cac2010-05-12 15:08:02 //
99879
Ha nagy szarban vagy, nézz előre mereven és kussolj! :D
Bocsi skacok, de ezt meg kellett mutatnom akkora már! :)
SD2010-05-12 15:04:23 //
99878
Ha az olajgomba kipurcsan eleinte még hidegen mér, de amikor meleg már a híg olaj átfolyik a külső részébe. Jobbesetben ez a gond ha nem ez akkor kakukk lesz a moci.
pb_2010-05-12 14:57:15 //
99877
Sejtettem, hogy az lesz.))
akkor, akkor volt szar? most meg jó? :D
pb_2010-05-12 14:56:13 //
99875
Nincs mit.)))
ennyiért lehet én is eladnám......
öööö akkor nem tudom, lehet a turbó más, majd minnyá megmondja valaki a "Q4 Team"-ből :)
pb_2010-05-12 14:55:09 //
99871
A 4 bar meleg alapjáraton kicsit sok.
pb_2010-05-12 14:54:14 //
99870
Mert az olaj felmelexik, ezáltal higul.
pb_2010-05-12 14:52:47 //
99868
Attól, aki csinálja, vagy éppen nem csinálja.)))
de bazzz, régebben ha beindítottam 5-6közt volt hidegen és melegen sem ment 4 alá!!
Ez valahogy így működik a többiben is, melegen visszaesik.
Mondjuk nekem most a lada gombával nem, az értékre mindig többet mutat :P
De lényeg, hogy az ember lássa mozdulni a mutatót....
mitől mehet el az olajnyomás????
ugyanis nekem alapjáraton 0 mikor már meleg hidegen meg 4bar , viszont az olajszint megfelelő, akkor meg mi a fasz van, az óra??? de hát mér.....
Jah, ez 800 pénz alaphangon.....
Működőképesen érhet kb ennyit az autó. Vagy nem
Nálunk az AE szelep 3480Ft/db, ezt megszorozva 8-cal, még mindig messze van a 200 ajrótól, és még kedvezmény is van belőle :)
DESQE2010-05-12 14:06:30 //
99861
Ez télleg olyan mint egy virus, akármenyire utálom mikor baja van, mikor megy akkor kárpotol! :)
Longman2010-05-12 13:18:32 //
99859
Az a vonzerő ebben a kocsiban szvsz a jelenlegi gazdájának is, hogy pl. a múltkor mikor nálunk volt a rally gépátvétel vittek egyet egy széria Lancer Evo VI Tomi Makinen Edition-el amiben "A"-s komplett elektronika van (amit a múltkor a TC-n is teszteltek), aztán nem hugyoztam be a 380Le-től. Ellenben ebben a Q4-ben beszartam majdnem..
Mikor nekem a V6 2-esben padlóval, 5500 nál már úgy megy mint a p*csa, a Q4 úgy ment el mellettem mintha állnék.
Szóval alapvetően ki van az találva, és elméletileg senki sem olcsó alkatrészekből építette.
Gondolom ezért tetszik még vkinek most is.. :)
SD2010-05-12 13:09:48 //
99858
Igen én is ezt gondolom ha egy motoe ilyen szinten tönkre van már téve, vagy full generál kell neki de gyári állapotra, mert ez kispénzből sokló, csak ilyen szopóág... :( értem ezt úgy hogy persze 500k sok egy motor tuningra, de ha úgy vesszük hogy új motort akarna építeni valaki minőségi, új alkatrészekből, akkor szerintem 3mila alatt nem állna meg csak a motor... De akkor az úgy lenne 300ló hogy menne is 50-100e km-t ami sztem tuning autónál nem kevés. Tehát két út van vagy görgeted tovább azt a szerencsétlen hulladék szétcseszett mocit vagy még nem szétvarmolt donorból szerzel egy gyárit, én ezt tenném, mert a 200 és 300 ló között milliók vannak nem egy nagyobb turbo meg egy sufni csipp, most direkt fogalmaztam sarkosan. De legjobb lenne azt az autót gyárira megcsinálni, vagy akkoe full szétcsontozni, és minden kibaxott kábelt egyesével megnézni és mindent megcsinálni, de abból a pénzbőlviszont 159-re futná. Szóval nem tudom hogy érzékeltessem hogy nem minden az aminek látszik, egy halálba tuningolt verda lehet nagyotlép 10x egy gyári viszont nem olyan vagány de mondjuk nagyot lép 20 évig.
MMVI2010-05-12 12:14:09 //
99857
Hello! Szerintem akkor járnál hosszú távon a legjobban, ha szereznél egy másik komplett motort a Q4-be, mondjuk egy bontott Fiat Coupe Turbo-ból, mint ahogyan Rolibaba is tette. Lehet most az egyszerre túl nagy beruházás lenne, de hosszú távon szerintem megbízhatóbb lenne. Igaz, hogy nem lenne meg a senkisemtudjapontosan teljesítmény, de lenne helyette 190LE ami azért nem kevés!:) Üdv.T.
DESQE2010-05-12 11:01:42 //
99855
Én ezt hallottam, hogy ilyen a elosztás...de nem nagyon néztem utánna...
BL2010-05-12 10:47:00 //
99854
Osztom Longman véleményét a gyári chip-el kapcsolatban. A motor közel sem gyári állapotban van, így a gyári vezérlés sem az optimális hozzá.
Turbónyomás mérő gondolom van az autódban, de ha AFR(benzin-levegő arárny)-mérő nincsen akkor a vezérlés módosítása/átírása hazárdírozás is mert nincsen visszajelzés a túl szegény vagy túl dús keverékről a különböző fordulatszám tartományokban, ami idővel meghibásodáshoz vezethet.
Az autód leírásában 30/70 arányú összkerékhajtásról írsz. Ezek szerint a központi difi is cserélve lett valami másra mert a Q4 és az Integrale 16v 47/53, az Integrale 8v pedig 56/44 arányban tolja a hajtást a tengelyekre.
Nekem ők cseréltek vezérművtengelyt 2006ban, azóta még egyben van a gép :)
Emlékeim szerint árban kifejezetten olcsók.
Ha vmi nagyobb gond lenne, lehet kivinném megint.
Kisebb mókákra meg marad a Berdo, bár ők is geci messze vannak, de legalább a városon belül...
DESQE2010-05-12 10:33:02 //
99852
Erre még nem is gondoltam! :) Lehet maklar155 miatt ment tönkre, biztos ő volt a tesztvezető.... :) Megátkozta a verdát... és mivel sok volt az átok már előtte is igy megadta megint magát....
Longman2010-05-12 10:30:12 //
99851
:DD
annál már több.. :)
de perverz vagy, most törölgetheted a monitort? :))
pb_2010-05-12 10:29:45 //
99850
Thx!
Csak gondoltam rá...
Épp most jutott eszembe a barátnéd...:PPP
Longman2010-05-12 10:26:57 //
99848
Hehe, valld be hogy mindig mikor a haverodnál állt, elvitted egy körre. Még mikor Bery volt a tulaj akkor is.
Te vitted rá a rontást!! :DDDDDDDDD
Utángyártott: AE, KS, ... http://www.szakalmetal.eu/A_Termekeink/. Remélem ez nem minősül reklámnak :)
Q4 moci halálozásának a fő okai:
1 kevés a benya a nyomáshoz
2.elmegy az olajnyomás
3. Marklar a soffőr:)))
De Desqe autóját még nem vezettem:)))
pb_2010-05-12 10:23:42 //
99845
Magyarul közel sem lett tökéletes.))
Tony1552010-05-12 10:20:58 //
99844
Az első Pesti és pest környéki szerelő, ahová másodjára viszem a vasat, pedig nincsenek nagy igényeim:-) Januárban vittem hozzájuk műszakiztatni, szerintem nagyon korekt áron és hozzáállással melóznak....
Longman2010-05-12 10:20:54 //
99843
Mivel a motor közel sem gyári értékeken megy, így nem biztos hogy a gyári csipp megnyugtató megoldás.
És ezelőtt sem volt 100% a programja, vagy legalábbis senki nem tudta mi hogy van benne állítva..
Szerintem kezdj el gyűjteni egy Gotech-re, hosszú távon olcsóbb lesz mint a folyamatos motorgenerál..
Amúgy az első autóm ügye a Trabi (TraFI) volt. Motor hibássan vettem 20 000ftért.
Miután nem segített rajta a gyűrűzés így fel kellett fúrni. (sokat állhatott a motor és pár helyen belerohadt a hengerfalba a gyűrű(k))
Sajna ++ osra fúrták és így már nem volt gyári túlméretes dugó szett hozzá.
Csináltattunk a paléknál. Ők adták a gyűrűket is. 2 az az 2000km után elfogytak a lehúzó gyűrűk. Gariba adtak másikat. Az autót faterral mentem járattni. Így még őrűltnek sem mondható a tempó. Az első 500km en max 3000es fordulaton. 1000kmen max 4000es fordulaton. 1500km nél olajcsere. Castrolra...
Utána gyűrűt is finoman járattam még pár 100km-t.
(A járatás abból állt, hogy reggel beültünk és elatóztunk az alföldre...)
Szóval 5000km után ismét olajcsere. Utána már tökk jól ment. Bejáratottnak tekíntettem:)
kb 6500km nél M1/M7 bevezetőjénél rátapadtam egy 520as BMWre. 1500s Lada óra szerínt 160km/h nál megragadt.... Szeríntem meg volt az a tempó, mert a hátúl ülők csak úgy kapkodták a felyüket...:)
De még több,mint 15000km-t mentem így. Így is lett elcserélve az XR3i re:)
Csak 6-700km enként 1L Botondot kért:)
pb_2010-05-12 10:17:05 //
99841
Lehet.)))
pb_2010-05-12 10:16:40 //
99840
Tudok olyan boxerről, amiben nem igazán bírta. + anno havarom tzéjében sem.)
Gyár új, vagy utángyártátt, vagy lehet 1edi méret is?
pb_2010-05-12 10:13:45 //
99839
Ha állandóan síkoltatni viszed, akkor persze, hogy Lfogy.))
DESQE2010-05-12 10:10:34 //
99838
Néha már én is gondolok erre, de a vezérléseét a hawerom irta, és jelenleg egy teljesen gyári chip van hozzá irva, néha már én se tudom mi lenne a legjobb, de mikor működik olyankor kárpotol....kitartó vagyok! :D
Longman2010-05-12 10:07:11 //
99837
Tényleg nem tom mit lehetne már ezzel csinálni. Az aktuális tulajdonosa mindig százezreket, milliókat öl bele, mindig jónak mondható szakember csinálja, mindig új cuccok vannak benne, mégis mindig tönkremegy.
Nem tom én hogyan kezdenék hozzá ehhez a kocsihoz ha mondjuk teszem azt megvenném. Szerintem mindenképp kiiktatnám a szerelőt. Aztán vennék egy teljesen másik motort, és azt kezdeném felépíteni. Bár teljesen kiiktatni nem tudom a hibalehetőséget, mert gépműhelybe vinni kell, spéci alkatrészeket rendelni kell. Ebben az utóbbi kettőben én magyarországon már senkiben nem bízom..
Mondjuk még volt egy olyan elméletem hogy igazából szoftverben kellene keresni a hibák gyökerét...
Biztos John Palson volt a feladó:))
Hát nemtom. Feleségem golfmotoros szöcskéiben bírta a versenyeket, inkább a csapágyak nem bírták :)
Ha valakinek egyébként új dugattyú kell, akkor talán tudok segíteni némi kedvezménnyel :)
Pl az uccsó KOnál az enyémet már nem lehetett síkolni...
Ezért kellett "szereznem" :) másikat...
Valami ilyesmi volt ott is.
pb_2010-05-12 10:01:09 //
99833
Lehet, az ottani gyártó is pal szinten dolgozik.))
DESQE2010-05-12 09:58:24 //
99832
Igen bevalom, beleszerettem a gépbe első látásra, és megvakitott...de akkor se kellett volna Vittoriot leszolnom, tényleg sajnálom és ha olvasod, arra kérlek ne haragudj, a tiéd is volt a gép és tudod milyen mikor rosz....
Üdv.: DESQE
pb_2010-05-12 09:58:18 //
99831
1 hfej mitől tudja a végét járni?)
Így ne csodálkozz, ha állandóan gallyra megy a verda.))
Jahh.
Kappa turboról van...
16v:



