Fórum >> Típusok >> 4C

frusciante2018-02-10 10:08:48 // 972
https://youtu.be/LSd9sVV5LFU
Giuntini2018-02-05 10:06:54 // 971
Mit várunk ettől a prosztótól. Mert az! Mert aki csak előítéletekből építkezik, az nem érdemli meg az autós újságíró címet. Szándékosan valótlanságokat állít, mert gyűlöli az olasz autókat. Főleg az Alfát! Hogy lehet egy Renault-ot összehasonlítani az Alfával? Egyébként ha nekem lenne pénzem 4C-re, biztos Akropovic kipuffal rendelném! Mindenesetre ez a Winkler az egyetlen, aki nem élvezett el a 4C-ben!
avvocato2018-02-05 06:54:02 // 970
Mondjuk Winkler alatt, ahogy ő vezet biztosan nem gyullad ki, de ez csak egy Renault, hogy lehetne egy 4c-hez hasonlítani!
Zolibácsi2018-02-04 20:21:58 // 969
Mert a Renacikkult a110 jobb
Wolf2018-01-09 02:02:50 // 968
Megnéztem a videót, milyen már a hangja?!
Hangja? Énekel kérem.
Úgy tetszett 4c mindig is, morcos íves gyöngyszem, de spider...anyám borogass, ami ennél szebb, az már csal.
Kazes☻2018-01-09 00:51:20 // 967
Béci Ɨ|ѯ2018-01-05 13:18:12 // 966
Na EZ egy jó írás a 4C-ről. Megfogja a lényeget. És a legvégén benne van pontosan az is, hogy Winkler miért ír hülyeségeket:

"it’s not a car that the poseur will be able to understand or appreciate"

Ámen.
Blade2018-01-05 10:47:09 // 965
Az az egyik baj, hogy rossz embert küldtek el a tesztre. Vinkler nem tudja vezetni ezeket az autókat azon a szinten, ahogy kellene. Vinkler jó 5-ös BMW-t, Peugeot-ot meg kombájnokat tesztelni, de ez nem az Ő asztala. Karotta szerintem jobban meglátta volna a valóságot.
Ez az Alpine pedig egy szín tiszta 4C koppintás, ami nem 4C benne, az pedig Alfa koppintás. Szerintem nem jobb autó mint a 4C, pedig annak kellene lennie az 5 év fejlesztési előnyével. Az pedig mindenképpen hátrány, hogy ennyire ráálltak a 4C-re, még a méretei is szinte mm-re azonosak. Ahelyett, hogy egyedibb autót hoztak volna létre, lehetett volna a Alpine múltjára alapozni jobban, de csak a formáján tették meg.
Rolee462018-01-04 21:13:43 // 964
Csak egy negatív dolog volt,hogy vissza kellett adni a kulcsot😂.Nekem nagyon bejon a 4c élveztem minden percét a próbakörnek!
BCS2018-01-04 16:58:18 // 963
@Halesz
Kölcsönadhatnád a Winklernek a "sajátodat" egy körre, hátha megváltozik a véleménye ;))


Amúgy itt egy példa, hogy egy 1.4-es Giuliettából is lehet jó hangot kihozni, ha a kipufogórendszert átalakítják:

https://www.youtube.com/watch?v=wJfB4QQVDi8

A 4C alá meg szerintem még ettől is egy komolyabb kipufogókat tettek, már gyárilag is. Szóval, ezek után fikázni a 4C hangját, több mint merész Winklertől...
Tony1552018-01-04 13:45:23 // 962
Lehet, hogy nem idióta, csak tehetségtelen:-)
Mivel nem tud olyan minőségű, érdekes/szórakoztató cikkeket írni mint Csikós, Karotta vagy Tedi és Halesz;-), ezért ha egy mód van rá rúg egyet az Alfába, mivel ez a legtöbb érzelmet kiváltó márka. Ez duplán hasznos újságírói fogás, mivel a többség (BMW, VW, Opel, stb. fanok) igazolva érzik magukat, hogy "én is megmondtam a hülye Alfás haveromnak, hogy az egy sz*r", ugyanakkor az Alfások is elolvassák a cikket, hogy szörnyülködjenek, hogy ez a csóka mekkora egy idióta:-)
Halesz2018-01-04 12:19:41 // 961
Ez most eléggé jól esett ;))) Nem mintha mérvadó lenne a négy közül kettő, de basszameg, zseniális hangja van a 4C-nek!!!

Ezek után nagyon érdekel az Alpine hangja! Amúgy nekem tetszik, de + 200 kilogramm, azt pedig már tutira érezni!
avvocato2018-01-04 12:15:01 // 960
Régen pedig alfa fan volt, emlékszem egy képre, hogy a szobája falán egy alfa szelepfedél volt. Én is olvasom a cikkeit, csak fikázza az alfákat, elment az esze.
Wolf2018-01-04 00:45:52 // 959
Winkler idióta.
Nézem ennek alpine nak időtlen formáját..ja nem, az nincs neki, bezzeg a 61-esnek, az igen.
Nem felfujt bálna elődhöz képest? Dehogynem. Megnéztem szemüveg nélkül is, úgy is egy felfújt buborék. Nekem elsőre, meg másodikra is a wind ugrott be, egyetlen kitétellel, az morcosabb, mint alpine, napuff. 4c meg egy vadállat hozzájuk képest.
Bevallom focal képet néztem először, szerintem minden gyári hifi felejtős.
Nézem egymás után 4c, meg renault, nem fogom fel miről beszél. Ránézésre sem egy kategória.
Benyalt renaultnak, hátha kap egyet, vagy mi?
Egyszer beleveszik vastetőbe, most meg napfénytetőt akar, ez a pali készen van.
BCS2018-01-03 19:35:40 // 958
Már meg sem lep...rakodóhelyeket keres egy 4C-ben...meg szar a hangja szerinte...ehhez képest Jeremy Clarkson, Chris Harris, Vályi Pista vagy Tedi és Halesz is ódákat zengtek róla...szóval van egy valaki, aki mindig szembe megy a többiekkel...
Zolibácsi2018-01-03 11:31:05 // 957
Ez a Winkler.... Sokat nézegettem 4c teszteket és nem egy minden napokban használni való kocsi, de szerintem ez nem meglepő. Az hogy a Renault 5 évvel később ki jött egy hasonló autóval amibe bele tették azt a pluszt ami a 4c bol kimaradt az egy ügyes marketing húzás volt. De hogy ettől szar kategóriába kell sorolni a 4c-t az kicsit erős.
Kazes☻2018-01-03 11:18:08 // 956
Ja... , hogy ki is írta... állítom, hogy + szeret minket kóstolgatni... pff... : /

Inkább csak jót mosolygok rajta! :)
Béci Ɨ|ѯ2018-01-03 11:08:23 // 955
Mert a Winkler egy pöcs. Nem tudok rá mást írni. Mintha direkt célként tűzte volna ki magának, hogy az Alfába bele kell rúgni ahol csak lehet. A Stelvio tesztje is egy vicc volt.
Forsberg2018-01-03 11:07:37 // 954
Ezt én is felháborítónak találtam. Ez a pali Alfa fóbiában szenved.
pettinke2018-01-03 10:17:53 // 953
miért kell egy hozzá nem értéssel megírt Renault bemutatónak (alaptalan) 4C-gyalázásról szólnia?
https://totalcar.hu/tesztek/2018/01/03/alpine_a110/
Jani552017-12-21 08:33:36 // 952
Ma délután 17:10-kor a Viasat Explore tv-ben SZUPERAUTÓ ÉPÜL: AR4C https://musor.tv/tvmusor/Szuperauto_epul_II_2_/19435519
Ismétlések: 22.-én 09:05, 23.-án 15:50, 28.-án 10:50, 29.-én 09:05
Akit érdekel, nézze!
Haddel2017-12-09 18:39:24 // 951
Jól áll Neked a verda!😃 Milyen volt menni vele?
Jorjie2017-12-09 17:27:40 // 950
Rolee462017-10-22 23:15:59 // 949
Gyengébb a hátér,de ez is Nero😊😉.




Kazes☻2017-10-22 20:10:44 // 948
Giuntini2017-10-14 20:07:33 // 947
Érdemes megnézni a mai Autogram műsort az Rtl-en. Borsi beleélvezett a 4C-be Nagy Sándor meg könyörgött hogy álljon meg, mert hánynia kellett.
GT Ɨ|ѯ2017-10-02 19:13:56 // 946
jöhet...-ne:-)
Haddel2017-09-24 11:47:01 // 945
GT Ɨ|ѯ2017-07-14 07:18:07 // 944
köszi, van már itthon...:-)


/ 1:24 /
Haddel2017-07-13 19:35:09 // 943
Jól áll neked!😃
GT Ɨ|ѯ2017-07-13 18:19:48 // 942
Abszolút könnyű ki és beszállni, semmi gond nincs itt:-)))
RomeoOne2017-07-12 08:05:30 // 941
Mekkora király az a ping-pong asztalnyi küszöb :D Neki kell futni, ha az ember át akarja ugrani :D
GT Ɨ|ѯ2017-07-12 07:17:12 // 940
Még mindig kényelmes:-)


GT Ɨ|ѯ2017-01-23 20:12:06 // 939
Elviselném néha....:-)
GT Ɨ|ѯ2016-11-23 16:10:17 // 937
pihent...:-)
Kazes☻2016-11-06 22:13:52 // 936

:)
Kazes☻2016-10-20 08:48:02 // 935

Wromm... :)
Piritu - 1.000.0002016-09-08 19:53:57 // 934
RomeoOne2016-08-13 10:26:46 // 933
Egy Disco Volante. Pofás
Jimmi T.2016-07-27 18:24:27 // 932


Alfa Romeo 4C Zender ,il 1.742 centimetri cubici Turbo modificato in alcune componenti arriva a sviluppare 275 cavalli e 400 Nm di coppia massima a 6.000 giri. un 'incremento di 35 cavalli rispetto alla versione normale.
Rohodi Mihály2016-05-31 11:42:09 // 931
4C első lámpa kérdéskör összefoglalva, jelenleg: a sima matt fekete műanyag (egyébként elég gagyi "smart" beütéses) póklámpa már nem létezik.
4C Coupe:
alapárban széria a karbon borítású póklámpa (74M Bi-LED fényszóró + 5IF karbon borítás = 7FL luxus csomag), feláras opcióként lehet rendelni a 230 Bi-xenon vetítőlencsés normál fényszórót, bruttó 500.000 Ft-ért. Ami ökörség, hiszen a karbon póklámpa bruttó 720.000 Ft feláras egyébként. Ki az, aki elengedi a 720.000-es lámpát, és még ráfizet +500.000 Ft-ot?
4C Spider:
alapárban széria a "230 Bi-xenon vetítőlencsés normál fényszóró", feláras opcióként lehet rendelni a karbon borítású póklámpát (74M Bi-LED fényszóró + 5IF karbon borítás = 7FL luxus csomag), 720.000 Ft-ért.
osee_selespeed2016-05-27 21:38:14 // 930
Fényszóróval kapcsolatban... Valahol úgy olvastam, hogy a Spider már az újfajtálkal készül. Végül mégsem?
Rohodi Mihály2016-05-27 15:17:32 // 929
Szerintem ez a cikk rém retek, elszomorító... Stílusában is, "autós újságíró" "szakmaiságában" is. Ha egy "autós újságíró" beleül egy karbon vázas supercar-ba, valószínűleg fel lehet arra készülve előre, hogy a súlycsökkentés miatt nem talál majd benne kényelmi extrákat, és masszírozós bőrfotelt. Mert az autót nem arra találták ki. Azon túl, hogy a tulajt nagyon sajnálom a szerencsétlen végkifejlet miatt, megjegyzem, ez a hátrány sajnos életszerű, hogy esetleges kampányvisszahívást a külföldön vásárolt autó tulaja nem kap meg, vagy csak nagyon későn (Volt gyári, természetesen ingyenes futómű kampány a 4C-ken, megcsináltuk amelyiket érintette). És már csak a kisördög miatt, ezt meg a cikk precizitásához.: az autó nem full extrás, hiányzik róla a karbon póklámpa :-)
Angelo2016-05-27 15:07:23 // 928
Persze létezhet/létezik jobb sportkocsi,mint a 4C,csak úgy lett beállítva a cikkben,mintha használhatatlan bevásárlókocsi 25 milkáért...
Angelo2016-05-27 15:02:42 // 927
Kicsit az az érzésem ezzel a cikkel kapcsolatban,hogy azt várják el az Alfától,hogy semmi nem romolhat el....úgy gondolják,és a média is arra tendálódik,hogy eddig megbízhatatlan márka volt az alfa,és ezt a hibát csak úgy tudja javítani,hogy nem romlik el soha semmi innentől egy kocsiban sem,mert ugye a német csúcsszuper autókban sem romlik el semmi....kezd nagyon átesni ez a téma a ló túloldalára....az Alfákra jobban kell figyelni,mert érzékeny a lelkük,és ezen próbálnak változtatni.De könyörgöm,ne vegyünk már alapul egy sportkocsi koncepciót,és ne hasonlítsuk össze egy 1.2-es szívó benzines városi kisautó szintjére(futómű és vezethetőség szempontjából).....persze,elromlott egy alkatrész a 4C-ben....kérdezem én,hogy az eddig legyártott összes lotus hibamentes?
Volt egy szerencsétlen csávó,aki vett egy alfa 4C-t boltba járásra,és problémája van vele....vszínű az a futómű hiba nem gyárilag volt benne a 0. km-től,hanem szépen a használatból eredően előjött ez a kopogás.Minden hasonló komoly sportautó esetében problémák lettek volna a futóművel,ha azt a váci út,hungária körút,kis körűt szentháromság területén használja,vagy bárhol máshol az országban :D

És még lehetne sorolni a hibákat a cikkben....kezdve a mobilos problémájával és így tovább....előző hozzászólásban valaki említette,hogy lehet h változott a Winkler....biztos,hogy változott,és változott az egész totalcar,mert szerintem közel sincs ahhoz a színvonalhoz a mostani új TC,mint amit régen képviseltek....én már az utolsó részt nem is néztem,mert semmit nem ad a műsor.

Persze ezek a sorok asaját véleményemet képzik:)
Halesz2016-05-27 13:35:18 // 926
Magáról a vezetési élményről 2 mondatot írt... nem értem.
Tommi2016-05-27 12:39:45 // 925
Pedig alapvetően nem egy Alfa-ellenes... :) Vagy csak öregszik és máshová kerültek a hangsúlyok, már nem érinti meg annyira ez a "nyers sportkocsi" feeling :)

Az utolsó mondaton én is lesokkoltam, ilyen nincs basszus :(
Béci Ɨ|ѯ2016-05-27 11:32:59 // 924
Winkler teszteli a 4C-t.

Az epilógus durva. Én tuti infarktust kapok... Winkler meg szokásához híven felületes és nem igazán érti a lényeget... Bezzeg egy MX5-ös mazda az tetszik neki.
Invisible2016-05-02 18:12:42 // 923
AVL féle 4C, nem semmi :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.