Fórum >> Típusok >> 159

Zolibácsi2018-09-26 10:25:43 // 111928
140 nel padlozva szerintem nem kellene vissza esnie a nyomasnak
mcs102018-09-26 10:23:20 // 111927
Köszönöm a válaszokat.

akkor csak is 17-es-ben gondolkodom. És lehetőség szerint fel fogjuk rakni.

köszönöm
Giuntini2018-09-26 10:21:15 // 111926
Kérdésem, elkoszolódott MAP szenzor okozhatja a turbónyomás változását. Bemelegedés előtt a műszer az első osztásnál tanyázik alapjáraton, bemelegedés után 0-n áll. A műszer gyönyörűen felszalad 1,4 bar-ig, ha lepadlóznám biztos 1,6-ig. Ami érdekes, hogy tartósan 140-150 között 1,4 bar környékén áll a mutató tempomattal, viszont ha odalépek neki lemegy 1,1 bar környékére, és onnan épül fel a turbónyomás. Ha 3000 környékén megyek, ami már a 2,4-nél 190 felé hajaz, akkor kevesebb levegőt kér. Egyébként 6.-ban sem rángat, gyorsításkor nincs hullámzás. Tegnap kitisztítottam a MAP szenzort, hidegen ugyanúgy a nyomásmérő az első osztásról indul, és mikor bemelegszik, akkor megy vissza alapjáraton 0-ra. Valaki tapasztalt már ilyet?
Liquid2018-09-26 10:11:44 // 111925
A 16-os a legkisebb felni úgy általában a 159-nél, a nagyfékre 17-es a minimum, abból se mindegy milyen a kialakítása\ET-je, ha nem gyári.
Haddel2018-09-26 09:13:47 // 111924
16-os nem fér fel semmiképp.
mcs102018-09-26 09:02:05 // 111923
Sziasztok

Akarok venni új alufelnit téli kerekek miatt, de olvastam, hogy a nagyfékes verzióknál nem minden fér fel.

Első körben 16" -ban gondolkodtam, Felejtsem el vagy a kialakítástól függ?

Vagy próbáljam rá ?
wk 1662018-09-25 22:01:53 // 111922
Nekem 70 után elindítja. Lehet más a program.
Giuntini2018-09-25 21:28:10 // 111921
Ma kiszedtem a MAP szenzort, tiszta korom volt. Lekormozódott MAP szenzor mennyiben bwfolyásolja a működést? Főleg pályán használom és mégis... EGR hozadéka, hogy nyitott állapotban löki bele a kormot.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-25 21:02:05 // 111920
Dehogy.. 104-105%-nál szokta elkezdeni. És legutóbb 108%-on állt, amikor nem tudott a szenzor hiba miatt elindulni a regen, még ekkor is azt írja MES-ben, hogy 'normal clogging'. 200% a kritikus telítettsége (AO fórumosok szerint is). Valószínűleg ennek a közelében kezd el üzeneteket írni, szerencsére ebben még nem volt részem. Onnan már nem tudja magát regenerálni állítólag.
Smith2018-09-25 18:43:47 // 111919
Sehogy. Kell hozzá egy kiegészítő, ami nem kapható. Ígéret van, hogy lesz, de szerintem nem lesz :D
plejik2018-09-25 17:12:18 // 111918
Láttam külföldi videókon , hogy valahogy kiirja a dpf százalékát, ezt hogy lehet kiiratni vagy megnézni?
wk 1662018-09-25 16:20:08 // 111917
Neked mikor indítja a regent ? 70 %-nál?
Alfabundi2018-09-25 13:26:21 // 111916
Hát most majd figyelem a fogyasztásmérőt. De ilyen hangváltozást, erővesztést, füstöt nem észleltem még.
droberto2018-09-25 13:20:34 // 111914
Tőled nincs messze Dömpi szerelője Abonyban.
Csabi nevő srác és nagyon ügyes. :)
Keresd Dömpit!
droberto2018-09-25 13:19:01 // 111913
Illetve motorféknél nem megy vissza 2 l-re a pillanatnyi fogyi.
droberto2018-09-25 13:16:41 // 111912
Ezt akkor írja, ha nem elég ideig megy az önindító és pont nem indul el a motor.
A FL előtti nyomvatartóssal önindítóval ezt könnyebb előidézni. :)
droberto2018-09-25 13:05:13 // 111911
50502812


8-9k Ft.
Meg tudod venni, bármelyik márkaüzletben, Erhardnál, Ofinál, Hegyaljánál vagy Unixnál.

Ha bontottat akarsz, akkor Érd, Alfaungarn.

Nekem a M betű volt sérült. Ezóta tökéletes.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-25 10:59:43 // 111910
Nekem emelekedik a fogyi erősen. Erő vesztés nem nagyon van, de nem is szoktam ilyenkor bántani. Városi közlekedéskor lehet észrevenni, hogy picit lustábban, butábban indul meg, és a váltó is később kapcsol (kb mint hidegen) és nem olyan szuper finoman. Mélyebb, tompább hangja is van, még a gyerekek is észrevették a múltkor. MIkor befejezi, egy apró döccenés szerű érzés (ez is csak városban araszolva érződik), és újra frissen, lendületesen gurul, és újra kicsit nyersebb lesz az alapjárata. És egyébként az 500km sem szentírás, nekem 600 fölött szokott kijönni autópályás + vegyes használatban. Városban pedig szinte menetrendszerűen 210km, ami nagy szerencsémre általában pont egy hét napi használat :-) Szóval elég hétvégén egy regen túrát csapni a környéken :-DDD Pályán, országúton sokkal nehezebb észrevenni. Füstöt meg sosem nyomott regen közben.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-25 10:48:08 // 111909
Ez computeres diagnosztika nélkül innentől nem fog menni. Meg kellene nézni, hogy a diag szerint nyit e a szelep, mér e nyomást, stb. Pl lehet rossz a nyomásmérő is.
A szivattyú letapadni nagyon nem tud szerintem. Három dugattyú van benne, ezek állítják elő a nyomást. Már önindító fordulatszámon is nagyobbat, mint ami az injektorokhoz szükséges. Ezt szabályozza le a mágnesszelep. Megnézném még, hogy a visszafolyó ágon van e gázolaj, illetve egyáltalán a pumpa kap e gázolajat.
Egyébként ha nem, akkor szárazon nem nagyon játszanék vele, nincs külön kenése! Csak a gázolaj keni a pumpát, szóval üzemanyag nélkül járatva kopni (spénesedés) fog. A lemorzsolódott pici fémdarabok pedig jó esetben fennakadnak a nyomásszabályzó szűrőjén. Ha nincs ilyen rajta, akkor kinyírhatják az injektorokat.
ZoliNix2018-09-25 10:40:20 // 111908
Ez sem igaz minden példányra.
EGR kiírás előtt nekem is felment a pillanatnyi fogyi 18-20L környékére, nagyon nem akart menni és büdös volt, füstfelhőt nyomott a regen kezdetén.
Valószínű újabb szoftver lett felrakva az EGR kiírás miatt, ezután nem észrevehető a fogyasztásnövekedés, minimálisan megy rosszabbul, nem füstöl, meg ha nem fújja el a szél akkor van egy kis olajkályha szaga.
plejik2018-09-25 10:37:17 // 111907
Mennyi motorolaj kell olajcserénél? Most megy majd a verda kipufogó meg fék cserére, de ha már azokat beszerzem meg cseréltetem , akkor gondoltam, olaj , olajszűrő, légszűrő, és pollen szűrőt is cseréltetek benne.
Dj.Bíró2018-09-25 10:04:09 // 111906
olaszautobonto.hu ott láttam
Giuntini2018-09-25 09:41:51 // 111905
Abból veszed észre, hogy a pillanatnyi fogyasztás az egekbe szökik, ventilátor bekapcsol, a turbónyomás alacsonyabban van, elveszed a lábad a gázról és 0-ra esik vissza. Megváltozik a motor hangja, darabosabban jár. 500 km környéken mi dig kell regenerálnia.
plejik2018-09-25 09:14:01 // 111904
Szerintem vagy ebay, vagy keress bontóban egy autót és szedesd le róla. Mert külön ami új elég drága ahogy nézegetem.
plejik2018-09-25 09:03:00 // 111903
Mindig addig szoktam, amikor előjön, akkor megyek vele addig ameddig el nem tűnik. (soha nem állítottam még le olyankor.)
Piritu - 1.000.0002018-09-25 08:48:13 // 111902
Az üzenet akkor jön, ha már többször félbe lett szakítva regenerálás és fontos hogy végigmenjen. Ilyenkor addig kell menni amíg ki nem alszik...
Alfabundi2018-09-25 08:42:11 // 111901
Ezt akartam már kérdezni, mindenki írja így regen meg úgy regen, miből lehet azt tudni hogy csinálja? 3000 kilométert mentem eddig az 59 el de èn nem veszek èszre semmi különleges dolgot..
Sziti2018-09-25 06:26:00 // 111900
Igen erre gondoltam en is volt otthon egy masik nyomasszabalyzom áttettem de azzal sem müködött,sajnos az autó állt vagy 3hetet beinditás nélkül,akksi is le volt merülve,esetleg meg arra gondoltam hogy nem e esetleg maga a nyagynyomású szivattyú tapadt le,vagy ment tönkre!
Angelo Bianco2018-09-24 22:48:00 // 111899

Sziasztok! Nincs valakinek ilyen logója? Pontosan elég lenne egy "J" betű is!
Lexlutor2018-09-24 21:23:54 // 111898
Nekem egy kisebb verzió van. Élőbe nagyon jól néz ki.
Blog
Ez a teli verzió, nekem se tetszik annyira.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 20:47:35 // 111897
Ez lehet pl nyomás szabályzó szelep (vagy hozzá tartozó kábel) hiba. Ha az nem nyit, elengedi a nyomást és visszamegy a gázolaj a tankba.
Csabi2018-09-24 20:46:45 // 111896
Ha a szűrő elszabadul,akkor igen habosodni fog, nem lesz fojtás... Szerintem mehettek tovább,nem az lesz...
Sziti2018-09-24 20:34:59 // 111895
Sziasztok!A kérdésem az lenne hogy jart e mar ugy vki hogy a nagynyomasu szivattyú kimenő ágan ahol ra megy a közös nyomócsöre inditózáskor nincs nyomás,egy csepp gázolaj sem ezáltal be sem indul az autó!Alany 159 1.9jtd 8v
Köszi
beeep1462018-09-24 20:13:18 // 111894
Mindenképpen megejtjuk a folyadék cserét, már csak az a kérdés hogy a szűrő leeses törvényszerűen habosodassal is jár-e, vagy a tartály vonalat teljesen elfelejthetjük?
Csabi2018-09-24 19:48:12 // 111893
Elég ha leszívjátok a folyadékot a tartályból, látni fogjátok a szűrőt, hogy a helyén van e. Az olajcsere pedig nem árt.
beeep1462018-09-24 19:30:16 // 111892
Üdv.
Megnéztük a tartályt. Maximum szint alatt egy nagyon picivel a szint és nem habos.
Azt kértem a szerelőmtől, hogy szedje le a tartályt, nézzük meg leesett-e a szűrő és ha nem akkor legfeljebb kicseréljük a szervo folyadékot. Vagy így hogy nem habos és rendben a szint ez egy felesleges lépés? Hagyjuk inkább és keressük a hibát máshol?
Köszönöm
plejik2018-09-24 19:29:31 // 111891
Ez felháborító.. :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 18:21:31 // 111890
Biztos lesz akinek tetszik :-D
Shadin2018-09-24 18:08:11 // 111889
Szerintem soha az életben :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 17:53:10 // 111888
Érdekes beltér tuning.
plejik2018-09-24 17:25:11 // 111887
2011-es. De, akkor nálam mindig regel, mert gyakran rezonál a rendszer, de nekem valószínű kipufogó dobom a szar. Pont most rendelem meg hozzá az újat. Kíváncsi leszek megoldja-e. De ezt regerenáló üzenetet szerintem 1 év alatt kb. 5x ha kiírti. Inkább , akkor ha keveset mentem vele, vagy mondjuk áll pár napot, mert mondjuk valamiért külföldön vagyok és olyankor nincs használva.
Smith2018-09-24 17:12:37 // 111886
Mikori autó? Enyém is 2.0 2011 év végi, de sosem írja ki. Csak a hangjából és a kipufogó rezonanciából detektálom, hogy éppen regen van.
plejik2018-09-24 16:55:02 // 111885
A központi egységen irja, hogy DPF cleaning, és hagyjam mozgásban na járművet. Meg egy kis ikon is megjelenik.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 16:40:32 // 111884
Ez valami rejtett funkció lehet. Nekem egyszer tévedésből kiírt ilyesmiket. Valahogy hülyén nyomtam a start gombra. Túl röviden, vagy nem tudom, de az autó nem indult be, helyette kiírt egy csomó üzenetet. Közölte, hogy a DPF emelt hőmérsékletű, regenerálás folyamatban, ne állítsam le az autót. Mindezt álló motorral! :-DDD Aztán bedobott egy hibát olyan hiba körülmény paraméterekkel, mintha alapjáraton járna a motor.
Ezt egyszer csinálta, előtte sem és azóta sem. Mintha valami gyári teszt funkció lett volna. Érdekes volt :-D
Dj.Bíró2018-09-24 16:20:26 // 111883
Elektromos kapcsolási rajz esetleg van valakinek? Alfa 159 1,9 jtd 150Le 2009 évjárat.
Smith2018-09-24 16:03:36 // 111882
Neked kiírja, hogy DPF cleaning???? Hogyan?
RomeoOne2018-09-24 15:26:09 // 111881
Amúgy szerintem is. Olyan tipikus 2.0 hiba, hogy eklatánsabb példát nem is lehetne találni. Még az EGR hűtő sem ennyire jellemző :D
Shadin2018-09-24 15:23:08 // 111880
Az a dob rossz. blog
RomeoOne2018-09-24 15:15:27 // 111879
Pesten is vannak jó szerelők. Én csak Csöriről tudok nyilatkozni, mert oda szoktam hordani, Várpalota. Felhívod előre, egyeztetsz vele időpontot, meg elmagyarázod a problémát, hogy tudja mit kell csináljon és be tudja rendelni az alkatrészeket. Kiveszel egy nap szabit, leviszed a kocsit, megcsinálja, aztán boldogan viheted haza.
De én jászkiséri vagyok eredetileg, október közepée felé megyek haza. Ha addig kibírja, akkor összefuthatunk majd és ránézek én is szívesen az autóra. 2.0 az enyém is, van már vele egy kisebb tapasztalatom :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak