Fórum >> Típusok >> 159

csocsi2006-04-06 11:29:31 // 1158
Szerintem is jól néz ki a gépsárkány. Egomban mindig volt kíváncsi kollega aki nézte. Lehet, hogy nem véletlenül? :)))))))
zekedani2006-04-06 11:26:49 // 1157
Én is. Főleg, hogy tegnap láttam egy fekete 159 SW-t a Fiat Boldizsárnál. Vajszínű bőrkárpit. Gyönyörűszép volt. Mögötte pedig egy piros Brera állt. Baromi jól néztek ki együtt. De ez a 159 SW a valóságban még szebb. Illetve állt még ott egy ezüst is. Csoda.
csocsi2006-04-06 11:20:24 // 1156
Azért én nem a pohártartót választanám :))
vivalfa2006-04-06 11:17:55 // 1155
Magyarázd ezt el azoknak, akiknek a pohártartó fontosabb.... A www.italiaspeed.com oldalon van egy cikk Jeremy Clarkson-tól (BBC - Top Gear c. műsor vezetője) a 159-l kapcsolatban; angolul tudóknak feltétlenül ajánlott elolvasni, ennyire korrekt teszt nem létezik mégegy. Szép napot!
Pietro2006-04-06 10:55:59 // 1154
nem értek hozzá nagyon, de szemmel láthatóan a 159 a legstabilabb, úgy fekszik, mintha sínen húznák...és még ezt az autót merik fikázni? Tudom, hogy az útfekvés nem minden, viszont adott esetben ez menthet életet, nem a pohártartó....
Tom122006-04-06 10:50:03 // 1153
Hogy nézne ki egy német műsor /VOX/, amiben csak dícsérnének egy Alfát...:-)) Ezt letagadni sem lehetett, hogy a többiek csak estek - keltek...:-)
Ékszij2006-04-06 10:40:42 // 1152
Pedig nem kellene :(
Tedi2006-04-06 10:34:45 // 1151
Úgy néz ki egyelőre csak nekem nem új ez a videó :) Egyébként tényleg nagyon jól nyomja, de más kérdés, hogy a műsor többi részében viszont eléggé lehúzzák.
csocsi2006-04-06 10:31:59 // 1150
Úgy látom ez nem rossz bizonyíték az autó mellett :))))
Tom122006-04-06 10:27:49 // 1149
Szerintem még nem volt, de ezt mindenkinek látni kell.;-)
vivalfa2006-04-06 10:01:46 // 1148
Halihó! Nem tudom volt-e már, de no comment... Erre csörög a dió....
Gabriel2006-04-05 20:46:30 // 1147
már jól elfelejtettem, azt hiszem a 4 kerék meghajtásúból nem volt csak az erősebb Magyarországon nem emlékszem már, 147-ből is ritka a 2.0 pl. és több ilyen van
zolee1452006-04-04 20:21:45 // 1146
leginkább mind német, ami azért vicces, mert mióta a seat német lett azóta a seat név is egybeforrt a minőséggel, röhej. Kellemes csalódás volt viszont az autómánia 159-es tesztje, kifejezetten dícsérte gyulai, aki azért szereti a német vasakat dícsérni, és ugye az rtl klub sem olasz tulajdonban van:) pedig már jóval a műsor előtt készültem a dühöngésre, de csak jót mondott a 159-ről.
BadBoy2006-04-04 20:08:31 // 1145
Soha nem volt, de egyre inkább érezhető, hogy melyik újság, melyik márka támogatását élvezi.
zolee1452006-04-04 20:05:08 // 1144
a "már"-t nem értem. Volt valaha semleges?
BadBoy2006-04-04 19:56:10 // 1143
Szerintem a mai autós újságirás már nem semleges, és ez a nagy probléma a Surányi félékkel.
zolee1452006-04-04 19:52:23 // 1142
nem az a gond hogy nem nyert a 159-es. Az a baj, ahogyan ez bekövetkezett. ez a Surányi nem semmi figura...
Tom122006-04-04 13:17:41 // 1141
Csak azért írtam, hogy "legjobb", mert elvileg az év autójának kellene a "legjobbnak" lenni, habár a valóságban olyan nincs is...:-) ...mindenkinek más tetszik...:-) Egyébként a pug-okkal kapcsolatban tényleg nem sok jót hallani, de kit érdekel?:-)
Slowfeet2006-04-04 13:07:55 // 1140
Nem a legjobb lett, hanem év autója, mi jelentősége van? A pug 307-es év autója volt, azóta meg nem halottam olyan 307 tulajról, aki ne rémmeséket adott volna elő a gépéről. Az új Citroen C4 meg ugye 70%-ban 307-es, azt meg is láccott a tavalyi TC népítélet összesítésben a szervízigénye. Most a röné elad párezerrel többet a clióból, mintha nem nyert volna díjat, azt mégis a Grande Punto vezeti a statisztkát a kategóriában.
Tom122006-04-04 12:59:29 // 1139
Azóta megnéztem közelebbről is a kliót, de még mindig nem értem, mitől lett a "legjobb"... Lehet, hogy nem értek hozzá.:-))
Peti16V2006-04-04 12:44:47 // 1138
Ma reggel ment előttem egy nero SW! Először nem hittem a szememnek. Gyönyörű a segge! :))
zolee1452006-04-03 19:45:14 // 1137
szóval ő az, az alfaamore tagjainak közös kedvence...csókoltatom majd keresek tőle egy OFF rönyó klió tesztet, bár sejtem mit fogok benne olvasni.
BadBoy2006-04-03 19:38:04 // 1136
Az A2 tesztelője Surányi Péter volt
zolee1452006-04-03 15:05:02 // 1135
elolvastam néhány 159-es tesztet, egyedül az A2 (autó kettő) tesztjében húzzák le, abban viszont nagyon, ráadásul az összes többi teszttel ellenkező infokat mondanak...több mint érdekes. Ja, az A2 tesztelő nevét nem találtam sehol a cikkben, no comment.
zolee1452006-04-02 22:04:07 // 1134
Bocsi ha már volt: 159 SW teszt
BadBoy2006-03-31 12:19:22 // 1133
Melyik modelre gondolsz?
Gabriel2006-03-31 12:05:54 // 1132
Én lefelé gondoltam. OFF Pandának volt egy gyengébb változata amit a magyar piacon nem is vezettek be. Na ilyenre gondoltam.
BadBoy2006-03-31 11:29:29 // 1131
Ez azért van, mert olyan magas lenne a Magyarországi ára az autónak, hogy nem lenne rá kereslet, és úgy érzik, hogy nincs értelme bevezetni a piacra.
BadBoy2006-03-31 11:27:37 // 1130
Szerintem ez az a teszt, amibe nem nagyon érdemes belekötni. Megirják azt amiről eddig is irtunk, hogy az ujságirók német autó pártiak. Na ehhez a cikkhez csak gratulálni tudok.
Gabriel2006-03-31 09:59:24 // 1129
ez érdekes meg az is, hogy a magyar paicon nem az egész palettát szokták bevezetni az olaszok. Láttam olyan Fiat-ot ami magyar piacon nem is volt elérhető olyan motorral mint pl. Szlovákiában. Na ezt elmagyarázhatná nekem valaki. Ha rendelni kell a gyárból úgyis a konfigurációt, akkor ez miért gond?
Gabriel2006-03-31 09:51:18 // 1128
OFF ááááááááááááááááá On :-)))))))))))))))))
Tom122006-03-31 08:44:25 // 1127
"Mintha csak át akarnának verni. Valami nagy disznóságról akarják elterelni a figyelmemet, azért ilyen szép ez az autó." Azt hiszem, itt a válasz a "lehúzós" cikkekre. Szerintem nem hisznek a szemüknek a "hitetlenek", pedig ez van...:-) Egyébként nagyon tetszik a teszt...;-) ...csak nem tudom, miért annyira "szűk" a belseje a 156-nak? Nekem pont jó, igaz én egy átlagos méretű emberke vagyok, de vittem már 2 m körüli ismerőst is /hátul is !/ és azt mondta, hogy sokkal nagyobb a hely, mint az Octáviában, neki az van...
Tom122006-03-31 08:32:23 // 1126
A Gold CAR szavazása szerint meg első! :-)) Ott legalább értenek az AUTÓkhoz... :-)
Balázs156SW2006-03-31 08:30:52 // 1125
Urak, Hölgyek! Végre egy normális teszt a 159-ről! /valaki küldje el kedvenc Surányimnak.) www. vezess.hu Olvassátok, várom a véleményeket!
BadBoy2006-03-30 22:27:38 // 1124
Most olvasom a hirt, hogy a 159-es lett Szlovákiában az ujságiroi év autó szavazáson a második helyezett. Csak a Honda Civic tudta megelőzni.
BadBoy2006-03-30 22:08:44 // 1123
Ha jól tudom ezt a 3.0V6 JTD-t fejlesztik a 166 utódjának, meg lehet a Brera is megkapja. Nagyon kipróbálnám:).
GEORGE2006-03-30 21:57:05 // 1122
3.0 V6 JTD 300cv & 600 Nm (!!!!!!!!!) Na ez nagyon ütős lesz majd!!!! A 2,4 -es 400Nm már próbáltam és ehez hozzá adok +200-at hmmmm :-))))
Tibe2006-03-30 21:51:27 // 1121
Bazze 300 lovas 600NM-es diesel moci Úristen!!! :)) A biturbos 3.2-es se kutya :P
BadBoy2006-03-30 21:32:25 // 1120
Nem tudom, lehet elfogult vagyok a dizelek felé, de a 159-et sikerült kipróbálnom a 2.4 JTDm motorral. Hát annak a hangja valami gyönyörű. Nagyon szépen morog, nem érezni az erős dizeles kerregést. De az 1.9 JTD-vel is ki vagyok békülve.
csocsi2006-03-30 18:29:07 // 1119
Legalábbis erős fenntartással kell kezelni a véleményét :))))
zsocso2006-03-30 18:08:43 // 1118
Eddig nemertettem melyik cikkrol beszeltek, de nemreg kezembe kerult az ujsag. Nemakarom reszletezni, mert mar elottem paran megtettek, de beszaras a manus. Vegig rohogtem a cikken. Szegeny csavo nemlat ki hatra mikozben a klimat buzeralja. El sem hiszem hogy ult a kocsiban.
csocsi2006-03-30 17:57:27 // 1117
Úgy látom a napellenzős megjegyzés sokaknak -köztük nekem is- megnyerte a tetszését :(
Tedi2006-03-30 17:50:01 // 1116
1.6 JTD a 159-nek iszonyatosan kevés szerintem. Az 1.9-es motor pont elfogadhatóan viszi, az egyhatos örül, ha meg tudja mozdítani. Igaza van count M-nek, inkább a 149-nek lesz jó az 1.6-os.
Zool2006-03-30 17:46:38 // 1115
Ha jól emlékszem 120LE 1.6 JTD-t igérnek a 149-be, kb az 1.9 8v tudásával. Ha már most lett volna tuti most is 147-est vettem volna, így úgy néz ki hogy felére csökken az Alfa parkom, leglább egy két évre :( !
count M2006-03-30 17:19:05 // 1114
Hát az majd inkább a 149-be lesz jó, nem? Lehet ehhez kicsi lenne (nem ismerem a motor adatait, csak gondolom).
Zool2006-03-30 17:10:27 // 1113
Én továbbra is az 1.6 JTD-re várok. Ha lett volna, most is azt vettem volna.
Ferke2006-03-30 17:04:58 // 1112
Van itt néhány adat, de szerintem első körben még tuti nem lesz mind a palettán: 2.2 JTS Turbo 310cv & 400 Nm (version Quadrifoglio Verde) 3.2 V6 JTS Biturbo 405cv & 680 Nm (version GTA uniquement pour le marché des Européens et Japonnais) 3.6 V6 JTS 310cv & 400 Nm 3.6 V6 JTS Biturbo 480cv & 720 Nm (version GTAm Autodelta) 4.3 V8 JTS 400cv & 540 Nm (version GTA) Diesel : 3.0 V6 JTD 300cv & 600 Nm (!!!!!!!!!) Na ezek lesznek a durva dolgok!:)
Zool2006-03-30 17:01:15 // 1111
Egy szó mint száz, megintz az alfa csinálja az egyik legjobb motort a piacon...
Zool2006-03-30 16:59:01 // 1110
egyébbként ezt meg tudom erősíteni: a volvo 2.0d je nagyon csúnya hangot ad ki magából (az 1.6 szerncsére jobb). A fócvágenből Passatot próbáltam ki. Csúnya hangja volt. A fucus kuplungja hidegen szabályosan morzézott a talpamon, később se lett jobb (lásd volvi 2.0d ) Egyedül az X type-ban volt eliselhető. Mindegyiknél az utastérben hallahtó zajokat értettem. Kívülről mindegyik motor alkalmas a gyalogosok figyelmztetésére. Dízeklt nem kell ehhez külön túráztatni:)
count M2006-03-30 16:58:38 // 1109
De, a szabályoknak megfelelően a főképen rajta vagyok. ;) Szia! (énis bocsi az OFFért)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak