennyire bejön neki akkor vegye meg azt és ne ócsárolja le a benzinest, mert valakinek meg az tetszik. Soha nem lehet mindenki kedvére tenni, de ezek olyan begyöpösödött balfékek, h nem fognak megváltozni. Vagy,... :) húzzuk le őket, mert nem lehettünk ott! :DD irigy magyar parasztja.
Tom122010-04-14 09:43:39 // 536
Néztem.:-)
Van ott még más "csemege" is, pl. ez alatt a kép alatt:

"Prémium szeretne lenni Fiat létére - kemény dió"
...ha tudná, hogy mindig is "prémium márka" volt...:-) Ami meg a Fiatozást illeti, egy másik mondatban ez áll:
"Nagy szerencse, hogy az idén 100 éves, nemes márka újdonságának nem kell beérnie az aktuális kompakt FIAT alapjaival, mint anno a Tipo és a 155 esetében. Az Alfa Giulietta önálló, vadonatúj fejlesztésű padlólemezt kapott."
Akkor most Fiat, vagy nem Fiat...:-))
...vagy, egy másik kép alatt:
"Meggyőző az anyagminőség"
Ennek az Alfa - fóbiás, lazán elmeroggyant "szakértőnek" beletörne a tolla, ha 1 szóval is dícsérni, vagy méltatni kéne valamit egy Alfa Romeo-n. Habár ez a "meggyőző anyagminőség" kb. annyit jelenthet, hogy "fasza".:-) Szóval talán van remény, enyhülnek nála a tünetek...:-))
Ez is jó: "Nem egy luxusautó, semmi átütő erejű élmény a kabinban, de nem is rossz."
Itt is világosan kivehető a tünetek enyhülése, de még nem az igazi. Mondta valaki, hogy "luxuxautó"? Szerintem az egy teljesen más kategória, vagy hány luxusautót talál "alsó-középben"? :-)
Más: "Nem tetszett, hogy a DNA-kapcsolót D állásba billentve túl kemény az autó, a gáz érintésére is hirtelen ugrik, gázelvételre túl hirtelen torpan meg. Semmi értelme." :-)
Miért, szerinte a "Dynamic"-nak mit kéne jelentenie? Hosszas túráztatás után lassan mozgásba lendülni? :-)))
...és folytatja: "A dízelmotor ellenben kritika nélkül nagyszerű. Hihetetlenül halk, alul is tol, de nem fullad ki magasan sem, és kifejezetten szeret pörögni, élmény vezetni."
Mese nincs, akkor a dízelt neki teremtették, azt kell venni.:-) Az meg csak rádob az Alfa - feelingre, hogy "hihetetlenül halk" - nagyon ott van a srác.;-)
...továbbá: "Ez a Q2 nem tetszett. Illetve igazából észre se vettem, hogy van. Vakon beülve egy-egy autóba szinte meg se tudtam mondani, benne van-e a Q2, vagy nincs."
Érdekes, más tesztekben látnak különbséget, vagy valami tüzijátékot várt, szóval akkor ez is tök felesleges...:-))
"Nem (nagy) szégyen ez, a Mercedes is elektronikus difizárat használ már jó ideje"
...szóval duplán "elmehetnek a Q2-jükkel...:-))
Ja, hogy dupla kuplung? ...már a kínai piac is tele van vele, csak "ezeknél" ígéret még egyelőre... :-)
"Egyelőre ígéret az Alfánál TCT-nek hívott sebességváló. Itt arról a duplakuplungos konstrukcióról lesz szó, ami a BMW, a Volvo, a Mitsubishi és a Ford autóiban is megtalálható."
A "kegyelemdöfés":
"És ha tömegek nem is fognak átülni a Golfokból, Civicekből, Mégane-okból a Giuliettába, hát legalább az Alfásoknak most megint van miért rajonganiuk."
No comment...:-)
Egyébként meg és-el nem kezdünk mondatot... /vagy én tudom rosszul? :-)/

A hab a tortán meg az, hogy ott sem volt, csak "mondták neki"...:-))
"Sajnos a Vezess hivatalos állományából senki nem tudott részt venni a bemutatón, de egy barátunk ott volt, fotózott és megfigyelt nekünk." Yeeee!! ;-DD
Gegee2010-04-14 08:46:17 // 535
Nézzetek bele a képgalériába:

Képaláírás:

NCAP-tesztje még nem volt, de biztató, hogy a Mito ötcsillagos

(Véletlenül sem a Julia) Egyáltalán tudja a ciccíró, h miről ír?

Ha én ilyen hibát követnék el, még meg is köveznének.. ezek meg?!?
Másol illetve beilleszt - így bárki tudna cikket írni! Tisztelet a kivételnek..
Gegee2010-04-14 08:40:48 // 534
Jah, hát, h mennyi anyagból vágták össze azt nem tudom, de jó lett a végeredmény. :)
Tom122010-04-14 08:34:56 // 533
Ja, főleg így hatásos, hogy pár óra munkája van 9 és fél percbe sűrítve, de nem rossz...;-)
Tom122010-04-14 08:33:31 // 532
A Stig sem tökéletes...:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak