F41: gondolom arra gondolt a cartárs hogy a nyomógombokat kéne kicserélni.
De ahogy írta is, szedd szét, és utána szétszedett kulccsal menj be egy elektronikai alkatrész boltba, és ott kb 5 mp alatt ránézésre adnak neked ilyen kapcsolót. Ha mégse akkor rendelnek 1-2 nap alatt.
Smith2010-10-19 19:06:48 // 52934
F412010-10-19 19:01:36 // 52933
Milyen kapcsolót kellene rendelni hozzá és honnan?
Némi támpont sokat segítene!Köszönöm!
Némi támpont sokat segítene!Köszönöm!
FRob2010-10-19 14:44:10 // 52932
gyári navi Mo-n 1 dologra jó, pontos az óra az ics-en :)
nincs magyar térkép hozzá ugyan is
nem kizárt hogy javíthatóak a gombok a rádión, szemrevételezés kérdése.. tulajdonképpen nem te vagy az egyedüli eset, meg kellene néznem milyen gombok vannak benne és rendelni egy marékkal... csak jó macera szétszedni...
Loudlink vagy nálam vagy Arnonál ( Kecskemét/Bp) vagy ha sikerül vadásznod ebay vatera akkor...
beszerelés nem egy nagy valami, ha van hátul cd tárad akkor ott a madzag amire rá kell dugni , ha nincs akkor is 90% hogy ott van a madzag, a maradék 10% esetében meg lehet venni szintén nálunk madzagot amit be is tudunk rakni
nincs magyar térkép hozzá ugyan is
nem kizárt hogy javíthatóak a gombok a rádión, szemrevételezés kérdése.. tulajdonképpen nem te vagy az egyedüli eset, meg kellene néznem milyen gombok vannak benne és rendelni egy marékkal... csak jó macera szétszedni...
Loudlink vagy nálam vagy Arnonál ( Kecskemét/Bp) vagy ha sikerül vadásznod ebay vatera akkor...
beszerelés nem egy nagy valami, ha van hátul cd tárad akkor ott a madzag amire rá kell dugni , ha nincs akkor is 90% hogy ott van a madzag, a maradék 10% esetében meg lehet venni szintén nálunk madzagot amit be is tudunk rakni
Smith2010-10-19 13:39:26 // 52931
Gyári navit el kell felejteni sajnos :(
F412010-10-19 06:46:58 // 52930
Eladni?Isten őrizz!
Majd "meggyógyul":-)
Majd "meggyógyul":-)
Tnorbi2010-10-19 00:55:33 // 52929
Sziasztok,
Mi a tapasztalata gyári navival? Érdemes vele foglalkozni? 18e ért láttam hozzá diszket neten.
Más: belső automata visszapillantó tükre illetve jobb első sima (projektoros) fényszórója vagy gyári xenonos párja nincs valakinek?Az enyém kapott egy követ és már a foncsora sem az igazi.Ezen kívül még jobb hátsó belső lámpára is szükségem lenne.
Más: Rádión néhány gomb nem működik erre is kérnék ötletet illetve Loudlink beszerzés/beszerlésre.
Köszi előre is a segítséget.
N
Mi a tapasztalata gyári navival? Érdemes vele foglalkozni? 18e ért láttam hozzá diszket neten.
Más: belső automata visszapillantó tükre illetve jobb első sima (projektoros) fényszórója vagy gyári xenonos párja nincs valakinek?Az enyém kapott egy követ és már a foncsora sem az igazi.Ezen kívül még jobb hátsó belső lámpára is szükségem lenne.
Más: Rádión néhány gomb nem működik erre is kérnék ötletet illetve Loudlink beszerzés/beszerlésre.
Köszi előre is a segítséget.
N
Marklar1552010-10-18 23:25:37 // 52928
Hy.
Ha megvenném ezt a "vadat" s megtartanám belölle a számomra értékes cuccost, az az a motort, sallangokkal. Talán a váltót, de ezt nemtudom, hogy kell e. (155-be)
Akkor érdekelne valakit egyben a "maradék" kb 70-80 000ft ért. Szállítást Neki kéne megoldania majd elvileg Budafokról.... Talán még idén beleférne...
Az eladó ezt:
"Ami a kocsin cseélve lett és új:Olaj,olajszűrő,légszűrő,üzemanyagszűrő,gyertyák,első féktárcsák és betétek,vezérműszíj.
Extrák:Klíma,4 elektromos ablak,elektromos bőrbelső,fűthető ülések elől-hátul,fényszórómosó,elektromos tetőablak,QV löki és küszöb,projektoros fényszórók,ködlámpa,15-ös Speedline felnik" írta.
Ami szar:A képen látható törés,bal hátsó futómű elmozdult,lehet vele menni,de azért azt ne add el :-) Bal hátsó kilincs törött,jobbos fényszórómosó spricnije hiányzik.
Azt hiszem van egy másik garnitura hátsó lámpám,azt odaadom hozzá."
Oldalamra írhatjátok az ajánlatot:)




Ha megvenném ezt a "vadat" s megtartanám belölle a számomra értékes cuccost, az az a motort, sallangokkal. Talán a váltót, de ezt nemtudom, hogy kell e. (155-be)
Akkor érdekelne valakit egyben a "maradék" kb 70-80 000ft ért. Szállítást Neki kéne megoldania majd elvileg Budafokról.... Talán még idén beleférne...
Az eladó ezt:
"Ami a kocsin cseélve lett és új:Olaj,olajszűrő,légszűrő,üzemanyagszűrő,gyertyák,első féktárcsák és betétek,vezérműszíj.
Extrák:Klíma,4 elektromos ablak,elektromos bőrbelső,fűthető ülések elől-hátul,fényszórómosó,elektromos tetőablak,QV löki és küszöb,projektoros fényszórók,ködlámpa,15-ös Speedline felnik" írta.
Ami szar:A képen látható törés,bal hátsó futómű elmozdult,lehet vele menni,de azért azt ne add el :-) Bal hátsó kilincs törött,jobbos fényszórómosó spricnije hiányzik.
Azt hiszem van egy másik garnitura hátsó lámpám,azt odaadom hozzá."
Oldalamra írhatjátok az ajánlatot:)




Grando2010-10-18 21:42:14 // 52927
Erre én nem is merek semmit írni (na jó, de), mert korábban én is ugyanígy tudtam. Tehát, hogy a 10-40-es olaj "vastagabb", és azt kevésbé eszi a motor adott esetben. De a jómúltkor lepirítottak az olajos topicban, hogy pont fordítva van. Hmmm...
Viszont megnyugtat a tudat, hogy nem (vagy nem csak) én vagyok hülye, és nem én értettem félre több szakit is ezzel kapcsolatban, hanem ez valóban így forog közszájon.
Namármost:
A gyári előírás a 10-40-es olajat javasolja, illetve sportosabb használat mellett a 10-60-ast. Imhol:

Átlagos megengedett legnagyobb olajfogyás 1000 km-en 1 liter. Imígyen:

Na de ez extrém sok, asszem ebben megegyezhetünk. Nekem a hátsó főtengely szimeringnél eregeti az olajat (ez legalábbis biztos), és így kajálgat a 10-60-asból 2-3 decit. Ez nem sok, de a kidolgozott olaj egy-egy jópofább odarúgatás után igencsak érződik. Tavasszal orvosolva is lesz, idén már nem ugrottam neki.
Esetleg próbáld ki a 10-40-es olajat, ha azt ajánlják. Viszont abba a hibába sem érdemes beleesni, hogy a motor alkatrészeinek kopását az egyre sűrűbb/keményebb olajjal, ne adj' Isten adalékokkal kompenzálod. Ideig óráig lehet értelme, de a motor felújítását nem kerülheted el. Kérdés, hogy túladni akarsz-e a gépen úgy, hogy közben a vevőt ráülteted a nagy harci lófaxra, vagy inkább élvezni szeretnéd a V6 vadállatot... A döntés már a tied. :)))
Viszont megnyugtat a tudat, hogy nem (vagy nem csak) én vagyok hülye, és nem én értettem félre több szakit is ezzel kapcsolatban, hanem ez valóban így forog közszájon.
Namármost:
A gyári előírás a 10-40-es olajat javasolja, illetve sportosabb használat mellett a 10-60-ast. Imhol:

Átlagos megengedett legnagyobb olajfogyás 1000 km-en 1 liter. Imígyen:

Na de ez extrém sok, asszem ebben megegyezhetünk. Nekem a hátsó főtengely szimeringnél eregeti az olajat (ez legalábbis biztos), és így kajálgat a 10-60-asból 2-3 decit. Ez nem sok, de a kidolgozott olaj egy-egy jópofább odarúgatás után igencsak érződik. Tavasszal orvosolva is lesz, idén már nem ugrottam neki.
Esetleg próbáld ki a 10-40-es olajat, ha azt ajánlják. Viszont abba a hibába sem érdemes beleesni, hogy a motor alkatrészeinek kopását az egyre sűrűbb/keményebb olajjal, ne adj' Isten adalékokkal kompenzálod. Ideig óráig lehet értelme, de a motor felújítását nem kerülheted el. Kérdés, hogy túladni akarsz-e a gépen úgy, hogy közben a vevőt ráülteted a nagy harci lófaxra, vagy inkább élvezni szeretnéd a V6 vadállatot... A döntés már a tied. :)))
F412010-10-18 16:57:12 // 52926
Az olajfogyáásra visszatérve!Ma végre utolértem sógoromat,aki autószerelő.Ő pl.azt mondja, hogy a 10w60 túl "vékony" már ehhez a motorhoz,mert már 270 ezret futott(óra szerint)
Így ezt az olajat hamar megzabálja....
Így ezt az olajat hamar megzabálja....
Longman2010-10-18 16:24:36 // 52925
:) én SNR név alatt SKF kerékcsapágyakat kaptam..
Don Gombóc2010-10-18 08:29:43 // 52924
Én SNR-t szoktam rakni bele a Startnál van, és máshol is van több méretben. Ez Francia, de érdekes, mert a műanyag kerékbe az van bele öntve hogy Dayco, a csapágya meg Japán Koyo. Jó mi? És amúgy meg szar Francia. :)
Don Gombóc2010-10-18 08:25:01 // 52923
KB. így. :)
Benyásnál legalább is. Ha hagyod melegedni nem olyan vészes a jelenség, de elindítás után ha rögtön piszkálod a gázpedált,akkor leesik az alapjárati fordulat. Akkor már halál. De van amikor csak kevésbé rossz, most jelenleg az asszonykám Puntoja műveli, hogy a lambda miatt világít a hibajelző, és mutatja is a kompi, bár teljesen jól szabályoz még így működés közben, nem is fogyaszt túl, csak éppen a kompis méréskor fix értéken van mindkettő valós idejű érték, nem mozog mérés közben, ez a baj.
Benyásnál legalább is. Ha hagyod melegedni nem olyan vészes a jelenség, de elindítás után ha rögtön piszkálod a gázpedált,akkor leesik az alapjárati fordulat. Akkor már halál. De van amikor csak kevésbé rossz, most jelenleg az asszonykám Puntoja műveli, hogy a lambda miatt világít a hibajelző, és mutatja is a kompi, bár teljesen jól szabályoz még így működés közben, nem is fogyaszt túl, csak éppen a kompis méréskor fix értéken van mindkettő valós idejű érték, nem mozog mérés közben, ez a baj.
Grando2010-10-17 14:54:34 // 52922
A kiolvasás a döglött szondát tuti megmutatja. A valós idejű értékek meg elvileg mutatják, ha már lustul. De ez multiméterrel is mérhető - elvileg. A kipufogógáz értékein is mérhető a gebax, főleg ha a katalizátorral együtt döglődik a cucc.
Nekem a halódó lambdával csinált olyat, hogy amikor halál hidegen, épp csak beindítva a motort arrébb akartam gurulni a ház előtt egy jobb parkolóhelyre, akkor egyszerűen nem volt hajlandó emelni a fordulatot. Ez talán a lambda miatt volt. A csere után nem tapasztaltam ilyesmit, de mivel szokásom szerint hagyom melegedni egy kicsit az autót - és ezzel a lambdaszondát is - indulás előtt, illetve mivel rövid ideig volt bent a beteg triumvirátus (légtömegmérő-lambda-katalizátor), ezért bővebbet nem tudok mondani.
Na persze ne feledjük, hogy az egyik egy V6, a másik meg egy dízel. Gondolom adódhatnak különbségek, bár az alaptünetekben talán nem.
A többiek lesznek szívesek kiegészíteni. :)))
Nekem a halódó lambdával csinált olyat, hogy amikor halál hidegen, épp csak beindítva a motort arrébb akartam gurulni a ház előtt egy jobb parkolóhelyre, akkor egyszerűen nem volt hajlandó emelni a fordulatot. Ez talán a lambda miatt volt. A csere után nem tapasztaltam ilyesmit, de mivel szokásom szerint hagyom melegedni egy kicsit az autót - és ezzel a lambdaszondát is - indulás előtt, illetve mivel rövid ideig volt bent a beteg triumvirátus (légtömegmérő-lambda-katalizátor), ezért bővebbet nem tudok mondani.
Na persze ne feledjük, hogy az egyik egy V6, a másik meg egy dízel. Gondolom adódhatnak különbségek, bár az alaptünetekben talán nem.
A többiek lesznek szívesek kiegészíteni. :)))
Smith2010-10-17 14:30:41 // 52921
Grando: naja, a 7000 felejtős lesz :) Érdekes lenne a dizelt 7000-ig pörgetni :)
A lambda hibáját hogyan lehet kideríteni? Computer kiolvassa? Honnan lehet tudni hogy érdemes-e már cserélni?
A lambda hibáját hogyan lehet kideríteni? Computer kiolvassa? Honnan lehet tudni hogy érdemes-e már cserélni?
Grando2010-10-17 12:05:02 // 52920
Akkor nincs ott semmi baj. De azért nyomjad neki, nehogy már lefogyjon szegény. :DD ;)))
F412010-10-17 11:46:16 // 52919
A utoljára egy 500 km-es túrán 10.0-ra jött ki!
BFMSE2010-10-17 11:21:44 // 52918
Ja, megvan, megtaláltam :) Köszi, szedem is le.
BFMSE2010-10-17 11:20:18 // 52917
Melyik ftp-re került fel végül?
Grando2010-10-17 10:56:18 // 52916
A dízelről fogalmam sincs sajnos. Erhard bácsit kérdezd meg. ;)))
Na abban viszont biztos vagyok, hogy nálad nem lesz nyomulás 7000-ig. :DD ;)))
Na abban viszont biztos vagyok, hogy nálad nem lesz nyomulás 7000-ig. :DD ;)))
Smith2010-10-17 10:29:30 // 52915
Grando hát ez biztatóan hangzik :) Nekem most úgy lesz hogy LMM + csúcsós kuplung, ez is biztos "látványos" lesz :)
Lambda szonda mennyibe fáj??? Nehéz kicserélni???
Lambda szonda mennyibe fáj??? Nehéz kicserélni???
Smith2010-10-17 09:44:21 // 52914
Na, fent van az eper az FTP-n, akinek kell szedje :)
Grando2010-10-17 09:09:11 // 52913
Ez budapesti tökörgés vazzeg, csak épp lefelé a hegyről. :DD
Andy2010-10-17 08:47:17 // 52912
Ez miez a szar?? Mutassam meg melyik a gázpedál? :)))
Grando2010-10-17 08:19:33 // 52911
A porosz oktatási módszerek híve vagyok. :DDD
Arno1662010-10-16 23:50:22 // 52910
Csilngelest nekem egy elszabadult feltenyernyi kipuff hovedo lemez csinalta. Total szorult csapagy hangja volt... (dedramban meg a vezmutengely szimering zenelt vadul hidegen)
Arno1662010-10-16 23:46:50 // 52909
Ekorul van. Mennyi varoson kivul?
Arno1662010-10-16 23:43:54 // 52908
Drasztikus, de jol beszelsz :)))
Arno1662010-10-16 23:41:12 // 52907
Vezermutengely szimering? Melegen megszunik?
Grando2010-10-16 21:55:56 // 52906
Szereld ki, zárd be egy dobozba az írott lemezekkel együtt, amíg meg nem tanulja olvasni őket. Hagyj neki időt bőven - mondjuk pár 10 évet. :DDD
Helyette vegyél egy Loudlinket, azt csatlakoztasd a gyári csatlakozókra, nyomj bele egy bazinagy SD-kártyát, amit telepakoltál akár 30 óra zenével (~ 2 GB @ 128 kbps), és szevasz. ;)))
Helyette vegyél egy Loudlinket, azt csatlakoztasd a gyári csatlakozókra, nyomj bele egy bazinagy SD-kártyát, amit telepakoltál akár 30 óra zenével (~ 2 GB @ 128 kbps), és szevasz. ;)))
F412010-10-16 21:46:02 // 52905
Kedeves Cartársak:-)
Tudtok valami megoldást arra,hogy az írt lemezeket is gond nélkül olvassa a gyári lejátszó?
Tudtok valami megoldást arra,hogy az írt lemezeket is gond nélkül olvassa a gyári lejátszó?
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 20:24:59 // 52904
Hát igen!
Annak most itt lenne az ideje mert belefagy a seggem a bőr üllésbe!
Majd arra is kitakálok valamit!
:-))))
Annak most itt lenne az ideje mert belefagy a seggem a bőr üllésbe!
Majd arra is kitakálok valamit!
:-))))
zümi1662010-10-16 19:50:37 // 52903
A 3. projekt hogy áll?:-) Tudod, az ülésfűtés gomb.
zümi1662010-10-16 19:38:44 // 52902
Ha jól tévedek a motorral szembe állva valahol jobb oldalt elöl van jól eldugva. Igen, a befecskendező ikon gyullad ki.
Grando2010-10-16 18:47:02 // 52901
Hááát, hacsak nem lejtőn lefelé mentetek. :DD
Az ilyen:
De szerintem Totti tud ennél jobbat is. :DDD
Egyelőre ne parázz akkor. De azért majd nézd meg normál utazási körülmények mellett is, hogy biztosan rendben van-e minden. ;)))
Csak úgy mellesleg:
A légtömegmérő kezdődő hibáját jelzi pl., ha kb. 5000-es fordulatnál torpanást érzel. Ha jó a ketyere, akkor 7000-ig egyre fokozódó folyamatos nyomulás van. Csak azért írom ezt le, mert én például már ilyen halódó légtömegmérővel vettem a vasat, és eszméletlen élmény volt, amikor kicseréltük. ;)))
A lambdaszondám is be volt már lustulva, illetve a katalizátorom is összeroskadt már.
Ezeket így együtt cseréltük. Hatalmas változás volt. Bár a fogyasztásra emlékeim szerint nem volt különösebb hatással (de elvileg simán lehetett) - igaz nem sok idő telt el a megvételtől számítva, és őszintén szólva nem is nagyon figyeltem oda erre az "apróságra". :)))
Az ilyen:

Egyelőre ne parázz akkor. De azért majd nézd meg normál utazási körülmények mellett is, hogy biztosan rendben van-e minden. ;)))
Csak úgy mellesleg:
A légtömegmérő kezdődő hibáját jelzi pl., ha kb. 5000-es fordulatnál torpanást érzel. Ha jó a ketyere, akkor 7000-ig egyre fokozódó folyamatos nyomulás van. Csak azért írom ezt le, mert én például már ilyen halódó légtömegmérővel vettem a vasat, és eszméletlen élmény volt, amikor kicseréltük. ;)))
A lambdaszondám is be volt már lustulva, illetve a katalizátorom is összeroskadt már.
Ezeket így együtt cseréltük. Hatalmas változás volt. Bár a fogyasztásra emlékeim szerint nem volt különösebb hatással (de elvileg simán lehetett) - igaz nem sok idő telt el a megvételtől számítva, és őszintén szólva nem is nagyon figyeltem oda erre az "apróságra". :)))
F412010-10-16 18:12:52 // 52900
Nos az utóbbi időben valóban rövid távon "szarakodtam" vele:-)
Viszont potyára sem akarom odavinni a szerelőhöz.
Szóval a megtett km: 187, átlagfogyasztás:20.4 liter, átlagsebesség 26.6 km/h.
Az átlagsebességet figyelembe véve,gondolom nem kell csodálkoznom a fogysztáson,
vagy???
Viszont potyára sem akarom odavinni a szerelőhöz.
Szóval a megtett km: 187, átlagfogyasztás:20.4 liter, átlagsebesség 26.6 km/h.
Az átlagsebességet figyelembe véve,gondolom nem kell csodálkoznom a fogysztáson,
vagy???
Smith2010-10-16 15:56:28 // 52899
Háááát általában igen, de van hogy melegen is nyekereg rendesen.
Ha alapjáraton hagyom akkor olyan mintha csilingelne de ezt elhagyja ha gázt adok, és olyan mintha ez a csilingelés amikor súlysosabb, akkor átmegy nyikorgásba.
Ha alapjáraton hagyom akkor olyan mintha csilingelne de ezt elhagyja ha gázt adok, és olyan mintha ez a csilingelés amikor súlysosabb, akkor átmegy nyikorgásba.
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 15:29:54 // 52898
18000 Ft ért van gyári INA szabadonfutó!
30%- kedvezménnyel!
30%- kedvezménnyel!
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 15:28:28 // 52897
Ha azok voltak cserélve amit mondasz akkor csak is valameik szijtárcsa lehet!
Hogy csinálja?
Hodegen nagyon és melegen eggyáltalán ugye?
Hogy csinálja?
Hodegen nagyon és melegen eggyáltalán ugye?
Kriszo2010-10-16 14:52:23 // 52896
Generátor szabadonfutó??
Azis tud ám csikorogni veszettül...asszem tizenakárhányezer...Azt még nem csréltem:)
Azis tud ám csikorogni veszettül...asszem tizenakárhányezer...Azt még nem csréltem:)
Smith2010-10-16 14:48:46 // 52895
Viktor: az enyém is csikorog veszettül de ez a görgő már lett cserélve. Szíj is, de valami mégis nyikorog és nem találja ki senki hogy mi az, már kb. 2 éve szívok ezzel :(
Na, közben az FTP-re elindult a ePER katalógus. Nem lesz hamar ott, mert 5.6 GB, és csak 1 mbit a feltöltésem.
Na, közben az FTP-re elindult a ePER katalógus. Nem lesz hamar ott, mert 5.6 GB, és csak 1 mbit a feltöltésem.
Kriszo2010-10-16 14:45:43 // 52894
A főtengely szíjtárcsát elaforgnál vettem harminc akárhányezerért..
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 14:43:05 // 52893
Ja értem! :-))) Mennyiért vetted a szijtárcsát?
Kriszo2010-10-16 14:41:40 // 52892
Arnonak írtam a vackolást nem neked.)))
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 14:39:34 // 52891
Ezt kinek irtad? Ki vackol és mit?
Gyári minőséű görgöt tettem bele INA Márkályút
Gyári minőséű görgöt tettem bele INA Márkályút
Kriszo2010-10-16 14:36:32 // 52890
Elhiszem hogy zavar de örülnék ha nem vackolnád le az automat...!!
Kriszo2010-10-16 14:33:44 // 52889
Én negyven körül vettem az enyémhez..Egyébként nem tudom hogy ez a hasonló dolog jó e?Pláne franciáét belerakni.....Persze nem kevés pénz egyszerre nade nem tízezrenként szarik be benne...Nekem a főtengely tárcsa a szíjfeszítő minden gyári lett belerakva, szerintem tartósabb lesz mint a hasonló.)
FRob2010-10-16 13:53:12 // 52888
de jó lenne mérni egyszer egy noname és bosch kimeneteit... biztos ott van a turpisság...
FRob2010-10-16 13:49:44 // 52887
hja az az enyémben is ratyizott... kimostam rendesen a csapágyát új kence (grafitos molibdészulfitos zsír) bele és gyönyörűen fut.. persze még megyek vele 2-3e km már ki kellett volna dobni.. most szerintem simán kibírja az új szíjat...
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 13:38:50 // 52886
Alfás Viktor (NagyVad)2010-10-16 13:34:16 // 52885
Mai 2.-Projektem!
Már nagyo zavart hogy akárhol megállok mindig hagyok olajfoltot magam után!
Megnéztem hogy hol a hiba. A hiba eredete a motorolaj hűtőnek a csöve , ami úgy néz ki hogy van egy fém cső és az csatlakozik egy gumi csővel és ez a két cső egy roppantó gyűrűvel ven összepréselve. ennek a két csőnek a találkozásánál szivárgott a motorolajam! Ki szereltem az olajhűtő csöveket és elvittem az autósboltba hogy rendeljen nekem. Azt monta hogy HORROR összeg! 32000/ csőszett és ebből 2db kell nekem az az 64000 Ft . Elvittem a csövet egy sráchoz aki hidaulika csöveket gyárt és monta hogy javítható és meg is csinálja nekem 11000 Ft-ért a 2db csövet.
Nagyon sokat lehet spórolni!!!

Már nagyo zavart hogy akárhol megállok mindig hagyok olajfoltot magam után!
Megnéztem hogy hol a hiba. A hiba eredete a motorolaj hűtőnek a csöve , ami úgy néz ki hogy van egy fém cső és az csatlakozik egy gumi csővel és ez a két cső egy roppantó gyűrűvel ven összepréselve. ennek a két csőnek a találkozásánál szivárgott a motorolajam! Ki szereltem az olajhűtő csöveket és elvittem az autósboltba hogy rendeljen nekem. Azt monta hogy HORROR összeg! 32000/ csőszett és ebből 2db kell nekem az az 64000 Ft . Elvittem a csövet egy sráchoz aki hidaulika csöveket gyárt és monta hogy javítható és meg is csinálja nekem 11000 Ft-ért a 2db csövet.
Nagyon sokat lehet spórolni!!!

