SzJanos2015-10-03 20:43:43 // 71532
	Hogy tudtok megetetni 8 litert a 2.0-val? :D Ok... tudom hogyan, de azért én chippelés nélkül is eljárok vele 6.2-vel.Ma végre rendbe rakattam a kipufogót, elég öblös hangja volt már másfél hete és biztos voltam, hogy ki van lyukadva. Végül is nem is a cső volt elrohadva, hanem a flexicső ment gallyra. Ki lett cserélve, és újra bársonyos dízel hangja lett a kicsikémnek.
	
Giuntini2015-10-03 17:44:16 // 71531
	Meg annyira finom anyagokból van osszerakva. Kop kopp. Ezenkívül üde színfolt mindenütt
	
Don Gombóc2015-10-03 16:52:41 // 71530
	Meg minek is chippelni egy 2,0-át ?
Fillérb@szó létére megy az rendesen. Nem is arra való, a négy henger kevés a nagyon jó menethez, és a 2 liter is dízelben. Az 7,8-8 liter meg tök normális. Kezdem megszeretni. :-)
	
Fillérb@szó létére megy az rendesen. Nem is arra való, a négy henger kevés a nagyon jó menethez, és a 2 liter is dízelben. Az 7,8-8 liter meg tök normális. Kezdem megszeretni. :-)
'''''2015-10-03 16:21:46 // 71529
	Az ablak nekem is megy fel-le kulcsról! :-)
	
Shadin2015-10-03 16:02:50 // 71528
	Na ja, azt kifelejtettem :-)
	
GTPeti2015-10-03 15:39:44 // 71527
	Sőt. Stílusa is van. :D
	
Shadin2015-10-03 15:35:22 // 71526
	Továbbá a Octáviában pl. van komfort ablakemelő kulcsról, fel is meg le is, nagy a csomitatrója és kicsi a károsanyagkibocsájtása :-D
	
VICI2015-10-03 15:35:01 // 71525
	Eltört egy rugó a kuplungpedalnal, aminek a vegen ket muanyag van. Hogyan tudok hozzaferni?
	
Giuntini2015-10-03 15:24:59 // 71524
	Igazad van Liquid! A 2,4- nél nem a fogyit kell meregetni. Igazi motorerőt és nyomatékot hengerűrtartalomból lehet kiszedni. A chipelés miatt a turbó és egyebek jobban igénybe vannak véve.  Ha meg nem hasznàlod ki a chipelés adta erőt, akkor mi értelme?  Az enyém erősebb mint 200 ló valamivel, mert fúrva van a motor. Ez az erő bőségesen elég!  A fogyasztàsról: ez tudvalévő hogy a nagyobb és erősebb motor többet fogyaszt. De mindenben kàrpótol a menetdinamika és a motorhang. Ami a szervizköltségeket illeti. 80-100ezrenként cserélünk vezérlést fél literrel több kell olajcserénél. Igen ez főleg autópàlyàra van. Ha úgy hasznàlod ahogy kell (időnként meg kell hajtani) a dpf-el sincs baj. Én nagyot szívtam a 2,4-el (hasznàltautó) mégis imàdom.
	
Giuntini2015-10-03 15:07:04 // 71523
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-03 14:50:17 // 71522
	Kb 1,5 óra a vezérlés csere a 2,4-nek, a szivósort ugyan olyan szopás lecserélni mindegyiknél, a 2,4-nél ki lehet akasztani, a 2.0 chipel sem megy úgy mint a 2,4. a 2.0 4l-et eszik 50km-en..
Egyébként nem kurvára mind1 mi mennyire szerelhető a szerelő dolga ...
	
Egyébként nem kurvára mind1 mi mennyire szerelhető a szerelő dolga ...
Liquid2015-10-03 14:44:15 // 71521
	végülis tényleg egy szar családi kocsinak, nem is értem miért nem gyújtottam már fel :)
A 2.0 sose fogy úgy menni, hiába szeretnéd :)
A megcsippeli, és megy vele mint ökör akkor nem 6.5-et fog enni.
Nem tudom mért kell folyton ferdítened!
	
A 2.0 sose fogy úgy menni, hiába szeretnéd :)
A megcsippeli, és megy vele mint ökör akkor nem 6.5-et fog enni.
Nem tudom mért kell folyton ferdítened!
Giuntini2015-10-03 13:02:46 // 71520
	En javaslom a 2,4-et, azért más mint a chipelt. Pláne ha elvezed a vezetést.
	
'''''2015-10-03 13:00:12 // 71519
	Sőt,pohártartó sincs az 59-ben! :-)
	
Zolibácsi2015-10-03 12:58:29 // 71518
	Sőt alfát se vegyél családi kocsinak...mert mindegyiknek kicsi a csomagtartója!!!!!
	
.......................2015-10-03 11:45:10 // 71517
	2,4 et ne vegyél családi kocsinak
Akkora szar szerelni mert nincs semmihez hely,a gépkönyv még a vezérmüszij cseréhez is ki akarja venni az egész motort
Akkor a szívósorcseréről ne is beszéljünk,
A szar meló netovábbja a strech szíj csere
Látszik hogy az 1,9 re van tervezve a kocsi,a 2,4 et meg belefaragták csak
Legjobb motor a 2,0jtdm 170lóval ,megycsippeled 200ló 400Nm,megy úgy mint a 2,4 és 6,5 öt eszik 8 helyett
	
Akkora szar szerelni mert nincs semmihez hely,a gépkönyv még a vezérmüszij cseréhez is ki akarja venni az egész motort
Akkor a szívósorcseréről ne is beszéljünk,
A szar meló netovábbja a strech szíj csere
Látszik hogy az 1,9 re van tervezve a kocsi,a 2,4 et meg belefaragták csak
Legjobb motor a 2,0jtdm 170lóval ,megycsippeled 200ló 400Nm,megy úgy mint a 2,4 és 6,5 öt eszik 8 helyett
Driver2015-10-03 11:36:16 // 71516
	sziasztok,
köszönöm az eddigi válaszokat! :)
Főként autópályán mennénk vele kb ilyen arányban: 70% pálya 30% város
	
köszönöm az eddigi válaszokat! :)
Főként autópályán mennénk vele kb ilyen arányban: 70% pálya 30% város
Giuntini2015-10-03 10:03:44 // 71515
	Nekem fél év állás után sem kérte a kódot, úgy hogy nem volt benne akksi. Meg Szatyi is mondta, hogy elképzelhető hogy kérni fogja és nem kérte.
	
SzJanos2015-10-03 09:58:04 // 71514
	Majd kipróbálom, viszem most kipufogóshoz ma és meglátjuk. Köszi!
	
norbi04092015-10-03 09:35:16 // 71513
	Shadin megelőzött a válasszal :)
	
Shadin2015-10-03 09:30:47 // 71512
	Még nem kéri a kódot, de fogja, mert megcseréljük a rádióinkat. Ő is kűzd némi vételi problémával és annak okát keressük.
	
Piritu - 1.000.0002015-10-03 09:28:21 // 71511
	Sok-sok örömteli évet kívánok! :-)
	
FireAlfa2015-10-03 09:25:00 // 71510
	
	
Piritu - 1.000.0002015-10-03 08:56:43 // 71509
	Nekem az index végén lévő gomb megnyomására eltűnt. Aztán pár km múlva újra visszajött.
	
SzJanos2015-10-03 08:12:24 // 71508
	Úgy emlékszem más is járt már úgy, hogy megjelent a "Change oil" felírat, de járt vele tovább egy darabig. Nekem hétfőre van előjegyzésem olajcserére, csak kicsit zavar, hogy nem tudok a kijelzőn semmit sem csinálni, se hívást kezdeményezni, se a fogyasztási adatokat lesegetni....
	
Pityukoma2015-10-03 00:15:57 // 71507
	Kéri a kódot a rádió? Mi történt vele? Nekem a (navis) fejegység a darabokra szedés után sem kérte. Lehet hogy tévedek, de én úgy tudom hogy a saját gazda autóba vissza rakva nem kell hogy kérje a kódot, csak egy másik autóba rakásnál.
	
Pityukoma2015-10-03 00:12:05 // 71506
	Gratulálok nektek :-)
	
Haddel2015-10-02 19:55:17 // 71505
	Sok boldogságot kívánok!😃
	
kiger2015-10-02 19:12:53 // 71504
	Ha a sima CD-s rádióról van szó nem navigációról akkor meg tudom mondani,
ha kiveszed a rádiót egy BP kezdetű számsort küldj el a rádió oldaláról. (Nálam BP6302 vel kezdődik, de ez változhat).
	
ha kiveszed a rádiót egy BP kezdetű számsort küldj el a rádió oldaláról. (Nálam BP6302 vel kezdődik, de ez változhat).
Liquid2015-10-02 18:47:09 // 71503
	A márkaszervíz elvben alvázszám alapján kiadja, legalábbis a Pandáét megadták ingyen, a Blaupunkt 8000ft-ot akart érte kérni.
	
Nivan842015-10-02 18:06:43 // 71502
	Nagy Gratula!
ha jól sejtem nem az autót vetted nöül, bár ha igen, azt is megértem :) ;)
	
ha jól sejtem nem az autót vetted nöül, bár ha igen, azt is megértem :) ;)
Nivan842015-10-02 18:05:32 // 71501
	Úgy néz ki nálam is ez a helyzet. Amikor fütött mélygarázsban állok, akkor bármennyi idö után kinyit, amikor hideg van akkor nem. Kicsit bosszantó kellemetlenség. Majd megnézetem azt a végállás kapcsolót, köszönöm a tippet!
	
Piritu - 1.000.0002015-10-02 17:40:22 // 71500
	Nem lehet, hogy a sofőrajtóban elhagyta magát a végállás kapcsoló? Nem érzi hogy be van csukva, így nem reagál a nyitásra. Kézzel nyitva el tudod fordítani a véghelyzetig és egy darabig jó, aztán egyszer csak megint nem kapcsol?
	
FireAlfa2015-10-02 17:23:21 // 71499
	
	
norbi04092015-10-02 16:56:58 // 71498
	Sziasztok! Sajnos elvesztettem a rádióm kódját...
Esetleg van tuti tippetek honnan lehetne beszerezni a kódot?
	
Esetleg van tuti tippetek honnan lehetne beszerezni a kódot?
David | Centocinquantanove2015-10-02 12:08:39 // 71497
	Nekem ugyanez a baja volt és még van is, de nálam csak a hideg reggeleken jön elő.
Hibakód nincs, ne is keresd. Egyszerűen nem reagál semmit a távirányítóra, egyik gombra se. Az irányjelzők sem villannak.
Viszont ha manuálba kinyitom, akkor utána szépen megy, amíg újra ki nem hűl a kaszni.
A megoldást számomra egy utólagos riasztó beépítése jelentette, aminek a saját távirányítója felülírja a gyárit, és az mindig működik, még a legnagyobb hidegben is.
Hátránya, hogy kell még egy sz*r a zsebedbe, előnye viszont, hogy ha lezárom a kocsit, akkor automatikusan feltolja az összes ablakot (ha esetleg leengedve maradt volna valamelyik)...
	
Hibakód nincs, ne is keresd. Egyszerűen nem reagál semmit a távirányítóra, egyik gombra se. Az irányjelzők sem villannak.
Viszont ha manuálba kinyitom, akkor utána szépen megy, amíg újra ki nem hűl a kaszni.
A megoldást számomra egy utólagos riasztó beépítése jelentette, aminek a saját távirányítója felülírja a gyárit, és az mindig működik, még a legnagyobb hidegben is.
Hátránya, hogy kell még egy sz*r a zsebedbe, előnye viszont, hogy ha lezárom a kocsit, akkor automatikusan feltolja az összes ablakot (ha esetleg leengedve maradt volna valamelyik)...
Martin Kovacs2015-10-02 11:10:08 // 71496
	Köszi a helpet srácok !! :D
	
emGéza2015-10-02 11:08:47 // 71495
	20 rongy , ha a meglévő elsőt csináltatod csak .
Kezdés az okmányirodába ... szakértői vélemény , hogy a bádog nem neki való ...
	
Kezdés az okmányirodába ... szakértői vélemény , hogy a bádog nem neki való ...
Martin Kovacs2015-10-02 11:07:41 // 71494
	Mennyibe fáj az ? 30k körül ?
	
Liquid2015-10-02 11:07:23 // 71493
	NKH kérelem, hogy olyat akarsz, befizeted a sarcot, aztán sztem annyi.
	
Martin Kovacs2015-10-02 10:59:55 // 71492
	Mi kell, hogy matrica rendszámot kérjek ? 
Ahogy néztem elég sok huza vona az egész.
	
Ahogy néztem elég sok huza vona az egész.
Liquid2015-10-01 20:52:08 // 71491
	az király, mármint a rendszám :) irigyellek érte :)
	
Haddel2015-10-01 19:33:25 // 71490
	😃😃 Ez nagyon jó szöveg😃
	
enká2015-10-01 17:58:32 // 71489
	Liquid
"wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?"
Rohan ai idő, sajnos. Két éve még nem merült volna fel az a kérdés, de most már a sok import autó miatt rendesen beleszaladtunk a rendszámok terén az "N" betűbe.
Hogy válaszoljak is: ez saját rendszám, amit 2004-ben vásároltam és jogom van levenni az eladott autóról és áttenni az újra. Mikor új autót veszek, akkor ezzel kapcsolatban le kell adnom az erről szóló engedélyt (amit aztán mindig visszakapok)meg le kell szedni a régi rendszámot, meg ki ekll vonnia forgalomból, meg mittudomén; eleddig mindig kereskedőféle intézte ezt helyettem.
Giuntini
"Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki."
Köszi a tanácsot, ahogy szokott lenni: az első pár nap bohóckodik az ember a forma1-es váltóval, aztán leszokik róla, marad az automata. Az viszont igaz, hogy ha szükség van egy kis extrára az előzésekhez, akkor be szoktam kapcsolni a sport fokozatot. Ott inkább úgy pörgeti, ahogy én is pörgetném, ha kézi váltós lenne. Normál módban van egy fél másodperces gondolkodás a gyorsítás előtt. Az meg kinek hiányzik? :)
Mivel beszámítós volt, így konkrét ár nincs, ami viszont tény: a vásárlás idején az eurotax értéke amit a kecskeméti alfa márkakereskedésben megállapítottunk, az 5,2 M Ft.
Erhard 242 (Pure Energy)
szép a vas :)
Majd kopik ez is, és tömöm a pénztárcadat, mint eddig :).
Amit még kihagytam, hogy nagyon hasznos a motoros memóriás ülés-tükör állítás. Eddig nem foglalkoztam ezzel az extrával, de most már igényelni fogom a következő gépnél. Hogy a fene vigye el a kényelmes pitsámat...
	
"wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?"
Rohan ai idő, sajnos. Két éve még nem merült volna fel az a kérdés, de most már a sok import autó miatt rendesen beleszaladtunk a rendszámok terén az "N" betűbe.
Hogy válaszoljak is: ez saját rendszám, amit 2004-ben vásároltam és jogom van levenni az eladott autóról és áttenni az újra. Mikor új autót veszek, akkor ezzel kapcsolatban le kell adnom az erről szóló engedélyt (amit aztán mindig visszakapok)meg le kell szedni a régi rendszámot, meg ki ekll vonnia forgalomból, meg mittudomén; eleddig mindig kereskedőféle intézte ezt helyettem.
Giuntini
"Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki."
Köszi a tanácsot, ahogy szokott lenni: az első pár nap bohóckodik az ember a forma1-es váltóval, aztán leszokik róla, marad az automata. Az viszont igaz, hogy ha szükség van egy kis extrára az előzésekhez, akkor be szoktam kapcsolni a sport fokozatot. Ott inkább úgy pörgeti, ahogy én is pörgetném, ha kézi váltós lenne. Normál módban van egy fél másodperces gondolkodás a gyorsítás előtt. Az meg kinek hiányzik? :)
Mivel beszámítós volt, így konkrét ár nincs, ami viszont tény: a vásárlás idején az eurotax értéke amit a kecskeméti alfa márkakereskedésben megállapítottunk, az 5,2 M Ft.
Erhard 242 (Pure Energy)
szép a vas :)
Majd kopik ez is, és tömöm a pénztárcadat, mint eddig :).
Amit még kihagytam, hogy nagyon hasznos a motoros memóriás ülés-tükör állítás. Eddig nem foglalkoztam ezzel az extrával, de most már igényelni fogom a következő gépnél. Hogy a fene vigye el a kényelmes pitsámat...
Giuntini2015-10-01 17:44:18 // 71488
	Nem általánosításnak szántam.  Két éve még sokkal jobb volt a felhozatal. A 2,4 az más tészta. Mivel ezek kinti példányok jóval nagyobb futásteljesitmennyel kell kalkulàlni. Olaszorszàgban 2l hengerűrtartalom fölött drasztikusan nő az adó. Ezt nem szabad elfelejteni. Ezeknél 6-7 évesen 120 ezret futott példànyokat nagyon kritikus szemmel kell nézni. Csak a szervizből lehetne meglátni a valós km-t, azok meg általában ki vannak törölve.  Itt is a car tàrsak nagy része sejti vagy tudja, hogy több van az autójàban, és ettől függetlenül tökéletesen működnek. A lényeg,  hogy milyen gazdàja volt előtte.
	
mizooo2015-10-01 17:21:58 // 71487
	Én 2.1 millióért vettem több mint két éve, csak kuplungot, gumikat és izzítógyertyákat kellett cserélni. ;)
	
Nivan842015-10-01 16:58:49 // 71486
	Kedves Urak!
Van egy olyan hibajelenség, hogy a kocsi nem nyit ki a távirányítót használva. Miután kinyitottam kulccsal akkor újra működik minden a távirányítón is. Véletlen gyakorisággal jön elő, minden reggel csinálta, de pl most meloban végeztem és működött. Mindkét távirányítóval és elemeket is cseréltem.
Köszi a segítséget.
	
Van egy olyan hibajelenség, hogy a kocsi nem nyit ki a távirányítót használva. Miután kinyitottam kulccsal akkor újra működik minden a távirányítón is. Véletlen gyakorisággal jön elő, minden reggel csinálta, de pl most meloban végeztem és működött. Mindkét távirányítóval és elemeket is cseréltem.
Köszi a segítséget.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-01 15:23:53 // 71485
	szép a vas :)
	
Giuntini2015-10-01 14:53:48 // 71484
	Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki.
	
Giuntini2015-10-01 14:17:53 // 71483
	Ajànlom! Nagyon jó, fenomenàlis a hangja. Csak jót vegyél! Ne engedj a két millió vagy alatti csàbítàsànak! En nrm vettrm olcsón rànézésre reàlis àron, mégis egy millió fölött költöttem a motorra a hf miatt. Most viszont elmondhatom, új motorom van. Lenyűgöző,  de milyen áron!
	
Online tag
1
		Vendég1
737
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 








