Fórum >> Típusok >> 155

BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 08:58:57 // 61729
és ezeket többé kevésbé meg is kapom hozzá,a golyalábatról nem beszéltünk,az lehet,hogy nincs és vennem kell.De többi akkor nem vészes ezek szerint?!
SD2008-07-20 08:52:58 // 61728
Figy semmi brutál, annyi hogy mivel a 155 kasztni UA. ezért motor tartó bak minden passzol azzal nem kell vacakolni.

DE:

-féltengeyl
-váltó
-kormánymű?
-teéjels motor kábelezés
-hűtés
-két első fék
- lengéscsillapító gólyalábak

szóval kb műszerfaltól előre csak a kasztni marad ennyi nem lehetetlen de azért nem eccerű:)
SD2008-07-20 08:50:30 // 61727


itt e:) kitartás cartárs szép lesz:)))

Ami itt csalóka hogy a Carbon szövet anyag ugye kissebb de mind1 így nézni jó:)
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 08:29:52 // 61726
Pedig most gondolkodóba estem,azért kikérem vmi szaki véleményét,hogy így van-e?
SD2008-07-20 08:29:22 // 61725
Igen én úgy filóztam ki mert többszür segített, már. Hogy az önindítón van a kissebbik kábel, az egy sima csatival találkozik. NOst logikusan végig gondolva, tizen pár éva alatt mitörténhet egy ilyen csatlakozóval 100C környéki hőségben, mocsokban, olajban stb.

tehát szerintem az anyaga kilágyult nem érinkezik, oxidáció is elképzelhető, én ha nem indított és lehúztam róla utánna vissza párszor és utánna ment, illetve a szerelő befútta WD40-el utánna meg egy hónapig semmi gondja nem volt, csak úgy viszont alulról lehet hozzáférni. Felülről be kell nyúlni az LMMből a TSonk felé menő vastag cső alatt a motor mögé, ott meg keresni az önindító hátulját, (bal oldala) és találja atz ember. Ha lehúzod nem biztos hogy rögtönsikerül vissza. Ez kézügyesség kérdése. De ilyen szülész mozdulatok szükségesek az biztos:D

Szóval ez lehet az egyik gond: nekem hosszabbn állás után fordul elő, vagy pl. meleg nyári napon ha valahol megállok pár percre. Vagy bármikor ha épp úgy alakul. De ha egyszer beindult utánna már könnybben indul ez lehet akár por is.
Marklar1552008-07-20 07:56:04 // 61724
Kitartás:)
Marklar1552008-07-20 07:51:46 // 61723
Ez egy itáliából ide kerűlt paranormális jelenség:)))
Lehet ámm, hogy valamelyik test vagy ilyen kis genya kábel szarakszik:)
Marklar1552008-07-20 07:50:22 // 61722
B+ Lene beszéld már!!!
Igy nem lesz 1,8 16V moci a Temprámba! :)))
Marklar1552008-07-20 07:48:19 // 61721
Én nem gagyikarbonoztam! :-PPP
Marklar1552008-07-20 07:47:12 // 61720
Gondolom Te hívtál tegnap.
Azért érdekes, mert a héten! Te voltál a 3. aki ilyet keresett... ???
Marklar1552008-07-20 07:45:57 // 61718
Ne reklamálj!!!
Erre emléxem.
Meg is vetted s beszerelés után 3 nappal hivogattál, hogy elromlott és égett azbeszt szag jön belölle.
;-PPP
Marklar1552008-07-20 07:42:39 // 61717
Megkérdeztem.
1,8 TS moci ki, V6 moci be, átkábelezés szüttyögés... 120k
Speed2008-07-19 22:12:17 // 61716
Jól tudod. Csak most a combban lévő ideget kell a helyére igazítani.
Norc2008-07-19 21:25:48 // 61715
Na komolyabban próbálkoztunk a haver 155-ösével.
Szitu: Tolásra indul, immo lápa folyamatosan világít, meg néha nem, aztán motor leállít majd próba, egyböl indít. Kis pihentetés után ismét nem indít. Eddig nem lódult meg neki
mintha csak 100 ló lett volna benne, de mióta az immo lámpa jelez (nem fogadja el a kulcsot) azóta sokkal jobban megy neki a gép. Ami még érdekes a sztoriban, hogy a kulcsot hibásnak ismeri fel, de tolásra indul, és ráadásul jobban is megy. Na ez mi lehet?
Ádi_39002008-07-19 20:44:27 // 61714
Figyi!
Egy TS autót átépíteni V6-nak az nem annyiból áll, hogy kicseréljük a motorokat. Ennyire nem lehetsz naív, még ha nem is értesz hozzá. Ott kezdődik, hogy a motorokat sem lehet csak úg ykicserélni, mert más hely kel nekik, de gyakorlatilag az összes alkatrész is már hozzá. Kompletten a motortér ég és föld a TS meg a V6 között.
Szóval ha V6-ot akarsz, akkor vegyél egy V6-ot, és azt újítsd fel. Más megoldás nincsen.
Ádi_39002008-07-19 20:41:33 // 61713
Hello,
z is eg ytipikus jelenség az öreg 155-ökön. Az is lehet, ezt SD-től hallottam, hogy csak az önindítóba csatlakozó vezetékek valamelyike nem jól érintketik. Oda lehet piszkálni, meg kell próbálni rángatni őket, aztán lehet, annyi volt.
Gyozi1552008-07-19 20:30:55 // 61712
jupiiii!!!

ha fellapozzátok az Alfissimo legújabb számát, megláthatjátok benne Alfim, az esztergomi összefoglalónál... :DDD
BL2008-07-19 20:28:24 // 61711
Csak nem a géped könnyítésén gondolkozol ? Nekem egyébként mindig a japán tuning része marad a karbon tető és tsai. ezért valahogy nem jön be az Alfákon az elütő színű karbon.

ui.: Látom berlinán is prezentáltad az autód, helyes :)
Gyozi1552008-07-19 19:49:01 // 61710
Szevasztok suhancok!

Végre hazaértem, azt nem mondanám hogy kipehentem magam(habár azért mentem) de kiba jó volt!
Egy barátom mondta, a nyaralást mindíg a munkahelyeden pihened ki :DDD
És ez így igaz!
Látom írtatok pár oldalt míg nem voltam, majd szemezgetek!
Jah és kiba sok Alfa van horvátba, nagyon sokkal találkoztam és csak 2en intettek vissza, csináltam róluk képeket is, már amelyiket le tudtam fényképezni, majd felrakom őket...
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 19:21:36 // 61709
huh......ezt nem kis meló olvasni,hát még kiagyalni.......ne irj má ilyeneket,mert olyan tudatlannak érzem magam,pedig meg van a 8 általánosom:-DDDDDDDD
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 19:17:31 // 61708
Hogyne!!!.Csak sok PÉNZÉÉÉÉÉÉRT:-DD,de beszámítom a kocsidat is:-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-19 18:48:20 // 61707
T. Cartársak !

Ím örvenjetek és vigadjatok. A kocsi beindult vala.
Szivat vala az elektonikával, minek BOSCH MOTRONIC vagyon a tetején. Ma LMM-et lekaptuk vala, relék derék csoportja átnézve vala. Akkut esmét próbálván nem lészen se nyekkenés, se nyikkanás. Akkuba 12.5 Volt vala. Akkunk kilehelte a lelkét. E szegény akku vesztét is a felirata okozta, ami VARTA vala. Akkut kiszerelvén félretesszük. Dühömben kimégyen vala autóhoz, mely a kijutásomban segített vala. Akkut kiszerelve Alfába beszerelve ima után indítóztam vala. A szörny feltámadt poraiból ( alkatrésziből).
Ím dicsőítsük a Szent Manualt, hogy megmutatta nekünk az utat mely átvezetett a germán elektronika pokolbéli bugyrain és a szerelőaknán.

Holnap, midőn a nap felvirrad, be lészen szerezve egy derék akku, kinek Exide a becsületes neve. Holnap a gép-szörny a barlangból majdan előmászik és már csak kormányának műve vagyon hátra, mit meg kell szabadítani olajának buborékaitól.

Ámen !
Gery832008-07-19 17:03:43 // 61706
Szasztok!
Valamelyik PHOTOSHOP-betyár meg tudná 'karbonozni' nekem a kocsi motorháztetejét, tetejét, és az oszlopokat? (Olyan Marklarosan... :) )

Köszi!

Dzsozy2008-07-19 16:56:12 // 61705
Anno nekem is volt ilyen gondom és a mostani verdám is rakoncátlankodott ezzel a problémával! Több autóvill. szerelőtől hallottam, de valszeg igazuk van, hogy az alfák önindítója elég érzékeny és a fékportól ill. kuplungportól megszorulhatnak. Pár hónapja jártam így, hol behúzott az önindító, hol meg se nyikkant! Autóvill. szerelő bedobott egy nyomógombot índításnak biztonság kedvéért, de miután lekapta az önindítót látta, hogy a ferrodol portól teljesen megszorult. Kitisztította és kész!
Gery832008-07-19 16:53:34 // 61704
Szia!
Sztem nincs benne önindító relé, legalábbis az enyémben nem tudok róla hogy lenne.
Nekem a rossz önindító produkála ugyanezt a hibát.
Norc2008-07-19 16:10:27 // 61703
Na senki? Hol találjuk benne az önindító relét?
Adi1452008-07-19 15:43:24 // 61702
Hi Mindenki! Segíííítséééég! Kéne nekem sos be egy 2.5 td hez ékszijfeszítő görgő....öööö most?!
norbee2008-07-19 14:44:31 // 61701
"Még nem vagyok trükkös fotós..." Na persze. Nekem eccer kűdtél képet egy önindítóról, még a Maga Netti vagy Marelli? felirat is rajta volt, aztán kiderült, hogy egy Trabant dobfék belseje... Nem vagyok trükkös fotós... :)))))
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 13:41:00 // 61700
De egyszer már műtöttek nem?vagy rosszul tudom?
Norc2008-07-19 13:40:00 // 61699
Azt hol lelni benne? Most lelépünk (kis meló) de utánna jövünk vissza.
Speed2008-07-19 13:37:37 // 61698
Nekem az önindítórellé csinált ilyet.
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 13:33:53 // 61697
Senki nincs itt rajtam kívül,de később biztos tud választ adni vki.
Norc2008-07-19 13:28:12 // 61696
Sziasztok.
Havernak a 155-öséval akdt egy kis gond. Délután hazaért, majd este ment volna melóba és a kocsi nem indított. Aksi jó, gyujtás van, indításra nem reagáll, önindító se forog, (mintha nem is akarnál indítózni) Reggel viszont pöccre indult, majd egy óra mulva próba, és megint semmi. Mi lehet vele szerintetek?
Speed2008-07-19 13:18:39 // 61695
Sziaszok mindenki. Tudom régen írtam, de mentségemre szóljon, hogy egészséggel volt gondom. A balesetkor (már másfél éve) megsérűlt a lábamban, a központi ideg, és elég nagy fájdalommal jár. Eléggé el volta kedvtelenedve. (na ezt szépen írtam) Úgy néz ki hogy idegsebészet lesz belőle, valamikor 20.-a körűl Augusztusban.
A kocsin nem sokat változtattam még. 17"os felnik kerűltek fel, meg a vezérlő elektronika lett más. Bika lett! Majd teszek fel képeket is.
Remélem mindenki jól van!
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 12:46:47 // 61694
Ezt a hullaszagot ami itt van:-DDDDDDD
András bácsi2008-07-19 08:21:46 // 61693
Az első részét kevéssé értem. Mi az, hogy nem lehet hozzáférni. Viszont ha elforog, az nem jó jel.

40k? Nem kell azonnal Betát venned. :) Állatokat meg hol akarsz tartani?

És az nekem miért jó, ha elküldöd nekem az önindítót és a generátort?

(azért jó lenne, ha a bontottat szétszednéd, szemrevételeznéd, kitakarítanád, megkennéd mielőtt beépíted...)
SD2008-07-19 06:26:43 // 61692
Az a terv hogy:

láttam egy elektromos embernél, van egy furós adaptere rárakta egy satura és megforgatta, és egy lámpával nézte hogy tölt-e, oda lehet elviszem. De ha elmondod hogy kell szétszedni azt is lehet bevállalom. A baj az hogy a kábel azért nem jön le mert: amikor még benne volt már furcsáltam hogy 1mm forgott mindkét irányban, a vastagabbik kábelt tertó csavar, anyástúl, kábelestül egybe épülve:( megpróbáltam lazítani de csak jobban elforgott, akkor, leszedtem a fékonyabbikat, meg a vastagat az önindítóról, hogy ki tudjam venni. De akár hogy próbálkoom csak forog körbenem jön le... Nem tudom mi van a másik végén, gondoltam hátha egy anya és majd az letekeredik de nem... Rá van épülve a csavarra a kábel, és hozzáférni sem lehet:(

Lehet az lesz hogy elküldöm hozzád Marklárral a generátort meg az önidítót is ha egyszer meg addig meg megpróbálom berakni a bontottat.

Egy rendes dugókulcs készlet 40k-nál kezdőik... meg kéne két krokodil, meg ez-at még:) de legalább elkezdtem:)
SD2008-07-19 06:17:41 // 61691
Nekem a zendered kell:) Adok cserébe a klíma kompresszort? :)
SD2008-07-19 06:15:52 // 61690
Ha vársz még egy hetet ki lesz mosva:) mert mondta Marklár hogy, sokat esik:D
Edyboy2008-07-19 00:44:01 // 61689
Kimosva is 10k?
Lehet,hogy érdekel.
Enyémet eszi a vasfog :-(
Marklar1552008-07-19 00:31:10 // 61688
Nem rémlik, hogy lenne szakadás. A könyöklőn áll "érdekessen"a huzat. Amúgy jó. Még nem vagyok trükkös fotós...:)
Edyboy2008-07-18 23:48:32 // 61687
Trükkösen van fotózva,vagy tényleg nincs rajta szakadás?
Marklar1552008-07-18 23:00:32 // 61686
Akciooo
Action!!!
Eksön!
Megkéne szabadúlnom gyorsan tőlük.
Mível Longman "orvúl" elvitte a napfény tetőt. S mostanában sok esső hullik Érd térségében.
Nagytakarítást igényelnek. 10k első+ hátsó. Akár a 4db ajtó panelt is adhatom hozzá. +2e ft/4db
Marklar1552008-07-18 22:51:43 // 61685
Hogy-hogy Te még fent vagy??? Merrt, ha majd megszületik a kis Bandi, akkor majd OK... ;-PPP
Marklar1552008-07-18 22:50:09 // 61684
Ha esetleg mégsem jönne össze, akkor tudok a Tiéd helyett egy 1,3D mocit... ;-PPP
Marklar1552008-07-18 22:49:07 // 61683
Oks.
Akkor 15e a postaköltség. :)))
András bácsi2008-07-18 22:33:47 // 61682
3., Kéne legalább egy rendes dugókulcs-készlet, nem lesz jó a tesco-gazdaságos. :))
(a villáskulcs nem igazás alkalmas autószerelésre)
András bácsi2008-07-18 22:32:11 // 61681
Ühüm. Hogy-hogy nem jön le a kábel?

1., Mi a terved a generátorral? Hogy nézed meg?
2., Szedd ki az önindítót és nézd meg.
BMW forever!!!!!!!!2008-07-18 22:20:48 // 61680
És különben is mit rontja az üzletedet?.-D....nemhogy Tőled vennék mocit mi?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak