Válaszok a kérdésekre:
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
Tudok mutatni itt Pápán is és Győrben is olyan plakátot, ami Alfa Romeo-t reklámoz.
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
A siófoki talin ha ki nem is lehetett próbálni, de kérésre kinyitották őket. A mediterrán partyn meg ki is lehetett próbálni a MiTo-t és a Fiat 500-at. De mintha Esztergomban is lenne lehetőség tetsztvezetésre, de ezt te jobban tudod :)
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
Tavaly voltam tesztvezetni a Fiatnál, neten regisztráltam, felhívtak telefonon, egyeztettünk időpontot és tesztvezettem. Nem emlékszem pontosan, hogy csak Fiatot lehetett vagy Alfát is, én Fiatot akartam.
Poló2009-08-28 11:37:06 // 11251
Tom122009-08-28 11:36:19 // 11250
Én láttam! :-)
Természetesen a német RTL-en jópár MiTo, 159, 159 SW reklámot, mondjuk, ott meg is volt a hatása.;-)
Természetesen a német RTL-en jópár MiTo, 159, 159 SW reklámot, mondjuk, ott meg is volt a hatása.;-)
GTPeti2009-08-28 11:28:55 // 11249
Jók a kérdések. Mo-n az ilyenekre ált. a válasz: széttárt karok + "nincs pénz".
Ugyan... Ez is - mint annyi más Odahaza - hozzáállás kérdése.
Ugyan... Ez is - mint annyi más Odahaza - hozzáállás kérdése.
Tom122009-08-28 11:27:17 // 11248
...persze csak az "alap" volt közös, utána még "cseréltek" rajta ezt - azt...:-)
Tommi2009-08-28 11:25:58 // 11247
Több alfás is mondta már, hogy szerintük a Fiat Magyarország sokszor érdekesen áll a dolgokhoz. És ezt "átlag" alfások mondták és nem mondjuk a Klub vezetősége vagy az amorés főmuftik (akik ugye jobban belelátnak a dolgokba), hanem olyan alfások, akik egyszerűen rajonganak a márkáért és figyelik, hogy kis hazánkban mi történik az Alfa háza táján.
Csak néhány példa:
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
- hány újságban láttok Alfa hirdetést? (Alfissimo nem számít ide :) )
- hány nyílt hétvégéje volt az Alfának az elmúlt években?
- mennyire dobják be a köztudatba, mennyire reklámozzák, ha új típus érkezik?
- TV-ben láttatok-e Alfa reklámot Catherina Zeta-Jones 156 SW reklámja és a 147-es reklámjai óta?
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
- ha valaki feliratkozik hírlevélre, az miért csak kb félévente kap egy olyan levelet, aminek a tartalma nem egy nagy szám?
- miért nehézkes gyakran az alkatrészek beszerzése, a garancia érvényesítés új autóknál, stb...
Fiat még csak-csak reklámoz, Lancia elvétve, de Alfa szinte alig. És sírunk, hogy évente kevesebb, mint 100 új Alfa talál gazdára.
FONTOS!!
A fenti hozzászólás nem feltétlenül tükrözi a szerző álláspontját, egyszerűen csak mások által elmondott tényeket és véleményeket ír le és (költői) kérdéseket tesz fel, amiket a közösség többi tagja megvitathat, amennyiben vitára/eszmecserére alkalmasnak találja azokat.
Nekem személy szerint semmi bajom a FAM-mal, az elmúlt 9 évben az esztergomi találkozók szervezésénél többé-kevésbé elégedett voltam a hozzáállásukkal, negatív tapasztalat nem nagyon volt. De ez csak egy ember tapasztalata egy speciálisan szűk szegmensben.
Csak néhány példa:
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
- hány újságban láttok Alfa hirdetést? (Alfissimo nem számít ide :) )
- hány nyílt hétvégéje volt az Alfának az elmúlt években?
- mennyire dobják be a köztudatba, mennyire reklámozzák, ha új típus érkezik?
- TV-ben láttatok-e Alfa reklámot Catherina Zeta-Jones 156 SW reklámja és a 147-es reklámjai óta?
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
- ha valaki feliratkozik hírlevélre, az miért csak kb félévente kap egy olyan levelet, aminek a tartalma nem egy nagy szám?
- miért nehézkes gyakran az alkatrészek beszerzése, a garancia érvényesítés új autóknál, stb...
Fiat még csak-csak reklámoz, Lancia elvétve, de Alfa szinte alig. És sírunk, hogy évente kevesebb, mint 100 új Alfa talál gazdára.
FONTOS!!
A fenti hozzászólás nem feltétlenül tükrözi a szerző álláspontját, egyszerűen csak mások által elmondott tényeket és véleményeket ír le és (költői) kérdéseket tesz fel, amiket a közösség többi tagja megvitathat, amennyiben vitára/eszmecserére alkalmasnak találja azokat.
Nekem személy szerint semmi bajom a FAM-mal, az elmúlt 9 évben az esztergomi találkozók szervezésénél többé-kevésbé elégedett voltam a hozzáállásukkal, negatív tapasztalat nem nagyon volt. De ez csak egy ember tapasztalata egy speciálisan szűk szegmensben.
Szabeee2009-08-28 11:24:54 // 11246
sajnos nem volt még alkalmam kipróbálni egy ilyen közös fejlesztést :), de ami késik nem múlik
Tom122009-08-28 11:23:16 // 11245
A "tulaj" a Fiat és szerintem nem is adnák "idegennek", a motor meg /159/ csak "közös fejlesztés" volt az amcsikkal, de annak már vége.:-)
Tommi2009-08-28 11:10:19 // 11243
Német tulaj? Lemaradtam valamiről? :)
Szabeee2009-08-28 11:07:57 // 11242
de ha valóban igy lesz, akkor szerintem egy pár alfás idővel áttér a német kocsikra.... Alfáéknál nem úgy van, hogy a tulajdonos német a motor meg amerikai?? :)))
Tom122009-08-28 10:43:02 // 11241
Nagyon úgy néz ki, hogy áttérnek arra a "trendre", mint pl. a németek, hogy lesz a "tömeggyártmány" és lesz néhány sport/os/ /S, M, AMG/ darab és mindenki azt választ, amit megengedhet magának, ez ott jól működik...
...mondjuk én sem örülök ennek túlzottan...
...mondjuk én sem örülök ennek túlzottan...
Szabeee2009-08-28 10:29:28 // 11240
minden esetre, ha igy folytatják.... egy jópár év múlva lehúzhatják a rolót
mesa2009-08-28 09:53:35 // 11239
Te nem érted, amit mondok ? :))))
Amiket felsoroltam, ott is már "meg volt kötve a kezük" a tervezőknek, mégis szépek lettek ... pedig már azok is FIATokra épültek!
A 164-est már ne is emltsem, ahol a FIAT/LANCIA/SAAB is kötötte a kezüket, de ott volt egy Pinninfarina, aki nagyot alkotott ugyanabból a tömbből! ;-)
Amiket felsoroltam, ott is már "meg volt kötve a kezük" a tervezőknek, mégis szépek lettek ... pedig már azok is FIATokra épültek!
A 164-est már ne is emltsem, ahol a FIAT/LANCIA/SAAB is kötötte a kezüket, de ott volt egy Pinninfarina, aki nagyot alkotott ugyanabból a tömbből! ;-)
mesa2009-08-28 09:51:20 // 11238
Igen, köszi ezeket is kifelejtettem :))
Szabeee2009-08-27 21:40:41 // 11237
szerintem meg... úgy kellene maradnia, hogy FIAT = családi autó + egy kis sportosság Alfa Romeo = sportos kocsi + egy kis családi és a Ferrari meg a sportkocsik... nem kéne elvinni az Alfát is a családi kocsik közé... szerintem annak idején nem oda álmodták meg :))))
GTPeti2009-08-27 21:31:43 // 11236
"Ne is legyenek illúzióid, mert a biznisz nem így működik szinte egy olyan cégnél sem"
Nekem nem illúzióim vannak, hanem vízióim. Én így csinálnám. Nem szokásom csak az "elégségest" tenni.
Nekem nem illúzióim vannak, hanem vízióim. Én így csinálnám. Nem szokásom csak az "elégségest" tenni.
Szabeee2009-08-27 21:27:51 // 11235
a GT is nagyon szép kocsi szerintem... a GTV is szép, a 146 is.. :)))... ezek is a 155 után készültek... viszont a legújabbak.... nem annyira sugallják a sportosságot, mint az alfa régebbi modelljei...
Ferko2009-08-27 21:27:45 // 11234
Szabeee2009-08-27 21:23:26 // 11233
lehet, hogy úgy gondolják, hogy majd az fog tetszeni, amit ők lerajzoltak / legyártottak... nem hiszem, hogy sokáig nálam maradna, ha kapnék egy ajándék MiTo-t
147Smz2009-08-27 21:21:55 // 11232
Ne is legyenek illúzióid, mert a biznisz nem így működik szinte egy olyan cégnél sem, amelyiknek magyar képviselete van. Persze én is nagyon sajnálom, de így megy ez.
Szabeee2009-08-27 21:20:31 // 11231
hát igen, viszont hasonló van a 8C-n, de azon legalább jól áll... ez a MiTo is úgy néz ki, mint akinek a szemhéja felakadt a száguldozástól :DD és nem áll neki jól... a régebbi alfák inkább összehúzták a szemüket és morcosan "néztek" az emberre... de eeeez... áá nekem az ilyen lámpa mindenhogy hat, csak azt a benyomást nem kelti, hogy sportos :DD
Satti2009-08-27 21:16:48 // 11230
Vagy inkább sehová......:-))
Satti2009-08-27 21:14:25 // 11229
Sajnos erre elég kicsi az esély, főleg, hogy nem valószínű, hogy komolyan vennének mnket, ahol esténként általában max. 50 körüli on-lne tag van és kb. annyi vendég, ennyit nem vennének nagyon komolyan sajnos.
Satti2009-08-27 21:10:42 // 11228
Mostanában, főleg amióta megy itt a vita a bambaképűről, figyelem a Grande Puntokat az utcán, és az egy téynleg szép és dögös kis gép, főleg, amelyiknek jó a színe és van rajta vmi normálisabb alukerék, de már alapból teljesen rendben van, teccik.
Tibe2009-08-27 20:51:45 // 11227
Szerintem meg igen :) Behatárolják a formatervezőket hogy mennyi idő alatt milyen anyagokból és mennyire könnyen gyártható formát kell tervezniük, hidd el ez is csak pénzkérdés. Azonkívül nem mindegy hogy egy nemzetközileg elismert szakemberre bízzák a meló vezetésétt (pl. Silva ) vagy pedig kezdő formatervezőkre akiket nem kell úgy megfizetni sem persze stb.... lehetne ezt még ragozni.
mesa2009-08-27 16:35:28 // 11226
a 155 óta a helyzet ugyanez (FIAT).
Mégis készült egy 156, 147, 159 ami azért elég erős mezőny!
Sőt, szerintem a 155 is mestermunka a Tipora...
Pénz vajon mennyit számít abban, hogy bamba képe legyen egy autónak? :P
A GP egyértelműen szép autó, a rá épülő MiTo már megosztja a közvéleményt...
Egyáltalán nem gondolom, hogy PÉNZ kérdése lenne!
Mégis készült egy 156, 147, 159 ami azért elég erős mezőny!
Sőt, szerintem a 155 is mestermunka a Tipora...
Pénz vajon mennyit számít abban, hogy bamba képe legyen egy autónak? :P
A GP egyértelműen szép autó, a rá épülő MiTo már megosztja a közvéleményt...
Egyáltalán nem gondolom, hogy PÉNZ kérdése lenne!
Tibe2009-08-27 15:29:00 // 11225
Persze világos, így működik a világ. :) Csak azért mondtam hogy ne várjatok csodát, sztem az elkövetkező modellek is a spórolás és "egyszerűség" jegyében fognak
születni....
születni....
Tedi2009-08-27 13:34:57 // 11224
Hát, ha már a lovetta onnan van, ennyi lojalitás el is várható...vagy inkább kötelező :)
Tibe2009-08-27 13:24:15 // 11223
Az Alfa már rég nem azt csinál amit akar, hanem azt amit a Fiat mond neki. Nagyon látni hogy mennyire alárendelt szerepet játszanak.
mesa2009-08-27 11:37:05 // 11222
ne aggódj, a külhoni fórumokon hasonlóan lesújtó véleménnyel vannak az alfisitk
biztos eljut a gyárba is, legfeljebb tesznek rá(nk) !
biztos eljut a gyárba is, legfeljebb tesznek rá(nk) !
GTPeti2009-08-27 10:31:05 // 11221
Ha a "Fiat Magyarországban" lenne egy kis "küldetéstudat", akkor olvasná az Amoré-t és továbbítaná az ilyen rendszeresen jelentkező igényeket. De nincsenek illuzióim, erre vonatkozólag...
Szabeee2009-08-27 10:28:32 // 11220
pedig milyen jó lenne... nem mindenhova azokat az első lámpákat feltenni, mint pl a MiTo-n...
mesa2009-08-27 09:24:34 // 11219
Talán mert abból fotoshoppolták :))
2 dolog miatt nem lesz ilyen a Giulia:
- ez csak egy fantázia-szülemény az újság grafikusától :)
- mostanában nincs megfelelő fő-designer az Alfa Romeonál, nem készülnek ütős kocsik :(
2 dolog miatt nem lesz ilyen a Giulia:
- ez csak egy fantázia-szülemény az újság grafikusától :)
- mostanában nincs megfelelő fő-designer az Alfa Romeonál, nem készülnek ütős kocsik :(
GTPeti2009-08-26 19:43:55 // 11218
A kis képrő azt hittem hogy Insignia. A középfertály tényleg olyan. :((
Kazes☻2009-08-26 19:24:01 // 11216
Igen, ám ez a két színű, ez állat,.... ...... nuova! :)))
GT Ɨ|ѯ2009-08-26 19:06:29 // 11215
meg feketében sárgában és fehérben...:-)))
Kazes☻2009-08-26 17:43:48 // 11214
Igen, igen, bár nekem úgy is tetszett azé'. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-08-25 12:06:07 // 11211
elfogyott a rosso?...:-)))
GTPeti2009-08-25 11:07:54 // 11210
Az első utam egy fényezőhöz vezetne. :)
Kazes☻2009-08-25 11:04:06 // 11209
Há' azé' nem rossz! :)))
mesa2009-08-25 09:00:15 // 11208
8C Competizione + MiTo GTA concept igénytelen összemosás :) LEgalább húzták volna el a GTA fehér színét vörösbe ...
Tom122009-08-25 08:37:27 // 11207
GTPeti2009-08-25 01:32:28 // 11206
Nocsak, sehol egy Giulia vagy 169 pixelfaragvány? :)
Halesz2009-08-13 16:34:19 // 11205
Hát ez érdekes, ezek az eredeti 8C sajtófotók..
Buksi2009-08-13 16:27:42 // 11204
Jah, erre nem is gondoltam! :-)))
Online tag
3
Vendég3
424
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV