Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2010-06-08 12:10:28 // 101584
"a szívócsonkfelőli végét, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot "

ööö igen, itt egy szó kimaradt:

"a szívócsonkfelőli végét vágom, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot "

bocsesz! ;))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-08 12:07:36 // 101583
Az elöbb a szivocsonk felöli oldat irtad.Az fehér bigyo a bubu-nál,csak kihuzod belőlle.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-08 12:05:05 // 101582
A szivocsonknál van amelyik csavaros,nem tom a tied milyen.
Én keményen szopok az olajdekni visszarakással,már tudom,hogy miért tadtak hozzá féltengelyszimeringet.
De nem akarom szétszedni!!!!!!!
A faszom kurva olaszba már.
süsnye2010-06-08 12:05:03 // 101581
Te beszívtál vagy kezdődő diszlexiád van? ;)))
Nem az érdekel, hogy a bubu hogy van rögzítve, hanem a szívócsonk és a bubu közti vákuumcső hogyan van rögzítve a B U B U -hoz! ;))
Esetleg a szeleppel együtt cserélhető?
Tentacle2010-06-08 11:50:13 // 101580
Jaaa.
Szerintem 4 csavar fogja a tűzfalhoz, amit megtalálsz a lábtérben a fékpedál nyomórúdja körül :)
afri2010-06-08 11:47:59 // 101579
ez a jelenség nekem az 1.8 -nál és most a V6 -nál is fennáll!! .... hidegen!
és nálam is jó a fékizé!! :-)

de egy leheletnyi gázfröccs megoldja eme para-jelenséget!! ;-)
süsnye2010-06-08 11:35:21 // 101578
a szívócsonkfelőli végét, mondom, most hvégén szedtem le a csonkot ;) a mésik oldal (bubu) rögzítése nem világos
Tentacle2010-06-08 11:31:45 // 101577
Szerintem csak össze van dugva, a vákuum nem fogja lelökni a csövet (max vmi kis bilincs van rajta, h falsot se szívjon). A cső meg azért merev, h ne horpadjon össze.
süsnye2010-06-08 11:18:43 // 101576
mellesleg még egy dolgot megpróbálnék, mielőtt egyből a bubunak esnék neki... a vákuumszelepet kicserélném csővel együtt (ami a bubu és a szívócsonk között van)...
Hogyan lehet azt leszedni?
Most, mikor lent volt a szívócsonk nézegettem, de nagyon nem akartam macerálni, mert nagyon merev a cső, másrészt, nem volt csere alkatrész :)
Szal hogyan van az s szelep rögzítve? Egyáltalán cserélhető külön?
RoliQ42010-06-08 11:17:25 // 101575
szerintem ezt buktátok... de tanuljatok a hibákból:D
süsnye2010-06-08 11:16:26 // 101574
egy rugóra jár az agyunk ;))
süsnye2010-06-08 11:16:00 // 101573
nemtom, de remélem nem az elébb említett árakat veszi alapul ;))
RoliQ42010-06-08 11:15:22 // 101572
most hogy kiírtad az árakat így már drága lesz ott is:D
atesssz2010-06-08 11:03:48 // 101571
Az anyósülés előtt, a kesztyűtartó alatt nyúlkálj a kábelekhez, mozgasd meg őket, ott kontaktos valami. Valószínűleg a termisztor, ami a ventillátor "légterében" van :). 3 tyúkbél megy a csatlakozóba.
Nekem is volt ez anno.
Tentacle2010-06-08 10:42:18 // 101570
A Marklar-Trade-nél mennyi ? :)
süsnye2010-06-08 10:35:39 // 101569
van bendix is, 92k a unixnál.. :))
süsnye2010-06-08 10:32:47 // 101568
tévedtem.. bárdinál van 129e HUF-ért, csak épp' nincs készleten, a pics@ba! ;))
süsnye2010-06-08 10:26:27 // 101567
hmmm.. :)) vajon lehet ilyet felújítani? mert ilyet újonnan sztem még utángyártottban sem lehet kapni...
Tentacle2010-06-08 09:49:53 // 101566
Ez az alapjárati mizéria nekem is van néha, de inkább csak hidegben. Viszont nekem a gázpedál nem segít, csak ront a helyzeten.
Ilyenkor 2 eset szokott előfordulni:
1. megjavul pár másodperc után,
2. leáll, de ekkor indítás után egyből jó.
Hogy mi okozza, nem tudom, de nekem a fékrásegítővel nincs probléma.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-08 09:42:34 // 101565
Lehet,hgoy ülyeséget irok,majd a kvgépes kijavit:-))
Az alapjárati motor ugyea szívosorból "táplálkozik",ha a bubu enged,akkor nincs elegendő vákum addig mig fel nem töltődik,ebböl adódhat ,hogy vissza ejti egy kicsit,amikor már ugye meleg,vagyis már van benne levegő,nincs ilyen gond.

Konkluzio:bub csere.
süsnye2010-06-08 09:32:02 // 101564
Kérdés...
már régóta megvan az a jelenség, hogy mikor hidegen beröffentem, akkor beindul és leejti a fordulatszámot az alapjárat alá. Kicsit fulladozik, majd adok neki egy kis fröccsöt (gáz ;) ), és minden rendben. Ha nem adok neki, akkor is összeszedi magát, csak kicsit várni kell (1-2 mp). Innentől kezdve minden rendben van, jó az alapjárat, valamint ha melegen indítom akkor sem csinálja...
Alapjárati szabályzóra gondoltam, de hátha van vkinek még vmi egyszerűbb ötlete.
Anyyi mgé hozzátartozik, hogy a fékrásegítőben a membránon valsz már van egy pici lik, mert ha nyomom a féket, akkor
1. sípol
2. ingadozik az alapjárat

És ha már itt tartunk, bubu membránnal mit lehet kezdeni? Csak egyben lehet cserélni a bubu-t, vagy fel lehet újíttatni (bár sztem ahhoz elég kényes, mert ugye össze van peremezve).

Szal a lényeg :)

1. hideg indítás utáni kis rpm visszaesés?
2. bubu felújytás/csere?

Koffein túltengésben szenvedő válaszadók kíméljenek! ;)))
Fairlane2010-06-08 09:30:55 // 101563
Jóreggelt!

Kontakthiba?
süsnye2010-06-08 09:25:14 // 101562
Jóreggel!

Vez panel?
Tentacle2010-06-08 08:57:15 // 101561
Jóreggelt.

Esküszöm ezek az autók olvassák a fórumot.
Tegnap hazafelé nekem csinálta azt a fűtőventi, hogy nem ment, a kijelzőn a vonalkák nem jelentek meg, hiába nyomogattam bármit. Aztán pár perc után megindult, biztos belerázódott a dologba :)

A hülyeség ragadós.
afri2010-06-07 22:42:25 // 101560
a kipuffancsot megigazíthatták volna már legalább!!! ;-))
Longman2010-06-07 22:03:42 // 101559
Nem szopatom magam feleslegesen, az enyémen amúgy is négyzetesen nehezebb (vagy szopatósabb ahogy tetszik) mint úgy általában..
pláne nem fogok pont a klíma kompresszor és a gen. feszítő görgőnek a cseréjének akna vagy csápos nélkül.
Csápos még van is vagy 6db itt a cégnél meg sok-sok fasza szerszám, de a fentieknek egyedül akkor sem fogok neki.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-07 18:06:04 // 101558
Ne má,hogy vacak akna nélkül nem tudod megvalósítani önmagad??
Persze a kényelem ,meg minden:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-07 18:03:59 // 101557
Olajdekni projekt,első lépései.
Leszedtem végre...
Persze a kipuffot is le kellet kötnöm elölről,meg a katalizátor után.
Találtam egy érdekes dolgot., ha nem tévedek ennek nem így kéne kinéznie!
Elviekben ez az olajszint visszajelző,ami nekem folyamatosan égett,most már tudom hogy miért.Az olajdekni hátsó csavarjai rendesen lazák voltak.
Valami vékony bigyóval volt tömítve,helyenként,és gondolom amikor a hozzáértő visszarakta,eltörte ezt az érzékelőt.
Képeket még holnap mellékelek,még nem tettem vissza.
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:42:11 // 101556
Majd ha megvagy a krumplival... :-DDD
Buksi2010-06-07 16:41:01 // 101555
Nekem jó! Megcsináljuk? :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:40:30 // 101554
Aluminium lemez hőálló feketével befújva.
Buksi2010-06-07 16:37:09 // 101553
Mondjuk tényleg nem csúnya! :-)
De valami hőálló cuccból kellene megcsinálni! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:35:19 // 101552
De legalább jól néz ki.

Ez nem Recaro megoldás:

Fekete csík - fehér csík - fekete csík - fehér csík. :)
Tentacle2010-06-07 16:35:05 // 101551
Gumicsizma rulez :) Amúgy az enyémben is áll, de csak pár cm, azt hólapáttal szoktam kilapátolni :)
Buksi2010-06-07 16:33:51 // 101550
Akkor mennyél haza! :-D
Buksi2010-06-07 16:33:23 // 101549
Nem egy nagy mutatvány! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:31:41 // 101548
Ha te krumplit pucolsz, akkor én hova menjek?
Burgonyát pucolni?

Inkább haza megyek. 1 órája lejárt a munkaidőm, és a főnököm gépénel vagyok.
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:30:04 // 101547
Ajánlom minden elmebeteg figyelmébe:
155 BTCC replica lámpa készítése
Buksi2010-06-07 16:26:38 // 101546
Te is mennyé valahova! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:25:52 // 101545
Gondolj egy számra!!!

Oszd el kettővel!!!

Mennyé krumplit pucolni!!

:-))
Buksi2010-06-07 16:25:38 // 101544
Örülök, hogy beleegyezel! :-DDDD
SD2010-06-07 16:24:51 // 101543
Szerintem a vízcső:)
süsnye2010-06-07 16:23:35 // 101542
akkor jó... :))
Buksi2010-06-07 16:23:16 // 101541
Olyanra gondol! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-07 16:20:08 // 101540
olyanra gondolsz, mint Győzié és az enyém? :-)
Buksi2010-06-07 16:14:45 // 101539
Szürke lesz az új is! Csak a lóvét kell még összegyűjteni rá! ;-))
Longman2010-06-07 16:14:04 // 101538
Faxom kivan amúgy is.. mindkét Alfa szerelésre alkalmas haveromnál áll a víz az aknában.. így nem lesz a héten klímám és új gen. feszítő görgőm.. :(

De azért holnap cserélek 2 kormányösszekötőt kényelmesen itt a céges műhelyben.

Ha hétvégén sem lesz használható akna, akkor meg elbabrálok a sebesség szenzorral/jellel, meg kéne nézni mér nem megy a hátsó elektromos ablak, esetleg bekötném a check engine lámpát is..
Vagy inkább a vízcsöveket és a fűtéscsapot cseréljem? :)
Buksi2010-06-07 16:13:46 // 101537
Bekaphatod Győzike! :-DDD
Buksi2010-06-07 16:10:10 // 101536
Pont erre gondoltam én is! ;-)
Buksi2010-06-07 16:09:36 // 101535
Ez is igazi Q4 ülés, csak ez még a '92-es évjáratból valósi! A fiatalabbakban, mint pl. Győzié már állítható combtámaszos Recaro! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak