Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-21 09:09:31 // 5431
	egyébként biztos jó lehet ez a benyás 1.8 TBi a saját autóm 1380kg ez meg 1400, nekem 1800-tól indul meg ez meg 1400-tól....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-21 09:03:13 // 5430
	nálam meg igen évi 30e-et autózom kb...nem mind1 ...ha kitekerem a belét az Mjet-nek akkor sem eszik 8,5-nél többet
	
GEORGE2009-06-21 08:51:54 // 5429
	Igen, 36hsz-el lejebb már belinkelték :-)
	
gekki2009-06-20 22:00:20 // 5428
	nem tom látta-e már valaki a cikket!!!???
http://www.origo.hu/auto/20090619-alfa-159-1750-tbi-menetproba.html
végre egy újabb cikk ami jókat ír hőn szeretett márkánkról :)
	
http://www.origo.hu/auto/20090619-alfa-159-1750-tbi-menetproba.html
végre egy újabb cikk ami jókat ír hőn szeretett márkánkról :)
GEORGE2009-06-20 21:38:55 // 5427
	igazad van!, bár lentebb Turbos benyást akart elforgatni 7-ig :-)
	
GEORGE2009-06-20 21:37:43 // 5426
	Azért a 3,2 JTS-re mégis köpköd mindenki.....
Az utolsó igazi 2,5V6 3.2V6 meg már rég nem gyártódik...
	
Az utolsó igazi 2,5V6 3.2V6 meg már rég nem gyártódik...
Satti2009-06-20 21:37:31 // 5425
	Mondjuk persze a dieselt is lehet fokozni, mint azt a minap is olvastam, ha jól emléxem, a vezess.hu-n, az ABT kihozott egy olyan Q7-et, amiben 12 hengeres, 560 lovas 1200 newtonméteres teljesítményű motor van.
	
Satti2009-06-20 21:34:32 // 5424
	A V6-ok elég jónak mondhatóak bármilyen márkánál, ahpgy szokták is mondani, az igazi motorok a V motorok.
	
Szilárd2009-06-20 21:32:24 // 5423
	Akkor azt is tudod,hogy még rengeteg autó fut ilyen motorral,amit bátran el lehet forgatni 7000-ig.
Talán nem kellene nagy általánosságról írni...
	
Talán nem kellene nagy általánosságról írni...
GEORGE2009-06-20 21:32:16 // 5422
	Mondj most egy jó benyást a tegnap megjelent 1.8 TBI-in kivül!
	
GEORGE2009-06-20 21:30:11 // 5421
	Miért irjam azt, hogy nem megy meg szarul gyorsul ha egyszer az ellenkezője az igaz?
	
Satti2009-06-20 21:27:09 // 5419
	Ugyan már, nem kell érzékenykedni! :-)) Olvastam már jópárszor a 2.4-es dicshimnuszokat, ezt csak úgy jött! :-))
Ültem már néhány elég izmosnak mondható autóban az évek során, nem nagyon tudok meglepődni, bár még biztos van olyan amtől elcpbnám az agyam, de az valószínűleg nem diesel.:-)
	
Ültem már néhány elég izmosnak mondható autóban az évek során, nem nagyon tudok meglepődni, bár még biztos van olyan amtől elcpbnám az agyam, de az valószínűleg nem diesel.:-)
GEORGE2009-06-20 21:23:15 // 5418
	:-) volt nekem is ilyen mocis Afám....
	
Szilárd2009-06-20 21:21:00 // 5417
	Még az én TS-em is elforgatható 7-ig...
	
GEORGE2009-06-20 21:20:44 // 5416
	Kár gunyoskodni, de gurulj egyet a 120 lovas 159-el meg a 150 lovassal, aztán utána a 2,4-el........
	
Satti2009-06-20 21:18:44 // 5415
	Vigyázz Tommi, mert amelyik Alfában nem 5 hengeres mjtdmjethússzelepes motor van, az már nem is autó! :-))
	
Szilárd2009-06-20 21:10:20 // 5414
	A fogyasztás nálam nem igazán befolyásoló tényező.
	
GEORGE2009-06-20 18:03:42 // 5413
	Ha meg az általánosságról beszélünk, már rég nincsnek a 7-ig forgatható benzines mocik az Alfánál...
	
GEORGE2009-06-20 18:00:46 // 5412
	Ne vegyél mást addig mig nem érzed, hogy mást kell venned :-))
	
Tommi2009-06-20 17:48:40 // 5411
	Az, hogy nem volt, nem jelenti azt, hogy sosem vezettem :) Elég sok dízel autó volt már a kezem között a 3 hengeres VW Polótól a 3 literes X5-ösig és nemcsak egy-két körre. Egyszerűen nekem nem jön be, ennyi. Ennyi erővel azt is kérdezhetnéd, hogy miért nem veszek más autót az Alfa helyett, mert kb ugyanez a lényeg :)))
	
GEORGE2009-06-20 17:42:26 // 5410
	Na de Tommi :-)
A 2,2 JTS 1,9 JTS olyan mint a halott ember f.sza az az semmire sem jó, pörgetheted akár meddig.
3,2 JTS-t meg szintén lehurrogták.....az is elhangzott, hogy a 159-et kellő dinamikával a 2,4 JTDm mozgatja, tehát eddig a 159 a 2,4-el volt a csúcs.
Most megjelent végre a már nagyon hiányzó erősítés benyás oldalról.
Ennek mindenki örül végre, de ugy néz ki, hogy éppen csak megfogja a 2,4 JTDm-et az 1,8 TBI, viszont fogyiban meg durván ráver......ha 2,4 TBi is létezne az tuti 2szer körbe autózná a 2,4 JTDm-et....de annak a fogyasztását csak lottó ötösből lehetne fizetni......
Ha meg még sose volt dieseled akkor miért vagy negatív előitélettel feléje?????
	
A 2,2 JTS 1,9 JTS olyan mint a halott ember f.sza az az semmire sem jó, pörgetheted akár meddig.
3,2 JTS-t meg szintén lehurrogták.....az is elhangzott, hogy a 159-et kellő dinamikával a 2,4 JTDm mozgatja, tehát eddig a 159 a 2,4-el volt a csúcs.
Most megjelent végre a már nagyon hiányzó erősítés benyás oldalról.
Ennek mindenki örül végre, de ugy néz ki, hogy éppen csak megfogja a 2,4 JTDm-et az 1,8 TBI, viszont fogyiban meg durván ráver......ha 2,4 TBi is létezne az tuti 2szer körbe autózná a 2,4 JTDm-et....de annak a fogyasztását csak lottó ötösből lehetne fizetni......
Ha meg még sose volt dieseled akkor miért vagy negatív előitélettel feléje?????
GTPeti2009-06-20 17:38:11 // 5409
	"9,8L/100 volt a csúcs fogyi."
+ "ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani...."
Erről van szó. Ez számomra IS megnyugtató, hogy tudom: HA kinyomom a szemét, akkor is max 10-et eszik.
(Persze nálam ez a szám még alacsonyabb, mert kisebb a ménes.)
	
+ "ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani...."
Erről van szó. Ez számomra IS megnyugtató, hogy tudom: HA kinyomom a szemét, akkor is max 10-et eszik.
(Persze nálam ez a szám még alacsonyabb, mert kisebb a ménes.)
Tommi2009-06-20 17:37:05 // 5408
	Nem konkrétan a TBi-re gondoltam, hanem általánosságban értettem.
Miután sosem volt dízel autó a családban, most van az első nem túl régóta, de én nem járok vele, így fogalmam sincs hogyan működik a tankolás és milyen a pisztoly :)
Egy szóval nem mondtam, hogy semmi keresnivalója a dízeleknek a személyautókban, ne ferdíts, nem vagy Te újságíró :)))))))))))))))))))
Amúgy meg tényleg felesleges győzködni erről egymást. Mindenki azt vesz, amit akar. Van, akinek mindegy, van aki pedig fázik az egyiktől vagy a másiktól valamiért.
	
Miután sosem volt dízel autó a családban, most van az első nem túl régóta, de én nem járok vele, így fogalmam sincs hogyan működik a tankolás és milyen a pisztoly :)
Egy szóval nem mondtam, hogy semmi keresnivalója a dízeleknek a személyautókban, ne ferdíts, nem vagy Te újságíró :)))))))))))))))))))
Amúgy meg tényleg felesleges győzködni erről egymást. Mindenki azt vesz, amit akar. Van, akinek mindegy, van aki pedig fázik az egyiktől vagy a másiktól valamiért.
GEORGE2009-06-20 17:36:34 // 5407
	Nekem bejövős az 5 hengeres hang :-)
És előre leírom, hogy tuti jó moci a TBi és jó párosítás a 159-el :-)
	
És előre leírom, hogy tuti jó moci a TBi és jó párosítás a 159-el :-)
GEORGE2009-06-20 17:31:45 // 5406
	Ácsi, olvasd el a tesztet légyszi és akkor mond hogy milyen 7000-ig akarsz te egy TBi forgatni???
Amúgy én meg ezt a begyöpösödöt dumát nem szeretem, hogy a teherautók mögött áll sorba a diesel személyautó a benzinkúton...
Amúgy hol láttál te ilyent??
Azért nincs ez így, mert a teherautók számára más pisztolyok vannak, olyanok amik nem mennek bele a személyautók töltőnyílásába :-)
Szóval tessék már végre felfogni, hogy van keresnivalója a mai modern diesel mociknak a személyautókba, főleg miután elhagyták az adagolót.........
	
Amúgy én meg ezt a begyöpösödöt dumát nem szeretem, hogy a teherautók mögött áll sorba a diesel személyautó a benzinkúton...
Amúgy hol láttál te ilyent??
Azért nincs ez így, mert a teherautók számára más pisztolyok vannak, olyanok amik nem mennek bele a személyautók töltőnyílásába :-)
Szóval tessék már végre felfogni, hogy van keresnivalója a mai modern diesel mociknak a személyautókba, főleg miután elhagyták az adagolót.........
Tommi2009-06-20 17:27:36 // 5405
	Értem én a dolgot, de szerintem felesleges ez az örökös benzin vs gázolaj dilemma :) Aki alacsony fogyasztást akar, nyomatékból akar autózni meg sorbanállni a benzinkúton a teherautók után, az vegyen dízelt :) Aki pedig 7000-ig akarja forgatni az autót és bevállalja, hogy többet eszik, mint a gázolajosok, az vegyen benzinest :)
	
Seriff2009-06-20 17:22:12 // 5404
	Értem én, amit írsz... Viszont ha én megtehetném, hogy 10-12 milla környékén (annyi, nem?) vegyek új autót és nem kellene mondjuk évi 50ezret beletekerni sokkal szívesebben hallgatnék egy turbós benzines erőforrást, mint egy hasonló dízelt. Az az 5-6 liter különbség meg normál használatnál 2-3 lenne inkább, de biztos nem fogunk összeveszni, mert szerintem is baromi jó a 2.4MJTD :))
	
Seriff2009-06-20 17:04:00 // 5403
	Nem is erre céloztam ;)
	
GEORGE2009-06-20 16:52:30 // 5402
	Vagy úgy jobb neked ha olyan 159-ket hasonlitgatok egymással amik 200 lovasok?
És arra lennék kivi a diesel vagy a benzines 200 lova a jobb választás?
	
És arra lennék kivi a diesel vagy a benzines 200 lova a jobb választás?
GEORGE2009-06-20 16:48:37 // 5401
	Én azt teszem mellé, mert én sose fogok 1,9 JTDm-et venni.
Vagy 2,4 JTDm vagy esetleg szóba jöhet az 1,8 TBi, tehát muszáj őket összehasonlítanom........ha viszont hajszálnyival rosszabb csak a 2,4 JTDm és ezért 5-6 literrel kevesebbet iszik majd akkor nincs gondolkodás.....:-)
Ezért is lennék kivi egy összehasonlitásra, rugalmasság stb-stb terén...
	
Vagy 2,4 JTDm vagy esetleg szóba jöhet az 1,8 TBi, tehát muszáj őket összehasonlítanom........ha viszont hajszálnyival rosszabb csak a 2,4 JTDm és ezért 5-6 literrel kevesebbet iszik majd akkor nincs gondolkodás.....:-)
Ezért is lennék kivi egy összehasonlitásra, rugalmasság stb-stb terén...
Tommi2009-06-20 16:46:00 // 5400
	George, írtam tegnap máshol, de mondom itt is :) A 2 literes, turbós benzines mellé ne a 2,4 JTD-t tegyük oda, hanem az 1,9-est, köbcentiben az illik hozzá.
	
GEORGE2009-06-20 16:43:01 // 5399
	Ezzel én is így vagyok :-)
	
Süni2009-06-20 16:39:48 // 5398
	Minden esetre bármelyiket vágnák hozzám nem utasítanám vissza! :)))
	
Süni2009-06-20 16:36:18 // 5397
	Nagyon tetszenek nekem ezek az adatok! :)
	
GEORGE2009-06-20 16:34:40 // 5396
	Nekem eddig 80ezerem alatt a 9,8L/100 volt a csúcs fogyi.
Ebben tempos Paks -Rábaring- Paks, majd körözés a ringen meg a gyorsulási verseny.......ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani....
	
Ebben tempos Paks -Rábaring- Paks, majd körözés a ringen meg a gyorsulási verseny.......ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani....
GEORGE2009-06-20 16:33:05 // 5395
	2,4 JTDm 20v 210 paci és 400 Nm 0-100-ra 8,3s 
1,8 TBi 16v 200 paci és 320 Nm 0-100-ra 7,7s
Nagyon kiváncsi lennék ha össze ugrasztanánk a fenti két 159-et mit "mutatnának"...gyanitom, hogy nem igen maradna el a JTDm a TBi-től....
A tesztben azt írták, hogy 5000 fölött fogy a TBI teljesítménye.....
Ha így van akkor szinte egál a JTDm20V-vel mert az is csak 5000-ig használható.....
Ja és a JTDm nagyon nagyon maxon 12 liternél többet nem iszik, a TBI meg beveri a 17-et...........Ahoz hohy a TBI kulturáltan fogyasszon visszafgottan kell hajtani, akkor viszont meg tuti csunyán elveri a JTDm20v és cserébe még "alig" fogyaszt :-)
	
1,8 TBi 16v 200 paci és 320 Nm 0-100-ra 7,7s
Nagyon kiváncsi lennék ha össze ugrasztanánk a fenti két 159-et mit "mutatnának"...gyanitom, hogy nem igen maradna el a JTDm a TBi-től....
A tesztben azt írták, hogy 5000 fölött fogy a TBI teljesítménye.....
Ha így van akkor szinte egál a JTDm20V-vel mert az is csak 5000-ig használható.....
Ja és a JTDm nagyon nagyon maxon 12 liternél többet nem iszik, a TBI meg beveri a 17-et...........Ahoz hohy a TBI kulturáltan fogyasszon visszafgottan kell hajtani, akkor viszont meg tuti csunyán elveri a JTDm20v és cserébe még "alig" fogyaszt :-)
Buksi2009-06-20 16:21:59 // 5394
	Én ezt a verziójú 159-et is elfogadnám! Bár a TI az mindent visz! :-))
	
Tom122009-06-20 13:10:46 // 5393
	Jól kezdődik:
"Már papíron is ígéretesnek tűnt az új turbómotor: 1742 köbcentiből 200 lóerő, 320 Nm-es nyomaték 1400-as fordulatszámtól. Összehasonlításképp elárulom, hogy a többszörösen Év Motorja díjat nyert VW-TFSI motor legújabb, idén bemutatott nemzedéke a hatos Golf GTI-ben két literből álltja elő a 210 lóerőt, és csúcsnyomatéka is "csak" 280 Nm, ráadásul ez jóval magasabb fordulatszámnál, 1700-nál jelentkezik."
;-))
	
"Már papíron is ígéretesnek tűnt az új turbómotor: 1742 köbcentiből 200 lóerő, 320 Nm-es nyomaték 1400-as fordulatszámtól. Összehasonlításképp elárulom, hogy a többszörösen Év Motorja díjat nyert VW-TFSI motor legújabb, idén bemutatott nemzedéke a hatos Golf GTI-ben két literből álltja elő a 210 lóerőt, és csúcsnyomatéka is "csak" 280 Nm, ráadásul ez jóval magasabb fordulatszámnál, 1700-nál jelentkezik."
;-))
Buksi2009-06-20 10:50:06 // 5391
	Ne adjam el? Na jó, megmarad hobbiautónak! ;-)))))
	
Buksi2009-06-20 10:49:22 // 5390
	Áááááá, nem lehetsz annyira béna! :-DDDD
	
GTPeti2009-06-19 15:35:05 // 5389
	"Játszósautóba" kéne! De olyat nem holnap veszek. :)
	
Grando2009-06-19 15:28:42 // 5388
	Akkor neked nem kell ilyen ezek szerint. ;)))
De ebből is ki lehet hozni keveset (8,1 vagy mennyi?), csak szép óvatosan.
	
De ebből is ki lehet hozni keveset (8,1 vagy mennyi?), csak szép óvatosan.
GTPeti2009-06-19 15:22:48 // 5387
	"fogyiadatra már ki nem szarik nagy ívben? "
Hát én biztos nem, mert egy hazaút oda-vissza 2200km... :)
	
Hát én biztos nem, mert egy hazaút oda-vissza 2200km... :)
Grando2009-06-19 15:20:15 // 5386
	Amennyivel nehezebb, meg amennyivel többet tud. Na meg kinek mi a tempós, illetve melyik autónál mi számít annak. Sok tényezős dolog ez, naná. ;)))
Na de ezért van a szabványosított fogyimérés. Azt szépen elolvassuk, aztán beülünk a gépbe, jön az ereszd-el-a-hajamat... és a fogyiadatra már ki nem szarik nagy ívben? :DD
	
Na de ezért van a szabványosított fogyimérés. Azt szépen elolvassuk, aztán beülünk a gépbe, jön az ereszd-el-a-hajamat... és a fogyiadatra már ki nem szarik nagy ívben? :DD
GTPeti2009-06-19 15:04:04 // 5385
	Életem legtempósabb túráján 6,8-at sikerült összekaparnom a JTD-mmel... *
(Igaz csak 1.9es és könnyebb is.)
*: Egyértelmű: Ennél simán lehet még tempósabban menni, de egy biztos: nem a külső sávban kóvályogtam...
"Ha taposod eszik." Ez igaz. A kérdés, hogy mennyivel többet.
	
(Igaz csak 1.9es és könnyebb is.)
*: Egyértelmű: Ennél simán lehet még tempósabban menni, de egy biztos: nem a külső sávban kóvályogtam...
"Ha taposod eszik." Ez igaz. A kérdés, hogy mennyivel többet.
Benőke2009-06-19 15:01:40 // 5384
	Hegyi túrán Mátrában Az amúgy 7 körül kajáló 1.4TS em is vígan 10 Liter benzint enged le a Torkán. Ha tempósabban megyek fel akkor még randább szám jön ki... Pedig nem egy Atomerőmű :)
	
Grando2009-06-19 14:48:40 // 5383
	A TBi-nek is 14-et mutatott a végén a mérő.
Amúgy meg: a teljesítménynek ára van. Ha taposod, eszik. A dízel kicsit kevesebbet, a benyás meg kicsit többet. De csodák nincsenek. Az alább említett 6-8 literből tuti nem lehet kifacsarni nemhogy 200 lovat, de még egy tempós hegyi túrát sem. ;)))
	
Amúgy meg: a teljesítménynek ára van. Ha taposod, eszik. A dízel kicsit kevesebbet, a benyás meg kicsit többet. De csodák nincsenek. Az alább említett 6-8 literből tuti nem lehet kifacsarni nemhogy 200 lovat, de még egy tempós hegyi túrát sem. ;)))
Benőke2009-06-19 14:20:27 // 5382
	Most ha belegondolsz  6 -ban 80-100 melett még lehet hogy 8 is kezdődik a fogyasztása :)
	
Online tag
1
		Vendég1
490
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05