Kazes☻2009-12-13 22:21:59 // 12651
És honnan szerzünk lófejet? :)
147Smz2009-12-13 22:18:23 // 12650
Én előbb írtam, hogy abba hagytam. Nem is válaszoltam neki, úgyhogy ne engem büntessetek :-)
Alfa Amore2009-12-13 21:53:01 // 12649
Blade, Somez:
Kérjük hogy hagyjátok abba egymás sértegetését, mert ez a hangnem nem méltó az Amoréhoz. Ellenkező esetben mindkettőtöket 3-3 nap kitiltással büntetünk.
Kérjük hogy hagyjátok abba egymás sértegetését, mert ez a hangnem nem méltó az Amoréhoz. Ellenkező esetben mindkettőtöket 3-3 nap kitiltással büntetünk.
pleiades2009-12-13 21:34:30 // 12648
Én 1.8-as GT-t használok. Akkor vezettem először, mikor kihoztam a szalonból tavaly és tartottam attól, nem lesz -e gyenge - voltak már jóval erősebb autóim. Nagyon kellemesen csalódtam, dinamikus, de pörgetni kell persze. A nyári Giro-n én voltam a legkisebb motorral, de magas fordulatszámon tartva (és némi vezetéstechnikával :) akkor is tudtam hozni a nagyobb V6-os vadakkal a ritmust, mikor a fiúk kicsit bevadultak a Badacsony előtt. Nyilván ez a kanyargós Balatonfelvidéken inkább igaz, egy lámpától lámpáig gyorsulásnál nem.
Inkább a gyári gyorsulási adat, ami nem stimmel nekem. Nekem a saját tapasztalat alapján jobb jön ki.
Jó kis grandturismo az 1.8-as GT, persze semmiképp nem sportkocsi.
Inkább a gyári gyorsulási adat, ami nem stimmel nekem. Nekem a saját tapasztalat alapján jobb jön ki.
Jó kis grandturismo az 1.8-as GT, persze semmiképp nem sportkocsi.
Blade2009-12-13 18:08:38 // 12647
Meghamisítod a történéseket a saját érdekeidért? Hát milyen ember vagy Te? Nem hiszem hogy Ystucot vagy bárki mást annyira érdekelné a nyavalygásod , de ha már írsz, akkor írd az igazat Te ártatlanság:
A "felvázolt jövőképedben" kifejtetted hogy meg kellene szüntetni az Alfát (12192). Erre írtam neked hogy beteg vagy (12194), amire Te elritad magad (12199) és kijelentetted hogy Te egy minőségibb rajongó vagy,nem egy habzó szájú idióta, utalva ezzel rám. Innentől kezdve amilyen a fogadjisten, olyan az adjon isten elvén születtek a hsz-ek. Ezen vagy így kibukva? Nem kevésbé vagy bűnös ebben az egészben mint én. Nem az én számból hangzott el az első obszcén kifejezés (idióta), hanem a Te szádból, akkor kit is kellene megtanítani a kulturált viselkedésre? Te nagyon kulturált..:)) Aztán most meg fennkölten, kijelented hogy "Blade ignorálva" mint valami Csekovics báró.. ehehe, hát apám komolyan, rólad rajzfilmet lehetne készíteni:))
Menjél szóljál anyucinak, hogy a reggeli meleg tejecskédet most kéred, hátha megnyugszol:))
A "felvázolt jövőképedben" kifejtetted hogy meg kellene szüntetni az Alfát (12192). Erre írtam neked hogy beteg vagy (12194), amire Te elritad magad (12199) és kijelentetted hogy Te egy minőségibb rajongó vagy,nem egy habzó szájú idióta, utalva ezzel rám. Innentől kezdve amilyen a fogadjisten, olyan az adjon isten elvén születtek a hsz-ek. Ezen vagy így kibukva? Nem kevésbé vagy bűnös ebben az egészben mint én. Nem az én számból hangzott el az első obszcén kifejezés (idióta), hanem a Te szádból, akkor kit is kellene megtanítani a kulturált viselkedésre? Te nagyon kulturált..:)) Aztán most meg fennkölten, kijelented hogy "Blade ignorálva" mint valami Csekovics báró.. ehehe, hát apám komolyan, rólad rajzfilmet lehetne készíteni:))
Menjél szóljál anyucinak, hogy a reggeli meleg tejecskédet most kéred, hátha megnyugszol:))
Vikking 3112009-12-13 16:07:11 // 12646
Sőt, az Alfaromeo.hu is 1145 kilót ír az1.4 TB-re.
A juniorra pedig 1080-at.
1.3 Mjet 1205, az 1.6 szintén. Valamit te néztél el sztem.
A juniorra pedig 1080-at.
1.3 Mjet 1205, az 1.6 szintén. Valamit te néztél el sztem.
Vikking 3112009-12-13 16:05:16 // 12645
Itt az van írva amit én mondtam :) Az Amoren.
DrB2009-12-13 14:16:36 // 12644
Akkor most egy emblémáért kell még kettőt aludnod vagy egy Alfáért? :)
Xixo2009-12-13 14:14:57 // 12643
Ész érvek alapján még nem sikerült autót venni! :))
Xixo2009-12-13 14:13:27 // 12642
1155 egészen pontosan, de az a 79lovas verzió, az meg kéne a ráknak. :)
A turbósak már 1200 felett vannak sajna.
A turbósak már 1200 felett vannak sajna.
Vikking 3112009-12-13 13:50:05 // 12639
No igen, azok azért ölég komoly gépek lehettek. De a 47-ed meg annyira hihetetlenül szép volt, hogy uhh... :)
Vannak olyan faktorok, amiket nem lehet megmagyarázni egy autóvétel esetén :P
Vannak olyan faktorok, amiket nem lehet megmagyarázni egy autóvétel esetén :P
Xixo2009-12-13 13:48:32 // 12638
Az is igaz! Én se a bivalyerős 1.6TS miatt vettem a 47est a GTPunto meg a TurboUno után. :))
Vikking 3112009-12-13 13:45:50 // 12637
Szerintem a facelift előtti és utáni autók között van eltérés!
Vikking 3112009-12-13 13:45:26 // 12636
A Mito jóval könnyebb, 1145 kg egész pontosan. Azért az rengeteget számít!
Vikking 3112009-12-13 13:44:33 // 12635
Igen. 3.2 V6 rulez :) Ez egyértelmű... :)
De ha új Alfa, akkor mondj a GT-nél értelmesebb választást... :S
De ha új Alfa, akkor mondj a GT-nél értelmesebb választást... :S
Grando2009-12-13 13:44:33 // 12634
A GT súlyát a hivatalos kezelési útmutatóban néztem meg, a 156-ét meg itt az Amore-n. ;)))
Xixo2009-12-13 13:44:31 // 12633
És nem lepne meg az se, ha a MiTo egy grammal se lenne könnyebb.
Xixo2009-12-13 13:43:40 // 12632
Azért a GT a jelentésének nem biztos, hogy 100%ig meg tud felelni ezzel a motorral. :)
Nem rossz, de tán a forma és a név többet követelne!?
Nem rossz, de tán a forma és a név többet követelne!?
147Smz2009-12-13 13:43:36 // 12631
Nekem azért fontos lenne az is, hogy a MiTo töréstesztje mennyivel jobb például a 147-hez vagy a GT-hez képest. A kis mérete speciel tetszik, főleg itt Budapesten, ahol probléma a parkolás. De ha lenne is 5-6 millióm új autót venni, erősen átgondolnám, hogy mik vannak a piacon ennyiért, vagy például mennyiből jutnék hozzá egy keveset futott 147 Q2-höz vagy GT-hez. De megvehetném Szilárd cartárs GTV-jét is 2 misiért, az is bejövős :-)
Poló2009-12-13 13:42:19 // 12630
Érdekes, nekem a 2.0 TS 156 1250 kg.
Vikking 3112009-12-13 13:38:20 // 12629
Igen ez teljesen igaz...
Ez a "legalább új, ha már drága" írja le a legtisztábban a bajainkat... :(
Amúgymeg mi a fontos egy ALFÁBAN, ha nem a forma?! :)) Úgyhogy vegyen mindenki GT-t, mentsük meg közösen az Alfa gyárat :)))) (Vagy MiTot...:)
Ez a "legalább új, ha már drága" írja le a legtisztábban a bajainkat... :(
Amúgymeg mi a fontos egy ALFÁBAN, ha nem a forma?! :)) Úgyhogy vegyen mindenki GT-t, mentsük meg közösen az Alfa gyárat :)))) (Vagy MiTot...:)
Xixo2009-12-13 13:36:37 // 12628
Jaja, talán még a GT a legjobb vétel az összes közül. De elsősorban az is csak a forma miatt. A 47es meg már 9éves konstrukció, a kisebb offosok is a fejére nőttek már. :(
És a GT se sokkal frissebb. A MiTo legalább új, ha már drága.
És a GT se sokkal frissebb. A MiTo legalább új, ha már drága.
Vikking 3112009-12-13 13:36:05 // 12627
Viszont ha Alfa... :)
Igazából 5 mill alatt nem lehet normálisan motorizált Alfát venni, ez pedig ha húzós, ha nem, tény.
A Deltáról egyébként nem tudom, hogy mit gondoljak, még mindig nem tudok választani a gyönyörűszép és a csúnya között. De ez az én problémám :P
Amúgy nem mindenképp kell nagyobb autó áám :))))
Igazából 5 mill alatt nem lehet normálisan motorizált Alfát venni, ez pedig ha húzós, ha nem, tény.
A Deltáról egyébként nem tudom, hogy mit gondoljak, még mindig nem tudok választani a gyönyörűszép és a csúnya között. De ez az én problémám :P
Amúgy nem mindenképp kell nagyobb autó áám :))))
147Smz2009-12-13 13:33:40 // 12626
Sajnos drága a MiTo ahhoz képest, hogy pici autó. Jobban megéri akkor már egy Lancia Delta 1.4 TB motorral. Nagyobb is és gyönyörű.
Vikking 3112009-12-13 13:33:05 // 12625
Akkor bőven élhető lehet az 1.8 TS abban a kasztniban is.
Vikking 3112009-12-13 13:32:19 // 12624
Hát a visszagangolás egy TS-nél szerintem alap tevékenység :)
Szeretnek is forogni, meg igazából ott élnek.
A boxer nekem más, én 130-140-nél nem váltok vissza, egyrészt a rövid váltó, másrészt a nyomatékkarakterisztika miatt.
De egyébként persze nem versenyautó a GT az 1.8 TS-sel, de azért még mindig eléggé korrekt. Szerintem ENNYIÉRT teljesen ésszerű kompromisszum. A legjobb ár-érték arányú gép. Bár, lehet, hogy meggondolnám egy 1.4 TB Mito vásárlását, ha szóba jönne, az azért jóval könnyebb és azzal a motorral iszonyatosan megy, de a GT-nél nincs sok szebb Alfa... :) Arról nem beszélve, hogy jóval tágasabb a Mitonál a GT. Úgyhogy nem lenne egyszerű döntés. :PPP
Szeretnek is forogni, meg igazából ott élnek.
A boxer nekem más, én 130-140-nél nem váltok vissza, egyrészt a rövid váltó, másrészt a nyomatékkarakterisztika miatt.
De egyébként persze nem versenyautó a GT az 1.8 TS-sel, de azért még mindig eléggé korrekt. Szerintem ENNYIÉRT teljesen ésszerű kompromisszum. A legjobb ár-érték arányú gép. Bár, lehet, hogy meggondolnám egy 1.4 TB Mito vásárlását, ha szóba jönne, az azért jóval könnyebb és azzal a motorral iszonyatosan megy, de a GT-nél nincs sok szebb Alfa... :) Arról nem beszélve, hogy jóval tágasabb a Mitonál a GT. Úgyhogy nem lenne egyszerű döntés. :PPP
Grando2009-12-13 13:28:56 // 12623
1290 kiló az 1.8-as GT.
Az 1.8-as 156 meg 1265 kg.
Szóval nagyjából ugyanaz.
Az 1.8-as 156 meg 1265 kg.
Szóval nagyjából ugyanaz.
147Smz2009-12-13 13:28:11 // 12622
Tényleg nem egy nehéz darab. 2.0 JTS 1300 kg, gondolom az 1.8 még könnyebb. Én azt hittem, hogy a mérete alapján 1400 fölött van.
Nem tudom mennyire függ a nyomatéktól, de én a 145-ben az 1.6 TS-t elég gyengének érzem. Autópályán 5-ösben 130-nál nem gyorsul túl jól, ha meg akarok valakit előzni. Tehát nincs meg az az érzésem, hogy na még beférek ez elé az 1.3-as Swift elé, nyomok egy padlót és nem ér utol. Sokkal inkább az szokott lenni, hogy visszatolom 4-esbe és úgy tudom tartani a tempót a belső sávban.
Nem tudom mennyire függ a nyomatéktól, de én a 145-ben az 1.6 TS-t elég gyengének érzem. Autópályán 5-ösben 130-nál nem gyorsul túl jól, ha meg akarok valakit előzni. Tehát nincs meg az az érzésem, hogy na még beférek ez elé az 1.3-as Swift elé, nyomok egy padlót és nem ér utol. Sokkal inkább az szokott lenni, hogy visszatolom 4-esbe és úgy tudom tartani a tempót a belső sávban.
ystuc2009-12-13 13:22:06 // 12621
Hát, az 1,6 se combos a 156-ban, mégis abból adták el a legtöbbet... Persze a GT-nek kicsit más a célközönsége...
Ha már német példák... Ha jól tudom, belpiacra készült az 5-ös BMW-ből 1,6-os... Van, akinek kell a nagy autó, de száguldozni nem akar vele. Ottani nyugdíjasoknak ez is bőven elég...
Ha már német példák... Ha jól tudom, belpiacra készült az 5-ös BMW-ből 1,6-os... Van, akinek kell a nagy autó, de száguldozni nem akar vele. Ottani nyugdíjasoknak ez is bőven elég...
Vikking 3112009-12-13 13:22:04 // 12620
Aszondják az okosok, hogy egyáltalán nem vészes.
Másrészt ha azt veszed, hogy pl 147-es van 105 lovas 1.6 TS-sel is, akkor már rögtön nem tűnik annyira gáznak.
Gondolom nem zabálja le az ember fejét, meg a TS-ek közül mindig az 1.8 volt a legésszerűbb kompromisszum. Asszem a GT is ilyen 12xx kiló környéke lehet, vagy max 13xx (itt x > 50 :D), ahhoz pedig egyáltalán nem vészes az 1.8 TS.
1.6 TS 156 is van egy pár darab az országban :)
Amúgy az ekkora autón mit értesz? Gyakorlatilag egy súlyban van a 147-essel.
Másrészt ha azt veszed, hogy pl 147-es van 105 lovas 1.6 TS-sel is, akkor már rögtön nem tűnik annyira gáznak.
Gondolom nem zabálja le az ember fejét, meg a TS-ek közül mindig az 1.8 volt a legésszerűbb kompromisszum. Asszem a GT is ilyen 12xx kiló környéke lehet, vagy max 13xx (itt x > 50 :D), ahhoz pedig egyáltalán nem vészes az 1.8 TS.
1.6 TS 156 is van egy pár darab az országban :)
Amúgy az ekkora autón mit értesz? Gyakorlatilag egy súlyban van a 147-essel.
147Smz2009-12-13 13:17:28 // 12619
Nem vezettem még GT-t, de azért az az 1.8-as motor nem tűnik valami combosnak egy ekkora autóhoz. Nincs igazam?
147Smz2009-12-13 13:08:50 // 12618
Lehet, hogy ez a megoldás, de ne nekem kelljen már egy 30 feletti férfit megtanítani a kulturált viselkedésre. Felvázoltam egy jövőképet a jövő alfái topicban, erre ő meg rögtön elkezdett lehordani a sárgaföldig, hogy én milyen farok vagyok és inkább vezessek áramot, mint Alfát, stb. Nincs értelme neki bármit is mondanom ezek után. Eddig is csak azért szóltam vissza, mert van bennem annyi tartás, hogy nem hagyok ilyeneket szó nélkül. De most belátom, hogy ezt tényleg nem a fórumon kéne csinálni, úgyhogy ignore.
És hogy a topichoz is kapcsolódjunk:
Cravero nyilatkozata arról, hogy 11%-kal több Alfát akarnak eladni az idei év végéig
Itt pedig arról írnak, hogy a briteknél jól teljesít az Alfa.
Sajnos olyat még nem találtam, ahol konkrét számokat írnak a MiTo eladásokról 2009-ben.
És hogy a topichoz is kapcsolódjunk:
Cravero nyilatkozata arról, hogy 11%-kal több Alfát akarnak eladni az idei év végéig
Itt pedig arról írnak, hogy a briteknél jól teljesít az Alfa.
Sajnos olyat még nem találtam, ahol konkrét számokat írnak a MiTo eladásokról 2009-ben.
Vikking 3112009-12-13 13:07:46 // 12617
Igen. Sajnos.
A GT szerintem 5-ért nagyon jó vétel Impression X-ben. Talán a legjobb az összes Alfa közül a piacon. Bár egy jól beakciózott 47-es Blackline meg tudna téríteni, de az akkor is régebbi modell marad.
A GT szerintem 5-ért nagyon jó vétel Impression X-ben. Talán a legjobb az összes Alfa közül a piacon. Bár egy jól beakciózott 47-es Blackline meg tudna téríteni, de az akkor is régebbi modell marad.
Xixo2009-12-13 13:05:45 // 12616
Az összesnek vicc az ára. Jóval 4 mill felett kezdődik az alap. Annyiért már van GT, már van Delta. Egy ekkora autóért csak az ad ki ennyi pénzt, akinek nem számít. A magamfajta kuporgatós meg majd megveszi használtan. :)
Xixo2009-12-13 13:01:16 // 12615
Az említett típusok árából meg simán kijön már egy Maserati. Én biztos azt választanám és nem a szomszéd A6osát...
Győzködni nem akarlak, mert ha valakinek nem egyértelmű ez, akkor felesleges is lenne.
Amúgy biztos nem szar az Audi sem, de ha van jobb, akkor biztos nem vennék azt. Főleg nem egy ilyen tucatterméket. Valahogy taszítanak ezek...
Győzködni nem akarlak, mert ha valakinek nem egyértelmű ez, akkor felesleges is lenne.
Amúgy biztos nem szar az Audi sem, de ha van jobb, akkor biztos nem vennék azt. Főleg nem egy ilyen tucatterméket. Valahogy taszítanak ezek...
ystuc2009-12-13 12:47:37 // 12613
Szerintem nem ez a megoldás. Hanem a normálisan, személyesen tisztázás. Nekem is volt már vitám mással, és sikerült rendezni...
1372009-12-13 12:46:30 // 12612
Befektetői csoport nem tudja megvenni az Alfát, mivel az Alfa, mint önálló cég nem létezik már. Nincs gyár. Az Alfa a Fiat egy részlege, ahol nagyjából van néhány marketinges de ezek már nem dedikáltak, vannak formatervezők, de ezek sem dedikáltak már, illetve van néhány mérnök, akiknek a fele azzal foglalkozik, hogy összelegózza a főegységeket Fiat elemekből.
Mit vesz meg, aki az Alfát veszi meg? Ez jelvényt, amit rárakhat az autójára, meg 100 évnyi "hagyományt", ami így nem lesz több, mint marketing bullshit, amire birkák tömegei rábuknak. Bár attól félek, most is majdnem ez a helyzet:(
Mit vesz meg, aki az Alfát veszi meg? Ez jelvényt, amit rárakhat az autójára, meg 100 évnyi "hagyományt", ami így nem lesz több, mint marketing bullshit, amire birkák tömegei rábuknak. Bár attól félek, most is majdnem ez a helyzet:(
147Smz2009-12-13 12:45:14 // 12610
Teljesen igazad van, elnézést kérek mindenkitől. Én innentől kezdve Blade-et ignorálom.
ystuc2009-12-13 12:32:41 // 12609
Somez és Blade!
Igazán örülök, hogy mindenkinek megvan a saját véleménye... Még jobban örülök, hogy el is mondjátok. Annak már kevésbé, hogy személyeskedésbe mentek át. Tudnám értékelni, ha ezt hanyagolnátok, és a legközelebbi találkozó alkalmával személyesen megbeszélnétek a félreértéseket, vagy nem tudom minek nevezzem ezeket.
sajnálatos, ami a gyárral történik, nem kell, hogy az Amorén is ez legyen...
A megértést köszönöm, lehet engem utálni!
Igazán örülök, hogy mindenkinek megvan a saját véleménye... Még jobban örülök, hogy el is mondjátok. Annak már kevésbé, hogy személyeskedésbe mentek át. Tudnám értékelni, ha ezt hanyagolnátok, és a legközelebbi találkozó alkalmával személyesen megbeszélnétek a félreértéseket, vagy nem tudom minek nevezzem ezeket.
sajnálatos, ami a gyárral történik, nem kell, hogy az Amorén is ez legyen...
A megértést köszönöm, lehet engem utálni!
Vikking 3112009-12-13 12:29:12 // 12608
Igen, vagy ha nem szeret bele halálosan a Mitoba. Egyébként nekem is nagyon tetszik az az autó, de pl QV verzióban már kicsit tényleg túlzás az ára.
Akkor jobb környéken jársz, mint én :)))
Ha a 159 meg a Brera lenne sikeres, akkor nagyobb eséllyel lenne az Alfa rentábilis, bár ahogy elnézem az árakat, a Miton sem kicsi az árrés...
Mindenesetre a Giulietta ha jól sikerül, akkor szerintem van rá esély, hogy az évtized eleji szárnyalást tudjunk produkálni.
Akkor jobb környéken jársz, mint én :)))
Ha a 159 meg a Brera lenne sikeres, akkor nagyobb eséllyel lenne az Alfa rentábilis, bár ahogy elnézem az árakat, a Miton sem kicsi az árrés...
Mindenesetre a Giulietta ha jól sikerül, akkor szerintem van rá esély, hogy az évtized eleji szárnyalást tudjunk produkálni.
147Smz2009-12-13 12:28:50 // 12607
Blade: örültem volna, ha anyucim bármit is a seggem alá tolt volna, de magamnak kellett mindenemet kemény munkával megteremteni. Neked nyilván nem, ha élből ilyeneket feltételezel másokról.
147Smz2009-12-13 12:21:07 // 12606
Teddy írta régebben ide, hogy már október környékén teljesítették a 2009-es eladási terveket MiTo-ból, ami jól hangzik. Viszont attól, hogy egy modell sikeres, nem jön rendbe a gyár, főleg nem válság idején, ekkora hátránnyal.
Én egyébként egyre gyakrabban látok MiTo-kat BP-n. Múltkor köszönt is az egyik sofőr. Ha tehetném én is vennék egyet, mert nagyon passzol az én ízlésemhez, de sajnos nem állok úgy anyagilag. Meg ha belegondolsz, egy szintén tetszetős Punto a MiTo felébe kerül, tehát egy átlagos vásárló inkább azt venné meg, ha nem fanatik.
Én egyébként egyre gyakrabban látok MiTo-kat BP-n. Múltkor köszönt is az egyik sofőr. Ha tehetném én is vennék egyet, mert nagyon passzol az én ízlésemhez, de sajnos nem állok úgy anyagilag. Meg ha belegondolsz, egy szintén tetszetős Punto a MiTo felébe kerül, tehát egy átlagos vásárló inkább azt venné meg, ha nem fanatik.
147Smz2009-12-13 12:17:45 // 12605
Én nem hiszek semmit. Pusztán felvázoltam egy előnyös verzióját is a VW-s történetnek. Úgy gondolom, hogy ha a VW uniformizálni akarja az Alfát és tele akarja tömni német alkatrészekkel, akkor az rossz döntés. Bár lehet, hogy ettől még többet adnának el belőle, mint most a Fiat. Azonban számunkra ez mindenképp rossz döntés lenne, és kénytelenek lennénk Maseratikat venni :D
Nekem az a verzió tetszene a legjobban, ha egy független befektetői csoport venné meg az Alfát, olaszokkal csinálná tovább és nem cserélgetnék félévente a vezérigazgatókat. Ha ebből a szemszögből nézzük, nem is megy szarul az Alfának ahhoz képest, hogy folyton más vezeti és mindig másak az irányelvek.
Remélem végre sikerült tisztáznunk a félreértéseket, mert tele szemeteljük a topicot hülyeségekkel.
Más téma: egyik ismerősöm vett egy új Seat Leont. Múltkor ültem benne és sokkal igénytelenebb belül, mint az én 145-ösöm. 1 hete pedig ültem egy pár éves Alhambrában, ami szintén kopár igénytelenség volt kívül-belül. Szóval nem lennék túl boldog, ha az Alfából Seat2-t csinálna bárki is.
Nekem az a verzió tetszene a legjobban, ha egy független befektetői csoport venné meg az Alfát, olaszokkal csinálná tovább és nem cserélgetnék félévente a vezérigazgatókat. Ha ebből a szemszögből nézzük, nem is megy szarul az Alfának ahhoz képest, hogy folyton más vezeti és mindig másak az irányelvek.
Remélem végre sikerült tisztáznunk a félreértéseket, mert tele szemeteljük a topicot hülyeségekkel.
Más téma: egyik ismerősöm vett egy új Seat Leont. Múltkor ültem benne és sokkal igénytelenebb belül, mint az én 145-ösöm. 1 hete pedig ültem egy pár éves Alhambrában, ami szintén kopár igénytelenség volt kívül-belül. Szóval nem lennék túl boldog, ha az Alfából Seat2-t csinálna bárki is.
Poló2009-12-13 11:49:23 // 12604
Ültem A6 2,7 BiTurboban, vezettem 2000 körüli évjáratú S6 Avantot, nem olyan rosszak. De ha váltanom kellene a 156-ról, ami nem fog mostanában bekövetkezni, akkor vagy 166 V6 lenne a befutó, vagy 5-ös vagy 7-es bömös, vagy A6-A8. De az 56-osomat hülyeség lenne eladnom, meg nem is tudnék hozzátenni pénzt, hogy valami mást vegyek helyette. Ha meg lenne annyi pénzem, hogy tudnék hozzá tenni, akkor inkább ingatlant vennék.
HátvédRomeo2009-12-13 11:46:44 // 12603
Nekem ez a hsz tetszett, ami igaz: Elqrvult a világ. Olcsóbb volt a Holden V6-ot betolni, mint újat fejleszteni. DE kérdem én a régi igazi Alfa blokk mért is nem volt jó? Mért nem lehetett azon ill azon a V6-kon csavarni kicsit??? És sztem az se került volna sokkal többe. Megmondom mért,: Mert egy gazdga milliárdos K...g ezt diktálta a részvénypiacon!!!
Üzlet az egész. Hattalmasat huzott PÁr multi milliárdos , mikor a 156 sikert ért el, most meg azon ha az Alfa döglődik, mert így jobban hizik a bele. Ha újra az érmeazon fele hoz többet a konyhára akkor újra felvirágoztatják, nem fog számítani semmi. Újra, nyomják a tradició kell, mert ez fog többet érni. Ha meg ismét a kommerszé tétel hoz többet akkor meg azt szajkozzák, gyönyörű gazdasági szakmai virág nyelven.Na ezt gazdasági elqrvulásnak! Ilyen a világ. Pár full multi k...g irányítja a világot!!!! A sok szorgos vezérigazgatóféle, meg szalutál Nekik. A lelkiiskeretesebb, meg inkább kilép, mert nem vesz rész ebbe inkább!!! Sokkal becsületesebb húzás ez.
Üzlet az egész. Hattalmasat huzott PÁr multi milliárdos , mikor a 156 sikert ért el, most meg azon ha az Alfa döglődik, mert így jobban hizik a bele. Ha újra az érmeazon fele hoz többet a konyhára akkor újra felvirágoztatják, nem fog számítani semmi. Újra, nyomják a tradició kell, mert ez fog többet érni. Ha meg ismét a kommerszé tétel hoz többet akkor meg azt szajkozzák, gyönyörű gazdasági szakmai virág nyelven.Na ezt gazdasági elqrvulásnak! Ilyen a világ. Pár full multi k...g irányítja a világot!!!! A sok szorgos vezérigazgatóféle, meg szalutál Nekik. A lelkiiskeretesebb, meg inkább kilép, mert nem vesz rész ebbe inkább!!! Sokkal becsületesebb húzás ez.
Poló2009-12-13 11:45:29 // 12602
Ahogy Győrben látom a dolgokat, már lábalunk ki a válságból, minden részleg felfutóban van.
Online tag
0
Vendég0
490
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV