Fórum >> Típusok >> Giulietta

Kazes☻2010-08-18 00:40:59 // 1631
Akkor ezt már sosem fogjuk itt olvasni. :( , :)
Az létezik, hogy valóban nem programozható a rádió? A korábbi videóban (hsz.1608.) azt állítja a szaki.
Piritu - 1.000.0002010-08-17 19:57:26 // 1630
azerintem is. A magyar újságcikk is érdekes olvasmány :-)
GTPeti2010-08-17 19:54:46 // 1629
Nem ehhez a cikkhez tartozó hozzászólásokról írtam anno összefoglalót? Asszem de. :)
Piritu - 1.000.0002010-08-17 19:48:37 // 1628
A német eredeti cikket megtaláltam. A mért adatok magukért beszélnek :-)
GTPeti2010-08-17 18:58:23 // 1627
Azért mert az RWD-ből sem lett semmi. Nem nagyon hiszek az AWD-s Juliskában.
Piritu - 1.000.0002010-08-17 18:17:53 // 1626
A mért menetteljesítményeket nézve nem igazán :-)
Ami különösen tetszik:
80-120 6. fokozatban:
1,6-osnak mondott 2 literes bömbi: 18,1 sec
a3 1,4TFI 125 lóval: 15,3 sec
szarolasz: 11,8 sec
A Júlia nagyot veszít a kis "csomagtartóajtónyíláson", ami 10 centivel alacsonyabb a bömbinél, továbbá "ügyetlen rádiógombok" miatt :-DDDD

A szkenner sajna nem műxik :-(
Piritu - 1.000.0002010-08-17 18:07:20 // 1625
igen a 2 literes 116i-vel, ami 120 lovas. A 120 lovas alapverziót vették a júliából is.
Somez2010-08-17 16:56:27 // 1624
Igazad van. Még jó, hogy totálkárosra tört a 145-ösöm. Tök ciki ilyen szar márkával járni, mint az Alfa :)
Seriff2010-08-17 16:36:57 // 1623
Nyilván, de elég ránézni a páréves német dizájnra és a Giuliettára, meg persze az összeszerelés, a csomag- és lábtér, illetve társai...
Somez2010-08-17 16:32:32 // 1622
És gondolom mindezt hátramenetben teszik meg, annyival jobbak, igaz? :-)
Seriff2010-08-17 16:31:17 // 1621
Kb. annyi, de így is megveri az Alfát, természetesen az Audival együtt. Szerintük... No comment
Somez2010-08-17 15:17:17 // 1620
116-ivel? Az nem csak 120 lóerős? :-(
Engem is érdekelne egy szkennelt verzió, mert újságra nem adok ki pénzt 2010-ben :D
Kazes☻2010-08-17 13:38:11 // 1619
Igen. Miért olyan szomorú ez? :)
GTPeti2010-08-17 12:50:02 // 1618
Összkerekes? Várjuk ki a végét... :((
Kazes☻2010-08-17 12:43:25 // 1617
Akkor tessék szíves lenni beszkennelni, főleg ha magyar. :)))
Piritu - 1.000.0002010-08-17 12:37:34 // 1616
Az AutoBild aktuális száma a bömbi 116i-vel és az A3-al hasonlítja össze a Júliát. Érdekes olvasmány.
Kazes☻2010-08-17 11:33:36 // 1615
Nagyon jó, tecc! És főleg ahogy mondta, hogy összkerekes is várható belőle. :)))
Szép is, jó is, Kell imááád! :D
Somez2010-08-17 10:00:24 // 1614
És nem hasonlítja a konkurenciához semmilyen tekintetben. Érdekelt volna például, hogy a konkurens 1-es BMW-hez képest jobb-e, rosszabb-e és milyen szempontokból. De azért tényleg örömteli, hogy pozitív véleménnyel van az autóról a szerző.
TarP2010-08-17 09:40:06 // 1613
Egész jó bemutató, de egy kis drive-teszt hiányzik belőle, pl autópályázás, kanyargós utazás... fogyasztások...
GTPeti2010-08-16 12:18:26 // 1612
Egy kérdés: Nem lehet, hogy a kommerszebb márkákkal inkább a Fiatnak kéne konkurálni?
Mint ahogy a Bravo-t a Golf ellen szánják.
Szilárd2010-08-15 14:33:38 // 1611
Akkor jól emlékeztem:)
GTPeti2010-08-15 14:17:44 // 1610
És mennyire igazad van...
RB2010-08-15 14:13:03 // 1609
Természetesen Giulietta videó!:-))))
RB2010-08-15 14:12:23 // 1608
Grando2010-08-14 22:56:13 // 1607
Ez logikus gondolat. De azért érdemes ellamentálgatni azon is, hogy vajon egy kommersz autó tulajdonságait várja a közönség egy Alfától?
A marketing persze csodákra képes, és tulajdonképpen bármit be lehet magyarázni a tompább érzékeléssel megáldott embereknek. Na de ez az oldal az Alfánál sajnos még akkor sem volt erős, amikor volt is mögötte vmi. Mi történik, ha alapja sem lesz a sportos arculatnak? :))

Tudom extrém és sarkos példa, de magam elé idéztem hirtelen Marilyn Manson-t, ahogy jólfésülten, divatos ruhában tűzrőlpattant mozgáskoreográfiával fülbefolyós dallamokat énekel nekünk, jól megvilágított, fényes és pasztellszínű videoklippeken... Lehet, hogy nem kéne a kutyának se? :DDD
Tommi2010-08-11 13:38:12 // 1606
Asszem igen. Eljöttek repülővel, kibéreltek vagy 20-30 fehér Giuliettát és azzal nyomták végig a milánói hétvégét :)

Ez a fotó vasárnap reggel készült a felvonulás kezdetekor, itt már látszik a klubos matricájuk is a motorháztetőn, mindegyik "autójukra" rátették :)

Szilárd2010-08-11 13:16:30 // 1605
Ezek voltak a Honkongiak ugye?
Tommi2010-08-11 13:15:23 // 1604
Sorakozó :)))

Tibe2010-08-11 11:41:36 // 1603
Ahhoz hogy túléljen az Alfa sajnos "kommerszesednie" kell. Ez nekünk nem tetszik, de a mostani világ már csak ilyen....
Kazes☻2010-08-11 11:21:19 // 1602
Ez utóbbi jó gondolat, de csak nekünk "betegeknek". :)
BeeGee2010-08-11 10:12:27 // 1601
Szerintem sokan azért csalódnak benne, mert egy Alfától nem golfos érzést várnak, hanem alfásat, sportosat. A Giuba szerintem is túl sok átlagautós tulajdonság keveredett, már nem különbözik annyira a többitől, mint régebben.

A DNA-nak például pont fordítva kellene működnie, alapból sportos beállítás, és ha kényelemet akar az ember, akkor kapcsolja be :)
TarP2010-08-11 09:19:59 // 1600
Hali, én épp tegnap tesztvezettem a Giuliettát, igaz, most csak a kis 1.4T volt elérhető, de én pozitívumként éltem meg, hogy ennyire könnyen, lazán vezethető. Semmi bűvészkedés, semmi cibálás, haladósan, jól lehet vele menni, az úthibákat is jól benyeli a futómű.
Ez csak a 120 lovas, de a nyomatékgörbéje naygon "szép". Érezhetően folyamatosan húz. Lehet, hogy van aki hiányolja majd belőle a rángatást, de a PUG307-hez, Golf-hoz hasonlíva nekem olyan érzetet ad, mintha jobban lenne összerakva. Ja és pl a PUG 110lovas 1.6-osához képest ez valami elképesztően könnyedén gurítja a kasztnit.

Mivel ez a családi autó kategória, ezért el tudom képzelni, hogy az egész autó hangolása haladós-túrázós, nem pedig pályaversengős. Arra a MiTo QV jobb lehet.

Más elvárások alakulnak az emberben, ahogy elmúlik 3x éves. A GTV-ben imádom, ahogy hörög, tép, élményt ad...A V6 hangja hiányozni fog, de hamarosan át fogok állni egy Giuliettára, asszem. Egy erősebb példányt mindenképpen ki kell még próbálnom. Ha rugalmasságban hozza amit kell és nagyjából tartja a katalógusbeli fogyasztási adatokat, akkor előrelépés lesz bőven, mert a minőségérzet szerintem teljesen rendben van.
Belga2010-08-07 22:50:57 // 1599
Szép jövő... elég lesz ez a túléléshez?
Grando2010-08-07 22:29:23 // 1598
Charlie kollégának pont ezt magyarázták Baloccóban, nevezetesen hogy emiatt (is) tekintik idejétmúltnak az aresei V6-ot. Mármint a kettős karaktere miatt. (Ha jól emlékszem.) És emiatt olyanok az új túrósok, amilyenek. Az átlag usernek állításuk szerint könnyen kezelhető, simulékony és kiszámítható teljesítmény kell. Legalábbis az új Alfa filozófia szerint. Hmmm...
Belga2010-08-07 22:19:25 // 1597
"But the GTI bi-polar part of the Golf is missing. That final little bit of fun isn't there." - és ez baj.

Szerintük a GTI tökéletes városban krúzingolni, de ha elrúgod neki, minél jobban taposod az élmény fokozódik. Itt pedig a Giulietta megbukik.

".... But there is a problem. Where Golf GTIs keep on giving no matter how much it's punished, the Cloverleaf doesn't become better the quicker you go. The steering bucks around in your hands more and the damping can't keep up with the higher speeds. Go barrelling into a corner in the Alfa too hard and the car gets too nose heavy, with no sensation of the Cloverleaf pivoting around you like the best hot hatches have. The natural chassis balance isn't quite there."

Egyszerűen a konkurencia jobb.
GTPeti2010-08-07 21:33:33 // 1596
Ez érdekes, főleg, hogy az Alfák kormányzása alapból is elég sportosra hangolt. (Fordulatok száma, szervó erőssége stb.) A futómű is meglep. Nem lehet, hogy a GTI-nél egy fokkal alkalmasabb a mindennapokra is a futóműve? Szóval, hogy ők egy kőkemény sportautót vártak és "csak" egy sportos kompromisszumot kaptak? Csak tippelgetek.
afri2010-08-07 18:43:34 // 1595
sziasztok!!

HELP!!!
S.O.S!!!!!!!!
Segítségeteket kérném!!!!

Egerből a napokban elloptak egy szürke szinű 1.8-as 79'es Giuliettát óaranysárga szinű küllős felnikkel!!
Nagyon jó állapotú volt!! Egyik "majdnem" ismerősömé ő szólt tegnap!!
Sajnos kép nincsen róla, de amint tudok szerzek! :-)

a rendszáma : DXV-155

A buzik rafináltak voltak és biztos előre kitervelhették, mivel a gazdája kivette belőle az akksit is, és tán a gyujtáskapcsoló sem volt benne, tehát csak elhúzhatták vhogy!!

Ha vki tud vmit róla, kérem, jelezzen nekem!!
köszi!!!!
Belga2010-08-07 18:30:59 // 1594
Az augusztusi nyomtatott Top Gear-ben pár soros Giulietta QV teszt van, ami ezzel végződik:

The Cloverleaf feels like Alfa has tried to make a Golf GTI rival, but it hasn't got there. To be fair, the Alfa does the Golf part of the Golf GTI very well. It's comfortable and refined, you get a decent-looking car into the bargain. Plus, at 24.496GBP it's 385GBP cheaper than the five-door VW. But the GTI bi-polar part of the Golf is missing. That final little bit of fun isn't there. Buy it because it's different, not because it's better.

A cikk egyébként a kormányzást és a futóművet is negatívumként említi. Normál vezetéshez tökéletesen komfortos, de ha valaki szeretné "QV-ként" használni az autóját, akkor ott már baj van...
GEORGE2010-08-05 17:06:16 // 1593
Változó idők, de most jobban bele gondolva már több mint 2 éve nem vagyok az élen :-)
Igen a clubbos weboldal is elvesz az Amorés időmből....A melóhely váltás inkább betett az Amore-nak :-) Korábban 8-ból 6-ot 7-et tudtam netezni... :-)
No meg mára jól megváltozott a helyzet ( tagok hozzá állása )és sajna nem az Amore előnyére....
Halesz2010-08-05 17:02:11 // 1592
+ külön alfás weboldal :D
GEORGE2010-08-05 17:01:27 // 1591
Én már vagy 2 éve nem vagyok az élen....munkahely váltás :-)
Halesz2010-08-05 16:59:12 // 1590
Ez a statisztika még most is megvan, GEORGE kartárs pedig már nem áll az élen :)

http://www.alfaamore.hu/forum/statisztika
GEORGE2010-08-05 16:56:47 // 1589
lazaság van srácok :-))) szépen lazán, no stressz = hosszú élet :-)))
Kazes☻2010-08-05 16:06:19 // 1588
Ha nem akarod, akkor úgy sem fogod megérteni. :P :)
mesa2010-08-05 15:44:02 // 1587
Azon minek felkapni a vizet, ha valami esetleg kétszer kerül eléd? :P
Bor-víz tudod, pásztor ...
Kazes☻2010-08-05 15:19:31 // 1586
De szvsz eme besorolásnak azért volt értelme, nyilván az üzemeltetők részéről nem annyira vagy később inkább akadály volt és megszűnt. :)
atish2010-08-05 15:04:25 // 1585
Áháá....dánkesön... gondoltam,h vmi lapul ennek a hátterében...ill csak lapult:)
Kazes☻2010-08-05 14:59:04 // 1584
Passz! Ezzel én is találkoztam már párszor, mint alább is látható, de halvány lila f...m sincs. Gondolom kicsinyességből vagy a fene tudja. Én még nem hallottam róla, hogy ezzel járna valami is. :)))
GEORGE2010-08-05 14:57:48 // 1583
Régebben nagy divat volt, hogy akinek több hozzászólása volt az előrébb jutott egy Amorés "ranglétrán" volt fertőzött, függő meg már nem is tudom milyen "rang".....
De ez már a múlté. Az eleején gondolom a vezetőség így akarta rábírni az embereket, hogy használják az oldalt :-)
Páran itt poénból beszoktuk írni, ha valaki nagyon hülyeséget ír,hogy biztos csak azért ír, hogy a hsz-ek száma növekedjen :-)
atish2010-08-05 14:53:55 // 1582
NAGYON OFF
ha már így szóbajött ; vki legyen szives árulja már el,h miért jó az,ha a tagok növelik a hsz-eik számát?Évente összeszámolja vki,és jutalom jár érte?
Nem rosszindulatból kérdezem,csak tényleg kiváncsi vagyok rá,ugyanis többször olvastam már,h vki ezt írta a másiknak: "csak azért írsz,h növeld a hszeid számát..."
VISSZAKAPCS
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak