Fórum >> Típusok >> 159

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Süti1592018-11-23 19:42:31 // 113082
Nálam az volt furcsa az egészben, hogy forrasztás után teljesen jó lett, működött minden,
Fél év múlva meghülyült a rendszer, nem jelzet vissza semmit, nem nyitotta a csomagteret, nem jelezte a kiéget izzókat. Pedig az alap hiba a kezdeteknél csak annyi volt. hogy mindig nyitottnak jelezte a csomagtér ojtat, Új kábel beépítése után újraéledt a rendszer, minden működik hibátlanul, de rögtön csere után kaptam pár hibajelet. Nem értek hozzá, talán a forrasztás miatt megnő az ellenállás és ez bolondította meg a rendszert?
szelod92018-11-23 19:24:05 // 113081
Ma visszamentem a gumishoz. Ők állították, hogy hibátlan munkát adtak ki a kezükből. A szervíz vezető kételkedett benne, úgyhogy elvittem egy körre, hogy ő is megbizonyosodjon róla. 100-130 között annyira vert a kormány, hogy nekem fájt. Átnézték az összes kereket. 4-ből 3(!) hibásan volt centírozva, darabja olyan 20-30 grammot kért. Szóval újra csinálták, teszt kör a német autópályán... :D Egész jó lett, de nagyon dühítő volt az egész szituáció.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 19:09:08 // 113080
Nyolcvanhárom???? Az a vacak dróthalmaz? Azta.. Akkor C megoldás lesz. Törésnél forrasztani nem az igazi, ki kell váltani az egész érzékeny szakaszt. Úgy látom ez egy ilyen forrasztós autó, nagyon nincs a csúcson a vezetékelése...
Süti1592018-11-23 18:42:44 // 113079
Szia,

nálam hasonló volt a probléma, én taknyoltam :), három testkábel volt megtörve, megforrasztottam. Így bírta fél évig és minden kezdődött élőről. utána vetem bele gyári kábelt és 10 perc alatt kicseréltem, csak gyári van belőle meg kellet rendelni 83 000 huf.
Van a kábelen egy gyári kód az alapján azonosították be a Fiatnál.
yani🍀2018-11-23 18:19:58 // 113078
Egy kis optikai "tuning"
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zolibácsi2018-11-23 17:35:51 // 113076
Budapesti vagy akkor DZ ék et mondanám.
Viszont a regenerálasnak mióta van külön programja?
Hol van kábel szakadás?
És milyen hiba üzenetet ír pontosan?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-11-23 15:56:08 // 113074
Az az átvezető kábel sajnos nem erőssége a 159-nek. Nálam rosszabbul jött ki a kábelhiba...
Tudom, hogy ez nem vigasztal :)
Viszont nem én javítottam, így sajnos nem tudok segíteni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 15:43:14 // 113073
Hilfe.. mer' felgyújtom.
Megpróbáltam ma megjavítani a "TrunkOpen" hibáját. A véleményem nem idézem, de nem a mikrokapcsolóval van gond. Gondosan óvatosan levettem a kárpitot vigyázva a patentokra, levettem a zárat, kiműtöttem a mikrokapcsolót. Leforrasztottam, szétszedtem. Nyilván semmi baja. Összeraktam, irány a kábelköteg. Hát az összes anyját annak aki azzal a takonnyal tekerte be. És ilyen igénytelenül oldotta meg. Hogy lehet ahhoz a részéhez hozzáférni egyáltalán, ami a gumi átvezetőben van? Vagy nincs más út, mint kárpit újra le, és kézbe kivenni a kábelt? Lehet ilyet kapni? Meg tudnám forrasztani, de ebben a trutyiban turkáljon a fene... Elb.tam egy órát a semmire. :-(
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2018-11-23 14:03:19 // 113071
Csak arra mondtam, amit Tocke a szervóolajra írt. Nem tudom azt hogy kell mérni, de az olajnál biztos nincs olyan, hogy melegen meg hidegen. Azt egyféleképp kell mérni.
Macccy2018-11-23 13:48:31 // 113070
9 órát állt mindkét nap, annyira azé' nem sűrű azza mótul ötWé-harminc :D

Még egy dolgot láttam az egyik kedvenc youtube videósomnál (z19dth astra), megnézem majd hétvégén leállítás után egy fél órával, de úgy, hogy kihúzott pálcával várok minimum tíz percet. Úgy könnyebben kifolyik a csőből a pálca mellől, ha van esetleg ott behúzott nyál. .. szerintemnincs.
RomeoOne2018-11-23 13:38:45 // 113069
Szerintem sem kéne, hogy különbség legyen az oldalak között. Olajszintet úgy kell mérni, hogy már egy ideje leállítva kell legyen a kocsi, hogy visszacsorogjon minden olaj, meg ne legyen felverve. Közvetlen leállítás után értelmetlen nívópálcát nézegetni
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tocke2018-11-23 08:12:39 // 113066
A lapítás ugyanott van mindkét oldalon? A szervó olaj ellenőrző pálcáján is 2 különböző tartomány van, az egyik a hideg, a másik a meleg olajra szintjére vonatkozik.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2018-11-22 22:05:30 // 113060
Hát, a bevillanás tipikus jele az izzó halálának.
mmmcsongor2018-11-22 21:17:26 // 113059
Sziasztok,
sajnos a bal oldali xenonom (gyári) elkezdett be be villanni, egy idő után pedig ki is kapcsol, nagyon trafó gyanus a dolog.
Esetleg tudja-e valaki, hogy a trafót ki lehet-e szedni anélkül, hogy szétbontanám a kocsi elejét?
yani🍀2018-11-22 20:52:22 // 113058
Ha eltekintünk attól, hogy milyen ezen cucc hangminősége, akkor mi az amivel kevesebbet tud, mint a B&M?
Morfiusz Cédula2018-11-22 20:23:27 // 113057
Ezzel én is szemeztem már, csak egy másik oldalon.
Kicsit akkor bizonytalanodtam el, mikor a Q&A szekcióban feltette valaki a kérdést, hogy ez hogy mi lesz a Blu&Me-vel, mire valaki az eladó cégtől visszaírt, hogy mi az a Blu&Me.
Még nem rendeltem meg, de ha most rendelés előtt vagy, akkor kíváncsi lennék a tapasztalataidra, ha megjön az egység.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 19:48:40 // 113054
Nem vettem észre hogy nagyon kopna.
Giuntini2018-11-22 19:25:16 // 113053
Ma a BAH csomóponti OMV kútnál összefutottam esvé car-társal, egy rögtönzött mini talit tartottunk.
RomeoOne2018-11-22 18:49:28 // 113052
És mennyire kopik a Satin? Nekem az Ultrac Vorti elég gyorsan. Persze ez sportgumi, nem túra, szóval csak a tankönyvi tétel igazolódik be, hogy sportgumi nagysebességű használat (90% autópálya) gyorsan elkopik. Cserébe nem is nagyon lehet zavarba hozni. De azért először kicsit meglepett, amikor észrevettem a profilmélységen, hogy ezt jövőre már legfeljebb 2 hónapra tudom visszarakni, nyár elején már nézelődhetek új gumik után.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:33:07 // 113051
A nyárim az brutál. Vredestein Ultrac Satin. Nulla hangja van, nagyon szeretem amilyen csendes. És nagyon nagyon tapad. Most a télivel tengek-lengek összevissza, és surrog is mint a nyavaja. Pedig ez is Vredestein (Witrac Extreme). Vizen fékezéskor már éreztem a nyárival, hogy eljött a csere ideje, de oldalra meg se pisszent. A téli meg fékezéskor fog jobban, messzebb az abs határ, viszont oldalra úgy eldrifteltem ma is egy körforgalomban hogy ihaj. És az ebben a szomorú, hogy nem direkt volt. Nem toltam én annyira (inkább csak nyári megszokásból), de sok volt neki. Viszont négy kerékkel és kontrollálhatóan csúszott, úgyhogy egy fél másodperc és egy óvatos kormánymozdulat múlva már mondhattam volna az is, hogy szasztok' skacok, naná, hogy direkt toltam így át :-D Szóval megint jót játszott az autó. Szerintem van benne AI, és az élvezi az ilyesmit, soha nem érzem úgy, hogy közöm lenne ahhoz, hogy megoldottuk. Szerintem még röhög is rajtam .-)
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Macccy2018-11-22 16:41:06 // 113045
Látod mondtam. Jóféle habos mélytorkos. :D Az Audinál nekem is a kis gomb leesésével kezdődött a hiba, DE nem mondanám azt se tökéletes védelemnek, mert éppen azutáni nap, hogy leírtad ezt, vittem a kerekeket cserére .. persze nem fér el négy darab 225-ös kerék a csomiba, ülés ledönt, indulás. Nade ledöntéskor direkt mondom megnézem húzható e a gurtni és hát biztos nagyonjól véd ha baleset van, de a függőlegeshez közel is még meg-megakasztotta az övet. És mivel alap esetben szépen rásimul az ülésre az öv, nem mertem megkockáztatni, hogy ezzel is megszívjam, inkább átvetettem a fejtámlán "egy adag" övet, legyen mivel játszani, ha beakadna. Továbbra is hiszem, hogy a mechanikába behordott finom por, macskaszőr, papucsállat és csillámpóni haj kicsit akadályozza a golyós zárat, ezért is old ilyen nehézkesen.

A többiek - és önmagad - megsegítése érdekében szerintem írd ezt le egy esemény blogban és ha javasolhatnám írd hozzá az öv átvetős wörkaroundot, akinek akadozik ezzel megelőzheti az 5 rezsióradíjat.
RomeoOne2018-11-22 16:02:51 // 113044
Hát ez tényleg nagy szopás volt... csak nem nekem :D
Először felhívtam Roberto-t, hogy csináljunk vele valamit, de aztán végiggondoltam, hogy időm sem nagyon van, meg tényleg nagy kínlódás lehet ez, úgyhogy elvittem a szervizbe.
Megcsinálták, de mesélte a srác, hogy nagyon káromkodott közben :D
A probléma egyébként triviális volt. Annyi, hogy az a műanyag gomb, ami van a biztonsági övön, lepattant és ezért, mikor ledöntöttem, engedte teljesen visszacsévélni az övet, ami ott megfeszült. Magyarázott valamit, ami hasonló ahhoz, amit te mondtál, hogy függőleges helyzetben oldott volna ki, tehát így megszorulva akkor, ha a kocsit az orránál fogva függőleges helyzetbe állítjuk. Így végülis szét kellett szedni az ülést is, meg az üléslapot is levette. Ott el is tört az egyik bolha, abból rendelnek majd újat nekem. 5 munkaórát számoltak fel, bár gondolom volt is vele annyi kínlódás, mert még az asszisztens nő is mnodta, hogy nagyon megszenvedett vele a szerelő :DDD Mondjuk az 5ezres órabér miatt már kevésbé vicces nekem :D
jackdonnelly2018-11-22 15:20:10 // 113043
Android 8.0, 4G RAM, 32G ROM, 263 euro
Liquid2018-11-22 15:13:22 // 113042
A postától kapsz levelet ha fennakad, és 2 lehetőség van:
1) te intézed a vámolást
2) postával intézteted, ez 2000-ba kerül
Egyszer volt ilyen esetem.
Amúgy ilyet célszerű úgy rendelni, hogy EUs raktrából érkezzen, akkor nem lesz rajta sarc, igaz drágább is.
Szabister2018-11-22 14:37:44 // 113041
Melyik változatott rendelted meg?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-11-22 14:33:15 // 113039
Attól függ gyanús-e a csomag, vagy szúrópróba szerűen felbontják-e. Ha a megengedettnél nagyobb érték van rajta, vagy felbontva nem hihető a feltüntetett érték, akkor kérni fogják, a bizonylatot a fizetésről, és ráküldik az AFA-t és vámot. Maga a vám nem érdekes, mert az csak 3%.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
jackdonnelly2018-11-22 14:15:43 // 113035
hali! nekem pont most van egy úton felém. vámra kiváncsi leszek, bár azt írták minimális értéket fognak megadni. ha ideért okosabb leszek és jelzek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak