Semmi gond azzal, hogy téged nem győzött meg, hisz én szívesebben járnék 200lóerővel. :-)
Az a véleményem, hogy a 159 benzinesek közül ez a biztonságosabb választás, a dieselektől pedig félek, mivel tele vannak minden környezetvédelmi előírt szarral és nincs kedvem küszködni velük.
Ugyanakkor csak dieselem volt előtte.
Úgy voltam vele, hogy jó nekem ez az egyszerű standard népautó motor, hátha ezzel nem lesz gond....
Részemről pontot tettem a végére. :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
papajax2012-05-26 16:25:51 // 21631
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
papajax2012-05-26 15:56:04 // 21629
A kompromisszum ott van, hogy ugyanakkor sokkal jobban megy, viszont sok rá a teljesítményadó....:)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Robbye2012-05-26 14:55:34 // 21626
Köszönöm a megoszló véleményeket :D jót nevettem GTpeti hozzászolásán a nyomatékrol!! :D :DA kiszemelt áldozatokrol rakok fel majd képet meg adatokat akkor több a tudnivaló.Előre is köszönöm.
papajax2012-05-26 14:52:09 // 21625
Mindenféle elfogultság nélkül írom, hogy az "irtó gyenge" azért túlzás!!
Nem szaggatja az aszfaltot, de dinamikus és 210-et megy evvel a motorral is.
Síelni is voltam vele tetőbox stb. és kielégítő volt minden tekintetben.
Van egy Marea Weekendem is 2.4Td.
Természetesen hiányzik az 5henger, meg a turbó, de a tapasztalat szerint veri a Marist, viszont a gyorsulás és a hang élményét tekintve jobb a Maris....
Nekem egy jó kompromisszum.
Az esetek 80%- ban városban használom és a műhelyem 4km távolságra van az otthonomtól......
Fogyasztás nálam:
Város:
óvatosan: 8.5L
normál módon:9.6L
küldve:11L
Országút:
óvatosan:6L
normál:7.6L
küldve:10L
Vegyes:
átlag:9L
Ezek az adatok nem pontosak, csak ezekre emlékszem.
Nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy ilyen konfigot vegyen, csak gondoltam, hogy a saját tapasztalat többet ér, mint egy papíron leírt adatok alapján alkotott vélemény.
Alapvetően Diesel párti vagyok, csak ez eladó volt meg olcsó, komolyabb átvizsgálás után megállapított jó állapotú, beleférős mennyiségű javított elemekkel .
Nem szaggatja az aszfaltot, de dinamikus és 210-et megy evvel a motorral is.
Síelni is voltam vele tetőbox stb. és kielégítő volt minden tekintetben.
Van egy Marea Weekendem is 2.4Td.
Természetesen hiányzik az 5henger, meg a turbó, de a tapasztalat szerint veri a Marist, viszont a gyorsulás és a hang élményét tekintve jobb a Maris....
Nekem egy jó kompromisszum.
Az esetek 80%- ban városban használom és a műhelyem 4km távolságra van az otthonomtól......
Fogyasztás nálam:
Város:
óvatosan: 8.5L
normál módon:9.6L
küldve:11L
Országút:
óvatosan:6L
normál:7.6L
küldve:10L
Vegyes:
átlag:9L
Ezek az adatok nem pontosak, csak ezekre emlékszem.
Nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy ilyen konfigot vegyen, csak gondoltam, hogy a saját tapasztalat többet ér, mint egy papíron leírt adatok alapján alkotott vélemény.
Alapvetően Diesel párti vagyok, csak ez eladó volt meg olcsó, komolyabb átvizsgálás után megállapított jó állapotú, beleférős mennyiségű javított elemekkel .
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 13:43:06 // 21623
nem mindenki akar száguldozni fateromnak tökéletes lenne :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 13:30:44 // 21621
de legalább van nyomaték
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
cseko762012-05-26 12:34:00 // 21617
nekem nem volt gond velük :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 12:18:26 // 21616
szerintem meg mindegyik autónál kopó alkatrész a DPF, lendkerék teljesen mind1 1.9, 2.0 vagy 2,4
.......................2012-05-26 10:20:07 // 21615
Attól függ mennyi LE öt szeretnél
én személy szerint a 2.0 JTDM et ajánlom
vagy a 1.8 benzinest LPG vel
az 1,9 és 2,4 JTDM ekkel sok a gond az EGR el,DPF el,kettöstömegüvel
a benzinesek Opel eredetüek,sokat fogyasztanak
A JTS ek nem jók ,nem bírják a km ert
én személy szerint a 2.0 JTDM et ajánlom
vagy a 1.8 benzinest LPG vel
az 1,9 és 2,4 JTDM ekkel sok a gond az EGR el,DPF el,kettöstömegüvel
a benzinesek Opel eredetüek,sokat fogyasztanak
A JTS ek nem jók ,nem bírják a km ert
Robbye2012-05-26 10:00:05 // 21614
Sziasztok boldog Alfa tulaj vagyok, birtokomban van egy 156 és szeretnék mellé egy társat egy 159-es személyébe melyik konstrukciót ajánljátok?Sportwagont szeretnék de diesel vagy benzines ez a nagy kérdésem.Kérlek benneteket tapasztalatbol mit ajánlotok.
Petya159ti2012-05-25 21:51:01 // 21613
Csak arra céloztam hogy ezzel a műszerrel teljesen jól be lehet állítani a fényszórót,persze aki ért hozzá.Ha beállítás után sem látsz jól akkor más lehet a probléma....
droberto2012-05-25 21:48:01 // 21612
A műszerrel csak ellenőrzöl, nem állítasz.
Nem értem mire célzol?
A szóban forgó eszköz nagyban segíti a megfelelő beálllítást. Műszer nélkül is be lehet precízen állítani egy megfelelő fal elé pontosan beállva, méreteket felmérve, figyelembe véve a lámpatest hány %-os.
Nem értem mire célzol?
A szóban forgó eszköz nagyban segíti a megfelelő beálllítást. Műszer nélkül is be lehet precízen állítani egy megfelelő fal elé pontosan beállva, méreteket felmérve, figyelembe véve a lámpatest hány %-os.
Petya159ti2012-05-25 21:38:12 // 21611
Ha ismernéd az ilyen fényszóró állítók működését akkor nem okozna gondot,hogy ott áll a sarokban és esetleg poros.Egyáltalán nem befolyásolja a megfelelő működését.Semmi közöm a Renault szervizhez csak ugy megjegyeztem!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Pityukoma2012-05-25 21:25:21 // 21608
Szia :-) Csak 1 ötlet: vedd le a szíjat és úgy próbáld meg. Az előző vasam fél OFF-os JTD volt, 1 évig szenvedtem mire rá jöttem hogy a generátor szabadonfutója állt be. Az is csak alapjáraton rázott. Ha ráleheltem a gázpedálra azonnal elmúlt. Tényleg csak 1 ötlet hátha bejön :-)
7 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:46:26 // 21600
hogyan ráz? néha bedarál?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:43:08 // 21597
tegyél bele Castrol TDA-t vagy 2T az üzemanyagba ha nem ráz akkor porlasztó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:42:09 // 21596
egyáltalán nem rázza...jó mindegyik porlasztód? motorbak?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Imyx2012-05-25 17:47:01 // 21594
Nagyobb lesz a kerékjárati ív, ronthat az esztétikán.
W.2012-05-25 17:40:41 // 21593
Nekem volt. Szerintem jó!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
.......................2012-05-25 14:36:40 // 21590
Helló 5 hengeres tulajok
mindenkinek rázza a kormányt(tulajdonképpen az egéesz elejeét) a nagy diesel alapjáratban?
Vagy csak nekem?
Mitöl van ez?
mindenkinek rázza a kormányt(tulajdonképpen az egéesz elejeét) a nagy diesel alapjáratban?
Vagy csak nekem?
Mitöl van ez?
Alfa156SW2012-05-25 07:58:56 // 21589
Én most vagyok túl az EGR cserén 70.000 Forint volt!
Imyx2012-05-25 06:27:33 // 21588
Nekem gyári xenon van, alig látok vele..
Csosznorbert2012-05-25 01:50:33 // 21587
EGR témához.... két hét fulldugozással járva ma levettem. A lemezen, korom mellett más anyagok is voltak. Többek közt, viz, és olaj. Ez mind a hengerekbe jut bele??? :O
Aztán már a 2. csavarhelye is megszakadt.... és pont a szívósorból, 5 levétel és magátol esik le az EGR :D
Azt a bevezetőcsövet, amin sziv az az kis genya, vagy fujja be ott, nem lehet egyszerüen kivezetni a pi...ába a szabadba??? A fölös nyilást meg összekókolni a levegőszürö egy könnyen megdolgozható pontjával?
vagy megoldom egyszerübb de brutálisabb módszerrel, ami még az én titkom marad :P
Aztán már a 2. csavarhelye is megszakadt.... és pont a szívósorból, 5 levétel és magátol esik le az EGR :D
Azt a bevezetőcsövet, amin sziv az az kis genya, vagy fujja be ott, nem lehet egyszerüen kivezetni a pi...ába a szabadba??? A fölös nyilást meg összekókolni a levegőszürö egy könnyen megdolgozható pontjával?
vagy megoldom egyszerübb de brutálisabb módszerrel, ami még az én titkom marad :P
ekin2012-05-24 21:55:12 // 21586
gratulalni tudok csak nekik:D
egr takaritas tökölve is max 40 perc ,egy izzitogyertya 5 perc se
a hullamzas meg gyorsitaskor nem biztos hogy az egr miadt van :d ha nem mulik el irj es megmondom:d
egr takaritas tökölve is max 40 perc ,egy izzitogyertya 5 perc se
a hullamzas meg gyorsitaskor nem biztos hogy az egr miadt van :d ha nem mulik el irj es megmondom:d
ekin2012-05-24 21:50:45 // 21585
az az uzemanyag biztonsagi kapcsoloja egy golyo van benne ,de ha azt lenyomod akkor elzarja es nem engedi z uzemanyagszivattyut mukodni :D es persze ki is fogja irni a ket orad között mikor megprobalod elinditani söt en jartam ugy is hogy porszivozas közben megutottem kicsit es ami a motorterben van az akksidon egy piros gomb az is egy biztositek azt is levaghatja .roviden ennyi
Online tag
2
Vendég2
899
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Tonale
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Motorsport
- Giulietta
- Adok-veszek
- 159
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05