Dpf kiszedve és egr lefalazva, a programot még nem írták át benne és azóta az átlagfogyasztásom az 19 is tud lenni. 1.9 16 szelep. Szerintetek az átprogramozás ezen változtatni fog vagy ez másra utalhat? Érdekesség, hogy pályan 140-50 között 8-10 a fogyasztás nyugodt jobb lábbal.
Igazából ötletem sincs, mivel nem rég került hozzám. Kipróbálom hogy akkor lehúzom az akksit stb. mivel a vdc és hill holder is néha hibát dobál (azt olvastam az akku lekötése 30 percre megoldhatja) ezért lehet kettő legyet ütök egy csapásra!
Köszönöm az ötleteket!
Télen - ha fűteni kell - a lábhoz nyomja a meleget, az úgyis felszáll.
Nyáron - ha hűteni kell - a képembe nyomja.
Gyanúm, hogy a terelőlapátokat állító rendszerrel lesz valami gubanc.
Nem volt levéve az akku? Olyankor az állító motorok eltévedhetnek és kell neki egy reset. Könyv 57. oldal:
"Az akkumulátor minden
egyes lekötése/ visszakötése
után várjunk legalább
3 percet, mielőtt behelyezzük
az elektronikus kulcsot
a gyújtáskapcsolóba, ezzel lehetővé
tesszük, hogy a légkondicionáló
vezérlőegység nullázza
a hőmérsékletet és a levegőelosztást
szabályozó elektromos
terelőlapok helyzetét."
Csak a kipufogó nem okozhatta, még a nagyobb gázlengés indította meg az idegen anyagot ami okozhatta a hibát. Még a kihegyezett motor is inkább okozhatta.
Nincsennek elzárva a légbeömlők? Van rajtuk tekerőgomb. Azt kétlem ,hogy a csövezés lenne széthullva a műszerfal mögött.
Amúgy 1 db ventillátor van ,a kesztyütartó alól lehet kibontani.
Az eddigi 159-eimben csak 1 szellőző motor volt, de lehet, hogy neked valami nagyon egyedi szériás a kocsi, ha két venti van benne :-)
Lamellák állásától függ, hogy hová fújja a levegőt. Ezek mozgását kell ellenőrizni!
Az miért lehet, hogy nem onnan fúj a klíma ahonnan kéne? Akármit nyomok és akárhogyan, nem a csovekból fúj hanem pl a kormány bal oldalán a feljebb lévő légbeömlőből. De ez igaz az anyós ülés oldalára is. Pl a rádió felett egyik sem fúj. Erő van a rendszerben, és hideget is csinál de nem onnan jön a levegő ahonnan kellene. Ja és a kartámaszból mindkettő ventillátor jó helyről fúj.
Valaki találkozott már ezzel?
Az AVIC sok szempontból sokkal jobb volt. A mostani széria seggbuta...
NEX4200-at kell venni, okosítható AA-ra és minden klasszikus feature is benne van.
Sziasztok,
Valaki hallott már ilyet az autójától? Ez enyém tök ugyan ezt kezdi most.
https://www.youtube.com/watch?v=ceaUzSqBIZ4
Ez vajon a vezérléstől jön vagy a hosszbordás kavalkádból?
Felszereltem a váltógombot. Az új grammra pontosan olyan súlyú mint a régi, a kupak is. A réginél egy picit alacsonyabb, de a bőr minősége, varrása teljesen jó. Azt még észrevettem, hogy a kupak helye a váltógombon egy picit kevésbé van kimélyítve mint a régin, így azt bepattintva a helyére egy kissé kiáll de egyáltalán nem zavaró.
Szvsz 3490 Ft-ért nagyon megérte.