Fórum >> Típusok >> Giulietta

Kazes☻2010-09-12 23:46:49 // 1831
Köszi! :)
Tom122010-09-12 23:32:44 // 1830
Egészségedre! ;-))
Kazes☻2010-09-12 20:08:25 // 1829
Nos, hát kedves cartársak, ma végre eljött a napja, hogy személyesen találkoztam Juliskával és testközelből érzékelhettem minden porcikáját! Sőt, mindjárt kettővel, egy 1,4TB és egy 1,6JTDm szépséggel a Budaörsi szalonban.
Nem is tudom mit írjak az autó(k)ról, csak ömlengeni tudnék és az igen tetsző fordulattal élnék, kikölcsönözve a Cars-ból, hogyaszongya: "KELL IMÁÁÁD"!!! :DDD

Jelentem az okosoknak, hogy a szalon is 'pöpec' és a munkatársak is nagyon kedvesek voltak! :)
Szilárd2010-09-12 18:01:02 // 1828
Hívott is köszönöm,de sajna már nem értem volna oda 14.30-ig.

Jövőhéten megpróbálok valamelyik nap bemenni hozzátok!
admirális2010-09-12 12:15:09 // 1827
Bocsánat, ezt nem kellett volna írni, mert félreérthető és nem volt vicces. Nem volt baj az autó stabilitásával!
admirális2010-09-12 12:06:46 // 1826
80-nál már repültünk:)
Rohodi Mihály2010-09-12 11:58:41 // 1825
Hát a tegnapi szutyok időben a 10centis pocsolyáknál tényleg nem nagyon lehetett kihasználni a DNA-t :-). Illetve ha mondjuk 80-nal mentetek valamerre, ott már nincs szükség a Dynamic-ra, mert ott át sem tudod kapcsolni. A "gazdaságos" egyébként "All weather", ami "lágyabb", "nőiesebb" tapasztalhatóan is. Ezt szerintem nem sok alfás használja :-)
Igen, a Mito a 155LE.
admirális2010-09-12 11:38:50 // 1824
Én is vigyáztam rá, mint a hímestojásra, csak kíváncsi lettem volna mit tud. Így nem sok különbséget éreztem az 1,6-hoz képes.
Poló2010-09-12 11:34:56 // 1823
Én tavalyelőtt próbáltam egy MiTo-t, a 155 lovast. N állásban kicsit lustának találtam az autót, nem reagált úgy a gázpedálra, ahogy én azt elvártam vagy megszoktam a 156-nál. Áttettem D-be, teljesen megváltozott az autó, ki sem vettem onnan, végig ott hagytam, Betonláb ült mellettem (klubos tesztvezetés volt), nem mondta semmire, hogy nincs most rá szükség, vagy ne tegyem, persze nem olyan dolgokat akartam csinálni az autóval, amivel tönkre lehet tenni.
admirális2010-09-12 11:29:14 // 1822
Sajnos tényleg a legrosszabb helyen van minden szempontból:(.
De ez a tegnapi MiTo a 150 LE volt, nem?

Sajnos a DNA-t csak annyira tudtam megtapasztalni, ahogy magyarázta a kísérőm, hogy ha gazdaságosra állítom, akkor gazdaságos üzemmódba kapcsol, ha sportosba, akkor sportosabb lesz a kocsi, de erre most nincs szükség.
Rohodi Mihály2010-09-12 11:28:21 // 1821
Bocs, későn olvastam.. Értékesítő hívni fog, vagy gyere bármikor, hét közben is van tesztautónk. Ciao
Szilárd2010-09-12 10:02:22 // 1820
Szia!
Meddig vagytok ma nyitva?
Rohodi Mihály2010-09-12 09:33:06 // 1819
Igen, sajnos olyan széles a kátyú, hogy ha valamivel megjelöljük, nem tudunk behajtani a kapun :-( Azt már nem is mesélem, hogy ötször jelentettük be a közútkezelőnek (hiszen közúton van), majd valamikor óhajtanak jönni és javítani. Ha mi javítjuk, leb....sznak, hogy mit képzelünk, mi vagyunk a közútkezelő?! :-)

Egyébként szerintem a DNA gomb Dynamicját még a legkisebb 105LE-sben is nagyon jól érezni, igaz, hogy magas sebességtartományban, vagy nagy gáznál átkapcsolva nem tűnik fel annyira a különbség - de kb. 1500 km-t autóztam a miénkkel, és nekem nagyon tetszik. Szerintem senki nem mondaná meg, hogy a kicsi csak 105 LE, mert mellette 320 Nm, és azt 1750 fordulaton adja. Mellette fogyaszt 5,2-5,7 között, pedig a nyáron sokat csavarogtam vele mindenfelé :-)

Tükrök mérete: igen, a régebbi alfákhoz képest nagyok, de ez az új EU szabványok miatt van így (pl. a Pandák és az Y-ok is így jártak: az autók nem változtak, de a tükör teljesen más már, mint egy évvel ezelőtt - a holtterük pedig jóval kisebb, mint a régebbieké).
Szilárd2010-09-12 09:22:00 // 1818
Mivel ma már sokkal szebb az idő,így hamarosan elgurulok éa kipróbálom én is a Giulietta-t...
GEORGE2010-09-12 09:05:45 // 1817
A külsőt megítélni és véleményt alkotni róla nehéz dolog.
Nekem is, neked is más más jön be.
Így én a Giulietta esetében és óvatosan kezelem a formát.
Személy szerint nekem tetszik, igaz csinálhatták volna máshogy az elejét, de ettől függetlenül a teljes egészét nézve nekem bejön a Giulietta.
Nagyképűség ide, nagyképűség oda, ha lesz nekem, mindenképpen nagyobb motoros verzióval fog állni a ház előtt, így most borítékolom, hogy ilyen téren nem lesz gondom a Giuliettával....


A MiTo kontra 156-hoz annyit, hogy amikor megjelent a MiTo és mentem a 3 napos tesztvezetésre reggel úgy ültem bele, hogyha "jobblesz" a 156-tól akkor lecserélem rá. Az utazásaim 80% egyedül teszem meg a 156al, így miért ne lenne jó egy kisebb verda....
Elöl a térkínálat és a komfort simán meg van a 156-hoz képest. Jól is szalad az 1,4 TBi-vel. Engem akkor a lényegesen magasabb "utazó" fogyasztás fogott vissza, hogy lecseréljem. Nem akarok újabb vitát kezdeni erről csak azért írtam le, mert nekem akkor az volt a fő érv a MiTo ellen.....

Amúgy pedig, igen is rendben van a MiTo, kategóriájában.
admirális2010-09-12 08:53:54 // 1816
Ehhez azért nem tudok hozzászólni, mert Giuliettát nem próbáltam, csak a MiTo-t, de tök komolyan mondom hogy közel olyan jó volt mint a 156, esetleg ha jobb volt nála, annyival csak hogy azt az előnyt nem tudtam megérezni a teszt során. Persze lehet hogy az is eredmény ebben, hogy 2010-ben már tudnak olyan kisautót gyártani, mint amilyen közepeset gyártottak 1998-ban. De ez a műanyag kilincs kiakasztó a MiTo-ban. A Giu-t egyébként én is majd erősebb motorral akarom kipróbálni. Most beértem azzal hogy megnézhettem. Legalább nem csalódtam benne, mert tény és való hogy az elejét szépen megcsinálták, más kérdés hogy egy lapos, hegyes orrú ék alakú forma nálam nagyobbat üt.
GEORGE2010-09-12 08:42:20 // 1815
Van benne valami, hogy mindenki a saját autójához méri az új modellt.....

De mindenféle bántást félretéve, az anno imádott 155-höz képest biztosan kijelenthetem, hogy jobb a Giulietta.
Mind futóműben, mind a motorok adta teljesítményben.
Abban is biztos vagyok, hogy bármely Jávorszarvas vagy egyéb kikerülési tesztekben elvérezne a 155-ös a Giuliettával szemben.

Most nem a 155-öt gyalázom, hanem összevettem egy volt típusomat az újjal.
A 155-ös egy szép karakteres forma volt megjelenésekor és még ma is jól néz ki.
De bizony eljárt felette az idő, 92 nem most volt.
Azért még is csak 2010-e tírunk autós világban a 18 év nagyon nagy idő. szerintem egyik régebbi Alfa sem tud többet a Giuliettától, max a régi szép időket visszasírva még erősen él bennünk a régi Alfánk által adott emlék.
Szerintem 10en év múlva pont így fogunk vissza emlékezni a Giuliettára......

Én már kergetőztem Giuliettával pályán és bizony mikor "rámlövöldözött" a fénykürttel, "hogyengedjmertjövők" nem maradt el látványban más Alfától.
GEORGE2010-09-12 08:29:17 // 1814
Az eddigi tesztekből kiindulva, mindenki "elélvezett" a Giulietta futóművétől.
Nekem volt 155-146 és most 156-om. A159-es torony magasan lepipálja mindhárom futóművét, a Giuliette meg csak jobb lehet......

Szerintem a Giuliettával nincs semmi baj, 2010-ben ilyen egy Alfa Romeo.
Az összes többi márkánál észrevehető, hogy az addig megszokott jellemzők finomodnak "apiaciigényhez igazodnak" a Hondások szerint az új civic type R-ről le kéne szedni a Type R táblát......

Szóval ha mondjuk 10 év múlva csak villanymotoros autók lesznek akkor az akkori Alfa Romeo már nem Alfa lesz???
admirális2010-09-12 08:28:55 // 1813
Ez azért lehet, mert mindenki a saját autójához hasonlítja, annál jobbat meg még azóta sem gyártottak, annak ellenére is, hogy az régi:). És az olyan őrültek, mint én összevetik a MiTo-t a 156-osukkal, ami között 2 kategória különbség van. Ez is valahol benne van.

De szerintem a legtöbben nem mondják azt, hogy ez így jó, vagy rossz. Számomra a mai újaútó kínálatban az Alfák a legvonzóbbak, de hiányzik belőlük az a karakter, ami régen még a 156-os idején megvolt bennük. Az a huncutság, vagy a karakter, amitől még az 1,6-osból is kinézted a 200 lóerőt mert amilyen nagyot szólt 1997-ben a 156os megjelenése, az sem összemérhető a Giuliettáéval.

Azért valljuk be, nem csak az Alfa hanem minden új autó egyre bonyolultabb a környezetvédelem miatt és olyan alkatrészek, amikből az EURO2-ben egy volt és az az egy kergette az őrületbe az autó gazdáját, most már van három, plusz még hozzá jöttek olyanok amikről régen nem is hallottunk, mert nem létezett (DPF). Annó a 156-ot is fikázták a maga idejében az elektronikája és a TS vezmód miatt, ma meg már mindenki arról álmodik hogy csak hasonlóan problémamentes autót tudnának előállítani. Tehát mindig az előző szarra vágyik az ember, mert az új túl drága nekik és túl sűrűn látják benne a sárga motor kontroll lámpát világítani a műszerfalon.
GTPeti2010-09-12 05:44:40 // 1812
Akkor te a 3. kategóriába tartozol. :))
Tommi2010-09-12 00:42:11 // 1811
Csatlakozom George kolléga :)

Akiknek hátsókerekes Alfájuk van, azoknak az elsőkerekes (értsd: későbbi) szar.

Akiknek boxer Alfájuk van, azoknak a Twin Spark (értsd: későbbi) szar.

Akiknek Twin Spark Alfájuk van, azoknak a JTS (értsd: későbbi) szar.

És még sorolhatnám... Tessék már elfogadni, hogy az Alfa nehéz helyzetben van és olyan autót kell gyártani, amiből sokat el lehet adni. De teszem azt, ha gyártana az Alfa egy hátulkaparós, többszáz lóerős, V-motoros (esetleg turbós) modellt, rohannátok megvenni? Na ugye...
Tommi2010-09-12 00:39:35 // 1810
"Nem éreztem benne azt, hogy az az autó, amiben ülök, leakar nyomni mindenkit, aki előtte van :). Nem éreztem a nyers energiát."

Mert a Giulietta alapvetően nem erről szól... A hardcore alfásokat leszámítva az emberek 99%-ának nem az a lényeg, hogy 50 helyett 80-al tudjon bevenni egy kanyart vagy hogy 7000-ig tudja forgatni a motort.

Vedd meg a 235 lovas verziót TI csomaggal, hátha abban nem fogsz csalódni :)
GEORGE2010-09-11 23:28:25 // 1809
Nem értem másoktól sem és most tőled sem, hogy ezek az Alfák már nem azok az Alfák...

Miért? csak hátsókerekes Alfa az Alfa??? ugyan már....

Melyik régi Alfa "veszett" 146? 145? 33? 75?? és mely motorokkal??

Szóval kipróbáltad a legkisebb benyás Giuliettát és nem vagy annyira elájulva?
Meg is értelek, hisz a belépő modell egyik márka esetében sem sport verzió.
Próbáld ki a 235 lovas verziót is.
GTPeti2010-09-11 22:34:16 // 1808
Szerintem minden modellnél kéne lennie választható TI felszereltségnek.
És pontosan a "klasszikus Alfa-értékeket" akaróknak kéne a kedvére tennie. Értsd: kicsit jobban behallatszó motorhang, súlycsökkentés (ahol lehet), jobb fékek. (Utóbbi mondjuk így is van.) Szóval ne legyen agyon csillapított az autó és azt mondhassa, aki pl. 155-ből v. 156-ból átül, hogy "igen újabb modell ez, de igazi Alfa".
A normál modellek maradhatnak komfortosak, hogy a pl. a dB értékben se maradjon alul, ha az AutoBild, v. akárki tesztel.
Imyx2010-09-11 21:46:35 // 1807
Igen, kár, hogy nem tudtuk kipróbálni nagyobb motorral. A futómű viszonylag kemény volt, de közel sem annyira, mint pl. a155-nek :). Azaz nincs meg az a közvetlenség a sofőr, és az aszfalt között, ami Alfanal szerintem meg kell, hogy legyen :). De azt is lehet ültetni, keményíteni, stb :). Fene tudja, nincs meg bennem nem a teljes összkép, kevés volt a tesztvezetési idő, és kicsi volt a motor :-). Nem éreztem benne azt, hogy az az autó, amiben ülök, leakar nyomni mindenkit, aki előtte van :). Nem éreztem a nyers energiát.
De lehet, csak én vagyok ilyen bolond (?)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:39:16 // 1806
Még valami, annyira más Alfa hogy kicsit nehéz megítélni igazából a Júliát.
Számomra túl finom lett, főleg ha a Spiderhez mérem, de 1.000 km-t simán le lehetne menni vele egy huzamban.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:36:01 // 1805
Szerintem nem rossz a kilátás, az oldaltükrök formája kicsit furcsa, de megszokható.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:34:14 // 1804
Nekem is sikerült mennem egy kört a Győrben a 1,6mjet-tel.

Kb negyed órányi kocsikázás után kellemes autónak tűnt néhány érdekességgel.
Ilyen pl a DNA, a kis olajkályhánál nem érezni vad különbséget, de érzi az ember, hogy "menni akar az autó", bár erőből nem nagyon futja. A fék és a kormány érzésre nagyobbat változik. Jó móka.
A belsejében továbbra sem tudok megbarátkozni a festett idommal, nagyon nem jön be, a többi tetszik.
A futóműve jobban elnyeli a rossz utat (direkt kerültem kátyús szakaszra is) mint a 156.
A vizes úton guruló gumi hangja zavaróan behallatszik, először azt hittük, hogy nincs becsukva az ajtó/ablak. Valószínűleg azért tűnt fel, mert amúgy csendes az utastér, jól sikerült szigetelni..
A hátsó ülésről kiszállva nagyon kell vigyázni, hogy be ne verje a fejét az ember, mert a tetőnél jóval alacsonyabb az ajtó teteje.
Jó lenne egy "combosabb" motorral is kipróbálni, mert ez volt a leggyengébb példány.
Imyx2010-09-11 18:18:00 // 1803
Ezt nem tudnám megmondani a rövid tesztidő alatt :), nem nagyon néztem hátra, a kísérő egyfolytában dumált a vasról :). Tény, hogy elég fura volt benne ülni, idegen volt a tükör is, túl nagy. A motort figyeltem erősen, mikor, hogy viselkedik. :). Jó volt :-).
admirális2010-09-11 17:45:57 // 1802
Mennyire látni ki hátra a kis nyílászárókon?:)
Imyx2010-09-11 17:32:03 // 1801
Tény, hogy szépen megcsinálták. Valóban egyedi. Tegyük hozzá, hogy az 1.8 TB-től azért biztosan más véleménnyel lenne az ember :). 235 LE talán feledtetné az emberrel, hogy nem a megszokott, öreg Alfa stílussal van dolgunk :).
admirális2010-09-11 17:16:26 // 1800
Nekem tetszenek a Giulietta hátsó ablakai. Nagyon merészen kicsii és egyedi alakúak:). Bentről nézve még jobban szemet szúr ez, mint kívülről. Az eleje nagyon magasra van építve de ehhez az adottságához képest nagyon szépen megtervezték az elejét. És a két hegyes kis toldat a lökhárítón... Az is rendkívül merész és megdöbbentő megoldás. Olyan koncepcióautós.
admirális2010-09-11 16:32:07 // 1799
Ja a bejáratotokban van egy hatalmas kátyú, amibe véletlenül belementem a kocsimmal, érdemes lenne kibólyázni, mert ma is tele volt vízzel és nem lehetett észre venni.
admirális2010-09-11 16:30:12 // 1798
Én is köszönöm. Nagy élmény volt! Gyönyörű a szalon és az autók is:).
Rohodi Mihály2010-09-11 16:16:29 // 1797
Köszönjük, hogy belátogattál a szalonba, és hogy kipróbáltad az új Alfát. Várunk szeretettel máskor is. Üdv Rohodi Mihály
Imyx2010-09-11 16:07:55 // 1796
Ma kipróbáltam a Giulietta-t. 1.4 TB 120LE. Tetszett a Start and Stop rendszer :). Normál módban elég erőtlennek tűnt, nem vettem észre a 120 lovat. Dynamic módban viszont más a helyzet :). Elég brutálul megindul, gyorsan elforog 5 ezerig! :). A kuplung nem tetszett, nagyon lágy :), a váltó viszonylag pontos, de kattoghatna sportosabban is. Hiába, ez egy új Alfa, az igazi, régi Alfak másak.., sportosak.., veszettek.
Röviden ennyi :).

Mindet egybevetve, talán meg lehet szeretni :-).
Kazes☻2010-09-11 16:02:44 // 1795
Ééértem. :) Azt csak nem gondolták, hogy kis hazánkban majd csak úgy hipp-hopp megrendelnek egy halom autót egy hétvégén, főleg a jelenlegi helyzetben?! :)
Bár úgy lenne! :)))
admirális2010-09-11 15:59:13 // 1794
Szerintem az a bajuk, hogy nem kér minden tesztvezető egyet az autóból.
Kazes☻2010-09-11 15:51:56 // 1793
Köszi! :)
Mit unnak rajta? Ezért van a nyílt hétvége tesztvezetéssel, nem? :) Elhiszem, hogy nem egyszerű, de ez van.
admirális2010-09-11 15:46:10 // 1792
Én voltam. Szerintem 5-nél tovább nem lesznek ott. Eléggé unják a tesztvezetősdit. Tele van nyálcsorgató vasakkal a szalon, de ennyi, semmi több, még tombola sincs:). A környék tiszta tócsa meg kátyú, nem a legjobb a környék tesztvezetésre.
Kazes☻2010-09-11 15:37:59 // 1791
Ki volt Börsön? Meddig vannak? :)
Szilárd2010-09-11 14:49:06 // 1790
Ennyire fejlett már a technika!:)
Tommi2010-09-11 14:48:07 // 1789
Gyerekek, Ti menet közben neteztek? J1-en kinyitva a laptop? :)))
GabCsi2010-09-11 14:43:02 // 1788
Térfigyelő kamerával nézted mi ?:D
Szilárd2010-09-11 14:33:45 // 1787
Ez gyors volt!
Gratula!
Bo2010-09-11 14:32:58 // 1786
GRATULÁLOK!!! :-)
Hol vagy?
Haro2010-09-11 14:21:56 // 1785
Siófok!!!!!! LTK-871 Bogi küldheted a polot:)))))))))))))))))
Szilárd2010-09-11 13:43:19 // 1784
Asszem már csak holnap fogok menni.
Kezdődik az F1 időmérő!:)
Bo2010-09-11 13:31:47 // 1783
Krisztián, egy számjegy stimmel. Már csak a betűket kell kitalálni és azt, vajon az egy számjegy jó helyen van-e..;-)
Haro2010-09-11 13:21:10 // 1782
Nem igazság:) Én nyertem:)))))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak