Fórum >> Típusok >> 145-146

Andrewxy2007-02-02 20:25:10 // 29368
de motorban nem a 156 2.0jts-sel 1ezik meg a 145/146 sportverzió motojával, igaz?
GEORGE2007-02-02 20:24:13 // 29367
Szasz! Nekem nincs garázsom, mert tölünk csak messze vannak kiadó garázsok. Ma hoztam el Piritől és az öcsém bérel eggyet abba tartom most, hogy bibis a nozija! :-(
GEORGE2007-02-02 20:22:07 // 29366
igen, azon is úgyanez a nagy fék van :-)
szasza(SW)2007-02-02 20:21:30 // 29365
Én manöken alkat vagyok 56kg:D
Alfafeeling2007-02-02 20:20:40 // 29364
kolléga, szevasz .... haspajzs???
Alfafeeling2007-02-02 20:19:57 // 29363
nem nagyon tudok olaszul de 30 másodperc után villognia kell és a szervíz tudja mi a hiba code, üzemagyag ellátást és injektort tilt le...
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:19:47 // 29362
Na ha benne ülök, akkor az enyém is 1430kg. :)))))
Andrewxy2007-02-02 20:16:49 // 29361
helló!! Már értem a két típus különbségét, dehát akkor jól gondoltam, 1ébként az a bizonyos fékrendszer, az ugyanaz mint a mi 155 2.5td-nken;)
szasza(SW)2007-02-02 20:16:29 // 29360
Ez a forgalmi szerinti suly de az én sulyomhoz elfér a szerszámos láda böven:)
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:13:41 // 29359
De kipakolom már én is valamelyik este, aztán úgy is megmérem.
Alfafeeling2007-02-02 20:13:28 // 29358
ne nagyfiuskodj hogy van garázsod jó... :-)))))))))))))))
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:12:43 // 29357
Az enyém szerszámokkal együtt 1320 kg. mértem egy hiteles mázsán.
GEORGE2007-02-02 20:12:42 // 29356
valamelyik nap most már tényleg lemegyek megméretni a mázsán! Elöbb megvárom, míg elkészül persze :-)
GEORGE2007-02-02 20:11:44 // 29355
Nekem más nem írt mailt :-) Azt meg, hogy innen kibogózzam ne kívánja senki sem!
Alfafeeling2007-02-02 20:11:35 // 29354
akár mit csinálok 10 lityi de városban dugóban 11 lityi... mondjuk nyuzósan megyek...
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:11:27 // 29353
A legélvezetesebb egy fapados sprint, vagy egy hathengeres 75. A sprint olyan, mintha egy gördeszkán utaznál, a 75 meg hátsókerekes.
szasza(SW)2007-02-02 20:11:19 // 29352
Nekem 1275KG:)
Youri2007-02-02 20:10:24 // 29351
Szerintem meg van.De nem kártya,hanem a gyári szervízkönyvébe van nyomtatva.Van egy elektronikus-,és egy mechanikus kód megadva.Nem úgy tűnik h "kamu " számok lennének...Remélem.Most egyben van a gyomrom.
GEORGE2007-02-02 20:10:13 // 29350
20-344-6255 csörgess meg elmondom :-)
Robi ( Sztanik )2007-02-02 20:09:12 // 29349
Vagyunk Ezeröten ? Péntek van, kicsit lelassultam már.
Putyesz2007-02-02 20:08:44 // 29348
a hely kérdése nem érdekel!nem tom melyik az élvezetesebb?ki kéne próbálnom mindkettőt:)
Putyesz2007-02-02 20:03:53 // 29347
az igazság hogy tavasszal új autót veszek és most ezen filózok,GTV 2.0TS vagy 146TI
GEORGE2007-02-02 20:03:24 // 29346
Igen a váltó egy sarkalatos kérdés. Azt tudom, hogy a 156 2,0TS 16V-ben hosszabb a váltó mint a 146ti és 145QV-ben. hogy GTV milyen váltót kapott azt nem tudom.... V.-ben 5000-el 170 a ti és QV V.-ben 5000-el 180 a 156 2,0 TS 16V
Putyesz2007-02-02 20:01:58 // 29344
george,nem tod milyen súlyú a gtv?
Youri2007-02-02 20:01:56 // 29343
Valaki tapasztalt már ilyet?Mennyire legyek ideges?(29336)
GEORGE2007-02-02 20:01:26 // 29342
Részvétem! .-(
GEORGE2007-02-02 20:00:28 // 29341
Igen a GTv-ben is van ilyen moci. A GTvili nem bírt lenyomni a pályán 220-nál is még mögöttem volt :-)
Putyesz2007-02-02 20:00:05 // 29340
a 8,5-öt a 146-ra mondod?
Robi ( Sztanik )2007-02-02 19:59:57 // 29339
Üdv mindenkinek !
Putyesz2007-02-02 19:59:17 // 29338
nem tom hogy megegyezik e a váltó!a 146 1260 kg körül van!a gtv-t nem tom
szasza(SW)2007-02-02 19:59:00 // 29337
A gyár szerint 8.5:)
KisP2007-02-02 19:56:02 // 29336
sztem a 146,az könnyebnek tünik.de vajh a váltó is ugyanaz-e?
Putyesz2007-02-02 19:53:10 // 29335
a gtv-ben is ugyanez a motor van,nem!?És melyik megy jobban ezzel a motorral?a 146TI vagy a GTV?ugytom a gtv 8,4 alatt van százon,a TI-t nem tom
KisP2007-02-02 19:51:13 // 29334
hú,mennyire igazad van!!!
Youri2007-02-02 19:50:47 // 29333
Igaziból én tisztában vagyok ezekkel,a kollégának próbáltam egyszerűsíteni.Persze nem ez a legnagyobb bajom:a de-i amore-zás után kimentem a kertbe takarítgatni a Drágámat.Hazafelé már kötélvégen...A CODE ikon nem alszik el,az autó nem indul.Letiltott az agya.Holnap derül ki h mi a gáz.Biztos nyugodtan fogok aludni...Na joccakát!!!
dfg (Tanárúr)2007-02-02 19:33:35 // 29332
És bocs a sok szövegért.
dfg (Tanárúr)2007-02-02 19:33:16 // 29331
Ja és még valami. Azt hiszem Vegának volt egy 192 lovas 1300 ccm-es Fiat Unoja. Hol van ehhez egy 1.9 pdtdi?
dfg (Tanárúr)2007-02-02 19:30:14 // 29330
Na skacok. Megérkeztem. Maradjunk abban, hogy a dieseleket lehet húzni, de csak a turbósokat. A benzineseket fizikai átalakítás nélkül csak pöckögetni lehet. Piri azt monddta max 6-7% teljesítménynövekmény. viszont, ha hozzányúlsz egy benzineshez, olyan élményeket ad, amit egy diesel soha. És még valami: megnézném én azt a passatot, egy ti, qv, vagy mondjuk egy vti ellen. annyi esélye lenne, mint féllábú embernek egy picsánrúgó versenyen. És pont a diesel fizikai korlátjában keresendő a bibi. míg ő 4800nál el kell, hogy váltsa, mert elfogy a nyomatékgörbéje, és LE eleve nincs, addig én vígan forgatom 7500-ig, a vti meg éppen 9200-ig. Aztán már harmadikban baszhatja a nagy nyomatékát. ültem olyan 2.5td a4 sline audiban, ami 250 Le volt. Hihetetlenül gyorsult, de csak egy pillanatig. aztán elfogyott az egyes. Nincs mese. A diesel teherautóba való. Hameg valaki azt mondja, hogy ő ült olyanban ami repesztett, akkor azt beültetném egy 155 q4-be. NA AZ MEGY!!! Ilyenkor jön, hogy de a diesel kevesebbet fogyaszt. baszik. ha hajtod az is zabál+ füstöl.
GEORGE2007-02-02 18:59:01 // 29329
18literrel mentem 815km :-)
GEORGE2007-02-02 18:57:21 // 29328
Direkt írtam, hogy nem én mentem vele! .-)) mikor a Blacky vontatta 2,2L/100km volt a fogyasztásom :-)))
tom1642007-02-02 18:56:32 // 29327
8 alatt? Talán amikor Blacky vontatta, nem? Vagy a scudo? Bocs, de nem lehetett kihagyni....
GEORGE2007-02-02 18:51:01 // 29326
Tsztelt Youri és Andrewxy. nem egészen olyan egyszerű ,hogy van 146ti vagy 145QV. ti = Turismo Internazionale, ez csak 146-ban létezik QV=Quadrifoglio Verde, ez csak 145-ben létezik. A ti és a QV a csúcsváltozatokat jelöli a típusokon belül. Ezek mind 2 literes Twin Spark 16V motorokkal szerelt verziók. Az első szériát 150 lovassal, a második és harmadik szériát pedig a 156-ból ismert 2 literes motorral szerelték ezek pedig 155 lovasok. utóbbiak rendelkeznek változó szívócsőhosszúságot vezérlő egységgel, innen a plusz 5 lovacska. Továbbiakban ezekben az autókban feszesebb a futómű és 2cm alacsonyabbak gyárilag, mint az 1,4 1,6 1,8 -as társaik. A 146ti-n és a 145QV is "nagy" fék van, elöre feltehető legkisebb felni 15-ös!! A rendelhető extrák csak a Recaro sportülés, vagy a Momo bőrülés és a tempomat meg a napfénytető volt. A többit tartalmazzák alapból. hirterlen ennyi ami eszembe jut. :-)
GEORGE2007-02-02 18:17:09 // 29325
De lemegy 8 alá!!!!! Az enyém is evett már 8 alatt!!! Semmi különös dolog nem kell hozzá, csak nem kell 100 fölé menni, és nem kell húzatgatni vigyorgásig :-) Még mielött valaki megrökönyödne nálam sose evett 8 alatt, ezt a fogyit is Apám produkálta vele, de nem tudom hogyan Ő vele kell beszélni én nem ültem akkor az autómban :-)
András bácsi2007-02-02 18:08:18 // 29324
Az öreg tuningmesterek által faragott ladákban a lökettérfogat nem nagyon változott, max. a sürítést növelték. Plusz, fordulat, nagyobb szelepnyitási szögek, kovácsolt (volt hogy amerikai! ) dugók, zsugorhajtókar, szeleptuning.
András bácsi2007-02-02 18:05:12 // 29323
Hát a benyásnál is hamarabb szakad a dugattyú, minthogy elkérné a fizikai korlátot. Gyakorlatban és nem elméletben.
koz2007-02-02 17:18:47 // 29322
Végem van!!!! :)))
Seriff2007-02-02 17:14:09 // 29321
Hmmm... :))
Atesz19872007-02-02 16:59:33 // 29320
Hát, mivel az autó pirosssszka, gondolom a belsejében i annak kéne dominálni...
Simonsan2007-02-02 16:44:05 // 29319

Így ni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak