Blog >> tokod

>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2013-09-07

Ismételten megrendeztük az őszi találkozónkat,amelynek egyszerű volt a programja :
Reggel 10-kor összejövés,majd kimenés a pincevölgybe,ahol is pálinka-kóstolás volt az első programpont.
A második pediglen borkóstolás babgulyással,azután füvön heverészés.
Esti program pedig a szokásos zenés-beszélgetrős buli reggelig, némi frissitő italfogyasztással karöltve...

>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2013-06-15

Idén sajnos nem sikerült eljutni Alfacityre,de azért a találkozó utáni bulit megrendeztük.
Ezúttal kissé családiasra sikeredett de azért jól éreztük magunkat :))

>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2011-12-31

Újra eljött az évvége és a megszokott Alfás csapattal múlattuk el az óévet :))
Szokás szerint fergetegesre sikeredett a buli:)))

>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2011-10-09

A rendes évi talit megtartottuk a jól bevált emberekkel,kb. 40-en voltunk :)
Az idei program tartalmazott egy kézműves kiállítás és vásár megtekintését,valamint utána kétféle lehetőség volt: A csapat egyik fele kocsma-túrázott,ahol kérdésekre kellett felelni,amit a végén értékeltünk. Ebben az ígéretes programban nem vettem részt,mert én voltam az egyik túravezető abban a kirándulásban,amelyik a 311 méter magas Hegyeskőre vezetett :)) A városiak jót szuszogtak az emelkedőn :)
A csúcson mindenféle frissítők kerültek elő :) Miután leereszkedtünk a hegyről egy helyi festőművésznél tettünk látogatást,ahol is tombolán kisorsoltunk egy képét,illetve venni is lehetett :)) Kellemes patakparti séta után visszatértünk a szokásos buli helyszínére,ahol is reggelig tartó mulatság vette kezdetét. :))

>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2011-05-27

Esztergomban volt ma találkozó,amire sajnos meló miatt nem tudtam menni, viszont az azt követő bulira igen :))

>> EseményEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-10-12

Ötödik alkalommal rendeztük meg a tokodi találkozót,ami idén hirtelen lett megrendezve,volt rá vagy három napunk és nem is jött el mindenki de akik itt voltak,azok jól érezték magukat.Kirándultunk egyet Dobogókőre,majd elautóztunk Yoyo cartárshoz,ahová befért az udvarra 10 autó,pedig már három ott volt :)
Szíve látás után mihozzánk is ellátogattunk,majd mentünk bulizni a szokásos helyszínre.
Zene,étel-ital,az úri közönség táncol :))
Hipp-hopp el is telt az éjszaka,azt vettemészre,hogy reggel hat óra van ))

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-10-11

A fárasztó séta után elvonultunk a tokodi pincevölgybe egy kicsit regenerálódni és persze szomjat csillapítani :)Jól fogyott a helyi nedű.Este természetesen bulit rendeztünk,ami szokás szerint reggelig tartott.Nyolc órakor mentünk haza
Ismét egy élmény volt az együttlét :)

Negyedik alkalommal gyülekeztek Tokodon mindenféle Alfások. :))
Úgy látszik szeretnek ide járni,mert sikerült őket rábeszélni,hogy gyalogoljanak egyet.
Tokodról Esztergomba autóztunk és ott városnézésen vettünk részt.Páran kivoltak attól.hogy hegyet kellett mászni :)
A következő tagok jelentek meg:falcokc,Whiteskull,Zsifi,George,Haro,Lokfer,Willy,
Inter155,Marklar155,Marty,Tommi,a később érkező csocsi és a tokodiak:Vik+Rich, Yoyo,Kati&Solo,feszti és Ari,Timi145 és jómagam.És persze mindenki hozott magával valakit :)

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-04-28

Nagy érdeklődés mutatkozott a tali utáni bulira.Szinte már kötelező jelleggel szerveztük meg Tokodon a jól bevált helyszínen.Ezúttal sokkal többen voltunk,úgyhogy nem is fértek el a szálláson,így például nálunk is öten aludtak :)
Több,mint 50 fő gyülekezet hát este 8 körül.Eléggé éhes volt mindenki,úgyhogy kezdtük a vacsival,amit ezúttal rendeltük egy kifőzdéből.Háromféle kaja volt,nekem Brassói jutott,ami elég gyengére sikeredett de sebaj,jöhet a buli :)
Hamar táncra perdült az úri közönség és ez gyakorlatilag reggel fél hatig tartott, persze nem mindenkinek,csak a kemény magnak.Nagyon úgy tűnt,hogy ismét jól érezte magát a csapat,legalábbis csupa vidám arcot láttam körülöttem :)

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-04-21

Tulajdonképpen nem is terveztünk bulit estére de többen is kinyilatkoztatták,hogy szívesen összejönnének ismét Tokodon.Így hát összejöttünk.Mivel többen is hiányoztak a kemény magból,ezért csendes,ülősre terveztük az estet,úgy gondolván,hogy majd jól elbeszélgetünk néhány pohár bor társaságában.
A biztonság kedvéért azért vittünk egy zeneszolgáltató kézikészüléket,csak nem ülünk csenben.Nos,a csendes beszélgetés helyett fergeteges buli kerekedett,ami egészen fél ötig tartott:)Még olyan emberek is táncra perdültek,akik nem szoktak.Még én is :)
Másnap zúgó fejjel mentünk rendet csinálni,ahol magam is meglepődtem az üres üvegek számán.Nem tudom miért van de rossz bulit sohasem sikerül összehoznunk :)